Jump to content



Κατάστημα MrSmith.gr. Τι λέει με αυτό;


suboy

Recommended Posts

  • Replies 577
  • Created
  • Last Reply

πάντως έχουν την διάθεση να σε εξυπηρετήσουν...τους έκανα τηλέφωνα 6- 7 φορές (καθόλη την διάρκεια της αρχικής παραγγελίας μέχρι και την πλήρη παράδοσή της) και ήταν ευγενέστατοι και πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν...

[MENTION=2053]junior-21- [/MENTION]έκανες παραγγελία και την άφησες στην τύχη της; τους "ενόχλησες" καθόλου;

Link to comment
Share on other sites

@junior21 έκανες παραγγελία και την άφησες στην τύχη της; τους "ενόχλησες" καθόλου;

εννοειται. Μεχρι Σαββατο θα τα ειχα και καλά. Αλλη δουλεια δεν εχω να κανω? εχουμε μιλησει 3-4 φορες. Πχ σημερα δεν σηκωνουνε παλι τηλ

Link to comment
Share on other sites

Από εδώ και πέρα, ανούσια μηνύματα του στιλ "μου φάγανε το μπιφτέκι", "αούα δεν ήρθαν ακόμα τι να κάνω" και μετά από 10 λεπτά "ήρθανεεεεεεεεεεε" και γενικότερα ότι έχει να κάνει με το μαγαζί και δεν έχει προηγηθεί επικοινωνία με αυτό (ΝΑΙ μας κουράζει το "αγαπητό μου ημερολόγιο, σήμερα πήρα 5 φορές τηλέφωνο, έστειλα 7 sms και σήματα καπνού και ακόμα καμία απάντηση), θα σβήνονται και θα τρώνε κάρτα. Παρακαλώ προσπαθήστε να κρατήσετε το θέμα ποιοτικό. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Άκουστε τι παίζει λοιπόν με αυτό το μαγαζί και εμένα. (Να σημειώσω όποιες αναφορές για συμφορουμίτες κλπ είναι από το insomnia)

Κατ'αρχάς γράφω με Hide Button γιατί μπορεί να μην τους ενδιαφέρει όλους οι εμπειρίες μου με το συγκεκριμένο κατάστημα, και ούτε να θέλουν να διαβάσουν ολόκληρο "σεντόνι".

Θα περιγράψω όλες μου τις κινήσεις με το κατάστημα.

~~~~~~~~~~~

Δευτέρα 28 Μαΐου

Παραγγέλνω την εξής σύνθεση:

Κουτί PC Silencio 550 + τροφοδοσία GX 550 W

Seagate 1TB ST1000DM003

Seagate 2TB ST2000DM001

Είμαι ενήμερος εντωμεταξύ από εδώ στο forum ότι κάποια προσφορά παίζει με 12%. Δεν ασχολήθκα με τα άτομα που δίναν προσφορές από εδώ, παρά πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα την επόμενη μέρα (ή την μεθεπόμενη) και ρώτησα για την προσφορά χωρίς να αναφέρω το όνομα του insomnia. Απλά τους είπα ότι διάβασα στο Internet ότι παίζουν κάποιες εκπτώσεις. Η κοπέλα που μου μίλαγε συμφώνησε να μου προσθέσει την προσφορά στην παραγγελία μου.

Αρχές του Ιουνίου

Πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται με την παραγγελία μου. Με ενημερώσαν ότι δεν είχαν όλα τα πράγματα διαθέσιμα (δεν θυμάμαι ποιά πράγματα υπήρχαν ήδη). Τους ζήτησα και εγώ λοιπόν αν μπορούν να προσθέσουν και ένα blu ray recorder της LG στην παραγγελία εφ'όσον αυτό δεν θα καθυστερήσει την ήδη υπάρχουσα παραγγελία μου. Δέχθηκαν χωρίς πρόβλημα και μου είπαν ότι όταν έρθουν τα υπόλοιπα κομμάτια λογικά θα έρθει και το blu ray recorder. Να σημειώσω ότι η έκπτωση μου είπαν θα ισχύσει και στο blu ray recorder.

Τετάρτη 6 - Πέμπτη 7 Ιουνίου

Ξαναπήρα τηλέφωνο να δω τι παίζει. Με ενημέρωσαν ότι έχουν στην διαθεσή τους το blu ray recorder και τον σκληρό δίσκο με τα 2ΤΒ. (Να σημειώσω ότι κανα 2 φορές που τους πήρα τηλέφωνο πρίν τις 6 Ιουνίου το blu ray recorder δεν το είχαν σημειώσει, και αναγκάστηκα να ξαναβρώ τον κωδικό του και να τους τον δώσω). Τα κομμάτια που λείπαν όπως μου είπαν ήταν από καθυστέρηση του προμηθευτή τους και ότι την Παρασκευή 8 Ιουνίου ή το Σάββατο 9 Ιουνίου θα παραλάμβαναν και τα υπόλοιπα κομμάτια, και ότι την Δευτέρα 11 Ιουνίου θα παραλάμβανα.

Άρα μας λείπει ακόμα το κουτί+psu και ο 1ΤΒ Seagate.

Σάββατο 9 Ιουνίου, απόγευμα

Δεν έχω λάβει καμία παραγγελία. Και τους στέλνω e-mail για να δώ τι δεν πήγε καλά. Επίσης στο συγκεκριμένο e-mail τους ζήτησα να μου βάλουν όλα τα πράγματα σε μία λίστα έτσι για να έχω μια εικόνα στο τι θα πληρώσω μαζί με τις εκπτώσεις και τα έξοδα αντικαταβολής και μεταφορικών. Απάντηση καμία.

Δευτέρα 11 Ιουνίου

Παίρνω τηλέφωνο για ακόμα μια φορά. Κλειστά τηλέφωνα όλη την ημέρα.

Τρίτη 12 Ιουνίου

Ύστερα από πολλές προσπάθειες (κάπου στις 50, spamαρα τα τηλέφωνά τους μέχρι να το σηκώσουν) απαντήσαν. Με ενημερώσαν ότι τους λείπει μόνο το κουτί πλέον και ότι την επομένη (Τετάρτη 13 Ιουνίου) θα παραλάμβαναν.

Πέμπτη 14 Ιουνίου

Ένας συμφορουμίτης παρέλαβε και αυτός ένα κουτί+psu αντίστοιχο με το δικό μου (να σημειώσω είχα παραγγείλει 3 μέρες πριν από αυτόν). Το θέμα είναι ότι παρέλαβε κουτί προβληματικό με ένα χτύπημα σε ένα άκρο του. Ενημέρωσε το site και δέχθηκαν να του επιστρέψουν το κουτί επιστροφή. Και ύστερα το έδωσε στην μεταφορική. Και εδώ είναι που μπήκα σε πολλές σκέψεις. Παραθέτω το μήνυμά μου ακριβώς :

Και που να σου στείλουν το δικό μου για αντικατάσταση του δικού σου ! Καλά τότε θα

Στέλνω λοιπόν το απόγευμα ένα ακόμα e-mail στο πολυπόθητο κατάστημα. Για το αν ήρθε επιτέλους το κουτί που τους ζήτησα. Πάλι καμία απάντηση.

Παρασκευή 15 Ιουνίου

9:21 πμ Αλλαγή Κατάστασης της παραγγελιας: Και μου δώσαν 2 κωδικούς για Γενική.

Τους πήρα ΆΛΛΟ ΕΝΑ ΤΗΛΈΦΩΝΟ για να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου και για να τους ρωτήσω γιατί μου έδωσαν 2 κωδικούς από Γενική Ταχυδρομική. Με ενημέρωσαν ότι επειδή το κουτί+psu ήταν βαρύ, θα χωρίζαν τις αποστολές σε 2 μέρη.

2:30 μμ O συμφορουμίτης παραλαμβάνει το κουτί αντικατάστασης.

Παράλληλα παίρνω στην Γενική Ταχυδρομική να ρωτήσω για τα δέματά μου, και μου λένε ότι έχουν μόνο 1 δέμα για εμένα.

Και ακούστε και το άλλο: Με τιμή όση ήταν αυτή των 2 HDD. ΧΩΡΙΣ ΔΗΛΑΔΗ το blu ray recorder.

9:00 μμ Μπαίνω στο forum και εδώ πλέον σιγουρεύομαι ότι παίχτηκε μεγάλη μ@λ@κι@.

Σάββατο 16 Ιουνίου

Πάω Γενική Ταχυδρομική με την ελπίδα ότι θα βγω τελείως λάθος στις υποθέσεις μου. Εκεί όμως βρισκόταν μόνο η μια αποστολή. Αυτή με τους 2 HDD.

Κρίμα. Τι άλλο να πω;

Να σημειώσω ότι πήγα και πήρα κουτί και psu από ένα κοντινό κατάστημα μιας και ήθελα το PC την ίδια μέρα.

Δευτέρα 18 Ιουνίου

Εδώ με είχαν πιάσει αμήχανα γέλια :) γιατί από Δευτέρα 18 Ιουνίου μέχρι σήμερα, έχουν κλειστά τηλέφωνα και παραγγελίες στο site τους. Να σημειώσω ότι οπως λένε στο site τους οι παραγγελίες πριν από αυτό το timeline θα εκτελούνται κανονικά.

Ύστερα λοιπόν από αυτό αποφασίζω να στείλω e-mail για να εκφράσω τα παράπονά μου προς τις υπηρεσίες τους, οι οποίες τελευταίες ξεπαιρνάνε τα όρια της κοροϊδίας και του ερασιτεχνισμού.

Τους ζήτησα επίσης να μην μου στείλουν το κουτί+psu καθώς αγόρασα άλλα. Παρ'όλα αυτά το blu ray recorder το θέλω ακόμα.

Να προσθέσω ότι η δικαιολογία τους ήταν ότι δεν πέρασε το φορτηγό εκείνη την ημέρα και έτσι πήραν μόνο τις μικρές παραγγελίες με το μηχανάκι ! ΜΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΧΙ;

Κυριακή 24 Ιουνίου

και δεν έχω παραλάβει ακόμα τη μισή αποστολή τους (η οποία δεύτερη δεν έφυγε ποτέ, ούτε είχε ενημερωθεί η Γενική Ταχυδρομική ποτέ για αυτήν την δεύτερη αποστολή).

Όλες αυτές τις μέρες ήμουν λίγο απασχολημένος για να αφειερώσω τόσο χρόνο ώστε να γράψω τις εμπειρίες μου.

Την ίδια απάντηση θα την γράψω και στα 3 site στα οποία συζήτησα για το συγκεκριμένο μαγαζί:

1) insomnia.gr

2) thelab.gr

3) hwbox.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.