venom7 Μάϊος 18, 2012 #21 Κοινοποίηση Μάϊος 18, 2012 Τι να πω...από το κουλό στο κουλότερο!!!Με αυτό το Π απλά έχω φτάσει και ...:giveup:Άλλος έτσι και ο άλλος γιουβέτσι!Τη μία σου λένε κάνουμε έτσι και η πολιτική μας είναι αυτή και μετά ένας άλλος για το ίδιο ακριβώς λέει άλλα ντάλλον! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexgk Μάϊος 20, 2012 #22 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2012 Τελικά το Πλαίσιο είναι υπεύθυνο για ότι έχει να κάνει με την εγγύηση της κάρτας γραφικών; (αυτό κατάλαβα από το μήνυμα της twintech). Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Μάϊος 20, 2012 #23 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2012 ναι, αν αντιμετωπίσεις πρόβλημα με την κάρτα ξανά στο μέλλον και σου πουν για τις βίδες ότι την άνοιξες και είναι εκτός εγγύησης απλά δέιξε τα χαρτιά απο το RMA που την πήγες τώρα που αποδεικνύουν ότι αυτοί την άνοιξαν για να την καθαρίσουν, και να τα χάσεις τα χαρτιά υπάρχει το RMA στην database τους, δεν χάνετε ποτέ, με ένα κλικ τον σειριακό αριθμό της κάρτας βλέπουν όλη την διαδρομή της στο κατάστημα πότε την παράγγειλες, πότε τους ήρθε, πότε πείγες να την πάρεις και πότε την πήγες για RMA και τι έγινε στο RMA κτλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Μάϊος 20, 2012 #24 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2012 Τελικά το Πλαίσιο είναι υπεύθυνο για ότι έχει να κάνει με την εγγύηση της κάρτας γραφικών; (αυτό κατάλαβα από το μήνυμα της twintech).Eτσι φαινεται γιατι τις εισαγει και απευθειας Ελλαδα τις twintech. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys100 Μάϊος 20, 2012 #25 Κοινοποίηση Μάϊος 20, 2012 παντως τελος καλο,ολα καλα (?) ...τουλαχιστον ετσι φαινεται,για την ωρα,Τζωρτζη!...:yes4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.