Jump to content



Πλαισιο και καρτα γραφικων


Τζώρτζης

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η gtx470 σε παιχνιδι σταματαει να αποκρινεται. Μετα απο ελεγχο διαπιστωσα πως το fan της δε περιστρεφεται.

Τη παω στο Πλαισιο με τη συσκευασια και την αποδειξη της μιας και συνοδευεται απο εγγυηση. Στο διαταυτα με ενημερωνουν πως αν εχει προβλημα το συστημα ψυξης θα το αλλαξουν. Αν εχει προβλημα το κυκλωμα θα αντικατασταθει η καρτα. Ετσι εχει πλεον η πολιτικη της εταιριας.

Το βρισκετε και εσεις παραλογο; Ναι μεν εφοσον ειναι το κυκλωμα ψυξης το προβλημα, με την αλλαγη του η καρτα θα ειναι πληρως λειτουργικη αλλα θα εχει γινει παρεμβαση στη καρτα απο χερια εκτος εργοστασιου με οτι αυτο σημαινει.. Τη γνωμη σας παρακαλω.

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk 2

Η gtx470 σε παιχνιδι σταματαει να αποκρινεται. Μετα απο ελεγχο διαπιστωσα πως το fan της δε περιστρεφεται.

Τη παω στο Πλαισιο με τη συσκευασια και την αποδειξη της μιας και συνοδευεται απο εγγυηση. Στο διαταυτα με ενημερωνουν πως αν εχει προβλημα το συστημα ψυξης θα το αλλαξουν. Αν εχει προβλημα το κυκλωμα θα αντικατασταθει η καρτα. Ετσι εχει πλεον η πολιτικη της εταιριας.

Το βρισκετε και εσεις παραλογο; Ναι μεν εφοσον ειναι το κυκλωμα ψυξης το προβλημα, με την αλλαγη του η καρτα θα ειναι πληρως λειτουργικη αλλα θα εχει γινει παρεμβαση στη καρτα απο χερια εκτος εργοστασιου με οτι αυτο σημαινει.. Τη γνωμη σας παρακαλω.

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk 2

Δεν νομιζω πως εχουν δικαιωμα να αλλαξουν συστημα ψυξης με aftermarket γιατι ετσι ακυρωνετε η εγγυηση της καρτας και δεν νομιζω να σου δωσουν καποιο χαρτι που να σε καλυπτει σε περιπτωση που η καρτα βγαλει προβλημα εφοσον εχει προβλημα ο ανεμηστηρας οτι και να ειναι αυτο ειτε να καικε ο ανεμηστηρας ειτε το κυκλωμα του πρεπει να γινει επισκευη η αντικατασταση τις καρτας αυτο που σου λενε οτι θα αλλαξουν το συστημα ψυξης δεν στεκει

Αν αλλαχτει η ψυξη με εργοστασιακη ξανα, παλι χανεται η εγγυηση?

Θεωριτικα οτι παρεμβαση γινει στη καρτα χανετε η εγγυηση , ετσι και αλλιως δεν εχω δει καποια ετερια να πουλαει χωρια τις ψυκτρες ειδικα reference - νομιζω η MSI πουλαει χωρια το συστημα ψυξης τις Hawk lighting η καποιο απο αυτα χωρις να ειμαι σιγουρος -

να ζητήσεις χαρτί ότι το ελέγξαν, βρήκαν πρόβλημα στην ψύκτρα και αλλάχτηκε η ψύκτρα από αυτούς (υπογεγραμμένο και σφραγισμένο). ώστε να είσαι κι εσύ καλυμμένος.

να ζητήσεις χαρτί ότι το ελέγξαν, βρήκαν πρόβλημα στην ψύκτρα και αλλάχτηκε η ψύκτρα από αυτούς (υπογεγραμμένο και σφραγισμένο). ώστε να είσαι κι εσύ καλυμμένος.

Η sapphire με ειχε ενημερωσει οτι οι μεταπωλητες δεν εχουν δικαιωμα να ανοιξουν την καρτα για κανενα λογο αυτοι πρεπει να κανουν ενα τυπικο ελεγχο οτι οντως δεν δουλευει η εχει προβλημα και μετα την στελνουν σε αυτους . . .

Καλά όλα αυτά και εγώ έτσι γνώριζα και έτσι έκανε και το πλαίσιο παλαιότερα (άλλαζε τη κάρτα και δεν έβαζε χέρι).

θα περιμένω να με πάρουν να μου πουν ακριβώς τι έδειξε ο έλεγχος.

Να αρνηθείς αν γινει κατι τετοιο...

Ζητα αλλαγή ή παρτη και στειλε τη μόνος σου στην κατασκευάστρια

Δεν έχουν δικαίωμα εκτός αν υπογράψουν ότι σου παρέχουν εγγύηση και στο μέλλον και για οποιοδήποτε πρόβλημα σε καλύψουν αυτοί.

Που αυτό δεν πρόκειται να γίνει επειδή απλά δε μπορεί να εφαρμοστεί!

Οπότε,πες τους να βάλουν μυαλό και να σου την αντικαταστήσουν ή να σου δώσουν πιστωτικό.

Από κει και πέρα σε πιο κατάστημα πλαισίου πήγες?

Εγω θα σου ελεγα οτι αν σου πουν για αντικατασταση του συστηματος ψυξης,πες τους οκ,αλλα θελω χαρτι που να λεει οτι το κανατε εσεις και ισχυει κανονικα η εγγυηση.ετσι και εσυ κανεις δουλεια και αυτοι.αν αρνηθουν ζητα αντικατασταση και απειλησε με ινκα κτλ κτλ.

στειλε και ενα μειλ στην κατασκευαστρια να αναφερεις την κατασταση και ζητα να σου πουν τι να κανεις

Σε τηλ επικοινωνία που επιχείρησα ενημερώθηκα από τον υπάλληλο πως η κάρτα πήγε στα κεντρικά ελεγθηκε και καθαρίστηκε. Το fan δούλευε κανονικά :blink: και η κάρτα επίσης σε full stress.

Επίσης με διαβεβαίωσε πως εφόσον η κάρτα λέει στην απόδειξη 2 χρόνια εγγύηση από Πλαίσιο εκείνοι είναι υπεύθυνοι για τον έλεγχο και επιδιόρθωσή της και οτιδήποτε προκύψει στο χρονικό διάστημα αυτής αναλαμβάνουν εξ ολοκλήρου τυχόν ζημία της και κανονίζουν αυτοί τα περί κατασκευάστριας θέματα.

Οπότε περιμένω να τη πάρω και έληξε το θέμα.

Επίσης πολύ ευγενικός και εξυπηρετικός ο κύριος αυτός.

Στο κατάστημα Μεταμόρφωσης πήγα τη κάρτα.

Η απάντηση της twintech:

"Dear Sir

I'm sorry but the warranty is 2 years date of purchase by the importer in your country not directly by Twintech from your purchase.

SO you must contact your dealer to see if the product is still under warranty.

RGDS

"

Ψιλοάκυρη σε σχέση με το περιεχόμενο του αρχικού μηνύματός μου προς αυτούς.

λολ αυτοι σου λενε κατευθειαν ,δεν στην αλλαζουμε,για να μην μπαινουν στην διαδικασια να απαντησουν.

καλα εκανες και το εβαλες για να ξερω να ΜΗΝ παρω twintech

ενημέρωσε όταν την πάρεις στα χέρια σου αν όντως δουλεύει το ανεμηστήρι της!! πρέπει να μάθουμε τι μαγικά κάνει το Π ! :hang2:

Την παρέλαβα δουλεύει κομπλέ.

Το χαρτί γράφει ότι ανοίχτηκε για έλεγχο και καθαρισμό και με αυτό καλύπτομαι έως το πέρας της εγγύησης όπως ρώτησα πολλάκις και ενημερώθηκα καταλλήλως από τον εκπρόσωπο-τεχνικό του πλαισίου (2 έτη από την ημερομηνία αγοράς).

Μηπως κρατησες s/n να δεις αν ειναι η ιδια ή καμια αλλη?

Στο πρωτο χαρτι που του δωσαν στη αρχη πρεπει να γραφει το s/n τις καρτας αν το εχει μπορει να το κοιταξει

Μπορείς να τσεκάρεις τις βίδες της κάρτας να δεις σε τι κατάσταση είναι και αν είναι όντως πειραγμένες...a.k.a ανοιγμένη η κάρτα???

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.