Jump to content



Planetside 2


Athanasios2104

Recommended Posts

Τα καταφερε παλι αυτη η εταιριαρα η SOE ολη σχεδον μερα down σημερα...

Edit:

Το εχουν μαμησει οι τυποι...ελεος δλδ.

Θελει μεγαλη προσπαθεια να μαμησεις ετσι ολα τα παιχνιδια σου και ολα τα websites σου:giveup:

Κριμα για τα παιχνιδια τους.

Θελω 2Χ Χp WEEK(not week-end) μετα απο αυτο.

Edit2:

Hacked maybe?

Καπου το πηρε το ματι μου και μου φαινεται αρκετα λογικο.

Έγινε επεξεργασία από jesus
Link to comment
Share on other sites

και εγώ έτσι νόμιζα, γιατί και χθες δοκίμασα και μου έβγαζε κάτι error, απλά κάνε restart το router σου και θα παίξει

ο λόγος (όπως μου απάντησαν από το twitter)

this is likely a result of yesterday's issues, the fix is still filtering through individual ISPs. [Ashlanne]
Link to comment
Share on other sites

Εγω το φτιαξα προσθετοντας στο etc/hosts

64.37.171.24 lp.soe.com

64.37.174.148 lvspsn-liv-l01.planetside2.com

80.239.178.24 manifest.patch.station.sony.com

69.174.204.11 forums.station.sony.com

69.174.202.136 account.station.sony.com

64.37.171.29 auth.station.sony.com

64.37.171.22 planetside2.com

64.37.171.22 www.planetside2.com

Λοιπον ξερω οτι ειναι μεταβατικο σταδιο αλλα το παιχνιδι εχει καταντησει αρκετα βαρετο.

Με το ζορι πλεον να παιξεις στον hossin και τα αλερτς ειναι σπανια.Το παιχνιδι χρειαζεται new stuff asap.

Πειρισσοτερα alerts new alerts κοκ.Στο roadmap βλεπω εχουν προγραμματισμενα new type alerts αλλα καλα χριστουγγενα:hi:

Περιμενω επισης με αγωνια τα Continent Locking Alerts να δω τι θα ειναι που υποτιθεται οτι ειναι προγραμματισμενο για ιουλιο.

Εβλεπα τον hidgy στο twitch που επαιζε και απαντουσε ερωτησεις.Ακουσα για τα directives.Συμπαθητικα φαινονται.Θα μπορεις να παρεις και οπλα καπως σπανια.

Και αυτο θα εχει ενδιαρερον οταν το βαλουν.

continental-lattice-concept.jpg

Έγινε επεξεργασία από jesus
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι ρε προφανως και το ξερω οτι εχει το continent locking για αλλο μιλαω εγω.Ειναι σε εντελως μεταβατικο σταδιο το παιχνιδι λεμε.

Adversarial Alerts

Adversarial alerts will be how empires lock a continent, and unlike current alerts they will be triggered by player actions alone. No more RNG.

All currently existing alerts will be deprecated in favor of these new alerts.

These new alerts will be tied to the continent which triggered them, so simultaneous adversarial alerts on different continents will be possible.

Initially adversarial alerts will be purely based on territorial conquest. We plan on improving adversarial alerts over time with more unique mechanics for diversity in gameplay, such as payload, rabbit, capture-all-the-things, etc.

When an empire captures a certain threshold of a continent, an adversarial alert will be created. For the empire doing the conquering, the alert objective is to capture or maintain a certain amount of territory when the alert ends. For the other two empires, the alert objective is to stop the dominant empire from doing that. If the conquering empire wins, then the continent is locked; if not, then the battle rages on.

We will be tuning the values of the adversarial alerts if they end up being too difficult or too easy to achieve.

Στο roadmap δεν βλεπω κατι για ants αρα καλο 2015.

Link to comment
Share on other sites

τελικά locust + hornets λέει πολύ :D

ακόμη και για A2A, με λίγο εξάσκηση (γιατί πέφτουν προς το έδαφος και είναι σχετικά αργοί), μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις σε dog fights

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έγινε Server Smash?

Δεν είδα καμιά ανακοίνωση.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2dfBPAIRJ1o]Planetside 2 Server Smash - Miller vs Woodman all fights highlights - YouTube[/ame]

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από MasterCommander
Link to comment
Share on other sites

Ω ρε γαμωτο πολυ θα ηθελα να το δω.

Εγω σε αυτα τα 2 θα μεινω..."City" battle island concept,Floating battle island concept.

Α κραταει archives to twitch καλη φαση.Μια ωριτσα ειναι το βιντεο το βαζω να το δω.

Xmmm και το νεο respawning system πολλα υποσχομενο.

Έγινε επεξεργασία από jesus
Link to comment
Share on other sites

Πολύ πράμα με το χθεσινό update, εκτός από maintenance έγινε και το "july update"! Για όποιον έχει όρεξη, ας δει αναλυτικά τα Update Notes.

Οι πρώτες εντυπώσεις πολύ θετικές με το νέο σύστημα των nanites (παρόμοιο με το auraxium της beta), εν ολίγοις όπως το έγραψε ένας στο ps2 forum:

- resource generation rate now is 50/min, regardless of territory control

- no more vehicle spawn timers

You can basically spawn an ESF every 7 minutes now without any certs or resource boosts. That's an improvement to the old system.

You also no longer have the ability to stockpile large quantities of AV explosives (you know, the No1 thing "dedicated tankers" complained about recently).

What this new resource system does now, disregarding any additional mechanics in the future, is to encourage specialization. You have to decide where you want to spend your resources instead of being able to do everything at once with 3 different resource pools.

συνεπεία αυτού, πήραμε και ΟΛΑ τα certs από τα acquisition times (εγώ ~6500!)

πάμε καλά για phase 2 του meta game!

Link to comment
Share on other sites

Εγω μονο αρνητικα ειδα χθες που ελιωσα εκτος απο το timer βεβαια.

Τα directives αδιαφορα.Ουτε προκειτε να ασχοληθω.

Το νεο spawn system ωραιο αλλα θελει στρωσιμο.Με κανουν revive πολλες φορες παταω για να σηκωθω και με βγαζει στο spawn point.

χθες το chat ειχε κανα 2λεπτο καθυστερηση.

Οταν πατουσα να βγω απο sunderer αυτο με πεταγε στον αερα νεκρο.Ψοφησα 4-5 φορες ετσι.Σημερα φαινεται να το εφτιαξαν.Α το γραφει κιολας Ejection seat in the Sunderer. A couple seats in the Sundy will launch players out with too much force. We’ll be hotfixing this, but have fun with it over the next day or so..

Και το βασικοτερο ετσι οπως το εκαναν bye bye alerts.Πλεον πρεπει ντε και καλα να κατακτησει καποιος το 75% ενος χαρτη για να ξεκινησει ενα alert.To μαμησαν κανονικα το παιχνιδακι.

Καλυτερα να το αφηναν οπως πριν απλα να προσθεταν κανα καινουργιο alert/event.Ενα σκασμο ιδεες τους εχουν πει στα foroum.

Link to comment
Share on other sites

Και το βασικοτερο ετσι οπως το εκαναν bye bye alerts.Πλεον πρεπει ντε και καλα να κατακτησει καποιος το 75% ενος χαρτη για να ξεκινησει ενα alert.To μαμησαν κανονικα το παιχνιδακι.

Καλυτερα να το αφηναν οπως πριν απλα να προσθεταν κανα καινουργιο alert/event.Ενα σκασμο ιδεες τους εχουν πει στα foroum.

την 1η παράγραφο την άφησα γιατί μιλάμε day 1, οπότε bugs κτλ είναι αναμενόμενα. Και σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, αυτοί τα φτιάχνουν και με hotfix αν χρειαστεί.

Επί της ουσίας όμως, αυτό με το 75% είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως επρέπε εξαρχής να είναι. Δλδ κύριος, θες να κλειδώσεις την Χ ήπειρο, ίδου η Ρόδος ίδού και το πήδημα!

αυτό που είχαμε ως τώρα, το επειδή κατέλαβα 3 bio labs άρα κατέκτησα και την ήπειρο όλη (και ας είχα 50+% territory control) ήταν το ΠΙΟ άκυρο πράμα. Δηλαδή τι, επειδή μία ξένη δύναμη κατέλαβε 3 bio labs, εγκαταλείπουμε τα πάντα όλα και φεύγουμε άρον αρόν; Σοβαρολογούμε;

(btw δεν ξέρω αν το κατήργησαν, δεν έπαιξα πολύ χθες, ελπίζω πάντως πως ναι και αν όχι, να το κάνουν σύντομα!)

Μην χάνουμε την μεγαλύτερη εικόνα του meta game, και αυτό είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Άλλο το να σου ορίζει ένας alert τι να κατακτήσεις, και άλλο από μόνη της η κοινότητα του παιχνιδιού, μέσω συμμαχιών, να λένε "παίδες, επειδή δεν έχουμε σάλιο όχι για prowler άλλα ούτε για φλασάκι, πάμε να καταλάβουμε τον Esamir".

Και ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: είμαστε phase 1 ακόμη :happy2:

Link to comment
Share on other sites

Μαν μπορει ετσι να περασουν ωρες ολοκληρες μεχρι να κατακτησει καποιος το 75% ενος χαρτη και να ξεκινησει ενa αλερτ.

Στην πραξη οπως το βλεπω εγω θα σπανιζουν πλεον.

Τεσπα θα δουμε.Το καλο εστω ειναι οτι κανουν μια προσπαθεια να φερουν κοσμο.

αυτό που είχαμε ως τώρα, το επειδή κατέλαβα 3 bio labs άρα κατέκτησα και την ήπειρο όλη (και ας είχα 50+% territory control) ήταν το ΠΙΟ άκυρο πράμα. Δηλαδή τι, επειδή μία ξένη δύναμη κατέλαβε 3 bio labs, εγκαταλείπουμε τα πάντα όλα και φεύγουμε άρον αρόν; Σοβαρολογούμε;

(btw δεν ξέρω αν το κατήργησαν, δεν έπαιξα πολύ χθες, ελπίζω πάντως πως ναι και αν όχι, να το κάνουν σύντομα!)

Καλα με αυτο συμφωνω απολυτα.

Αν σε βοηθαω μολις τελειωσε ενα alert με νικητες τους tr αφου καταφεραν να φτασουν στο 35%.

Το alert το ξεκινησαν οι Vs κατεκτησαν το 75.ΔΕΝ κλειδωθηκε ο χαρτης.Λογικα αν κεδρισαν οι vs να κλειδωνοταν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.