Jump to content



Κολλάει το παιχνίδι και error 4101


ksexasmenos

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ καταρχήν όλη την παρέα.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω για εμένα τουλαχιστον είναι τραγικό και παράλληλα σπαστικό και έχει να κάνει με το εξής θέμα.

Πρίν λίγες μέρες εγκατέστησα το παιχνίδι Sniper Elite V2.

Όλα ωραία και καλά...παίζω το παιχνίδι μέχρι που κολάει σε ένα συγκεκριμένο σημείο,μαυρίζει η οθόνη και με πετάει στην επιφάνεια εργασίας.Στο event viewer βλέπω την εξής αναφορά.

Display driver amdkmdap stopped responding and has successfully recovered.

Με Event ID 4101.

Το πρόβλημα πιστεύω πως οφείλεται καθαρά στην καρτα γραφικών γιατί με άλλη που δοκίμασα παίζει το παιχνίδι κανονικά με τους ίδιους catalyst drivers.

Έχει κανείς καμιά ιδέα το τι μπορεί να φταίει??

Το σύστημα μου αποτελείται απο

AMD Athlon X2 6000+

ASUS M2R32-MVP

ATI HD 2600XT

Windows 7 Enterprise

Αν θέλετε άλλες πληροφορίες μου λέτε.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Ναι τα έχω διαβάσει αυτά φίλε μου...το θέμα είναι πως για 2 ώρες και μέχρι εκείνο το σημείο παίζει τέλεια...ντάξει το έχω σε τερμα χαμηλά γραφικά αλλά έπαιζε. Για αυτό έχω την απορία.

  • 1 month later...

Το θέμα είναι ότι τα windows επιλέγουν να κάνουν επανεκίνηση τον driver της κάρτας γραφικών όταν αυτή αργήσει να εκτελέσει μία εντολή που της έχει δοθεί για παραπάω απο ένα x χρόνο.

Πραγματικά εκνευριστικό μιας και η κάρτα δουλεύει κανονικά (είτε αντέχει είτε ζορίζεται δεν είναι αυτό το θέμα). Το πρόβλημα αυτό παρατηρείται σε vista και windows 7 32bit και 64bit. Περισσότερο σε Ati αλλά και σε Nvidia.

Περισσότερα για το πως θα το αποφύγετε παρακάτω.

Method 3: Increase the GPU processing time by adjusting the Timeout Detection and Recovery registry value

Timeout Detection and Recovery is a Windows feature that can detect when video adapter hardware or a driver on your PC has taken longer than expected to complete an operation. When this happens, Windows attempts to recover and reset the graphics hardware. If the GPU is unable to recover and reset the graphics hardware in the time permitted (2 seconds), your system may become unresponsive, and display the error “Display driver stopped responding and has recovered.”

Giving the Timeout Detection and Recovery feature more time to complete this operation by adjusting the registry value, may resolve this issue.

Important This section, method, or task contains steps that tell you how to modify the registry. However, serious problems might occur if you modify the registry incorrectly. Therefore, make sure that you follow these steps carefully. For added protection, back up the registry before you modify it. Then, you can restore the registry if a problem occurs. For more information about how to back up the registry in Windows 7, see Back up the registry

Let me fix it myself

  1. Exit all Windows based programs.
  2. Click Start, type regedit in the Search box, and then double-click regedit.exe from the results above. If you are prompted for an administrator password or confirmation, type the password or provide confirmation.
  3. Browse to and then click the following registry subkey:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Control\GraphicsDrivers
  4. On the Edit menu, click New, and then select the following registry value from the drop-down menu specific to your version of Windows (32 bit, or 64 bit):
    For 32 bit Windows


    1. Select DWORD (32-bit) value.
    2. Type TdrDelay as the Name and click Enter.
    3. Double-click TdrDelay and add 8 for the Value data and click OK.

For 64 bit Windows

  1. Select QWORD (64-bit) value.
  2. Type TdrDelay as the Name and click Enter.
  3. Double-click TdrDelay and add 8 for the Value data and clickOK.

[*]Close the registry editor and then restart your computer for the changes to take affect.

με regedit πατε στο HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Control\GraphicsDrivers

Φτιάξτε το TdrDelay ανάλογα με τα windows που έχετε. Μπορείτε να δοκιμάσετε είτε το 8 σαν value που λέει η microsoft είτε το 0.

Και το άτιμο πρόβλημα τέλος.

Παραπονιέται πάρα πολύς κόσμος με αυτό το πρόβλημα. Αν δεν θέλετε να τα κάνετε όλα αυτά τραβάτε είτε σε xp ή απλά αφήστε το έτσι. Αλλαγή driver πάντως, ειδικά σε ATI μέχρι στιγμής δεν το έχει διορθώσει.

Προσοχη !!!

Εαν πρεπει κατι να κρασαρει και δεν κρασαρει ο driver θα κρασαρει το συστημα.

Υπαρχει λογος που δεν εχει διορθωθει.

Προσοχη !!!

Εαν πρεπει κατι να κρασαρει και δεν κρασαρει ο driver θα κρασαρει το συστημα.

Υπαρχει λογος που δεν εχει διορθωθει.

Μα το θέμα δεν είναι ότι πρέπει να κρασάρει κάτι. Το λειτουργικό δίνει χρόνο για να γίνει μία εντολή από την gpu. Αν αυτή δεν γίνει η η κάρτα δεν απαντήσει να το πω χοντρικά τότε το λειτουργικό θεωρεί ότι η κάρτα έχει κρεμάσει και κάνει "ρεσταρτ" τον driver.

Το πρόβλημα πραγματικά είναι άθλιο και κρατάει χρόνια τώρα σε πάρα πολλούς χρήστες. Στο ένα μηχανάκι μου πραγματικά δεν μπορούσα να παίξω κάποιους τίτλους (λέω κάποιους γιατί σε άλλους δεν κάνει κιχ) πάνω από 10~20 λεπτά. Το γέλιο είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς τους τίτλους δεν είναι και ιδιαίτερα δύσκολοι γραφικά. Να πω λοιπόν ότι είναι κακογραμμένοι? Πιθανότατο αλλά εγώ θέλω να παίξω το παιχνιδάκι μου.

Το fix αυτό ναι μπορεί να καταλήγει σε αυτό ακριβώς που λες το θέμα είναι ότι παρουσιάζεται όχι από δυσλειτουργία αλλά από μια καθυστέρηση η οποία τελικά θα γινόταν. Απλά όχι στον χρόνο που το λειτουργικό είναι ρυθμισμένο να την περιμένει να γίνει.

Αφού λοιπόν δεν είναι τελικά πραγματικό πρόβλημα θα πρέπει να κάτσω εγώ να τρώω αυτό το πρόβλημα στην μάπα? Να μην παίζω? Να περιμένω τον κατασκευαστή του game να φτιάξει τον κώδικά του? Τον κατασκευαστή του driver? (3 xronia και βάλε και καλά κρατεί ακόμα το πρόβλημα?).

Μα εγώ αυτό θέλω να παίξω.

Αν το θες από την safe μεριά τότε κάθε φορά που θέλετε να παίξετε αυτό το game κάντε την αλλαγή σε 0 restart σκιστείτε στο game και μετά απλά αφαιρέστε την γραμμή από το registry και ξανά restart.

Σου κάνει έτσι?

Γιατί τόσο καιρό άλλη λύση για αυτό δεν υπάρχει.

Εκτός και αν έχεις να προτείνεις κάποια λύση η οποία να μην δημιουργεί το πρόβλημα που λες, που πραγματικά εγώ και πολύς κόσμος ακόμα (ανάμεσά του και πάρα πολλοί πελάτες μου) είναι με τα αυτιά ανοιχτά να ακούσουν.

Ψάξε μια στο νετ να δεις τι γίνεται με το συγκεκριμένο πρόβλημα και θα καταλάβεις πόσος κόσμος περιμένει για λύση.

και προς θεού συζήτηση κάνουμε δεν ξέρω αν έχω περίεργο ύφος γραφής. Προς το πρόσωπό σου τρέφω μεγάλο θαυμασμό για την μέχρι τώρα δουλειά σου την οποία και παρακολουθώ κατά καιρούς.

Και μιας και λέμε να πούμε και μερικά ακόμα πράγματα που μπορεί να φταίνε για την εμφάνιση του προβλήματος αυτού και να μην φτιάχνουν έτσι.

Μνήμες (είτε ασυμβατότητα με το υπόλοιπο hardware, είτε προβληματικές, είτε από overclock/underclock ή λάθος timings)

Τροφοδοτικό (όχι σωστές τάσεις ή αστάθειά τους)

Motherboard (το πρόβλημα αυτό έχει φτιαχτεί αρκετές φορές μετά από bios update. πιθανολογώ ότι έχει σχέση με τον τρόπο που δουλεύουν οι μνήμες στην motherboard και πιθανές αλλαγές μετά το bios update.)

Πρόβλημα σκληρού δίσκου (το έχω δει 2 φορές μέχρι τώρα. Μου φέρανε το μηχάνημα με αυτό το πρόβλημα και λύθηκε με αλλαγή σκληρού. ο ένας από τους 2 φαινόταν από τα smart και μόνο ότι δεν πάει καλά ο άλλος ήθελε scan με τα διαγνωστικά της εταιρίας)

Αλλαγή καλωδίου sata............

Και με μία αλλαγή σε motherboard.

Αλλαγή κάρτας γραφικών και πολλές ώρες τεστ για να βεβαιωθείτε ότι δεν κάνει το ίδιο.

Οι κάρτες που παρουσιάζεται αυτό όσοι τις έχουν στείλει πίσω θα ήθελα να ακούσω αν οι εταιρίες τους έχουν βρει έστω και σε μία πρόβλημα.

Δεν ξέρω αν μένει κάτι έξω από το να λύσετε όλο το μηχανάκι και να αρχίσετε το κόψε ράψε.

Μα το θέμα δεν είναι ότι πρέπει να κρασάρει κάτι. Το λειτουργικό δίνει χρόνο για να γίνει μία εντολή από την gpu. Αν αυτή δεν γίνει η η κάρτα δεν απαντήσει να το πω χοντρικά τότε το λειτουργικό θεωρεί ότι η κάρτα έχει κρεμάσει και κάνει "ρεσταρτ" τον driver.

Κι ομως δεν ειναι ετσι.

Ο driver οριζει για καθε μαθηματικη πραξη που καλει την GPU να την εκτελεσει εναν συγκεκριμενο χρονο.

Αυτος ο χρονος διαφερει απο 'πραξη' σε 'πραξη' και αναλογα την πολυπλοκοτητα της.

Γι αυτο σε DX11 και σε DX10 το βλεπεις συχνοτερα.

Μολις ο χρονος ληξει και δεν εχει ολοκληρωθει η εργασια, ο driver αφαιρει την δυνατοτητα απο την GPU να συνεχισει την εκτελεση της εργασιας, (την κλεινει κατα μια εννοια).

Το λειτουργικο "περιμενει" απο τον driver εντολη για το τι θα κανει (να απεικονισει το μηνυμα), δεν εχει καμια ευθυνη η πρωτοβουλια.

Με την παραμετρο που εδειξες πιο πανω, απλα αγνοει την οποιαδηποτε εντολη του driver.

Ετσι, οταν μια πραξη εχει αρχισει να εκτελειται και δεν τελειωσει ποτε απο την PU που εχει την ευθυνη, τοτε θα υπαρξει αναγκαστικο κρασαρισμα.

Κι ομως δεν ειναι ετσι.

Ο driver οριζει για καθε μαθηματικη πραξη που καλει την GPU να την εκτελεσει εναν συγκεκριμενο χρονο.

Αυτος ο χρονος διαφερει απο 'πραξη' σε 'πραξη' και αναλογα την πολυπλοκοτητα της.

Γι αυτο σε DX11 και σε DX10 το βλεπεις συχνοτερα.

Μολις ο χρονος ληξει και δεν εχει ολοκληρωθει η εργασια, ο driver αφαιρει την δυνατοτητα απο την GPU να συνεχισει την εκτελεση της εργασιας, (την κλεινει κατα μια εννοια).

Το λειτουργικο "περιμενει" απο τον driver εντολη για το τι θα κανει, δεν εχει καμια ευθυνη η πρωτοβουλια.

Με την παραμετρο που εδειξες πιο πανω, απλα αγνοει την οποιαδηποτε εντολη του driver.

Ετσι, οταν μια πραξη εχει αρχισει να εκτελειται και δεν τελειωσει ποτε απο την PU που εχει την ευθυνη, τοτε θα υπαρξει αναγκαστικο κρασαρισμα.

μα το αστείο είναι ότι παίζει να μην το έχω δεί σε πάνω απο 1-2 dx10 και 11 παιχνίδια. Το έχω δεί όμως σε πολλά dx9.

Λύση όμως? Γιατί μπορώ και παίζω και ας μου σκάσει που μέχρι στιγμής όχι μόνο δεν μου έχει σκάσει αλλά δεν έχει παραπονεθεί και κανένας.

Οι DX11 - 10 καρτες και αντιστοιχα οι drivers τους δεν τα πηγαινουν πολυ καλα με DX9 εφαρμογες, ειναι ο κυριος λογος.

Θα ηταν πανευκολο να αλλαζονται οποιεσδηποτε παραμετροι της registry κατα την εγκατασταση ενος vga driver, (πανευκολο), οποτε μπορουσαν καλλιστα να ενσωματωθουν παρομοιες εντολες. Το ζητουμενο ομως δεν ειναι αν θα παιζεις χωρις να παραπονιεσαι, αλλα ποσο ασφαλες ειναι το συστημα σου οταν παιζεις εαν υπαρξει ενα θεμα.

Υπ' οψιν, καθε κατασκευαστης hardware που το συνοδευει με ενα software ειναι υποχρεωμενος να 'ασφαλισει' το δικο του προιον και κατα συνεπεια το συστημα που το φιλοξενει.

Οι DX11 - 10 καρτες και αντιστοιχα οι drivers τους δεν τα πηγαινουν πολυ καλα με DX9 εφαρμογες, ειναι ο κυριος λογος.

Θα ηταν πανευκολο να αλλαζονται οποιεσδηποτε παραμετροι της registry κατα την εγκατασταση ενος vga driver, (πανευκολο), οποτε μπορουσαν καλλιστα να ενσωματωθουν παρομοιες εντολες. Το ζητουμενο ομως δεν ειναι αν θα παιζεις χωρις να παραπονιεσαι, αλλα ποσο ασφαλες ειναι το συστημα σου οταν παιζεις εαν υπαρξει ενα θεμα.

Υπ' οψιν, καθε κατασκευαστης hardware που το συνοδευει με ενα software ειναι υποχρεωμενος να 'ασφαλισει' το δικο του προιον και κατα συνεπεια το συστημα που το φιλοξενει.

απλά σου λέω ότι έχω στείλει σε κεντρικά εταιριών τουλάχιστον 40~50 κάρτες με το συγκεκριμένο θέμα. Κάποιες μάλιστα έχουν πάει 2 και 3 φορές και τελικά κάποιες τις άλλαξαν. Συνέχεια η απάντηση ήταν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα. Και πραγματικά σε άλλο μηχανάκι δεν υπάρχει. Η στο ίδιο μηχανάκι άλλη κάρτα.

Καλά όλα αυτά που μου λές. Λύση έχεις?

Καταλαβαινω το ερωτημα σου, η απαντηση ειναι - γιατι?

Για να δωθει λυση σε ενα προβλημα, πρεπει να υπαρχει προβλημα - και δεν υπαρχει.

Ορατο και αντιμετωπισημο ειναι ενα θεμα οταν συμβαινει κατω απο συγκεκριμενες συνθηκες και μπορεις να το επαναλαβεις εργαστηριακα οποτε επιθυμεις.

Στην περιπτωση που συζηταμε, ειναι υπολογισμενες ολες οι παραμετροι και οι πιθανοτητες με μεγαλη ανοχη.

Ετσι, οι περιπτωσεις που θα χρειαστει να σταματησει η καρτα για ελαχιστο χρονο (κατι σαν reset) ειναι σπανιες και δεν εχουν δεδομενη αιτια.

Που οφειλεται? Σε πολλους παραγοντες που εχουν να κανουν με την αλυσιδα της εκτελεσης μιας πραξης.

Ο υπολογιστης λειτουργει ως συνολο με εξαρτηση των παντων ωστε να εκτελεσει μια εργασια.

Παρομοιασε το με τους ξυλοκοπους που χρησιμοποιουν πριονι με δυο λαβες, ο ενας εχει αναγκη τον αλλο, δουλευουν ταυτοχρονα και στον ιδιο ακριβως ρυθμο. Εαν, ο ενας απο τους δυο χασει τον ρυθμο του για ελαχιστο χρονο δεν θα γινει και κατι σοβαρο. Οταν ομως 'κλαταρει' τελειως τοτε θα 'κλαταρει' και ο αλλος υποχρεωτικα.

Το γιατι θα χασει τον ρυθμο του, η θα κλαταρει τελειως, θα μπορουσες να του δωσεις μια δεδομενη και με την μεθοδο της επαναληψιμοτητας αιτιολογηση? - τοτε θα ξεραμε τι το προκαλεσε και θα το λυναμε. - - ειμαι ομως σιγουρος οτι δεν μπορεις (δεν απευθυνομαι σε σενα προσωπικα οπως καταλαβαινεις)

Τι λεει λοιπον το fix που καποιος σκεφτηκε. Δωσε φαρμακο στον χειριστη ωστε να μην κλαταρει ποτε.....καλη ιδεα, ναι αλλα τοτε μπορει και να 'πεθανει'..... δεν ειναι λυση.

Τελειωνοντας το παραμυθι με τους ξυλοκοπους ας γυρισουμε στην πραγματικοτητα.

Ειναι απαραιτητο να υπαρχει η δυνατοτητα αντιμετωπισης της πιθανοτητας αδυναμιας εκτελεσης μιας μαθηματικης εντολης απο μια υπολογιστικη μοναδα (δες το σαν κανονα). Οι τροποι αντιμετωπισης ποικιλουν αναλογα το ειδος, την βαρυτητα και το μεγεθος των επιπτωσεων.

Οταν ομως, ολα λειτουργουν βασει των σχεδιαστικων προδιαγραφων των προιοντων τοτε ΔΕΝ θα συμβει ποτε.

Θα ηθελες να σου εξασφαλισω οτι δεν θα συμβει ποτε?

Δεν εξαρταται απο εναν παραγοντα οπως ειπα, αρα δεν μπορω να σου δωσω την λυση που θελεις.

το συγκεκριμενο μυνημα μου εχει εμφανιστει κι εμενα, αλλα μου παρουσιαζεται μονο οταν η καρτα ειναι overclocked! (καποιες φορες)

Σε κανονικη λειτουργεια της καρτας δεν παρουσιαζεται.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.