Jump to content



Pixmania - κίτρινη κάρτα / Samsung κόκκινη κάρτα / seagate παρατήρηση


Jumex

Recommended Posts

Αγόρασα το Νοέμβριο του 2011 3 δίσκους samsung ssd 830 64GB από pixmania.

Ο διάολος έσπασε το ποδάρι του και έγινα ο πρώτος χρήστης παγκοσμίως με ελαττωματικό samy 830 (στο internet δεν βρήκα περίπτωση χαλασμένου 830 64gb).

Εδώ ξεκινάει η οδύσσεια μου...

Επικοινώνησα αρχικά με pixmania και μου είπαν ότι καλύπτεται από την samsung. Παίρνω τηλέφωνο τη samsung και μου λένε ότι για τους δίσκους της , την εγγύηση καλύπτει η seagate (!!). Στέλνω email στη seagate και περιμένω...τπτ...ξαναστέλνω...τπτ...επικοινωνώ μέσω chat και μου λένε ότι το δηλωθέν s/n δεν υπάρχει στη βάση δεδομένων τους, άρα πρέπει να τους στείλω photo με το αυτοκόλλητο του σειριακού. Τους στέλνω φωτογραφία αλλά απάντηση καμία... Ξαναμπαίνω σε seagate chat τους αναφέρω το ιστορικό και μου λένε ότι θα λάβω απάντηση την επόμενη... Όντως λαμβάνω email που μου λέει ότι η seagate δεν καλύπτει samsung ssd παρά μόνο συμβατικούς samsung δίσκους ... Παίρνω τηλέφωνο ξανά τη samsung και μου λένε ότι δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι, η διαδικασία αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει από pixmania...Τηλεφωνώ στη pixmania - δεν γνώριζαν ότι οι ssd samsung δεν καλύπτονται από samsung / seagate - και τους λέω την ιστορία μου. Μου λένε ότι πρέπει να στείλω το προϊόν στα κεντρικά τους στη Γαλλία με συστημένο δέμα (δική μου χρέωση!!!) και πως τη πιθανή αντικατάσταση θα την παραλάβω σε 1,5 μήνα!!! Αρχίζω και κοκκινίζω, φουσκώνουν φλέβες κτλ και τους λέω πως είναι απαράδεκτοι και εκείνοι και η samsung...τους παρακαλάω να επισπεύσουν την διαδικασία αντικατάστασης αλλά άδικα...φυσικά δεν νοιάστηκε κανείς...φυσικά δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος...Μόνο η Κα Ντέμη του τηλεφωνικού κέντρου της pixmania... Έπειτα ξαναδοκιμάζω την τύχη μου στη samsung. Τους λέω οοοολο το ιστορικό και τους παρακαλάω και αυτούς για καλύτερη/ταχύτερη αντιμετώπιση...και 'δω όμως πάλι πήρα το μακρύτερο...

Τι λέτε να κάνω???...προς το παρόν το έχω πάρει στη πλάκα :hang2: ...

Link to comment
Share on other sites

δε ξερω τι γινεται με το πιξμανια παντως αν ηταν ελληνικο καταστημα θα τους τον αφηνα σε αυτους γιατι ΑΥΤΟΙ ειναι οι πωλητες του προιοντος και να βγαζαν ΑΥΤΟΙ το φιδι απο την τρυπα για τα προιοντα ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΥΤΟΙ!

1μηνα ; 2μηνες ;

θα περιμενα

δε ξερω ομως τι γινεται με το πιξμανια.(ενας λογος που δε θελω να ψωνιζω απο δαυτους)

Link to comment
Share on other sites

αναγκαστικά pixmania...

αυτό που θλίβει περισσότερο είναι η samsung... 4 κινητά, 3 τηλεοράσεις, 2 monitors, 1 πολυμηχάνημα, μια φωτογραφική και οι 3 δίσκοι...ΤΕΛΟΣ από μένα.-

Link to comment
Share on other sites

Πες τους ότι στην Ελληνική αγορά δίσκων, οι Samsung SSD θα παρουσιάσουν μια μικρή πτώση στις πωλήσεις τους μετά το περιστατικό αυτό μιας και το μπλέξιμο και της Seagate στο θέμα του RMA δεν βοηθάει.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα παντου πρεπει να ισχυει αυτο μιας και Samsung + Seagate ειναι το ιδιο (στους σκληρους).

Πολυ βλακια παντως η ιστορια, να μην ειναι κανενας υπευθυνος για RMA, δεν το περιμενα αυτο απο την Samsung...

Link to comment
Share on other sites

ήδη έχω αρχίσει να ιδρώνω κι εγώ.

στην τοπική samsung απευθύνθηκες;

δες κι εδώ:

Business | Samsung

από ότι βλέπω η seagate καλύπτει σίγουρα τους σκληρούς δίσκους. εσύ έχεις ssd. Μπας και μπερδεύτηκαν πουθενα;

ή μάλλον μήπως δεν τους έδωσες να καταλάβουν ακριβώς;

Link to comment
Share on other sites

Τριξε τα δοντια στην πιξμανια,αφου αγορασες απο Αυτον εγγυηση σου οφειλει αυτος

Το έχουνε κόλπο μου φαίνεται αυτά τα παπ@ράκια.

Και εμένα ένα logitech που είχα πάρει από αυτούς, στο 2μηνο τα 'παιξε, τους έστειλα mail και μου λένε απευθύνσου στην logitech για αυτό...

Τους χαρίστηκα γιατί ήξερα ότι με την Logitech θα ξεμπέρδευα εύκολα και γρήγορα ( όπως και έγινε, σε 2 μέρες μου στείλανε αυτοί με UPS άλλο mouse δίχως καν να ρωτήσουνε πολλά ούτε να ζητήσουνε όπως παλιά να φωτογραφίσω το mouse αφού το έχω σπάσει εντελώς ή να το πάρουνε πίσω ).

Link to comment
Share on other sites

είχαμε τη πρώτη απάντηση...

''Dear customer

Thanks for your email.

Sorry for all the inconvenience, but Samsung Greece should advice you with our direct email or telephone number.

I also would like to reassure that is not going to take so much time,

first we need to know, exactly which one is the problem, so we can see if we can solve by instruction or we have to issue an RMA organize the Pick up of the product, and then after check the product we decide if we can repair or exchange for another one.

Can you please send to my direct email address all the information about the SSD, what exactly is the problem?

thanks for your cooperation

Best regards

Samsung Memory Team

Ivano Goffredo Ponticelli ''

Απάντησα αναλυτικά και περιμένω:getlost:

Link to comment
Share on other sites

^^ Αν τελικά σου πούνε να επικοινωνήσεις με Samsung Hellas μην σου ξεφύγει καμιά από τις λέξεις "σκληρός" ή "δίσκος", SSD πές και αν δεν καταλάβουν τότε "καρτα μνήμης"

Link to comment
Share on other sites

^^ Αν τελικά σου πούνε να επικοινωνήσεις με Samsung Hellas μην σου ξεφύγει καμιά από τις λέξεις "σκληρός" ή "δίσκος", SSD πές και αν δεν καταλάβουν τότε "καρτα μνήμης"

Εννοείται. Εξάλλου πίστεψε με, όλες οι πλεύρες είχαν καταλάβει ότι πρόκειται για ssd...:whip:

Link to comment
Share on other sites

^^ Αν τελικά σου πούνε να επικοινωνήσεις με Samsung Hellas μην σου ξεφύγει καμιά από τις λέξεις "σκληρός" ή "δίσκος", SSD πές και αν δεν καταλάβουν τότε "καρτα μνήμης"

Άστο.

Multiple facepalms ή καλύτερα wallpalms... :wall:

Είχα έναν Samsung F3 για RMA... δεν μπορούσανε να καταλάβουνε.

Αφού "υποτίθεται" πως κατάλαβε ο φελλός #1 τι ήταν αυτό το πράγμα, μου λέει πάρε στην Άλμαν, αυτοί έχουνε το service των δίσκων μας.

Η Alman μου λέει μόνο τις οθόνες, λάθος σας είπε η Samsung Ελλάς.

Παίρνω πάλι Samsung Ελλάς, δεν ξέρω λέει, στείλτε e-mail στα κεντρικά.

Why f*ck you then.

Τον πήγα σε κατάστημα και ξεμπέρδεψα.

Οι άνθρωποι είναι τραγικοί.

Στην θέση σου θα απάνταγα στα κεντρικά τους πως ο "αντιπρόσωπος" κύριε μου που έχετε επιλέξει στην Ελλάδα δεν ξέρει που είναι το πουλάκι του.

Βρείτε μου λύση εσείς, αλλάξτε αντιπρόσωπο, δεν ξέρω τι, βρείτε λύση ή άλλο όνομα για την εταιρία :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.