Jumex Δημοσιεύτηκε Μάϊος 10, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάϊος 10, 2012 Αγόρασα το Νοέμβριο του 2011 3 δίσκους samsung ssd 830 64GB από pixmania.Ο διάολος έσπασε το ποδάρι του και έγινα ο πρώτος χρήστης παγκοσμίως με ελαττωματικό samy 830 (στο internet δεν βρήκα περίπτωση χαλασμένου 830 64gb). Εδώ ξεκινάει η οδύσσεια μου...Επικοινώνησα αρχικά με pixmania και μου είπαν ότι καλύπτεται από την samsung. Παίρνω τηλέφωνο τη samsung και μου λένε ότι για τους δίσκους της , την εγγύηση καλύπτει η seagate (!!). Στέλνω email στη seagate και περιμένω...τπτ...ξαναστέλνω...τπτ...επικοινωνώ μέσω chat και μου λένε ότι το δηλωθέν s/n δεν υπάρχει στη βάση δεδομένων τους, άρα πρέπει να τους στείλω photo με το αυτοκόλλητο του σειριακού. Τους στέλνω φωτογραφία αλλά απάντηση καμία... Ξαναμπαίνω σε seagate chat τους αναφέρω το ιστορικό και μου λένε ότι θα λάβω απάντηση την επόμενη... Όντως λαμβάνω email που μου λέει ότι η seagate δεν καλύπτει samsung ssd παρά μόνο συμβατικούς samsung δίσκους ... Παίρνω τηλέφωνο ξανά τη samsung και μου λένε ότι δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι, η διαδικασία αντικατάστασης θα πρέπει να γίνει από pixmania...Τηλεφωνώ στη pixmania - δεν γνώριζαν ότι οι ssd samsung δεν καλύπτονται από samsung / seagate - και τους λέω την ιστορία μου. Μου λένε ότι πρέπει να στείλω το προϊόν στα κεντρικά τους στη Γαλλία με συστημένο δέμα (δική μου χρέωση!!!) και πως τη πιθανή αντικατάσταση θα την παραλάβω σε 1,5 μήνα!!! Αρχίζω και κοκκινίζω, φουσκώνουν φλέβες κτλ και τους λέω πως είναι απαράδεκτοι και εκείνοι και η samsung...τους παρακαλάω να επισπεύσουν την διαδικασία αντικατάστασης αλλά άδικα...φυσικά δεν νοιάστηκε κανείς...φυσικά δεν υπήρχε κάποιος υπεύθυνος...Μόνο η Κα Ντέμη του τηλεφωνικού κέντρου της pixmania... Έπειτα ξαναδοκιμάζω την τύχη μου στη samsung. Τους λέω οοοολο το ιστορικό και τους παρακαλάω και αυτούς για καλύτερη/ταχύτερη αντιμετώπιση...και 'δω όμως πάλι πήρα το μακρύτερο... Τι λέτε να κάνω???...προς το παρόν το έχω πάρει στη πλάκα :hang2: ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 10, 2012 #2 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 δε ξερω τι γινεται με το πιξμανια παντως αν ηταν ελληνικο καταστημα θα τους τον αφηνα σε αυτους γιατι ΑΥΤΟΙ ειναι οι πωλητες του προιοντος και να βγαζαν ΑΥΤΟΙ το φιδι απο την τρυπα για τα προιοντα ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΑΥΤΟΙ!1μηνα ; 2μηνες ;θα περιμενα δε ξερω ομως τι γινεται με το πιξμανια.(ενας λογος που δε θελω να ψωνιζω απο δαυτους) Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Μάϊος 10, 2012 #3 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 πω, το διαβασα και ιδρωσα. Το RMA πλεον εχει γινει μια περιπετεια αναγκαστικα τον στελνεις pixmania, βλεπεις και αλλη επιλογή? :mamba: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Μάϊος 10, 2012 Author #4 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 αναγκαστικά pixmania...αυτό που θλίβει περισσότερο είναι η samsung... 4 κινητά, 3 τηλεοράσεις, 2 monitors, 1 πολυμηχάνημα, μια φωτογραφική και οι 3 δίσκοι...ΤΕΛΟΣ από μένα.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 10, 2012 #5 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Samsung.com -> info -> e-mail -> headquarters Τους λες την ιστορία και περιμένεις απάντηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Μάϊος 10, 2012 Author #6 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Samsung.com -> info -> e-mail -> headquarters Τους λες την ιστορία και περιμένεις απάντηση.Ναι δίκιο έχεις...αυτή τη στιγμή μάλιστα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάϊος 10, 2012 #7 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 @Jumex δοκίμασε να στείλεις εμαιλ εδω semiconductor -ατ- samsung.com μαζί με serialnumber & modle number ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάϊος 10, 2012 #8 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Τι λέτε να κάνω???Δεν ξέρω για εσένα, αλλά εγώ μόλις έβγαλα από τη λίστα μου τους Samsung, και ειδικά κάτι φθηνά ΟΕΜ κομμάτια από ebay που προτείνονται εδώ, και αφήνω μόνο τους Crucial M4... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Μάϊος 10, 2012 Author #9 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Μόλις έστειλα email στη samsung semiconductor europe ...αναμένουμε :bye: Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 10, 2012 #10 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Πες τους ότι στην Ελληνική αγορά δίσκων, οι Samsung SSD θα παρουσιάσουν μια μικρή πτώση στις πωλήσεις τους μετά το περιστατικό αυτό μιας και το μπλέξιμο και της Seagate στο θέμα του RMA δεν βοηθάει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
z3et Μάϊος 10, 2012 #11 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Βασικα παντου πρεπει να ισχυει αυτο μιας και Samsung + Seagate ειναι το ιδιο (στους σκληρους).Πολυ βλακια παντως η ιστορια, να μην ειναι κανενας υπευθυνος για RMA, δεν το περιμενα αυτο απο την Samsung... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Μάϊος 10, 2012 #12 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Τριξε τα δοντια στην πιξμανια,αφου αγορασες απο Αυτον εγγυηση σου οφειλει αυτος Link to comment Share on other sites More sharing options...
anonymous-root Μάϊος 10, 2012 #13 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 ήδη έχω αρχίσει να ιδρώνω κι εγώ.στην τοπική samsung απευθύνθηκες;δες κι εδώ:Business | Samsungαπό ότι βλέπω η seagate καλύπτει σίγουρα τους σκληρούς δίσκους. εσύ έχεις ssd. Μπας και μπερδεύτηκαν πουθενα;ή μάλλον μήπως δεν τους έδωσες να καταλάβουν ακριβώς; Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 10, 2012 #14 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 Τριξε τα δοντια στην πιξμανια,αφου αγορασες απο Αυτον εγγυηση σου οφειλει αυτοςΤο έχουνε κόλπο μου φαίνεται αυτά τα παπ@ράκια.Και εμένα ένα logitech που είχα πάρει από αυτούς, στο 2μηνο τα 'παιξε, τους έστειλα mail και μου λένε απευθύνσου στην logitech για αυτό...Τους χαρίστηκα γιατί ήξερα ότι με την Logitech θα ξεμπέρδευα εύκολα και γρήγορα ( όπως και έγινε, σε 2 μέρες μου στείλανε αυτοί με UPS άλλο mouse δίχως καν να ρωτήσουνε πολλά ούτε να ζητήσουνε όπως παλιά να φωτογραφίσω το mouse αφού το έχω σπάσει εντελώς ή να το πάρουνε πίσω ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Μάϊος 10, 2012 Author #15 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 είχαμε τη πρώτη απάντηση... ''Dear customer Thanks for your email. Sorry for all the inconvenience, but Samsung Greece should advice you with our direct email or telephone number. I also would like to reassure that is not going to take so much time, first we need to know, exactly which one is the problem, so we can see if we can solve by instruction or we have to issue an RMA organize the Pick up of the product, and then after check the product we decide if we can repair or exchange for another one. Can you please send to my direct email address all the information about the SSD, what exactly is the problem? thanks for your cooperation Best regards Samsung Memory Team Ivano Goffredo Ponticelli '' Απάντησα αναλυτικά και περιμένω Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάϊος 10, 2012 #16 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 ^^ Αν τελικά σου πούνε να επικοινωνήσεις με Samsung Hellas μην σου ξεφύγει καμιά από τις λέξεις "σκληρός" ή "δίσκος", SSD πές και αν δεν καταλάβουν τότε "καρτα μνήμης" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Μάϊος 10, 2012 Author #17 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 ^^ Αν τελικά σου πούνε να επικοινωνήσεις με Samsung Hellas μην σου ξεφύγει καμιά από τις λέξεις "σκληρός" ή "δίσκος", SSD πές και αν δεν καταλάβουν τότε "καρτα μνήμης" Εννοείται. Εξάλλου πίστεψε με, όλες οι πλεύρες είχαν καταλάβει ότι πρόκειται για ssd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Μάϊος 10, 2012 #18 Κοινοποίηση Μάϊος 10, 2012 ^^ Αν τελικά σου πούνε να επικοινωνήσεις με Samsung Hellas μην σου ξεφύγει καμιά από τις λέξεις "σκληρός" ή "δίσκος", SSD πές και αν δεν καταλάβουν τότε "καρτα μνήμης" Άστο. Multiple facepalms ή καλύτερα wallpalms... Είχα έναν Samsung F3 για RMA... δεν μπορούσανε να καταλάβουνε. Αφού "υποτίθεται" πως κατάλαβε ο φελλός #1 τι ήταν αυτό το πράγμα, μου λέει πάρε στην Άλμαν, αυτοί έχουνε το service των δίσκων μας. Η Alman μου λέει μόνο τις οθόνες, λάθος σας είπε η Samsung Ελλάς. Παίρνω πάλι Samsung Ελλάς, δεν ξέρω λέει, στείλτε e-mail στα κεντρικά. Why f*ck you then. Τον πήγα σε κατάστημα και ξεμπέρδεψα. Οι άνθρωποι είναι τραγικοί. Στην θέση σου θα απάνταγα στα κεντρικά τους πως ο "αντιπρόσωπος" κύριε μου που έχετε επιλέξει στην Ελλάδα δεν ξέρει που είναι το πουλάκι του. Βρείτε μου λύση εσείς, αλλάξτε αντιπρόσωπο, δεν ξέρω τι, βρείτε λύση ή άλλο όνομα για την εταιρία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jumex Μάϊος 11, 2012 Author #19 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2012 Success!!!Έστειλαν σήμερα DHL να τον παραλάβει. Σε μια εβδομάδα το πολύ θα έχω το νέο!Όλοι φοβέρα θέλουν ρε γμτ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Μάϊος 11, 2012 #20 Κοινοποίηση Μάϊος 11, 2012 Ποιος έστειλε ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.