Jump to content



Κακή εμειρία εξυπηρέτησης απο hardwareversand.de


Recommended Posts

καλησπέρα ξεκινάω λέγοντας γμ την τύχη μου που δεν ψώνισα απο το amazon που ειναι 100% εγγύηση σε όλα του.

30/4 κάνω παραγγελία mobo gigabyte z77zxud3h-i5 3570k-corsair vengeance 8gb 1600. ΣΥΝΟΛΟ 411 Ε

Ολα με διαθεσιμότητα στο FULL οταν τα δεσμευσα εκτός απο την Gigabyte που θα ερχόταν στις 4/5 και οντως εμφανίστηκε σε αυτοιυς ως διαθέσιμη

Το ποσό κατατέθηκε με τραπεζικό έμβασμα στον λογαριασμό που μου έστειλαν αμεσα σε email και το παρέλαβαν 2/5 λογω πρωτομαγίας και ανανέωσαν το state της παραγγελίας οτι έλλαβαν το ποσο (411.25 ε)

Την επομένη το πρωί (3/5) τους στέλνω email για να προσθέσω 2 αντικείμενα(διαθέσιμα) επιπλέον στην υπάρχουσα παραγγελία .Η παραγγελία ειχε μείνει στο σημείο οτι παρέλαβαν τα λεφτά.

Τους έχω στείλε 3 email εως και σήμερα (τελευταίο σήμερα το πρωί) δεν έχουν απαντήσει σε κανένα..Η παραγγελία κολλημένη.

Τι να τους κάνω πραγματικά με έχουν εκνευρίσει ..Απο τοτε που παρέλαβαν τα χρήματα 0 εξυπηρέτηση ειμαι στο σκοτάδι.

Ουτε καν να στείλουν ενα mail οτι λόγω μη διαθεσιμότητας θα καθυστερήσουμε λίγο μας συγχωρείτε για την ταλαιπωρία...

Το τελευταίο χαρακτηριστικά mail που τους έστειλα ειναι το παρακάτω.

Hello,This is the third mail i send without a response.My request is quite simple and i dont understand the reason you dont even explain to me what is happening with my online order and not answering to my emails.I buy a lot online from amazon ebay etc and i never had such problem.

I would like an immediate solution to my request.If you think you cannot add the additional products to my order give me a straight answer today in order to decide what to do.

thank you i m expecting for your response.

ας μην σχολιάσουμε τα αγγλικά μου νόημα βγάζεις πάντως άνετα.

Αν δεν απαντήσουν και σήμερα πραγματικα δεν ξέρω πως να κινηθώ.

Link to comment
Share on other sites

Tοσα μαγαζιά έχει στην Eλλάδα ρε παλληκάρι.

Στους Γερμανούς πήγες να τα δώσεις, που μας πhδ@νε κάθε μέρα;

Oσον αφορα το προβλημα σου, μην ανησυχεις, οι Γερμανοι δεν προκειται να σε κλεψουν, δεν τα κανουν αυτα. Απλα μη βιαστεις να τους επιτεθεις, περιμενε ως την παρασκευη μηπως λαβεις κανα μαιλ.

Link to comment
Share on other sites

είναι χαρακτηριστικά αργοί στην εξυπηρέτηση.

εμενα έκανε 2 βδομάδες η παραγγελία επειδή δεν είχαν διαθέσιμο κάτι του 1 ευρώ που είχα παραγγείλει.

τελικά τους είπα να τη στείλουν όπως είναι.

ακόμα βέβαια περιμένω το 1 ευρώ :p

Link to comment
Share on other sites

είναι χαρακτηριστικά αργοί στην εξυπηρέτηση.

εμενα έκανε 2 βδομάδες η παραγγελία επειδή δεν είχαν διαθέσιμο κάτι του 1 ευρώ που είχα παραγγείλει.

τελικά τους είπα να τη στείλουν όπως είναι.

ακόμα βέβαια περιμένω το 1 ευρώ :p

κατάλαβα........τελικά απάντησαν οτι το mobo το οποίο φάνηκε διαθέσιμο δεν ειναι πλέον διαθέσιμο και δεν ξέρουν ποτε θα έρθει!!! Βεβαια μου είπαν οτι υπάρχει και η επιλογή της ακύρωσης..

Ειμαι σίγουρος οτι αν δεν επέμενα δεν θα απαντούσαν στο άμεσο μέλλον και θα με άφηναν στο περίμενε

Τώρα εγώ έκανα την ακύρωση της παραγγελίας σήμερα..το πότε θα επιστρέψουν τα λεφτά ειναι άλλου Παπά Ευαγγέλιο.

Ελπίζω εντός της εβδομάδας για να ρίξω ξανα την παραγγελία αυτη την φορά ή Αμαζόνιο ή σε Ελληνικό online shop.

Θα σας κρατήσω ενήμερους.

Link to comment
Share on other sites

Τα περισσότερα Γερμανικά μαγαζιά ψιλογράφουνε στον π* τους τις παραγγελίες από το εξωτερικό.

Δηλαδή στα e-mail αργούνε, μπορεί το προϊόν να το έχουνε διαθέσιμο και αντί να το στείλουνε στην μεταφορική την ίδια μέρα ή την επόμενη να το στείλουνε σε 2-3 μέρες μετά...

Μάλλον όταν βλέπουνε και την λέξη Griechenland καθυστερούνε χαρακτηριστικά και λίγο παραπάνω έτσι για να ικανοποιήσουνε την ανάγκη μας ότι μας μαμάν ποικιλοτρόπως :p

Link to comment
Share on other sites

πολύ κρίμα πάντως θα ψώνιζα κι αλλα πραγματάκια απο αυτούς.Τώρα ουτε που ξαναμπαίνω στο site τους .τους έστειλα σήμερα το μεσημέρι για να ακυρώσω την παραγγελία φυσικά δεν περίμενω απάντηση μέσα στην ημέρα ..και θα είναι θαύμα αν επιστρέψουν τα χρήματα εως το τέλος της εβδομάδας.Πιστεύω οτι θα με παιδέψουν εως το τέλος της επόμενης ετσι για χαβαλέ.ελπίζω να κάνω λάθος.

Πραγματικά τέτοια εξυπηρέτηση ουτε στην Ελλάδα δεν έχω συναντήσει.

Απο Γερμανικό site ποτέ ξανα μου έγινε μάθημα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απο 4 μαγαζια της Γερμανίας απο το 2009 μέχρι και το 2011 δεν είχα ποτέ πρόβλημα.

Χώρια μεταφορές και κόντρα μεταφορες για υλικά απο το EBAY.

hoh.de

alternate.de

zizanio.de

computeruniverse.de

ολα OK.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω ότι θα μου φάνε τα λεφτά αλλα ότι στο θέμα διαθεσιμότητας όταν σου λένε ότι 4/5 είναι διαθέσιμο το mobo και μπαίνεις στο site 4/5 και οντωσ είναι full διαθέσιμο δεν ξέρω τι να υποθέσω.

ότι πρώτα εξυπηρετούν εγχώριες ανάγκες κ εγω που είχα προτεραιότητα μιας κ έκανα παραγγελία 30/4 έχω άλλη αντιμετώπιση κ με παρεκαμψαν;

Επίσης το γεγονός ότι απαντάνε στα μαιλ μετα απο 3 μέρες μόνο και μόνο αυτο μου δείχνει κακή οργάνωση και δεν σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια ως καταναλωτής ιδίως εξωτερικού..

Δεν θέλω να πιστεύω ότι δεν χωνευουν τους Έλληνες και τους αντιμετωπίζουν διαφορετικά γιατί πάμε σε άλλη κουβέντα μετα.

Σήμερα βρίσκομαι με 411 ευρω δεσμευμενα χωρίς να μου έχουν απαντήσει ούτε καν στο mail ακυρωσησ για το ποτέ θα τα επιστρέψουν και με παραγγελία άκυρη εχοντας χάσει αισίως 8 μέρες και πόσες ακόμα εώς ότου βάλουν τα χρήματα.

Έγινε επεξεργασία από Prof_Chaos
Link to comment
Share on other sites

Tοσα μαγαζιά έχει στην Eλλάδα ρε παλληκάρι.

Στους Γερμανούς πήγες να τα δώσεις, που μας πhδ@νε κάθε μέρα;

Τόσα μαγαζιά αλλά γιατί να πάει να τα δώσει εδώ??Είναι καλύτερα ή μήπως φτηνότερα???!!!Ούτε που αξίζει να ασχολούμαστε με τα ελληνικά μαγαζιά τουλάχιστον με τα περισσότερα είτε λόγω των τιμών τους a.k.a. εκμετάλευση,κοροιδία στη μάπα και κλέψιμο εν ψυχρό!

Δλδ εδώ δε μας πiδ@νε???

Oσον αφορα το προβλημα σου, μην ανησυχεις, οι Γερμανοι δεν προκειται να σε κλεψουν, δεν τα κανουν αυτα.

Και εδώ εν μέρη καταλαβαίνεις και έρχεσαι σε αντιπαράθεση με τα προιγούμενα λόγια σου και δίνεις εξήγηση στο γιατί πάει και τα σκάει στα ξένα!!!Με απλά λόγια επειδή όπως είπες και εσύ "αυτοί δεν τα κάνουν αυτά"...κάποιοι άλλοι όμως,ναι!!!

Όπως και να'χει στο θέμα μας απλά λίγη υπομονή χρειάζεται και όλα θα γίνουν και τα χρήματα θα τα πάρεις.Αποδείξεις θεωρώ ότι έχεις!

Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω πως παρότι είμαστε στο 2012 οι Γερμανοί ακόμα δυσκολεύονται και τους πέφτουνε βαριά τα Αγγλικά.

Πιθανόν να αργούνε παραπάνω και για αυτό το λόγο στα e-mail.

Εγω δεν είχα θέμα με κάποιο από τα καταστήματα τους από όπου και έχω παραγγείλει, στις ημερομηνίες τους κομπλέ, κλπ, αλλά σχεδόν πάντα κάνουνε 1-2 μέρες να τα δώσουνε στην DHL/UPS/FedEx αντί την ίδια ή την επόμενη μέρα ( εφόσον είναι όντως in stock τα προϊόντα που παίρνω ).

Link to comment
Share on other sites

Να σημειωσω οτι το zizanio.de υπευθυνος ειναι ελληνας και μια χαρα συνεννοησε και στα ελληνικα μαζι του.

Δεν εχω αγορασει κατι ακομα αλλα πολυ πιθανον να παρω κατι στο αμεσο μελλον και λογο καλων τιμων αλλα και θεμα ανταποκρισης σε ερωτημα που εκανα.Επισης θετικο οτι ειναι ελληνας και διαβασα και 1-2 καλες κριτικες στο νετ.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο που εγραψα παραπανω ειναι πολιτικο το θεμα και δεν θα το συνεχισω. Παντως καλο είναι στην περίοδο που διανυουμε, το ελληνικο ευρώ που ξοδευουμε να μένει εντός των συνόρων.

Link to comment
Share on other sites

Τόσα μαγαζιά αλλά γιατί να πάει να τα δώσει εδώ??Είναι καλύτερα ή μήπως φτηνότερα???!!!Ούτε που αξίζει να ασχολούμαστε με τα ελληνικά μαγαζιά τουλάχιστον με τα περισσότερα είτε λόγω των τιμών τους a.k.a. εκμετάλευση,κοροιδία στη μάπα και κλέψιμο εν ψυχρό!

Δλδ εδώ δε μας πiδ@νε???

Και εδώ εν μέρη καταλαβαίνεις και έρχεσαι σε αντιπαράθεση με τα προιγούμενα λόγια σου και δίνεις εξήγηση στο γιατί πάει και τα σκάει στα ξένα!!!Με απλά λόγια επειδή όπως είπες και εσύ "αυτοί δεν τα κάνουν αυτά"...κάποιοι άλλοι όμως,ναι!!!

Όπως και να'χει στο θέμα μας απλά λίγη υπομονή χρειάζεται και όλα θα γίνουν και τα χρήματα θα τα πάρεις.Αποδείξεις θεωρώ ότι έχεις!

Η αλήθεια ειναι οτι εδώ μας πηδ@νε χειρότερα με αυτο το σκεπτικό εκανα παραγγελία απ έξω και οχι γιατι γλίτωσα 40-50 ευρώ.

τα οποία κι αυτα στις μέρες μας να προσθέσω ειναι αξιοσέβαστο ποσό.

εχω τα αποδεικτικά κατάθεσης απάντηση επιβεβαίωσης οτι παρέλαβαν τα χρήματα σε email και επιβεβαίωση στο status τους site τους.

Δεν φοβάμαι αυτό απλά η καθυστέρηση τους μου έσπασε λίγο τα νεύρα και οτι θέλω να προχωρήσω σε νέα παραγγελία.

Αν ηταν Ελληνικό μαγαζί σίγουρα θα ήμουν πολύ πιο ανήσυχος..

Απο visionstudio σκεφτόμουν παραγγελία αν πήγαινα σε ελληνικό μαγαζί που έχει καλές κριτικές και καλές τιμές.και φυσικά αντικαταβολή.

Μετα πάμε σε amazon.de που έχει αρκετά καλές τιμές και εγγύηση amazon..

Έγινε επεξεργασία από Prof_Chaos
Link to comment
Share on other sites

Tα ξένα eshops δεν είναι και τέλεια. Έχουν ίσως καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών από πολλά ελληνικά, όμως ότι πουλάει η asus για παράδειγμα, στη Γερμανία το ίδιο πουλάει και στην Ελλάδα. Αν κανείς κάτσει να δει τις αξιολογήσεις των ξένων eshops (όσα έχουν section αξιολογήσεων όπως έχει το amazon) θα δει και αρνητικές. Το θέμα είναι πως η αγορά από το εξωτερικό έχει το ρίσκο του κόστους των μεταφορικών αν σου χαλάσει αυτό που αγόρασες εντός της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Tα ξένα eshops δεν είναι και τέλεια. Έχουν ίσως καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών από πολλά ελληνικά, όμως ότι πουλάει η asus για παράδειγμα, στη Γερμανία το ίδιο πουλάει και στην Ελλάδα. Αν κανείς κάτσει να δει τις αξιολογήσεις των ξένων eshops (όσα έχουν section αξιολογήσεων όπως έχει το amazon) θα δει και αρνητικές. Το θέμα είναι πως η αγορά από το εξωτερικό έχει το ρίσκο του κόστους των μεταφορικών αν σου χαλάσει αυτό που αγόρασες εντός της εγγύησης.

το αμαζον στο θέμα των μεταφορικών σου λέει να τα πληρώσεις εσύ σε πρώτη φάση και στα πιστώνουν μόλις παραλάβουν το ελλατωματικό προιον μαζί φυσικά με την αξία του προιόντος.

Αυτο δεν εμπεριέχει κανενα ρίσκο και 99.9% στο αλλάζουν χωρίς δευτερη σκέψη εστω και αν δεν έχει τιποτα.

Στα Ελληνικά μαγαζιά σου βγάζουν το λάδι τουλάχιστον αρκετά...! Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Για τα υπόλοιπα δεν γνωρίζω.

Έγινε επεξεργασία από Prof_Chaos
Link to comment
Share on other sites

Να σημειώσω πως παρότι είμαστε στο 2012 οι Γερμανοί ακόμα δυσκολεύονται και τους πέφτουνε βαριά τα Αγγλικά.

Πιθανόν να αργούνε παραπάνω και για αυτό το λόγο στα e-mail.

πραγματικά αυτο σκέφτηκα κι εγώ και για να τους διευκολύνω τους έστειλα κι αυτό ελπίζω να ειναι σωστό

:p

φυσικά καμια απάντηση απο χθές για το αίτημα ακύρωσης της αίτησης.

bitte meine Bestellung stornieren und mein Geld zurόckerstatten

Danke

Έγινε επεξεργασία από Prof_Chaos
Link to comment
Share on other sites

η περιπέτεια καλά κρατεί 7/5/2011 εκανα αιτηση για refund . καμία απάντηση έως και σήμερα και του έστειλα μόλις νέο μαιλ.

Πραγματικά το λέω και ξεκαθαρα να μην διανοηθεί κανείς να ψωνίσει απο εκεί οι ανθρωποι δεν παίζονται λές και το κάνουν εσκεμένα.

Link to comment
Share on other sites

καλά που μοιράστηκες την εμπειρία σου εδώ με αυτό το μαγαζί μιας και σκεφτόμουν να παραγγείλω και εγώ κάτι πράγματα από αυτούς.

Καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι..

Link to comment
Share on other sites

καλά που μοιράστηκες την εμπειρία σου εδώ με αυτό το μαγαζί μιας και σκεφτόμουν να παραγγείλω και εγώ κάτι πράγματα από αυτούς.

Καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι..

σήμερα που εστειλα μετα απο 3 μέρες μαιλ υπενθύμισης για ακύρωση της παραγγελίας μου απάντησαν αμέσως για το αίτημα που είχα κάνει προ 7ημέρου για να συμπληρώσω 2 νέα προιόντα στην παραγγελία .:wall:

Την συμπληρωματική παραγγελία την είχα κάνει πριν με ενημερώσουν οτι έχουν θέμα διαθεσιμότητας.

και φυσικά μόλις με ενημέρωσαν τους έστειλα 7/5 αιτημα ακύρωσης.

Δεν το περίμενα οτι θα στραβώσει έτσι πραγματικά .Πραγματικά μόλις πάρω τα λεφτά μου θα τους κάνω ξεφτιλα σε όλα τα τεχνολογικά ξένα φορουμς που ειμαι εγγεγραμένος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.