Daidalos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24, 2004 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24, 2004 Μιας που ειχα την ψηφιακη ειπα να σας δειξω και μια αλλου ιδους μοντιφια! Το θυμα ειναι το fiestaki μου!
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #6 Ιούλιος 24, 2004 Η τοποθετηση εγινε απο εμενα και τον πατερα μου! Δυστυχως ειναι η μονη διαταξη που μπορουσε να γινει και δεν υπηρχε τροπος να περιορισω το μηκος του σωληνα λογω του λιγοστου χωρου κατω απο το καπο! Οι επιδωσει παντω αυξηθηκαν πολυ και συντο θα μπει και εξατμισουλα αλλα αυτη θα μεπι απο ειδικους!
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #7 Ιούλιος 24, 2004 Και μια φωτο απο αλλο αυτοκινητο με τον ιδιο κινητηρα για να δειτε πως ηταν πριν με το εργοστασικο φιλτρο το οποιο αφαιρεθηκε!
ea6gka Ιούλιος 24, 2004 #8 Ιούλιος 24, 2004 συγνωμη δαιδαλε αλλα επειδη εχω το ιδιο αμαξι, αλλαξες κινητηρα? o duratec ειναι καλυτερος νομιζω..
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #9 Ιούλιος 24, 2004 Ο οχι ο δικος του ειναι zetec ειναι η εκδοση αυτη νομιζω νεοτερη του dura η παρομοια δεν ξερω ακριβως παντως αυτο φορανε ολα τα1400αρια.To μονο που εγινε ειναι καταργηση του εργοστασιακου φιλτου και του παπα και τοποθετηση φιλτροχοανης και ενος μικρου φιλτρου για της αναθυμιασεις καθως το μαμησιο ηταν ενσωματωμενο στον παπα που αφεραιθηκε!
ea6gka Ιούλιος 24, 2004 #10 Ιούλιος 24, 2004 ζετεκ φορουσανε το παλια μοντελ της φορντ απο οσο ξερω, τωρα ολοι λεγονται ντουρα. εμενα γραφει απο κατω ντουρατεκ. Ωραιες ζαντες αλλα δεν χανεις λογω 16' αρας? οδηγησα ενα με τις 14ρες 1400ρι και ηταν πιο γρηγορο. ωραιο μοντ φιλε μπραβο , το αμαξι απο κατω ειναι του greek? εχουμε ακριβψς το ιδιο αμαξι με αυτον! ερωτηση αν γνωριζεις, τα 3-θυρα κατασκευαζονται στην γερμανια ενω τα 5-θυρα στην ισπανια, γνωριζεις κατι?
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #11 Ιούλιος 24, 2004 Λοιπον ο κινητηρας ειναι σιγουρα φρεσκος(16βαλβιδος με τα 80 αλογα!)! Οι ζαντες ειναι 15αρες οχι 16 αρες! Και το αλλο αμαξι ειναι φωτο απο περιοδικο! Απο οτι ξερω παντως dura γραφουν τα 1600αρια.
bourlas1416003173 Ιούλιος 24, 2004 #12 Ιούλιος 24, 2004 παλαιοτερα ειχα ενα Peugot 205 και επειδη ειχα κανει κατι αντιστοιχο ειχα το εξης προβλημαΜε κρυα μηχανη η χοανη αποδειδε πολυ καλυτερα τουλαχιστον σε αισθηση αλλα μολις ζεστενοταν λιγο αλλαζε η αποδοση (παντα σε αισθηση )πηγα λοιπον καποια στιγμη σε ενα γνωστο φιλο κτλκαι μου ειπε οτι τωρα ποια το φιλτρο τραβαει αερα απο τον χωρο της μηχανης και οτι μολις ζεσταθει η μηχανη θα τραβαει ζεστοτερτο αερα απο οτι πχ απο το απλο φιλτρο το οποιο ομως τραβαει τον αερα απο την μετωπη.αρα πρακτικα η αποδοση θα ειναι και χειροτερη απο πριντοτε ομως οι σκουπες δεν υπηρχαν οποτε επεξε πατεντα με σωληνες ευκαμπτους οι οποιοι τραβαγαν αερα απο την μετωπη και κατεληγαν πανω στο φιλτροδεν ξερω τι γινεται με τα φιεστα αλλα σε 205 gti 1.9 poy o χωρος της μηχανης ηταν πρακτικα ιδιος ζεστενοταν παρα πολυ.
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #13 Ιούλιος 24, 2004 ΒΑσικα εκει που το εχω βαλει απο κατω εχει κενο και μπροστα του ειναι η γριλια οποτε εχει φρεσκο αερα! Και η αποδοση μεχρι τωρα φαινεται σταθερη συνεχως!
ea6gka Ιούλιος 24, 2004 #14 Ιούλιος 24, 2004 Alloy Wheel, 7-spoke design 6,5 x 16" ET52,5 Order number: 1143436 £ 125.00 per wheel
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #15 Ιούλιος 24, 2004 Δεν ειναι αυτη η ζαντα! Εμενα ειναι 15αρα 100%! Υπαρχει και αλλη ακτινωτη με αλλο σχεδιο 16αρα αλλα εγω εχω την 15αρα!
ea6gka Ιούλιος 24, 2004 #17 Ιούλιος 24, 2004 ναι βρε καταλαβα, απλα ποσταρα την τιμη της στην αγγλια, φτηνη δεν ειναι?
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #18 Ιούλιος 24, 2004 Εμενα παντως μου τις κανανε δωρο αυτες! Η διαφορα σε τιμη απο τις στανταρ15αρες ηταν 400e αλλα μου την χαρισαν και μου εβαλα και bridgestone λαστιχα και οχι τα χαζο Pirelli που ειχε οταν ηρθε!Και μολις μιλησα στο τηλ με φιλο μου στην φορντ και εμαθα τα εξης! Zetec se και duratec ειναι το ιδιο και το αυτο, απλα duratec ειναι το αμερικανικο ονομα(κατασκευη ισπανιας) ενω zetec se το ευρωπαικο (κατασκευη γερμανιας)! Βεβαι αυτα πολυ χονδρικα! Ο παλιος κινητηρας ηταν οντως ο zetec αλλα οχι ο se(second edition!)!Ακομα μου ειπε οτι απο αριθμο πλαισιου μπορεις να δεις που φτιαχτηκε το αυτοκινητο! Εμενα ειναι γερμανικο απο οτι ειχαμε διε οταν το πηρα! Αυτα!! ΠΑντως ειναι και γαμω τα αμαξακια! Παραγγειλα και ενα σετ ελατηρια να το χαμηλωσω να γινει τζιτζι!
fantacid Ιούλιος 24, 2004 #19 Ιούλιος 24, 2004 Αν μπορουσες να στριψεις το κολαρο λιγες μοιρες ωστε να "βλεπει" υπο γωνια η χοανη ωστε να περνει περισσοτερο αερα.πρεπει να περνεις κανα 3ιππους κ ~0,5 kgm ροπη.εξατμιση που λες μονο τελικο ή κ καταλυτη?εκει θα δεις τη καλη ρη διαφορα μεχρι κ κανα 20ps!Βασικα ξεχασες να βαλεις ενα mp3 με τον ηχο που "κανει" το μωρο σου τωρα!μεγιες παντος k καλο γκαζοφον!!!
Daidalos Ιούλιος 24, 2004 Author #20 Ιούλιος 24, 2004 Καλα απο ηχο σκιζει! Αλλα δεν εχω τροπο να ηχογραφησω! Εξατμιση για αρχη θα μπει μονο τελικο για καταλυτη αργοτερα να μαζεψουμε κανα λεφτο! Αυτο με την γωνια θα το δω! Το σκεφτομουν και εγω!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.