Jump to content



Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες


CrazyAnt1416003257

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Στα υπόψιν πήγα το λάπτοπ μάρκας acer με επέκταση εγγύησης πληρωμένη 100€ επιπλέον, και με στείλανε στην ίδια εταιρία ούτε που το παρέλαβαν γιατί δεν συνεργάζονται πλέον. Έκανα καυγά και έστειλα μέιλ στο Ίνκα αλλά με γείωσαν. Μου απάντησαν πως θα πρέπει να απευθυνθω στην acer. Δεν έχουν υποχρέωση να το παραλάβουν; πως μπορώ να τους τριξω τα δόντια; (και να τους τα σπάσω θα ήθελα αλλά δεν έχω χρόνο..)

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα στο κατάστημα για την επέκταση εγγύησης στο mail καταγγελίας τους είπα, και είναι της acer. Όλα φυσικά τα πήρα από πλαίσιο, και εκείνο τον καιρό μάλιστα μου είχε πει ο πωλητής πως το επισκευάζει το πλαίσιο. Όπως και να έχει με έχουν χάσει εδώ και χρόνια πλέον όμως ούτε κάτι σε προσφορά δεν θα παίρνω. Πάει η εγγύηση κιόλας. Μια usb έχει χαλάσει και μιας που τελείωνε η εγγύηση να μην πήγαιναν άδικα τα χρήματα της επέκτασης..! :/

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι καταλαβαίνω το μόνο πρόβλημα είναι οτι την βλάβη δεν μπορεί πλέον να την επισκευάσει το πλαίσιο. Ωστόσο μπορείς, υποθέτω, να πας κανονικά στην Acer και να ζητήσεις την επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά σε laptop δεν πρέπει να περνάει καθόλου από τεχνικό τμήμα του Π πέραν του τυπικού ελέγχου ώστε να επιβεβαιωθεί το πρόβλημα που έχει δηλωθεί. Και αυτό πάλι παίζεται, επειδή οι τεχνικοί (ο Θεός να τους κάνει) δεν έχουν και τρελό ελεύθερό χρόνο ούτε και το Π ποντάρει στην μεγάλη διαθεσιμότητα τεχνικών του.

Οι εγγυήσεις laptop και επεκτάσεις εγγυήσεων δίνονται από τις εταιρείες που έχουν συνεργασία με την acer. Νομίζω η ΑΛΜΑΝ πρέπει να είναι. Αν ισχύει ακόμα η επέκταση εγγύησης δώστο. Αλλά να ξέρεις ελάχιστο χρόνο πιστεύω θα είναι ο μήνας που θα κλείσει στο service.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη με εχουν ταλαιπωρησει πανω απο 3 μηνες στο service τους με ενα θεμα που υποτιθεται το "κοιτανε" συνεχεια και θα εχω ενημερωση, αλλα ενημερωση δεν υπαρχει ποτε και οταν ξαναπαρω τηλ "θα εχω ενημερωση μεχρι τελους της εβδομαδας" αλλα προφανως ακομα περιμενω... Τι κινησεις πρεπει να κανω?

Με τι ειδους καταγγελια θα ιδρωσει το αυτι τους και τι στοιχεια χρειαζομαι για αυτην?

Link to comment
Share on other sites

Επειδη με εχουν ταλαιπωρησει πανω απο 3 μηνες στο service τους με ενα θεμα που υποτιθεται το "κοιτανε" συνεχεια και θα εχω ενημερωση, αλλα ενημερωση δεν υπαρχει ποτε και οταν ξαναπαρω τηλ "θα εχω ενημερωση μεχρι τελους της εβδομαδας" αλλα προφανως ακομα περιμενω... Τι κινησεις πρεπει να κανω?

Με τι ειδους καταγγελια θα ιδρωσει το αυτι τους και τι στοιχεια χρειαζομαι για αυτην?

Δεν έχω διαβάσει για την περιπτωσή σου οπότε θα απαντήσω απλά με βάση αυτό και μόνο το post.

Θα σου έλεγα να χρησιμοποιήσεις την σελίδα της επικοινωνίας Επικοινωνήστε μαζί μας - plaisio.gr όπου θα τους λες περιληπτικά και ήρεμα το θέμα σου και ταυτόχρονα θα τους ενημερώνεις ότι αν δεν γίνει κάτι γρήγορα θα προχωρήσεις σε αρνητικές αξιολογήσεις στα search engines (Skroutz) και καταγγελίες σε INKA, ΓΓΚ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω διαβάσει για την περιπτωσή σου οπότε θα απαντήσω απλά με βάση αυτό και μόνο το post.

Θα σου έλεγα να χρησιμοποιήσεις την σελίδα της επικοινωνίας Επικοινωνήστε μαζί μας - plaisio.gr όπου θα τους λες περιληπτικά και ήρεμα το θέμα σου και ταυτόχρονα θα τους ενημερώνεις ότι αν δεν γίνει κάτι γρήγορα θα προχωρήσεις σε αρνητικές αξιολογήσεις στα search engines (Skroutz) και καταγγελίες σε INKA, ΓΓΚ.

Προσθέτοντας και ότι βάσει νόμου εάν καθυστερήσουν επισκευή πάνω από 15 μέρες είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν προσωρινά προϊόν αντικατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Στην περιπτωση μου, μιλαμε για σκληρο δισκο στον οποιο "κολλησαν" στο οτι το παραστατικο (αποδειξη) του ειχε ξαναχρησιμοποιηθει παλιοτερα για εγγυηση, πραγμα ομως φυσιολογικο αφου δεν ειχε μονο 1 τεμαχιο! Το οτι ειχε ξαναχρησιμοποιηθει υποτιθεται οτι τους χτυπησε στο συστημα και δημιουργησε το προβλημα και το καταστημα επικοινωνει υποτιθεται με τα κεντρικα εδω και 3 μηνες για να παρει μια απαντηση και ακομα "παιρνει"... (καλα τον 1ο μηνα μου λεγανε οτι εχει σταλει στη seagate και περιμενουν το νεο κομματι οτι να'ναι).

Στην πραγματικοτητα, οπως ευθαρσως μου ειπανε στο τηλεφωνο, ο δισκος ναι μεν ειναι εντος εγγυησης με βαση την αποδειξη πλαισιου, αλλα επειδη ηταν κοντα στη ληξη των 3ων ετων, απο τη δικη τους μερια δε τους καλυπτει η seagate. Παραδεχτηκαν μεν οτι αυτο ειναι δικο τους προβλημα, ομως μετα πατησαν σε αυτο το θεμα ξαναχρησιμοποιησης της αποδειξης και "ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΝ"... ενω ειναι προφανες οτι δεν θελουν να εξυπηρετισουν επειδη θα βαλουν τα λεφτα απο την τσεπη τους...

Εγω τι να κανω ομως? Περιμενα 3 μηνες και 10 μερες...οποτε παρω τηλεφωνο μου λενε "μεχρι τελος της εβδομαδας θα εχουμε νεοτερα" αλλα....@@

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να έχεις κάνει ήδη καταγγελία από τη στιγμή που όταν το παρεδωσες ήταν εντός εγγύησης δε σε νοιάζει τίποτα άλλο πάρε πες τους (η καλύτερα πάνε αν μπορείς στο κατάστημα που τον άφησες μιλά με διευθυντή) και πες ότι αν δε βρεθεί λύση άμεσα θα κάνεις καταγγελία σε όλες τις καταναλωτικες οργανώσεις, στην περίπτωση που δεις αδιαφορία μέχρι μέχρι τέλος της εβδομάδας ξεκινά καταγγελίες

Link to comment
Share on other sites

Βαριέμαι να γράφω πολλά με λίγα λόγια δε πρόκειται να ξαναδώσω ούτε 1 cent στο άθλιο πλαίσιο με όλους τους άχρηστους εκεί μέσα.

Πολύ περιληπτικά επέστρεψα δίσκο εντός πενταετούς εγγύησης τον ελέγξανε και μου είπαν ότι όντως έχει πρόβλημα και δεν μου τον αντικαθιστούν με την δικαιολογία ότι η WD πλέον δεν τον καλύπτει με την διαφορα ότι όταν τον αγόρασα έλεγε 5χρονια εγγύηση και δεν είχαν περάσει με βάση την απόδειξη αγοράς.

Όσο για καταγγελίες και μηνύσεις έχω ακούσει ότι έχουν άπειρες.Δε ξέρω πόσοι από εσάς το έχουν παρατηρήσει αλλα το πλαίσιο πλέον έχει πέσει απίστευτα πολύ σε σχέση με παλιά ας ελπίσουμε να κλείσει να μην κοροϊδεύει άλλο κόσμο πια.

Link to comment
Share on other sites

εγω καταλαβα , πως παροτι η αποδειξη εχει 5 χρονια , το Πλαισιο ειχε παρει τον δισκο πριν 5 χρονια απο την WD (αν και μου φαινεται αδυνατον ενας δισκος να μεινει στο ραφι για τοσο καιρο)

Link to comment
Share on other sites

5χρόνια (εικονική)εγγύηση είναι μάλλον το marketing που κάνει το πλαίσιο για να παραμυθιάζει τον κόσμο.

Ο λόγος για έναν Velociraptor (WDC WD1500HLFS-01G6U0)

A! να πω επίσης ότι τον δίσκο τον έφτιαξα μόνος μου απλά δεν ήθελα να μπω στην διαδικασία να κάνω ότι έκανα και περίμενα να μου τον αντικαταστήσουν όμορφα και ωραία όπως έπρεπε να γίνει ώστε να ξέρω ότι είναι του κουτιού.

Link to comment
Share on other sites

Η εγγύηση ξεκινάει από την μέρα που έγινε η αγορά άσχετα με το πότε πήρε ένα αντικείμενο το κατάστημα, ποτέ έγινε η αγορά του δίσκου? Αν είσαι μέσα στα 5 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς μπορείς να τον στείλεις μια και καλή στην wd απλά θα τους βγάλεις και μια φωτοτυπία την απόδειξη, εμένα πάντως πριν κάνα μήνα ίσως και λίγο πάραπανω δε είχα πρόβλημα στην επιστροφή δίσκου (wd Black 750) και μάλιστα είχα δεν είχα 2 μήνες εγγύηση ακόμα

Link to comment
Share on other sites

Δε πάει έτσι, στο πλαίσιο οι εγγύησης είναι όπως τους βολεύουν.

Η αγορά έγινε 20/1/2009 οπότε 20/1/2014 έληγε η εγγύηση εγώ όταν τον πήγα ήταν 10/12/2013 και μου είπαν ότι δεν τον καλύπτει η WD και τους είπα ότι δεν έκανα την αγορά μέσο WD ώστε να απευθυνθώ σε αυτούς αλλα η αγορά έγινε μέσο πλαισίου οπότε αυτοί ήταν υπεύθυνη για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Δε νομίζω να λέω κάτι παράλογο!

Link to comment
Share on other sites

Δε πάει έτσι, στο πλαίσιο οι εγγύησης είναι όπως τους βολεύουν.

Η αγορά έγινε 20/1/2009 οπότε 20/1/2014 έληγε η εγγύηση εγώ όταν τον πήγα ήταν 10/12/2013 και μου είπαν ότι δεν τον καλύπτει η WD και τους είπα ότι δεν έκανα την αγορά μέσο WD ώστε να απευθυνθώ σε αυτούς αλλα η αγορά έγινε μέσο πλαισίου οπότε αυτοί ήταν υπεύθυνη για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Δε νομίζω να λέω κάτι παράλογο!

Αν η απόδειξη λέει 2 χρόνια εγγύηση πλαίσιο 5 κατασκευαστή τότε έχουν δίκιο, αν έλεγε 5 χρόνια εγγύηση πλαίσιο τότε έπρεπε να το αναλάβουν αυτοί

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ιδια περιπτωση με τη δικια μου.... δισκος που αγοραστηκε πχ 1/1/2012 απο το πλαισιο και πουληθηκε 1/3/2012 απο το καταστημα τους. Αν η εταιρεια εδινε 3 χρονια εγγυηση, τοτε αν ο δισκος χαλασει το τελευταιο διμηνο της εγγυησης το πλαισιο ειναι ακαλυπτο γιατι η δικη του "εγγυηση" απο την εταιρεια ληγει 1/1 και οχι 1/3 ...Ειναι δυσκολο βεβαια να πεσουν σε τετοια περιπτωση, αλλα μπορει να συμβει...

Φανταζομουνα βεβαια οτι η σχεση πλαισιο-μητρικη εταιρεια θα ηταν καλυτερη και δε θα ειχαν τετοια θεματα.... απλα αυτο που λεω το ισχυρηστηκε ο Πλαισιας απο τα κεντρικα στη δικη μου περιπτωση... Βεβαια παραδεχτηκε οτι ειναι θεμα του μαγαζιου αυτο και οχι οπως στην περιπτωση του seth, αλλα παρ'ολ'αυτα κωλυσιεργουν την περιπτωση επειδη δε τους βολευει...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.