Jump to content



Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες


CrazyAnt1416003257

Recommended Posts

Τελευταία όλο και "χαλάει" το πράγμα χωρίς βέβαια να μπορεί να φτάσει το επαχθέστερο όλων eshop!Tελευταία άλλαξα ραμ (cellshock) στα 3 χρόνια κοντά και ενώ τις πήρα τότε 129 ευρώ ,μου κόψανε πιστωτικό 14!πως γίνεται λέω αυτό αφού τώρα η ddr2 είναι ακριβή και πάλι? με 14 ευρώ αγοράζω ανάλογη ραμ 2GB? οκ λέω θέλω αντικατάσταση με κάτι ανάλογο (oi cellshock κορυφαίες) δε θέλω λεφτά, οπότε ο υπάλληλος μου φέρνει 2 dimmάκια γυμνά δίχως ψύκτρες για λαπτοπ!!!Του λέω θα με δουλεύεις δε μπορεί και του απαίτησα να μου δώσει κάτι Geil που είχε στη βιτρίνα.Ευτυχώς τις έδωσε δίχως πολλά πολλά αλλά στέκομαι στο ότι από μόνος του σε έναν αδαή, θα πλάσαρε ότι...περίσσευε.Περυσι πάλι βλέπω στο site προσφορές κάτι ΑΤΙ4870 στα 100 ευρώ και σκέφτηκα να κάνω crossfire για αναβάθμιση, δοκίμασα 3 κομμάτια όλα ελλατωματικά!Τα έβγαζαν για πώληση ενώ ήταν όλα από επιστροφές!Ευτυχώς το παλικάρι στο service ήταν τυπικός στις υποχρεώσεις του και μου ζήτησε συγγνώμη, μου επέστρεψαν τα χρήματα δίχως δεύτερη κουβέντα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

φίλε περασες μεγάλη ταλαιπωρία ...

εγώ ευτυχώς είχα καλύτερη εξυπηρέτηση όταν τους χεριάστηκα

Βέβαια και στην περίπτωσή μου τα θέλανε τα "γκάζια" τους, για να προχωράνε πιο γρήγορα...

αλλα μετά μου έδωσαν νέο προϊόν σε μεγαλύτερη τιμή από αυτήν που είχα δαπανήσει, και αντί για 2 χρόνια εγγύηση, το νέο προϊόν είχε lifetime... οπότε θα με ξαναφάν στη μάπα κάποια στιγμή...

Για την ιστορία :

router netgear dgn 2000 αγοράζω 80€ lifetime εγγύηση τότε

χαλάει μετά από ένα χρόνο, μου δίνουν το ίδιο με την ίδια εγγύηση,μετά από 2-3 μέρες

Χαλάει μετά από δύο χρόνια..

Μου δίνουν ένα belkin , με 2 χρόνια εγγύηση αλλα αντί για N wifi sta 300mbps, μου δίνουν με 150.. το λέω στο service οτι δεν το περνω, παραδέχονται το λαθος τους, μου δινουν το + μοντελο με 300mbps (60€ περιπου)

το belkin δεν δουλευε σωστα, δεν συνδεονταν ευκολα , οταν εκανε αποσυνδεση μπορει να μην εμπαινε για 2 ωρες..

παω μια μερα χωρις το ρουτερ, λεω στον υπευθυνο την ιστορια .. και τον ρωταω αν θα μου το αλλαξει , με αυτα που τραβαω, ή να το βαλω σε ναυλον, να καει, και να το φερω καμμενο ,

μου λέει φέρτο νορμαλ

το παω απο εκει, λεω οτι δεν θελω αντικατασταση σε belkin,

μου προτεινουν ενα tp-link με 3 χρονια εγγυηση (εκανε 40 ευρω νομιζω) ή ένα netgear dgn 2200, με lifetime εγγύηση πάλι (εκανε 77€). Προφανως πηρα το netgear..

Και ολα αυτα μην εχωντας πληρώσει παρά τα 80€ απο το πρώτο ρούτερ.

Ή ήμουν πολύ κ@@@φαρδος ή φίλε μου ήσουν πολύ άτυχος...

Με intel έκανες κάτι ?

Link to comment
Share on other sites

φίλε περασες μεγάλη ταλαιπωρία ...

εγώ ευτυχώς είχα καλύτερη εξυπηρέτηση όταν τους χεριάστηκα

Βέβαια και στην περίπτωσή μου τα θέλανε τα "γκάζια" τους, για να προχωράνε πιο γρήγορα...

αλλα μετά μου έδωσαν νέο προϊόν σε μεγαλύτερη τιμή από αυτήν που είχα δαπανήσει, και αντί για 2 χρόνια εγγύηση, το νέο προϊόν είχε lifetime... οπότε θα με ξαναφάν στη μάπα κάποια στιγμή...

Για την ιστορία :

router netgear dgn 2000 αγοράζω 80€ lifetime εγγύηση τότε

χαλάει μετά από ένα χρόνο, μου δίνουν το ίδιο με την ίδια εγγύηση,μετά από 2-3 μέρες

Χαλάει μετά από δύο χρόνια..

Μου δίνουν ένα belkin , με 2 χρόνια εγγύηση αλλα αντί για N wifi sta 300mbps, μου δίνουν με 150.. το λέω στο service οτι δεν το περνω, παραδέχονται το λαθος τους, μου δινουν το + μοντελο με 300mbps (60€ περιπου)

το belkin δεν δουλευε σωστα, δεν συνδεονταν ευκολα , οταν εκανε αποσυνδεση μπορει να μην εμπαινε για 2 ωρες..

παω μια μερα χωρις το ρουτερ, λεω στον υπευθυνο την ιστορια .. και τον ρωταω αν θα μου το αλλαξει , με αυτα που τραβαω, ή να το βαλω σε ναυλον, να καει, και να το φερω καμμενο ,

μου λέει φέρτο νορμαλ

το παω απο εκει, λεω οτι δεν θελω αντικατασταση σε belkin,

μου προτεινουν ενα tp-link με 3 χρονια εγγυηση (εκανε 40 ευρω νομιζω) ή ένα netgear dgn 2200, με lifetime εγγύηση πάλι (εκανε 77€). Προφανως πηρα το netgear..

Και ολα αυτα μην εχωντας πληρώσει παρά τα 80€ απο το πρώτο ρούτερ.

Ή ήμουν πολύ κ@@@φαρδος ή φίλε μου ήσουν πολύ άτυχος...

Με intel έκανες κάτι ?

Στο πλαισιο εχω καταλαβει ειναι αναλογα το καταστημα τι θα σου τυχει και με ποιον τεχνικο θα μιλησεις

Link to comment
Share on other sites

Στο πλαισιο εχω καταλαβει ειναι αναλογα το καταστημα τι θα σου τυχει και με ποιον τεχνικο θα μιλησεις

Αρχική αγορά από πλαίσιο μεταμόρφωσης και πρώτη αλλαγή εκεί,

μετά Πλαίσιο mall Μαρούσι

Link to comment
Share on other sites

Στο πλαισιο εχω καταλαβει ειναι αναλογα το καταστημα τι θα σου τυχει και με ποιον τεχνικο θα μιλησεις

QFT αρκετές φορές έτσι είναι. Μου έχουν τύχει πάρα πολύ εξυπηρετικοί υπάλληλοι, μου έχουν τύχει και άλλοι που απλώς δεν θέλανε να βοηθήσουν. Σε άλλο κατάστημα δοκίμασες?

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω κανει ουτε με την Intel, αλλα ουτε και μπορω να παω σε αλλο καταστημα γιατι δεν εχω τον δισκο μου πλεον.

Φυσικα ουτε φωνη, ουτε ακροαση απο το Πλαισιο σημερα, μεχρι και αυτην την ωρα, για τον δισκο μου...:getlost:

Link to comment
Share on other sites

δεν εχω κανει ουτε με την Intel, αλλα ουτε και μπορω να παω σε αλλο καταστημα γιατι δεν εχω τον δισκο μου πλεον.

Φυσικα ουτε φωνη, ουτε ακροαση απο το Πλαισιο σημερα, μεχρι και αυτην την ωρα, για τον δισκο μου...:getlost:

Σε πιο καταστημα τον πηγες?

Αν εχουν περασει 15 μερες δικαιουσε να παρεις προιον αντικαταστασεις παντως παρε και και ανεβασε λιγο τον τονο τις φωνης σου μπας και βγαλεις ακρη

Link to comment
Share on other sites

Σε πιο καταστημα τον πηγες?

Αν εχουν περασει 15 μερες δικαιουσε να παρεις προιον αντικαταστασεις παντως παρε και και ανεβασε λιγο τον τονο τις φωνης σου μπας και βγαλεις ακρη

Έχουμε καταντήσει να ανεβάζουμε πίεση για να πετύχουμε το αυτονόητο... Σε θέμα RMA που να ζητείται έγκριση απο τον διευθυντή το Πλαίσιο Μεταμορφωσης ειναι οτι χειρότερο.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε καταντήσει να ανεβάζουμε πίεση για να πετύχουμε το αυτονόητο... Σε θέμα RMA που να ζητείται έγκριση απο τον διευθυντή το Πλαίσιο Μεταμορφωσης ειναι οτι χειρότερο.

Εμενα τεχνικος απο το πλαισιο μου ειπε οτι πλεον τα τοπικα service ειναι για τα ματια του κοσμου το 90% απο οτι περνουν παει αθηνα για ελεγχο στα κεντρικα

Link to comment
Share on other sites

**Update**

Επικοινωνησαν εχτες το βραδυ κατα τις 8 απο Αθηνα (ο κυριος Η.Τ.) μαζι μου.

Ο κυριος Τ. μου εξηγησε πως ο δισκος (της φωτογραφιας) που μου εδωσαν ειναι σφραγισμενος, οτι δηλαδη το σακουλακι του δισκου ειναι σφραγισμενο και ο λογος που το αυτοκολητο ειναι σκισμενο ειναι για να μπορεσουν να σημειωσουν το σειριακο του

Του εξηγησα οτι ο λογος της δυσαρεσκειας μου δεν ειναι η χρονικη καθυστεριση αυτη καθαυτη, αλλα κυρίως η αντιμετωπιση και η χαζες διακιολογιες που ακουσα στο καταστημα απο τον τεχνικο και τον Υποδιευθυντη.

Μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα και εκ μερους των ανθρωπων και του Πλαισιου σαν εταιρια και προσφερθηκε να μου στειλει τον δισκο κατ'οικον (κατι που αρνηθηκα γιατι μου ειναι πιο ευκολο να παω απο το καταστημα), προκειμενου να μην ταλαιπωρηθω περαιτερω, για να διαπιστωσω και ο ιδιος οτι οντως ο SSD ειναι σφραγισμενος και καινουριος οπως ηρθε απο Intel

Ως εκ τουτου, σημερα θα παω να παραλαβω τον δισκο απο το καταστημα, γιατι πλεον μου δωθηκε μια λογικη εξηγηση και εφοσον ειναι οντως σφραγισμενος θα τον παρω

Θα ενημερωσω αφου παραλαβω για την εξελιξη της διαδικασιας

Link to comment
Share on other sites

**Update**

Επικοινωνησαν εχτες το βραδυ κατα τις 8 απο Αθηνα (ο κυριος Η.Τ.) μαζι μου.

Ο κυριος Τ. μου εξηγησε πως ο δισκος (της φωτογραφιας) που μου εδωσαν ειναι σφραγισμενος, οτι δηλαδη το σακουλακι του δισκου ειναι σφραγισμενο και ο λογος που το αυτοκολητο ειναι σκισμενο ειναι για να μπορεσουν να σημειωσουν το σειριακο του

Του εξηγησα οτι ο λογος της δυσαρεσκειας μου δεν ειναι η χρονικη καθυστεριση αυτη καθαυτη, αλλα κυρίως η αντιμετωπιση και η χαζες διακιολογιες που ακουσα στο καταστημα απο τον τεχνικο και τον Υποδιευθυντη.

Μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα και εκ μερους των ανθρωπων και του Πλαισιου σαν εταιρια και προσφερθηκε να μου στειλει τον δισκο κατ'οικον (κατι που αρνηθηκα γιατι μου ειναι πιο ευκολο να παω απο το καταστημα), προκειμενου να μην ταλαιπωρηθω περαιτερω, για να διαπιστωσω και ο ιδιος οτι οντως ο SSD ειναι σφραγισμενος και καινουριος οπως ηρθε απο Intel

Ως εκ τουτου, σημερα θα παω να παραλαβω τον δισκο απο το καταστημα, γιατι πλεον μου δωθηκε μια λογικη εξηγηση και εφοσον ειναι οντως σφραγισμενος θα τον παρω

Θα ενημερωσω αφου παραλαβω για την εξελιξη της διαδικασιας

Oπως και να εχει για να εισαι σιγουρος με καποιο προγραμα κοιταξε αν εχει ωρες λειτουργειας - εμενα προσωπικα μονο οταν πηγαινω κατι για ελεγχο γραφουν σειριακο ποτε οταν εκανα παραλαβη δεν ασχοληθηκε κανενας να γραψει σειριακο

Link to comment
Share on other sites

:hehe: Τον ανοίξανε να γράψουν τον σειριακο... :hehe: OK!!!! Γιατί απ'έξω από το σακουλάκι στο αυτοκόλλητο δεν τον λέει?!!! Κουτόχορτο φουλ πες του... Θα καταλάβει τι εννοείς γιατί πιστεύει ότι μας ταίζουν με αυτό...
Link to comment
Share on other sites

Τωρα για την ψυκτρα που λες μου εχει τυχει και μενα κατι παρομοιο δηλαδη δεν την ειχαν βιδωσει καλα γιατι βαλαν αλλο bracket και πιασαν μονο 2 απο τις 4 βιδες

γιατι οι τεχνικοί τους ειναι μερακλήδες και κάνουν πατέντες.Δεν το λέω τυχαία εχω πείρα εκ των έσω :)

Link to comment
Share on other sites

Σώπα ρε που θα μας πεις κ όλας από που θα αγοράζουμε κ από που δεν θα αγοράζουμε. Θα αγοράζουμε απ'όπου θέλουμε. Λογαριασμό θα σου δώσουμε ? Ένα είναι αυτό. Δεύτερον, για να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κάποιος λόγος θα υπάρχει που μπορεί να μην ευθύνεται το πλαίσιο. Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Shit happens every day. Μην γενικεύεται όμως καταστάσεις. Δεν είναι τα πράγματα ούτε μόνο άσπρα ούτε μόνο μαύρα. Και ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες. Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

υποδιευθυντής Α.Ι. spotted!!! :hehe::hehe:

ελπίζω οι 2 Vertex μου να μην παθουν τιποτα γιατι ποιος την παλευει με το Πλαισιο πλεον και θα πρεπει να τραβιεμαι απο το εξωτερικο!!

Link to comment
Share on other sites

**Update**

Επικοινωνησαν εχτες το βραδυ κατα τις 8 απο Αθηνα (ο κυριος Η.Τ.) μαζι μου.

Ο κυριος Τ. μου εξηγησε πως ο δισκος (της φωτογραφιας) που μου εδωσαν ειναι σφραγισμενος, οτι δηλαδη το σακουλακι του δισκου ειναι σφραγισμενο και ο λογος που το αυτοκολητο ειναι σκισμενο ειναι για να μπορεσουν να σημειωσουν το σειριακο του

Του εξηγησα οτι ο λογος της δυσαρεσκειας μου δεν ειναι η χρονικη καθυστεριση αυτη καθαυτη, αλλα κυρίως η αντιμετωπιση και η χαζες διακιολογιες που ακουσα στο καταστημα απο τον τεχνικο και τον Υποδιευθυντη.

Μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα και εκ μερους των ανθρωπων και του Πλαισιου σαν εταιρια και προσφερθηκε να μου στειλει τον δισκο κατ'οικον (κατι που αρνηθηκα γιατι μου ειναι πιο ευκολο να παω απο το καταστημα), προκειμενου να μην ταλαιπωρηθω περαιτερω, για να διαπιστωσω και ο ιδιος οτι οντως ο SSD ειναι σφραγισμενος και καινουριος οπως ηρθε απο Intel

Ως εκ τουτου, σημερα θα παω να παραλαβω τον δισκο απο το καταστημα, γιατι πλεον μου δωθηκε μια λογικη εξηγηση και εφοσον ειναι οντως σφραγισμενος θα τον παρω

Θα ενημερωσω αφου παραλαβω για την εξελιξη της διαδικασιας

Κουράγιο και καλή συνέχεια...

Αυτή θα έπρεπε να είναι η αντιμετώπισή τους από την 1η στιγμή - χωρίς όμως να παραβλέπουμε και την ουσία, δε γίνεται να περιμένεις 1 μήνα για να σου αντικαταστήσουν ελαττωματικό προϊόν!

Link to comment
Share on other sites

δε γίνεται να περιμένεις 1 μήνα για να σου αντικαταστήσουν ελαττωματικό προϊόν!

Εδωσα μια olympus ψηφιακη στο getitnow 1-2 Μαρτιου επειδη δεν ανοιγε και δεν φορτιζε και παρελαβα την μηχανη επισκευασμενη το περασμενο Σαββατο 21 Απριλιου.

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για την καθυστεριση, αλλα δεν προλαβα να ενημερωσω νωριτερα δυστυχως

Παρελαβα τον δισκο και ήταν οντως σφραγισμενος μεσα στο σακουλακι.

Με βαση το CrystalDiskInfo, το πρωτο boot εγινε απο εμενα.

post-5087-1416076091,5473_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για την καθυστεριση, αλλα δεν προλαβα να ενημερωσω νωριτερα δυστυχως

Παρελαβα τον δισκο και ήταν οντως σφραγισμενος μεσα στο σακουλακι.

Με βαση το CrystalDiskInfo, το πρωτο boot εγινε απο εμενα.

:OT:το power count σημαινει ποσες φορες μπουταρε στη ζωη του ο δισκος?ανεξαρτητως φορματ κτλ?:OT:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.