Jump to content



Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες


CrazyAnt1416003257

Recommended Posts

Δεν νομίζω πως ο [MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION] ζήτησε κάτι παράλογο ή τραβηγμένο,αν αναλογιστεί κανείς την ταλαιπωρία και τα πήγαινε-έλα που τράβηξε...

όσο για το:

Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Και είναι αυτή απάντηση υποδιευθυντή καταστήματος;;Και όλη τη νομοθεσία να γνωρίζει, και χίλια δίκια να έχει υπάρχουν και καλύτεροι τρόποι αντιμετώπισης.Δηλαδή ο πελάτης,σε οποιαδήποτε περίπτωση, είναι μόνο για μία φορά και μετά τέρμα;

Αυτό δείχνει ότι ΔΕΝ θέλει να εξυπηρετήσει τον πελάτη αλλά να τον ξεφορτωθεί,τουλάχιστον έτσι το καταλαβαίνω εγώ.

Και για να προλάβω ίσως κάποιους,αυτό ισχύει σε οποιαδήποτε περίπτωση,όχι μόνο στην συγκεκριμένη(Π).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply
Σώπα ρε που θα μας πεις κ όλας από που θα αγοράζουμε κ από που δεν θα αγοράζουμε. Θα αγοράζουμε απ'όπου θέλουμε. Λογαριασμό θα σου δώσουμε ? Ένα είναι αυτό. Δεύτερον, για να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κάποιος λόγος θα υπάρχει που μπορεί να μην ευθύνεται το πλαίσιο. Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Shit happens every day. Μην γενικεύεται όμως καταστάσεις. Δεν είναι τα πράγματα ούτε μόνο άσπρα ούτε μόνο μαύρα. Και ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες. Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

οταν κραζαμε επι αιωνες το eshop να μην αγοραζουν και να περνανε μονο απεξω...ο κοσμος δε μας ακουγε και τοσο γεμιζε ο σερβερ του φορουμ με θεματα για απαραδεκτη συμπεριφορα και καθυστερηση ενα μηνα απο RMA

Τωρα η καραμελα ξεκινησε και με το πλαισιο.

Οποτε ναι ,μιας και ανηκουμε στην κατηγορια των καταναλωτων , ο ενας βοηθαει τον αλλον

Link to comment
Share on other sites

Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Για να κάνει κωλοτούμπα την επόμενη μέρα, κάποιος λόγος θα υπάρχει.

Και η απάντηση «να κινηθείς νομικά αν θες», όταν θες να θεωρείσαι σοβαρό κατάστημα, δε δίνεται ούτε για πλάκα.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

^^

αυτός που έχει τη μύγα να τη φέρει πίσω λέω γω.

η συμπεριφορά του Πλαισίου εδώ και καιρό έχει γίνει απαράδεκτη. Όπως και πολλών άλλων καταστημάτων.

τα μέλη είναι ελεύθερα να κρίνουν θετικά ή αρνητικά ανάλογα τις εμπειρίες που διαβάζουμε.

παλιότερα είχαμε το πλαίσιο βασιλιά γιατί είχε το κορυφαίο service-rma και έβγαζε εκείνο τα κάστανα από τη φωτιά με τις αντιπροσωπείες αντί να περνά ο πελάτης τον απίστευτο γολγοθά που περνάει τώρα.

τώρα που τα πράγματα άλλαξαν μην βγαίνετε μερικοί (αγνώστων λοιπών συμφερόντων) να θίγεστε.

και ναι....ο συμφορουμίτης θα σου πει από που θα ψωνίσεις γιατί θέλει το καλό εκείνων που είναι στο ίδιο στρατόπεδο.....του πελάτη δηλαδή.

πεστα fragma γιατι κρατιεμααααι με δυσκολια..:wall:

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνει κωλοτούμπα την επόμενη μέρα, κάποιος λόγος θα υπάρχει.

Και η απάντηση «να κινηθείς νομικά αν θες», όταν θες να θεωρείσαι σοβαρό κατάστημα, δε δίνεται ούτε για πλάκα.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

εγω γιατι πιστευω οτι δεν ειναι σοβαροι?οσο πιο μεγαλη η εταιρεια τοσο λιγοτερη σημασια δινει στον ''μικρο'' πελατη...δεν την νοιαζι εχει γτιαξει μεγαλο πελατολογιο. δεν κρααταω καμια πισινη.πως αλλωστε? μα καλα δεν βλεπουμε τα ποστ και το ΘΕΜΑ του νηματος?πιο ευκολα θα πιστεψω τον crazyant, παρα αυτους. μεγαλη εντυπωση μου κανει παντως οτι ο υπευυνος καταστηματος δεν εδωσε λυση. αλλα ειπε τετοιες κουβεντες.τραβηγμενο πολυ.αλλα η κριση τα κανει αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Τώρα άλλο αυτό, αφορά Mobo, για τον SSD όμως έχετε δίκο.

Αλλά προχθές μου ήρθε και εμένα Mobo από το μαγαζί που ψωνίζω και το κουτί ήταν ανοιγμένο αλλά μέσα το Mobo ήταν μια χαρά σαν λέμε το πήρανε για να κάνουν ένα review "λεμε τώρα" (η δεν ξέρω και εγώ τι άλλο) και το ξανακλήσανε. Μόνο το shoket του cpu άνοιξα να δω μην είναι κανένα στραβωμένο pin αλλά δεν είχα ανοιχτεί καν.

Επεικινονώ με το μαγαζί και τους λεω το και το.

μου λένε ήταν το πρώτο κομμάτι και το ανοίξαμε για βιτρίνα

(και άμα δείτε πως είναι μέσα το μαγαζί έχουν έξω το Mobo σε βάση με ένα LED να το φωτίζει η τον cpu ή την VGA και από κάτω είναι άλλα 15-20 κουτιά και τραβάτε όποιο θέλετε και πάτε στον ταμείο.)

και με ρωτάει θέλετε να το στείλετε πίσω και να σας φέρουμε άλλο κομμάτι την δευτέρα δηλαδή αύριο και τους λέω Full εγγύηση έχω και σε περιπτώση doa και τα σχετικά.

Μου λέει η εγγύηση ισχύει κανονικά και όσο για doa γιατί είναι εντός ημερών μου λέει άμα υπάρχει κάποιο πρόβλημα το ελένχουμε και υπάρχει κατευτείαν αντικαταστάση.

Αλλά το Mobo είναι Mobo δεν σε νοιάζει (και πάρα πολύ)

Αλλά ο ssd hhd που παθένουν ζημιά (εύκολα) με χρήση

Δεν το διακηνδινεύεις.

Και ένα άλλο παράδειγμα με μια H80 πάλι από το ίδιο μαγαζί όταν την παράγγειλα

μου λέει έχουμε ένα ανοιχτό ένα σφραγισμένο

του λέω εγώ το σφραγισμένο με την μια

όταν μου ήρθε και το άνοιξα είχε μερικά FINS στραβωμένα τι να πείς? γκαντεμιά

άμα είχα πάρει το ανοιχτό σύγουρα τα FINS θα ήταν οκ.

και την πήρα στα 190 εγώ και την τρίτη βγάλανε και την καινούρια "προσφορά που την ανεβάσανε την τιμή στα 220 αλλά σου κόβουν 30 ευρώ αφου πάρεις το Mobo με προσφορά σε ότι cpu intel με shocket 1155 (z77 came in)

Της μητρικές στο πλαίσιο τις ανοίγουν και παίρνουν καλωδιάκια sata. Τόσο γύφτοι έχουνε γίνει! Πλέον εγώ πάω στο πλαίσιο μόνο αν έχουν κάποια υπερπροσφορά που είναι τουλάχιστον 20% κάτω απο άλλα μαγαζιά!

Link to comment
Share on other sites

Σώπα ρε που θα μας πεις κ όλας από που θα αγοράζουμε κ από που δεν θα αγοράζουμε. Θα αγοράζουμε απ'όπου θέλουμε. Λογαριασμό θα σου δώσουμε ? Ένα είναι αυτό. Δεύτερον, για να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κάποιος λόγος θα υπάρχει που μπορεί να μην ευθύνεται το πλαίσιο. Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Shit happens every day. Μην γενικεύεται όμως καταστάσεις. Δεν είναι τα πράγματα ούτε μόνο άσπρα ούτε μόνο μαύρα. Και ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες. Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Εργαζόμενος στο Πλαίσιο είσαι και θίχτικες; Και δευτερον όχι δεν υπαρχει κανένας λόγος που να δικαιολογείται. Αν θέλεις να κρατήσεις εναν πελάτη κανεις τα πάντα για να τον κρατήσεις ευχαριστημένο. Αν όχι να μην παραπονιέσαι μετα που βλέπεις το μαγαζάκι σου άδειο. Αν θες εσύ να αγοράζεις απο το Πλαισιο και να μην ακούς εμεπιρίες των άλλων δικαίωμα σου ειναι φυσικά. Όταν όμως εν γνώση σου θα σου συμβεί η στραβή δεν έχεις κανενα δικαιωμα να κράξεις. Ας πρόσεχες. Και για να εχει γεμίσει το προγούμενο θέμα με 180+ σελίδες μάλλον κάποιος λόγος υπάρχει. Δεν νομιζω τόσα άτομα να κράζουν το Πλαισιο χωρίς λόγο.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από τέτοια ταλαιπωρία του πελάτη, βγάζεις έναν καινούριο δίσκο του τον δίνεις ζητάς και συγνώμη και τελείωσε η ιστορία.

Προσωπικά θα έπαιρνα τον δίσκο στο ανοιγμένο σακουλάκι μόνο αν ο διευθυντής έδινε πρώτα εντολή στον τεχνικό να δοκιμάσει μπροστά μου τον δίσκο. Εφόσον αυτός δούλευε, εφόσον το smart δεν έβγαζε λάθος, εφόσον το sentinel ή το άλλο το πρόγραμμα που υπάρχει για τους SSD μου έδειχνε ότι ο δίσκος είναι στο 100% και δεν έχει γράψει 10000 ώρες χρήσης (που λέει ο λόγος) θα τον έπαιρνα. Μπορεί να είναι εκθεσιακός και με 0 ή ελάχιστες ώρες χρήσης, με λίγα λόγια σαν καινούριος.

Αλλά όταν έχεις υποβάλει τον πελάτη σε τέτοια ταλαιπωρία, όταν ο άνθρωπος έχει έρθει μισή ντουζίνα φορές στο μαγαζί σου από λάθος ενημέρωση δική σου ή συναδέρφων σου, όταν έχει ακούσει βλακείες του τύπου "κόπηκε/έσπασε η ταινία ασφαλείας κατά την μεταφορά", ε κάνεις μια παραχώρηση και του δίνεις καινούριο δίσκο. Τον ανοιγμένο Intel θα τον σπρώξει έτσι και αλλιώς το τμήμα internet ως bulk ή το stock χαλαρά. Δεν καταστρέφεται οικονομικά το μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=9875]venom7[/MENTION] , [MENTION=15515]tavlamari[/MENTION]

Ρε παιδια, δεν εχει νοημα να μου λετε "καλα να παθω" που ψωνιζω απο το Π και τα σχετικα

Καλως ή κακως, εχουμε αγορασει πραγματα τα οποια ειναι εντος εγγυησης και τα οποια ΕΑΝ παθουν κατι, θα πρεπει να απευθυνθουμε εκει για RMA...

Επρεπε να τους πεις να τον δοκιμασουν αν οντως ειναι μια χαρα,γιατι μπορει να ειναι επισκυασμενος,και αν ηταν κομπλε τον κραταγες...εκτος και αν θελεις ντε και καλα καινουριο...

+ [MENTION=12158]Dant3[/MENTION]

Δεν θελω ντε καλα καινουριο ουτε εχω καποιο βιτσιο, να το ξεκαθαρισω

Θελω αυτο που θα παρω να ειναι αχρησημοποιητο, οπως δικαιουμαι και φυσικα συχαινομαι την κοροιδια....

Εαν η Intel μου εστελνε δισκο, δεν θα ηταν με σπασμενη ταινια ασφαλειας...

Και οταν ο τεχνικος γυριζει και μου λεει οτι μπορει να εσπασε κατα τη μεταφορα, εγω μπορω καλλιστα να συμπαιρανω πως αυτος ο δισκος ηταν στο στοκ house τους και βρηκαν ευκαιρια να τον ξεφορτωθουν

Για οικονομια χωρου+χρονου δεν εχω γραψει και αλλα διαμαντακια που μου αραδιαζαν

Ας πουμε την πρωτη φορα που μιλησα με τον υποδιευθυντη, ισχυριζοταν πως το Π δεν εχει υποχρεωση αντικαταστασης-εγγυσης, αλλα η Intel και εγω τον κοιτουσα σαν χανος προσπαθοντας να του εξηγησω οτι η αποδειξη αγορας που κραταω στα χερια μου αναγραφει ρηττα "2 χρονια εγγυηση Πλαισιο"...

Την επομενη μερα η δικαιολογια του ηταν πως μπερδευτηκε και δεν ειχε δει τι γραφει η αποδειξη :tomato:, γιατι πλεον η Intel τους εχει παρει το service και κανει αυτη απευθειας τα RMA, κατι που ουτε γνωριζω και ουτε με ενδιαφερει...

Παντως σιγουρα, ακριβως στη λογικη του Βασιλη [MENTION=324]billpeppas[/MENTION] , ο ssd αν ειναι χρησημοποιημενος μπορεις να εχει υποστει ενδεχομενως και βασανισμα που μειωνει την διαρκεια ζωης τους αλλα και τις επιδοσεις του.

Τον δισκο αυτον θα τον δεχομουν, μονο και εφοσον εβλεπα απο την αρχη διαθεση για εξυπηρετιη.Αν μου τον εφερναν την ιδια μερα που πηγα τον δικο μου ή την επομενη και μονο εαν δεν μου λεγαν τις βλακειες για το πως σκιστηκε η ταινια ασφαλειας.

Απο τη στιγμη ομως μου με εχουν ταλαιπωρησει 2 εβδομαδες, μου λενε ψεματα και επιμενουν για να με πεισουν, αλλα και η συμπεριφορα τους ειναι για τα πανηγυρια, δεν εχω κανεναν λογο να τον δεχτω.

Κανεις εκει μεσα δεν μου εδειξε ουτε οτι γνωριζει κατι επι της διαδικασιας (για αντικαταταστασεις), ουτε για τον νομο, ουτε ακομα ακομα για την διαδιακασια που ακολουθει το ιδιο το Π...

Εδω βαλθηκαν να με πεισουν οτι μου κανουν εξυπηρετιση που στελνουν αυτοι το προιον στην Intel και πως κανονικα θα επρεπε να το στειλω εγω Oo

Παντως εαν καποιος θα επρεπε να κραταει πισινη, αυτος ειναι ο οποιοσδηποτε υπαλληλος και ιδιαιτερα προυσταμενος του καταστηματος, αντι να μου αραδιαζει οτι μπουρδα του κατεβει στο κεφαλι.

Εξαλλου ο συγκεκριμενος υποδιευθυντης μου ειπε να κινηθω νομικα απεναντι τους απο την Πεμπτη 19/4/2012 και οταν τον ρωτησα εαν αυτη ειναι η απαντηση του, τοτε εφυγα και φτασαμε στο περιστατικο με τον Διευθυντη...

Ειναι δεδομενο δηλαδη, οτι αν πηγαινε ενας ασχετος θα τον ειχαν εξαπατησει στο φτερο...

Απλα θα μπορουσες να μιλησεις αμεσως με Intel..!!!Να τελιωνεις..!!!

Δεν μιλησα απευθειας με τον Ιντελ για 2 βασικους λογους

1. απο τη στιγμη που το Π ειναι ο reseller, ειναι αυτο υποχρεωμενο να αναλαβει το κοστος και τον χρονο για την αλλαγη του προιοντος και οχι εγω.Ας μου εδειναν δισκο αντικαταστασης και μετα ας τα εβρισκαν οπως αυτοι ηθελαν με την Intel..

2. οσο ο καθενας απο εμας δεν ασκει τα δικαιωματα του, τοσο θα μπορουν τα καταστηματα να αυθαιρετουν...

Και απο τη στιγμη που το Π ειναι υποχρεωμενο να αναλλαβει τη διαδικασια, θα περιμενω να το κανει.

Το ιδιο θα εκανα και απο οποιοδηποτε αλλο καταστημα....

Αλλιως δεν υπαρχει λογος να αγοραζουμε απο τα καταστηματα και θα επρεπε να αγοραζουμε ολοι direct απο Intel...

Link to comment
Share on other sites

Σώπα ρε που θα μας πεις κ όλας από που θα αγοράζουμε κ από που δεν θα αγοράζουμε. Θα αγοράζουμε απ'όπου θέλουμε. Λογαριασμό θα σου δώσουμε ? Ένα είναι αυτό. Δεύτερον, για να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κάποιος λόγος θα υπάρχει που μπορεί να μην ευθύνεται το πλαίσιο. Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Shit happens every day. Μην γενικεύεται όμως καταστάσεις. Δεν είναι τα πράγματα ούτε μόνο άσπρα ούτε μόνο μαύρα. Και ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες. Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Τragic!

Link to comment
Share on other sites

Της μητρικές στο πλαίσιο τις ανοίγουν και παίρνουν καλωδιάκια sata. Τόσο γύφτοι έχουνε γίνει! Πλέον εγώ πάω στο πλαίσιο μόνο αν έχουν κάποια υπερπροσφορά που είναι τουλάχιστον 20% κάτω απο άλλα μαγαζιά!

τι ωραία που τα λες πίσω από ένα πληκτρολόγιο.

Αν μπορείς να στηρίξεις λίγο τα γραφόμενά σου, καλό θα ήταν να το κάνεις. Αλλιώς μάλλον το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκθέτεις τον εαυτό σου :)

Link to comment
Share on other sites

τι ωραία που τα λες πίσω από ένα πληκτρολόγιο.

Αν μπορείς να στηρίξεις λίγο τα γραφόμενά σου, καλό θα ήταν να το κάνεις. Αλλιώς μάλλον το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκθέτεις τον εαυτό σου :)

καλέ εδω πουλάνε τις βίδες εξτρα και σαν συλλεκτικές :p

επίσης η γή είναι τετράγωνη και αν πας στην άκρη θέλει προσοχή μην πέσεις

Link to comment
Share on other sites

Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Για να ξερεις λοιπον, δεν ειμαστε ολοι αγνωστοι απο δω μεσα. Το οτι εσυ δεν ξερεις τον Γιωργο, τον Κωστα, τη Μαρια, τον Θαναση και την Αφροξυλανθη, δε σημαινει οτι δεν τους γνωρισω εγω ή καποιος αλλος.

Αν θελει να ακουσει καποιος καποια συμβουλη εχει καλως, αλλιως την προσπερναει και αν τυχει και στραβωσει η δουλεια μετα χτυπαει το κεφαλι του.

Link to comment
Share on other sites

τι ωραία που τα λες πίσω από ένα πληκτρολόγιο.

Αν μπορείς να στηρίξεις λίγο τα γραφόμενά σου, καλό θα ήταν να το κάνεις. Αλλιώς μάλλον το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκθέτεις τον εαυτό σου :)

Eγω οσες φορες πηρα ΒΤΟ μηχανημα καλωδια σατα και τα περισσοτερα παρεκλομενα απο μητρικες κτλ λειπαν (εδω δεν μου ειχαν δωσει παιχνιδι που ηταν μαζι με καρτα γραφικων πριν 2 χρονια και ειχε γινει κανονικα καταγγελια αλλα ακρη δεν βγηκε

Link to comment
Share on other sites

τι ωραία που τα λες πίσω από ένα πληκτρολόγιο.

Αν μπορείς να στηρίξεις λίγο τα γραφόμενά σου, καλό θα ήταν να το κάνεις. Αλλιώς μάλλον το μόνο που πετυχαίνεις είναι να εκθέτεις τον εαυτό σου :)

Φίλε όπως βλέπεις δεν είμαι ο μόνος που το λέω, οπότε σίγουρα δεν εκθέτω τον ευατό μου! Συνέβει σε μένα να είναι ανοιγμένο το κουτί της μητρικής και να λείπουν καλώδια! Τι άλλο θέλεις να πω δηλαδή?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε όπως βλέπεις δεν είμαι ο μόνος που το λέω, οπότε σίγουρα δεν εκθέτω τον ευατό μου! Συνέβει σε μένα να είναι ανοιγμένο το κουτί της μητρικής και να λείπουν καλώδια! Τι άλλο θέλεις να πω δηλαδή?

Εγω μιλαω για Build to order συνθεσεις η και τις ετοιμες τις δικες τους στα παρεκλομενα ποτε δεν ειναι πληρεις

να παω να παρω μια μητρικη η καρτα γραφικων και να λειπουν πραγματα απο το κουτι δεν μου εχει τυχει

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνει κωλοτούμπα την επόμενη μέρα, κάποιος λόγος θα υπάρχει.

Και η απάντηση «να κινηθείς νομικά αν θες», όταν θες να θεωρείσαι σοβαρό κατάστημα, δε δίνεται ούτε για πλάκα.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

αυτη η φράση να κινηθείς νομικά εφόσον ειπώθηκε πράγματι ειναι απαράδεκτη και δεν πρέπει να λέγεται απο κανενα κατάστημα ουτε απο το ψιλικατζίδικο της γειτονίας.

Τώρα για το πλαίσιο αν έχει τέτοια πολιτική με τις επιστροφές και δεν κοιτάει να διασφαλήσει τον πελάτη το έφαγε το κεφάλι του.

Ειδικά οταν ακουγονται σε μεγάλες ονλινε κοινότητες τέτοια περιστατικά χάνει παρα πολούς πελάτες.

Φυσικά τον Κ "Γ...Ο" δεν τον είχα ποτε σε υπόληψη οπότε δεν μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση.

Βέβαια η πολιτική των επιστροφών ειναι στανταρ απο όλες τις εταιρίες και ορίζει επιστροφή του προιόντος στην εταιρία για έγκριση πιστωτικού ή αντικατάσταση.

Σε αυτο το μεσοδιάστημα που ανάλογα την εταιρία μπορεί να πάρει μερικές μέρες ή 2 εβδομάδες ο πελάτης είναι σε αναμονή.

Αν υπερβεί το διάστημα αυτό το κατάστημα το παίρνει πάνω του και αντικαθηστα το προιον (συνήθως δεν είναι απόλυτο)

Δεν μιλάω για DOA που γίνεται εκτός ακραίων εξαιρέσεων άμεσα αντικατάσταση του προιόντος πιστωτικό ή επιστροφή χρημάτων.

Η λανθασμένη νοοτροπία του Ελληνα "Εχω εγγύηση " θέλω αλλαγή ΤΩΡΑ πρέπει να σταματήσει.αυτο το λέω γενικά σε όσους δεν γνωρίζουν ακόμα..

Επίσης να θέσω και το ερώτημα μου γιατι οταν σας λέω για online αγορές απο amazon η αντίστοιχα onine καταστήματα εξωτερικού εστω και η διαφορα απο το skroutz ειναι 1 ευρώ κάποιοι λέτε οτι υπάρχει ρίσκο και αναμονή κτλ..

Αρχισετε να ψωνίζεται online και απο εξωτερικό και απο εσωτερικό υπάρχουν αξιόπιστα μαγαζία που πρέπει να στηρίξουμε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω μιλαω για Build to order συνθεσεις η και τις ετοιμες τις δικες τους στα παρεκλομενα ποτε δεν ειναι πληρεις

να παω να παρω μια μητρικη η καρτα γραφικων και να λειπουν πραγματα απο το κουτι δεν μου εχει τυχει

Σε εμένα έλειπε το backplate της μητρικής, εντάξει γίνονται λάθη, αλλά επίσης στην αερόψυκτρα είχαν ξεχάσει πάνω την ζελατίνα, και όταν έτρεξα για πρώτη φορά το σύστημα είδα 90C :p

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα έλειπε το backplate της μητρικής, εντάξει γίνονται λάθη, αλλά επίσης στην αερόψυκτρα είχαν ξεχάσει πάνω την ζελατίνα, και όταν έτρεξα για πρώτη φορά το σύστημα είδα 90C :p

Εγω δεν μιλαω μονο για ψιλο πραγματα αλλα να μην μου εχουν δωσει τιποτα αλλο εκτος των μανουαλ (συγκεκριμενα σε μια striker 2 formula δεν μου ειχαν δωσει την καρτουλα που δινει τις εξοδους του ηχου supremexfxII και οταν πηγα να το ζητησω μου ειπαν οτι πωλητε χωριστα και μετα απο μια μεγαλη φασαρια καταφερα να παρω μονο την καρτουλα - αναμηστηρακια Mofset καλωδια και οτι αλλο ειχε μεσα η μητρικη ακομα τα ψαχνουν)

Τωρα για την ψυκτρα που λες μου εχει τυχει και μενα κατι παρομοιο δηλαδη δεν την ειχαν βιδωσει καλα γιατι βαλαν αλλο bracket και πιασαν μονο 2 απο τις 4 βιδες

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.