Jump to content



Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες


CrazyAnt1416003257

Recommended Posts

Ειδα πως το προηγουμενο θεμα εκλεισε και καθως δεν γνωριζω το γιατι αλλα και ουτε με απασχολει, ανοιγω το παρον προκειμενου να γνωστοποιησω μια ακομα κακιστη εμπειρια απο το Πλαισιο και το service του

Την Παρασκευη 6/4/2012 παρεδωσα στο service καταστηματος Πλαισιο στη Βενιζελου ενα SSD Intel 40GB ο οποιος βρισκεται εντος εγγυησης μεχρι και τον 11/2012

Εντος λιγων ωρων απο την παραδοση με ενημερωνουν τηλεφωνικα απο το καταστημα πως ο δισκος οντως εχει προβλημα και θα αντικατασταθει.

Η τηλεφωνικη ενημερωση ειναι πως ο καινουριος δισκος θα ερθει ή την επομενη μερα (Σαββατο 7/4/2012) ή το αργοτερο Δευτερα 9/4/2012

Δευτερα 9/4/2012 επικοινωνω τηλεφωνικα το απογευμα με το καταστημα και με ενημερωνουν πως ο δισκος δεν εχει ερθει ακομα, αλλα θα ειναι στο καταστημα Τριτη (10/4/2012 - το αργοτερο Τεταρτη (11/4/2012)

Τεταρτη 11/4/2012, πηγαινω ξανα απο το καταστημα (καθως δεν ειχα καμια ενημερωση) και με ενημερωνουν πως για ακομη μια φορα ο δισκος δεν εχει ερθει και οτι λογο Πασχα θα ερθει απο βδομαδα Τριτη (17/4/2012) - Τεταρτη (18/4/2012).

Πηγαινω παλι απο το καταστημα την Πεμπτη 19/4/2012, αφου για ακομα μια φορα δεν ειχα καμια απολυτως ενημερωση απο το καταστημα.

Απο το service με ενημερωνουν εκ νεου πως δεν εχει ερθει ο δισκος και δεν γνωριζουν αν θα ερθει εντος της εβδομαδας ή αν θα ερθει απο Δευτερα (23/4/2012)

Σε αυτο το σημειο και καθως εχουν πεαρτσει 14 μερες απο την ημερομηνια που παρεδωσα τον δισκο, ζητησα προιον αντικαταστασης.

Το service αρχικα ισχυριστηκε πως δεν εχουν τετοια υποχρεωση απεναντι μου και ζητησα τον προυσταμενο.

Ηρθε λοιπον ο Υποδιευθυντης του καταστηματος Α.Ι. ο οποιος αρνηθηκε να μου δωσει δισκο αντικατασταστης, γιατι δεν ειχαν στο καταστημα used δισκο (ηταν τα λογια του) και κατοπην διαμαρτυριας μου, μου ειπε να κινηθω νομικα απεναντι τους εφοσον θεωρω πως το κατασημα Πλαισιο δεν ειναι ενταξει ως προς τις υποχρεωσεις του απεναντι μου.

Φευγοντας απο το καταστημα εμπλεχτηκε και ο Διευθυντης του καταστηματος Α.Ε. , με τον οποιο μετα απο λιγο καταληξαμε πως εαν και εφοσον μεχρι την Παρασκευη 20/4/2012 (οποτε και θα εχουν περασει 15 μερες) δεν ερθει ο δισκος μου, θα μου δωσουν προιον αντικατακαστασης.

Εχθες Παρασκευη 20/4/2012, πηγα ξανα στο καταστημα, αφου για πολλοστη φορα δεν ειχα καμια απολυτως ενημερωση.

Φυσικα δεν ειχε ερθει και παλι δισκος και αφου ζητησα απο το παλικαρι στο serivce προιον προσωρινης αντικαταστασης, φωναξε τον υποδιευθυντη (καθως ο ιδιος ηταν αναρμοδιος για να κανει κατι τετοιο και ουτε γνωριζε την διαδικασια) και οντως ο κος Α.Ι. μου εφερε εναν 60αρη OCZ Vertex Plus

Στο ταμιο ομως, δημιουργηθηκε καποιο προβλημα οπως μου εξηγησαν και δεν ηταν δυνατον να παρω το δισκο, γιατι ειχε δρομολογηθει αποστολη δισκου και θα εφτανε Σαββατο (σημερα 21/4/2012) στο καταστημα, με αποτελεσμα να μπλοκαρεται απο το λογιστηριο η προσωρινη αντικατασταση.

Εκανα λοιπον την παραχωρηση και δεχτηκα να παω ξανα την επομενη (aka σημερα Σαββατο 21/4/2012) για να παραλαβω τον δισκο μου.

Το κερασακι στην τουρτα φυσικα ηταν το σημερινο.

Πριν απο 30' επεστρεψα απο το καταστημα γιατι ηθελαν να μου δωσουν εναν δισκο ο οποιος ειχε σκισμενη ταινια ασφαλειας.

Ηταν bulk μεσα σε ενα σακουλακι και αυτο με τη σειρα του μεσα σε ενα σακουλακι του Πλαισιου (απο αυτα που ειναι για εγγραφα)

Φυσικα αρνηθηκα να παραλαβω τον δισκο καθως ειχε σπασμενη ταινια ασφαλειας

Ο τεχνικος στο service σε εκινο το σημειο προσπαθησε να με πεισει πως η ταινια σφαλειας εσπασε κατα την μεταφορα του δισκου (??????????????? :wall: ).Οτι δηλαδη κατα τη μεταφορα του δισκου μεσα στο σφραγισμενο σακουλακι του Πλαισιου, με καποιον μαγικο τροπο, η ταινια ασφαλειας πανω στο σακουλακι του SSD σκιστηκε.

Μετα την αρνηση μου να παραλαβω τον μεταχειρισμενο δισκο και την απαιτηση μου για αμεση αντικατασταση, καθως πλεον βρισκομαστε στην 16 μερα απο την ημερομηνια παραδοσης, ο τεχνικος φωναξε τον υποδιευθυντη Α.Ι. ο οποιος ευγενικα αρνηθηκε να μου δωσει αλλος δισκο και μου ειπε πως θα πρεπει να περιμενουμε μεχρι Δευτερα για να μαθουν απο την Intel αν ο δισκος ειναι μεταχειρισμενος,καινουριος ή οτιδηποτε αλλο ή εναλλακτικα να παρω αυτον καθως δεν μπορει να μου δωσει δισκο προσωρινης αντικαταστασης.

Του εξηγησα, εμφανως εκνευρισμενος, πως εγω δισκο με σκισμενη ταινια ασφαλειας δεν προκειται να παραλαβω και τον ενημερωσα πως πλεον θα προχωρησω σε καταγγελειες σε Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και σε γνωστοποιηση του συμβαντος σε τεχνολικα φορουμ και Skroutz.

Μετα απο 16 μερες, 2 τηλεφωνικες επικοινωνιες δικες μου, 2 δικες τους (μια η αρχικη και μια σημερα για να παραλαβω) και 5 επικσεψεις μου στο καταστημα, ακομα δεν εχω παραλαβει δισκο και δεν μπορω να λειτουργησω τον υπολογιστη μου.:fist:

Θα ενημερωσω το παρον για οποιαδηποτε εξελιξη

Υ.Γ.

Μεχρι και πριν 15 μερες υπηρχε στο online του Πλαισου, ενας Intel 40gb στο stock house, ο οποιος πλεον δεν υπαρχει διαθεσιμος.:tomato:

Τα συμπερασματα δικα σας.:smoke:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

αν ειναι ποτε δυνατον τετοια ταλαιπωρια....εχεις χιλια δικια.επερεπε εντος 2 ημερων το πολυ να σε εχουν εξυπηρετησει.αλλιως σε χανουν απο πελατη.μα καλα τοσο κουτιαθηκαν εκει στο πλαισιο?

Link to comment
Share on other sites

Οντως απαραδεκτοι εντελως με αυτά που κανουν...σχετικα παντως με τον ssd που ειχες δει στο stock house να ξερεις πως δεν εχουν τακτικη eshop και μπορεις να παρεις κατι μονο αμα πας εκει στο καταστημα της μεταμορφωσης. Παντως για την ιστορια πριν 2 μηνες σε φιλαρακι που του χαλασε ο agility 2 60gb μεσα σε 5 μερες του δωσανε agility 3 χωρις επιβαρυνση.. Αυτά στο καταστημα στο athens mall

Sent from my BlackBerry 9700 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απο πελατη με εχουν χασει προ πολλου:fist:, αλλα δυστυχως ή ευτυχως εαν χαλασει κατι που εχεις παρει, γινεται σε μεταγενεστερο χρονο, οποτε το μπλεξιμο ειναι αναποφευκτο..

Δευτερα πρωι θα επικοινωνησω τηλεφωνικα με την ΓΓΚ παντως γιατι η υπηρεσια λειτουργει καθημερινες 09:00-15:00

Η αξιολογηση στο skroutz εχει γινει και πλεον περιμενω την "εγκριση" του για να δημοσιευτει

Η αξιολόγηση που μόλις καταχωρίσατε είναι υπό έγκριση από τους διαχειριστές του Skroutz.gr

Αν η αξιολόγησή σας είναι αρνητική θα ειδοποιηθεί το κατάστημα για να δώσει την απάντηση του μέσα σε διάστημα 20 ημερών. Η αξιολόγηση σας θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 20 ημερών, ανεξάρτητα της τοποθέτησης του καταστήματος, εφόσον πληροί τους όρους χρήσης του Skroutz.gr

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι είναι πιθανόν κατά τη διαδικασία έγκρισης της αξιολόγησης να σας ζητηθούν πρόσθετα στοιχεία από τους διαχειριστές του Skroutz.gr. Εκ των προτέρων να ζητήσουμε την κατανόησή σας αλλά η διασφάλιση της εγκυρότητας της διαδικασίας των αξιολογήσεων, επιβάλει σε ορισμένες περιπτώσεις την παροχή πρόσθετων πληροφοριών.

Θα ειδοποιηθείτε με email για την έγκριση ή μη της αξιολόγησης.

Με εκτίμηση,

Skroutz.gr

Το μονο για το οποιο μετανιωνω, ειναι πως για πρωτη φορα επελεξα μια προσεγγιησ τελειως ηπια (καμια φωνη και καμια επιμονη) και διαπιστωνω πως ο μοναδικος λογος που τις προηγουμενες φορες μπορουσα να κανω τη δουλεια μου με μικροτερη ταλαιπωρεια, ειναι πως "χτυπουσα το χερι στον παγκο" , το οποιο ειναι θλιβερο...

Αν δεν φωναξεις και δεν γινεις Terminator, θα σε ταλαιπωρουν αεναα...

[MENTION=21223]ponaei8anasi[/MENTION]

Δεν με νοιαζει ποια ειναι η τακτικη τους και δεν μπορω ουτε εγω ουτε κανεις μας να την γνωριζει, ουτε και να γνωριζουμε καθε ποτε αυτη αλλαζει.

Εχει παρατηρηθει και αλλες φορες στο παρελθον (απο μαρτυριες συμφορουμητων μας) παρομοιο συμβαν με καρτες γραφικων και μητρικες οι οποιες ειναι ανοιγμενες.

Δεν μπορω να ξερω αν ο δισκος που μου εφεραν ειναι αυτος του στοκαδικου7, αλλα απο τη στιγμη που μου φερνουν ανοιχτο δισκο και την ιδια στιγμη ο δισκος του stock house εξαφανιζεται, μπορω ευλογα να υποθεσω πως προκειται για τον ιδιο δισκο.

Οσο για το καταστημα, εχει διαπιστωθει εδω και χρονια, πως και το καταστημα παιζει ρολο στην εξελιξη του RMA

Αυτη την φορα επελεξα το καινουριο τους καταστημα (κανα μηνα ειναι ανοιχτο) για να δοκιμασω μηπως η εξυπηρετιση θα ειναι καλυτερη.

Τελικα οπως αποδειχτηκε, καλυτερα να μην ειχα παει...

Link to comment
Share on other sites

Πω ενταξει εγω απλα συγχυστηκα που το διαβασα φαντασου κατασταση... Δηλαδη οι εμεις ειμαστε σαν καταναλωτες περιεργοι και ζηταμε πολλα ή μαλλον αυτοι δεν ειναι καθολου σωστοι στην εξυπηρετηση ...:shout::shout: (μαλλον το 2ο ε?:mobile1: :triniti:)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι είναι απαράδεκτη αυτή η συμπεριφορά γενικώς για τέτοιου μεγέθους εταιρίες. Δυστυχώς πάλι σε εμάς τους καταναλωτές γυρίζει το μπαλάκι αφού συνεχίζουμε να τροφοδοτούμε τους τζίρους τους ασχέτως των προκλητικών πρακτικών τους.

Link to comment
Share on other sites

μιας και παρελειψα να το βαλλω στο αρχικο ποστ, παραθετω την φωτογραφια απο τον δισκο που θελαν να μου δωσουν

χα0χ0α0χα0χα0χα0...Ειναι γελοίοι ειλικρινά..!!!Πλεον μας θεωρουν βλακες..!!!Ελπιζω φιλαρακο να βγαλεις ακρη..!!Απλα θα μπορουσες να μιλησεις αμεσως με Intel..!!!Να τελιωνεις..!!!

Απλα πρεπει και εμεις να στηριζουμε τα καταστηματα που αξιζουν και ακομα και στις υποτιθεμενες προσφορες τους(Πλαισιο) να τους χωνουμε ενα ακυρο..!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω μια απορια.

Εχουν υποχρεωση να σου δωσουν καινουργιο?

Εγω θυμαμαι απο τα απειρα θεματα οτι εαν δεν γινεται επισκευη σου δινουν χρησιμοποιημενο-refurbished-whatever και εαν δεν εχουν τοτε καινουργιο και εαν δεν εχουν τοτε κατι καλυτερο.

θυμαμαι λαθος?

σιγουρα λαθος τους η καθυστερηση και το να σου λενε οτι σκιστηκε στη μεταφορα και αλλες δικαιολογιες.

Link to comment
Share on other sites

μιας και παρελειψα να το βαλλω στο αρχικο ποστ, παραθετω την φωτογραφια απο τον δισκο που θελαν να μου δωσουν

Επρεπε να τους πεις να τον δοκιμασουν αν οντως ειναι μια χαρα,γιατι μπορει να ειναι επισκυασμενος,και αν ηταν κομπλε τον κραταγες...εκτος και αν θελεις ντε και καλα καινουριο...

Link to comment
Share on other sites

Νομικά μπορούνε να δώσουνε refurbished από τον κατασκευαστή.

Αν μπορούνε να δώσουνε δικό τους "refurbished" δεν ξέρω.

Στο παρών θέμα, τα SSD δηλαδή, εμπεριέχεται μια παράμετρος που μάλλον ο νόμος δεν έχει κατά νου:

η χρήση.

Σου δίνει π.χ. το Πλαίσιο και οποιοδήποτε κατάστημα έναν Vertex 2 π.χ. που είχε σε κάποιο PC του.

Αν εκεί π.χ. ο συγκεκριμένος SSD είχε φάει 40-50 format, γεμίσματα με games, ξεγεμίσματα κλπ και είχανε μαζευτεί πολλές εγγραφές, μπορεί να έχει μειωθεί αρκετά η εναπομείνουσα "εκτιμώμενη" ζωή του και να σου σκάσει νωρίτερα από ότι θα έσκαγε ένας καινούργιος σε περίπτωση αλλαγής ( οπότε μπορεί να είσαι εκτός εγγύησης και ας σου σκάσει σε 1 μήνα αφού στον δώσανε π.χ. ) ή ένας που είχε φάει λιγότερη χρήση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλοι μου τι άλλο πρέπει να γίνει και να πάθετε και να ακούσετε δλδ για να καταλάβετε και να σταματήσετε να αγοράζετε από εκεί απορώ!!!

Τόσα ακούτε συνέχεια και τόσα διαβάζετε...επιτέλους πια...μην αγοράζετε άλλο από κει και συν του ότι μας πουλάει "χαβιάρι" aka πανάκριβα!!!Οπότε ποιος ο λόγος?!

Link to comment
Share on other sites

Σώπα ρε που θα μας πεις κ όλας από που θα αγοράζουμε κ από που δεν θα αγοράζουμε. Θα αγοράζουμε απ'όπου θέλουμε. Λογαριασμό θα σου δώσουμε ? Ένα είναι αυτό. Δεύτερον, για να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κάποιος λόγος θα υπάρχει που μπορεί να μην ευθύνεται το πλαίσιο. Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Shit happens every day. Μην γενικεύεται όμως καταστάσεις. Δεν είναι τα πράγματα ούτε μόνο άσπρα ούτε μόνο μαύρα. Και ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες. Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

^^

αυτός που έχει τη μύγα να τη φέρει πίσω λέω γω.

η συμπεριφορά του Πλαισίου εδώ και καιρό έχει γίνει απαράδεκτη. Όπως και πολλών άλλων καταστημάτων.

τα μέλη είναι ελεύθερα να κρίνουν θετικά ή αρνητικά ανάλογα τις εμπειρίες που διαβάζουμε.

παλιότερα είχαμε το πλαίσιο βασιλιά γιατί είχε το κορυφαίο service-rma και έβγαζε εκείνο τα κάστανα από τη φωτιά με τις αντιπροσωπείες αντί να περνά ο πελάτης τον απίστευτο γολγοθά που περνάει τώρα.

τώρα που τα πράγματα άλλαξαν μην βγαίνετε μερικοί (αγνώστων λοιπών συμφερόντων) να θίγεστε.

και ναι....ο συμφορουμίτης θα σου πει από που θα ψωνίσεις γιατί θέλει το καλό εκείνων που είναι στο ίδιο στρατόπεδο.....του πελάτη δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα άλλο αυτό, αφορά Mobo, για τον SSD όμως έχετε δίκο.

Αλλά προχθές μου ήρθε και εμένα Mobo από το μαγαζί που ψωνίζω και το κουτί ήταν ανοιγμένο αλλά μέσα το Mobo ήταν μια χαρά σαν λέμε το πήρανε για να κάνουν ένα review "λεμε τώρα" (η δεν ξέρω και εγώ τι άλλο) και το ξανακλήσανε. Μόνο το shoket του cpu άνοιξα να δω μην είναι κανένα στραβωμένο pin αλλά δεν είχα ανοιχτεί καν.

Επεικινονώ με το μαγαζί και τους λεω το και το.

μου λένε ήταν το πρώτο κομμάτι και το ανοίξαμε για βιτρίνα

(και άμα δείτε πως είναι μέσα το μαγαζί έχουν έξω το Mobo σε βάση με ένα LED να το φωτίζει η τον cpu ή την VGA και από κάτω είναι άλλα 15-20 κουτιά και τραβάτε όποιο θέλετε και πάτε στον ταμείο.)

και με ρωτάει θέλετε να το στείλετε πίσω και να σας φέρουμε άλλο κομμάτι την δευτέρα δηλαδή αύριο και τους λέω Full εγγύηση έχω και σε περιπτώση doa και τα σχετικά.

Μου λέει η εγγύηση ισχύει κανονικά και όσο για doa γιατί είναι εντός ημερών μου λέει άμα υπάρχει κάποιο πρόβλημα το ελένχουμε και υπάρχει κατευτείαν αντικαταστάση.

Αλλά το Mobo είναι Mobo δεν σε νοιάζει (και πάρα πολύ)

Αλλά ο ssd hhd που παθένουν ζημιά (εύκολα) με χρήση

Δεν το διακηνδινεύεις.

Και ένα άλλο παράδειγμα με μια H80 πάλι από το ίδιο μαγαζί όταν την παράγγειλα

μου λέει έχουμε ένα ανοιχτό ένα σφραγισμένο

του λέω εγώ το σφραγισμένο με την μια

όταν μου ήρθε και το άνοιξα είχε μερικά FINS στραβωμένα τι να πείς? γκαντεμιά

άμα είχα πάρει το ανοιχτό σύγουρα τα FINS θα ήταν οκ.

και την πήρα στα 190 εγώ και την τρίτη βγάλανε και την καινούρια "προσφορά που την ανεβάσανε την τιμή στα 220 αλλά σου κόβουν 30 ευρώ αφου πάρεις το Mobo με προσφορά σε ότι cpu intel με shocket 1155 (z77 came in)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.