astrolabos Μάϊος 1, 2012 Author #461 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Έτσι, συνεχίζοντας τη μακρά παράδοση του χώρου της ακροδεξιάς,ένα ακόμα εκλεκτό μέλος της Χρ. Αυγής, μαζί με άλλους πέντε ομοϊδεάτες του, δικάζεται για αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου, μόλις μια βδομάδα μετά τις εκλογές. Καλό είναι να μάθει ο κόσμος μερικά πράγματα παραπάνω, για αυτούς που μπορεί και να βάλει με τη ψήφο του στην Βουλή των Ελλήνων.Ένα από τα πράγματα που με ενοχλεί αφάνταστα, είναι όταν ο δημοσιογράφος αντί απλά να γράψει την είδηση, κοτσάρει και τη γνώμη του έτσι ώστε να είναι σίγουρος ότι θα καταλάβουμε αυτό το οποίο θέλει αυτός να καταλάβουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Μάϊος 1, 2012 #462 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Στο TVXS τί ψάχνεις ρε άρχοντα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Μάϊος 1, 2012 #463 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Αυτο που με προβληματιζει ομως ειναι σε τι διαφερουν οι αποψεις ενoς ακρο-αριστερου με ενος κεντρο-αριστερο, μπορει καποιος να το εξηγησει με απλα ελληνικα ? Ποιος είναι ο άκρο-αριστερός? Για εμένα το "άκρο" σημαίνει βία. Άκρο-Αριστερό θεωρώ την Αναρχία, ενώ Άκρο-Δεξιό τον Φασισμό-Ναζισμό-Εθνικισμό.. Ούτε τον Καζάκη ούτε τον Λεβέντη τον έχω δει με ρόπαλα, ξύλα, πέτρες, μαχαίρια και τσεκούρια, οπότε δεν καταλαβαίνω Τέρμα Αριστερά (πριν την άκρη ντε) θεωρώ τον Κομμουνισμό, ενώ τέρμα Δεξιά (πάλι πριν το άκρο) θεωρώ τον Νεοφιλελευθερισμό (ωραία λεξούλα, μόνο που δεν εννοεί Ελευθερία στο άτομο, αλλά στις αγορές) Τώρα σε τι ακριβώς διαφέρει δεν μπορώ να ξέρω, εφόσον συνήθως κάποιος ναι μεν αυτοχαρακτηρίζεται κάπως αλλά τα λόγια και οι πράξεις του μπορεί να δείχνουν άλλα. Κεντρο-αριστερός θεωρείται και ο Κουβέλης, ναι μεν κάποτε ηταν στο ΣΥΡΙΖΑ, και αριστερός αυτοπροσδιορίζεται, αλλά έφυγε γιατί δεν γούσταρε τις κομμουνιστικές συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ μεταξύ άλλων λόγων. Τι λέει? ναι μεν όχι στις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά μπορεί να πει ναι σε 1-2 περιπτώσεις, θέλει δυνατή οικονομία, ανάπτυξη κτλ, αλλά το ευρώ είναι Ταμπού και δεν το αγγίζει, και φυσικά μέσα στην Ε.Ε. θέλει να παλέψει. Ναι μεν λέει κάτω στον Δικομματισμό, αλλά έτοιμος είναι να προσφέρει χείρα βοηθείας στο ΠΑΣΟΚ. Κακό ας πούμε το νέο νομοσχέδιο για την Παιδεία, αλλά ωραίες αυτές οι δύο παραγράφοι, να τις δούμε και να το συζητήσουμε. (ακόμα και αν τα υπόλοιπα είναι χάλια). Το κλίμα δηλαδή που καταλαβαίνω είναι "ναι μεν, αλλά.." Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 1, 2012 Author #464 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Το άκρο σημαίνει επίσης και απόψεις που δεν ταιριάζουν με αυτές του πολύ κόσμου (κοινή λογική, κέντρο, όπως θέλετε πέστε το). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Μάϊος 1, 2012 #465 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 [MENTION=2868]Myralis[/MENTION]Ποιος είναι ο άκρο-αριστερός? Για εμένα το "άκρο" σημαίνει βία.Είσαι υπέρ της βίας; Συγγνώμη, αλλά ξέρεις ότι πιάνομαι απ' το παραμικρό και θα σε τσακώσω τώρα. Μας έλεγες τις προάλλες, μεταξύ άλλων, ότι στους φασίστες πρέπει να φερόμαστε όπως τους αξίζει/όπως φέρονται αυτοί, εννοώντας την Χ.Α.Επίσης, ακρο-αριστερός δεν είναι ο αναρχικός κατ' ανάγκην. Γενικά η αναρχία μπορεί να είναι αυτό που διετύπωσε και ο astrolabos, για να του το κλέψω:Το άκρο σημαίνει επίσης και απόψεις που δεν ταιριάζουν με αυτές του πολύ κόσμου (κοινή λογική, κέντρο, όπως θέλετε πέστε το).δυστυχώς στην Ελλάδα θεωρούν τους εαυτούς τους αναρχικούς στον ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥΑ. ας πούμε... οπότε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Μάϊος 1, 2012 #466 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 @astrolabosΑντικειμενική δημοσιογραφία πολύ δύσκολα μπορεί να υπάρξει. Οι περισσότεροι σου περνάνε την προσωπική τους γραμμή υποσυνείδητα περιπλέκοντας τον λόγο τους, ο συγκεκριμένος το κάνει απροκάλυπτα. Εμένα προσωπικά δεν με πειράζει η στρατευμένη δημοσιογραφία, αρκεί να ξέρω από πριν που κινείται ο δημοσιογράφος. Το tvxs πχ. ξέρω ότι είναι αριστερό site, ξέρω από πριν τι θα διαβάσω.@Hydra (και @Myralis)Ερωτήσεις τύπου "Είσαι υπέρ της βίας" είναι για πρετεντέρηδες και λοιπούς νεοφιλελεύθερους. Η βία υπάρχει σε πολλές μορφές και ειδικά η πνευματική και ψυχολογική είναι παντού γύρω μας, στην οικογένεια, στο σχολείο, στους χώρους εργασίας, στις προσωπικές σχέσεις, στην ίδια την κοινωνία εν τέλει. Υπό αυτήν την άποψη ένας αναρχικός είναι πολύ λιγότερο βίαιος από την υπόλοιπη κοινωνία, αφού όχι μόνο απορρίπτει τέτοιες μεθόδους βίας αλλά χρησιμοποιεί την (σωματική) βία (υποτίθεται) για αμυντικούς μόνο σκοπούς.Ρεζουμέ, όποιος βιάζεται να κολλήσει την ταμπέλα της βίας σε κάποιον άλλον, ας κοιτάξει πρώτα τί βία -συνειδητά ή ασυνείδητα- ασκεί ο ίδιος στον περίγυρό του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 1, 2012 Author #467 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 [MENTION=400]astrolabos[/MENTION]Αντικειμενική δημοσιογραφία πολύ δύσκολα μπορεί να υπάρξει. Οι περισσότεροι σου περνάνε την προσωπική τους γραμμή υποσυνείδητα περιπλέκοντας τον λόγο τους, ο συγκεκριμένος το κάνει απροκάλυπτα. Εμένα προσωπικά δεν με πειράζει η στρατευμένη δημοσιογραφία, αρκεί να ξέρω από πριν που κινείται ο δημοσιογράφος. Το tvxs πχ. ξέρω ότι είναι αριστερό site, ξέρω από πριν τι θα διαβάσω.Η αντικειμενική δημοσιογραφία είναι πάρα πολύ εύκολο να υπάρξει, απλά δεν είναι οικονομικά αποδοτικό, σε κάθε περίπτωση. Και εξηγώ. Η δημοσιογραφία είναι η αναπαραγωγή της είδησης. Ο άνθρωπος δάγκωσε σκύλο. Η προπαγάνδα είναι η κατεύθυνση της σκέψης εκεί που θέλει ο γραφών. Ο άνθρωπος δάγκωσε σκύλο, ο οποίος παλαιότερα είχε θεαθεί σε παρέα με μέλη του ΚΚΕ/ο οποίος είναι μέλος της Χρυσής Αυγής/ο οποίος ανήκει στο φιλικό περιβάλλον του κ. Παναγιώτη Καμμένου. Θυμάμαι εδώ και πολλά χρόνια κάθε μεσημέρι που έβλεπα τον κ. Λιάτσο στις μεσημεριανές ειδήσεις του mega, πάντα σε κάθε είδηση μας έλεγε και τη γνώμη του και η κάμερα ζούμαρε πάνω του ενώ την έλεγε, δίνοντας "τηλεοπτικό βάρος" σε αυτή. Πριν από ένα μήνα, ο κ. Λιάτσος ανακοίνωσε ότι θα κατέβει με το ΠΑΣΟΚ στη Β' Αθήνας. Τα συμπεράσματα δικά σας.Η κατακλείδα είναι ότι ο υγιώς σκεπτόμενος άνθρωπος πρέπει να ξεκοκαλίζει την είδηση και να κρατάει μόνο το γεγονός (άνθρωπος δάγκωσε σκύλο) και τα υπόλοιπα να τα πετάει στα σκουπίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Μάϊος 1, 2012 #468 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 [MENTION=4080]darien[/MENTION]Ερωτήσεις τύπου "Είσαι υπέρ της βίας" είναι για πρετεντέρηδες και λοιπούς νεοφιλελεύθερουςΑνακάλεσε σε παρακαλώ, γιατί δεν είμαι τόσο εύκολος όσο οι άλλοι πιθανόν συνομιλητές σου, να τους μειώνεις χωρίς να ξέρεις.Δε διαφωνώ με τον αναρχικό που μπορεί να είναι λιγότερο βίαιος, αλλά είμαι σίγουρος ότι έχουμε άλλη άποψη για τον σημερινό αναρχικό όπως τον ξέρεις και τον ξέρω και τον αναθεματίζω το δικό σου, να είσαι σίγουρος για τούτο. Να σφίξω το χέρι στον αναρχικό που θα κολλήσει βόμβα σε μάζωξη αναρχικών!Ρεζουμέ, όποιος βιάζεται να κολλήσει την ταμπέλα της βίας σε κάποιον άλλον, ας κοιτάξει πρώτα τί βία -συνειδητά ή ασυνείδητα- ασκεί ο ίδιος στον περίγυρό του.Με ξέρεις; Ξέρεις αν έχω ασκήσει ποτέ βία; Οποιουδήποτε είδους. Εσύ έχεις το πρόβλημα, όταν αναρχία και βία είναι για 'σένα αλληλένδετα, όχι εγώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Μάϊος 1, 2012 #469 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 [MENTION=400]astrolabos[/MENTION]Συμφωνώ γενικά (αν και τα κριτήρια δεν είναι πάντα οικονομικά, μπορεί να είναι πολιτικά πχ.). Για αυτόν τον λόγο λέω ότι δεν μπορεί να υπάρξει εύκολα στην πράξη. Εξάλλου η προσωπική νότα δεν είναι κάτι αθέμιτο στη δημοσιογραφία, αθέμιτη είναι η αλλαγή της είδησης με στόχο τον αποπροσανατολισμό.[MENTION=10676]Hydra[/MENTION]Τίποτα από όλα αυτά δεν πάει αποκλειστικά σε σένα, αφορμή πήρα από το ποστ σου. Για αυτό και χρησιμοποιώ τρίτο ενικό. Αν ήθελα να αναφερθώ σε σένα προσωπικά, θα στο έλεγα στα ίσα.Εγώ είπα ακριβώς το αντίθετο πάντως, αναρχία και βία είναι εντελώς αντίθετα. Η βία είναι εξουσία. Από τη στιγμή που είσαι σε έναν πόλεμο όμως (κοινωνικό, ταξικό), η βία είναι αναπόφευκτη και από τις δύο πλευρές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Μάϊος 1, 2012 #470 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 1, 2012 Author #471 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Συμφωνώ γενικά (αν και τα κριτήρια δεν είναι πάντα οικονομικά, μπορεί να είναι πολιτικά πχ.). Για αυτόν τον λόγο λέω ότι δεν μπορεί να υπάρξει εύκολα στην πράξη. Εξάλλου η προσωπική νότα δεν είναι κάτι αθέμιτο στη δημοσιογραφία, αθέμιτη είναι η αλλαγή της είδησης με στόχο τον αποπροσανατολισμό.Μα είναι. Εγώ θέλω να ενημερωθώ, δε θέλω να ακούσω την γνώμη του χψω δημοσιογράφου. Αν θέλει να την πεί και εγώ θέλω να τη διαβάσω, να γράψει είτε χρονογράφημα, είτε επιφυλλίδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Μάϊος 1, 2012 #472 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 [MENTION=4080]darien[/MENTION]Έχει καλώς, γιατί ούτε δεξιός είμαι ούτε μου αρέσει η βία. Καλό απόγευμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 1, 2012 Author #473 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 ούτε δέχεσαι να συζητάς τις απόψεις σου και θίγεσαι όταν κάποιος σε αμφισβητεί. Να τα λες όλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάϊος 1, 2012 #474 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 ο κ. Λιάτσος Τον Λιάρο εννοείς όχι τον Λιάτσο. Anyway οι μόνες φορές που τον έχω δει τον εν λόγω "δημοσιογράφο" να παίρνει με έντονο ύφος θέση κόντρα στην κυβέρνηση ήταν για θέματα των δημοσιογράφων. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις κούναγε το κεφάλι ξεκάθαρα... απογοητευμένος από την ακατανόητη αντίδραση του κόσμου απέναντι στην κυβέρνηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myralis Μάϊος 1, 2012 #475 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 [MENTION=2868]Myralis[/MENTION]Είσαι υπέρ της βίας; Συγγνώμη, αλλά ξέρεις ότι πιάνομαι απ' το παραμικρό και θα σε τσακώσω τώρα. Μας έλεγες τις προάλλες, μεταξύ άλλων, ότι στους φασίστες πρέπει να φερόμαστε όπως τους αξίζει/όπως φέρονται αυτοί, εννοώντας την Χ.Α.Επίσης, ακρο-αριστερός δεν είναι ο αναρχικός κατ' ανάγκην. Γενικά η αναρχία μπορεί να είναι αυτό που διετύπωσε και ο astrolabos, για να του το κλέψω:Το άκρο σημαίνει επίσης και απόψεις που δεν ταιριάζουν με αυτές του πολύ κόσμου (κοινή λογική, κέντρο, όπως θέλετε πέστε το).δυστυχώς στην Ελλάδα θεωρούν τους εαυτούς τους αναρχικούς στον ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥΑ. ας πούμε... οπότε...Λες να πω ότι είμαι υπερ της βίας? Όπως σου είπε και ο Darien είναι σαν τις ερωτήσεις Πρετεντέρη τύπου "Καταδικάζετε το τάδε γεγονός?" (και δεν το ανακαλώ, έτσι ακριβώς είναι και ο Πρετεντέρης και η ΔΑΠείτες στην σχολή)Λοιπόν, είμαι κατά οποιασδήποτε μορφής βίας όταν οι αντίπαλλοι μου επίσης δεν χρησιμοποιούν βία.Αν όμως με χτυπήσουν, να περιμένουν να τους χτυπήσω και εγώ, δεν θα γυρίσω το μάγουλο από την άλλη. Βέβαια η βία δεν είναι η πρώτη μου λύση ακόμα και όταν ο αντίπαλος χρησιμοποιήσει κάποιας μορφής βία.[MENTION=4080]darien[/MENTION] Ο Αναρχικός μπορεί όπως το λες να είναι πολύ λιγότερο βίαιος στον καθημερινότητα του, αλλά στην πορεία/διαδήλωση κτλ, όταν μετατρέπεται σε "μπαχαλάκια" χρησιμοποιεί και σωματική βία (στους μπάτσους), και ψυχολογική (στους υπόλοιπους διαδηλωτές που ΔΕΝ θέλουν να φύγει η ρημάδα η πέτρα) και γενικά γίνεται βίαιος όχι μόνο ως προς τους μπάτσους.Να δεχθώ ότι δεν είναι όλοι Αναρχικοί (εχω πει ΠΟΛΛΕΣ φορές ότι ασφαλίτης είναι ο πρώτος που πετάει την πέτρα), να δεχθώ ότι πολλοί είναι Χουλιγκάνια, αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ πολλοί είναι και αναρχικοί εκεί μέσα, και το να κυκλοφορεί δίπλα μου, με μάσκα, πέτρες και ρόπαλα, είναι τουλάχιστον ψυχολογική βία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Μάϊος 1, 2012 #476 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Δε συμφωνώ με καμμία μορφή βίας. Δε σημαίνει αυτό ότι γυρίζω μάγουλο, όπως νομίζουν πολλοί με τη λογική του "άσπρο-μαύρο είναι όλα". Ίσως είναι και πιο θαραλλέο, γιατί ο άλλος ξέρει ότι πρέπει να σε σκοτώσει για να το κλείσεις.Βέβαια ένα χαστούκι αν χρειαστεί, δεν είναι κακό, εξάλλου δεν είναι βία. Βία είναι αυτό που λέει ο [MENTION=2868]Myralis[/MENTION] να φοράς μια κουκούλα και στο όνομα της ελευθερίας να σπας, να χτυπάς κλπ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάϊος 1, 2012 #477 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Μα είναι. Εγώ θέλω να ενημερωθώ, δε θέλω να ακούσω την γνώμη του χψω δημοσιογράφου. Αν θέλει να την πεί και εγώ θέλω να τη διαβάσω, να γράψει είτε χρονογράφημα, είτε επιφυλλίδα.Δηλαδή η είδηση δεν μπάζει Αντώνη;Σαν να είμαι μπροστά : PΠάτε για ληστεία μάγκες;Ναι ρε φιλαράκο Καλά ρε μη λειώνετε παπούτσια, πάρτε το αμάξι μου. (Δεν γνωρίζω αν είχε προεκλογικές αφίσες κολλημένες επάνω)Μου αρέσει που περιμένα μέχρι να βγουν περισσότερα στη φόραΤα λιγότερα ποια ήταν; Ίσως μόνο το όνομα του γραμμένο Έλεος, με το ζόρι να μας αναγκάσετε να ψηφίσουμε χρυσή αυγή!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Μάϊος 1, 2012 Author #478 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Δηλαδή η είδηση δεν μπάζει Αντώνη;Σαν να είμαι μπροστά : PΠάτε για ληστεία μάγκες;Ναι ρε φιλαράκο Καλά ρε μη λειώνετε παπούτσια, πάρτε το αμάξι μου. (Δεν γνωρίζω αν είχε προεκλογικές αφίσες κολλημένες επάνω)Μου αρέσει που Τα λιγότερα ποια ήταν; Ίσως μόνο το όνομα του γραμμένο Έλεος, με το ζόρι να μας αναγκάσετε να ψηφίσουμε χρυσή αυγή!!Η είδηση είναι ότι είναι ύποπτος για έμμεση συμμετοχή σε αξιόποινη πράξη. Πρόσεξε, ύ π ο π τ ο ς. Από όσο ξέρω όλοι είναι αθώοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου, πράγμα που πολλά ΜΜΕ φαίνεται να το ξεχνάνε και παραμένουν ατιμώρητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Μάϊος 1, 2012 #479 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Απο καιρό ήταν γνωστό ότι ο συγκεκριμένος δικάζεται στις 14/5 για ληστεία ,τίποτε παραπάνω. Η είδηση πάντως λέει "σύμφωνα με το κατηγορητήριο" και "κατηγορείται ως υπαίτιος", δεν τον καταδικάζει. Ακόμα και στο τέλος που βάζει την προσωπική του άποψη, πάλι "δικάζεται" λέει.Για να γίνεται τώρα πάντως το δικαστήριο, αυτό πρέπει να έχει γίνει πολύ καιρό πριν, δεν έχει σχέση με τις εκλογές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Μάϊος 1, 2012 #480 Κοινοποίηση Μάϊος 1, 2012 Οπου αποτυγχανει η αριστερα αναλαμβανει δεξια. Δυστυχως την στιγμη που η αριστερα δεν ειναι ετοιμη, δεν θελει ΚΑΝ να αναλαβει καποιο σημαντικο ρολο στη κυβερνηση και απλως θελει να καθεται και να γαβγιζει στη ουρα της βλεπουμε την ανοδο της δεξιας. Εμενα προσωπικα με στεναχωρει απιστευτα το γεγονος το οτι μια μεριδα του λαου αφηνει τις ελπιδες σε φασιστες. Σε αυτους που δοξαζουν καποιον που ενδεχομενως αποκεφαλησε τους παππουδες τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.