Jump to content



Corsair και Asus


kxanthop

Recommended Posts

Με αφορμή μία πρόσφατη μου περιπέτεια, θα ήθελα να μοιραστώ την εξαιρετικά θετική εμπειρία μου από την Corsair και την αντίστοιχη εξαιρετικά αρνητική από την Asus (εάν είμαι εκτός θέματος, παρακαλώ για τη μεταφορά).

Η περιπέτεια ξεκίνησε όταν προσπάθησα να αναβαθμίσω μνήμες στον υπολογιστή. Έτσι, εγκατέστησα τις Corsair Dominator (DDR3, 2x2 Gb, 1600 MHz) στη μητρική μου (Asus P7H55M). Αν και οι μνήμες δεν περιλαμβάνονται στο QVR της συγκεκριμένης μητρικής, φανταζόμουν ότι δε θα είχα πρόβλημα. Ωστόσο, όταν επανεκκίνησα τον υπολογιστή -και παρότι ανεμιστήρες και LEDs λειτουργούσαν κανονικά- η οθόνη παρέμενε δίχως ενδείξεις. Δοκίμασα να επανεγκαταστήσω τις μνήμες και να επανεκκινήσω τον υπολογιστή, αλλά αυτή τη φορά η μαύρη οθόνη συνοδευόταν από τη χαρακτηριστική οσμή καμμένου: το ένα από τα δύο DIMMs μαζί με το αντίστοιχο socket είχαν καεί. Έσπευσα, λοιπόν, να επικοινωνήσω με τις αντίστοιχες εταιρείες για επισκευή-αντικατάσταση, καθώς οι μνήμες καλύπτονταν με εγγύηση εφ όρου ζωής και η μητρική με τριετή (υπήρχε υπόλοιπο εγγύησης 2 χρόνια).

Η επικοινωνία με την Corsair ήταν ταχύτατη και πανεύκολη. Εξήγησα τι είχε συμβεί κι αμέσως με ενημέρωσαν ότι θα λάμβανα αντικατάσταση. Ζήτησα, μάλιστα, εάν ήταν δυνατό να μου στείλουν ένα kit χαμηλότερων προδιαγραφών, αλλά υψηλότερης χωρητικότητας, το οποίο και δέχθηκαν. Η μεγάλη έκπληξη, όμως, ήρθε όταν έφτασαν τα δέματα από την Corsair. To ένα περιείχε ένα kit XMS 3 (2x4 Gb, 1600 MHz), όπως περίμενα. Το δεύτεο περιείχε ένα kit πανομοιότυπο με αυτό που είχα. Κοινώς όχι μόνο μου αντικατέστησαν τις μνήμες, αλλά μου έστειλαν κι ένα δεύτερο kit δώρο.

Τα πράγματα με την Asus δεν πήγαν αντίστοιχα καλά: από το e-shop (από όπου η μητρική είχε αγορασθεί), με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι, καθώς η αντιπροσωπεία δε θα δεχόταν την κάρτα. Θεωρώντας ότι το πρόβλημα ήταν του e-shop, επικοινώνησα με την Asus, οι οποίοι αφού μου ζήτησαν φωτογραφία του socket, με ενημέρωσαν ότι η εγγύηση δεν καλύπτει τέτοιες βλάβες.

Το ερώτημα είναι: η μητρική προκάλεσε τη βλάβη, οι μνήμες, ή ο κακός χειρισμός; Θεωρώ ότι ακόμα και κακός χειρισμός να ήταν, η μητρική θα μπορούσε να αντικατασταθεί, όπως αντικαταστάθηκαν οι μνήμες. Εξυπακούεται ότι θα είναι εξαιρετικά απίθανη η μελλοντική αγορά προϊόντος της Asus (αν και μέχρι τώρα ήμουν καλός πελάτης: 3 μητρικές, 2 κάρτες γραφικών, 1 tablet). Αντιθέτως, η Corsair θα είναι η πρώτη μου επιλογή σε οποιαδήποτε αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Μνήμες αγοράζουμε MONO από αυτές που περιλαμβάνονται στο QVR.

Καλά, πλάκα κάνω :p

Δυστυχώς σαν την Corsair δεν υπάρχουν πολλοί. Το σημαντικότερο πρόβλημα με τις μητρικές είναι ότι συνήθως την αντικατάσταση την αναλαμβάνουν τα μαγαζιά, οπότε, στην περίπτωση της Ελλάδας, τα προβλήματα που δημιουργούνται είναι αναπόφευκτα.

Και επειδή για μια τιμή ζούμε, εγώ θα απαντούσα ευγενικά στην Asus και θα τους έλεγα αυτό έγραψες - ότι δεν θα ξαναγοράσεις προϊόν Asus. Και δεν το λέω αυτό ως τακτική για να πιέσεις την κατάσταση (αν και χωρίς να φωνάξεις πολλές φορές δουλειά δεν γίνεται, ακόμη και στην Corsair σε ορισμένες περιπτώσεις). Προσωπικά έχω διαθέσει, όπως οι περισσότεροι εδώ μέσα άλλωστε, άπειρα λεφτά σε προϊόντα τεχνολογίας, καμιά φορά χωρίς να τα χρειαζόμαστε, για να καταφεύγω σε κόλπα και τεχνάσματα μόνο και μόνο για να γλιτώσω κάποια ευρώ. Και ναι, θα προτιμήσω να πληρώσω πιο ακριβά για να το πάρω από εκεί που δεν με έχουν κλέψει ή ξεγελάσει.

Link to comment
Share on other sites

Λεφτα για πεταμα δεν εχει κανεις.Προσωπικα θα κοιταγα ,με καποιον τροπο, να δω αν μπορω να απομονωσω το σλοτ που εχει καει για να μην βραχυκυκλωνει και να τεσταρω αν αναβει η μητρικη μετα .Ας ειναι καλα τα 2 αλλα dual slots για τις μνημες.

Ολα αυτα αν δεν εβγαζα ακρη με το θεμα της εγγυησης.Εκανα ενα search στο google μηπως εχουν και αλλοι προβλημα με την εν λογο μητρικη(μηπως ηταν καποια φουρνια ελαττωματικη) αλλα 1 ποστ μονο βγαζει.

Επισης εκει γραφουν οτι ειναι υλικη καταστροφη και δεν καλυπτεται απο εγγυηση.

Δυσκολο το κοβω για αντικατασταση μητρικης.

Link to comment
Share on other sites

Λεφτα για πεταμα δεν εχει κανεις.Προσωπικα θα κοιταγα ,με καποιον τροπο, να δω αν μπορω να απομονωσω το σλοτ που εχει καει για να μην βραχυκυκλωνει και να τεσταρω αν αναβει η μητρικη μετα .Ας ειναι καλα τα 2 αλλα dual slots για τις μνημες.

Ολα αυτα αν δεν εβγαζα ακρη με το θεμα της εγγυησης.Εκανα ενα search στο google μηπως εχουν και αλλοι προβλημα με την εν λογο μητρικη(μηπως ηταν καποια φουρνια ελαττωματικη) αλλα 1 ποστ μονο βγαζει.

Επισης εκει γραφουν οτι ειναι υλικη καταστροφη και δεν καλυπτεται απο εγγυηση.

Δυσκολο το κοβω για αντικατασταση μητρικης.

Πολύ καλή ιδέα, αλλά δυστυχώς δεν έχω τις γνώσεις για να το κάνω. Επιπρόσθετα, χρειαζόμουν επειγόντως τον υπολογιστή, οπότε αγόρασα μια καινούργια μητρική (όχι Αsus!). Ωστόσο, η χαλασμένη μητρική είναι διαθέσιμη κι εάν ο Αias ή κάποιο άλλο μέλος πιστεύει ότι μπορεί να κάνει κάτι, ευχαρίστως να του την παραχωρήσω.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέο μέλος, οπότε, καλως σας βρήκα.

Μία ερώτηση: έγινε αναφορα ότι επικοινωνήσατε με Corsair και είχε πολύ καλή έκβαση το θέμα αυτό.

Η επικοινωνία έγινε με κάποιον εισαγωγέα εδώ στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό?

Είναι εύκολο να δώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι νέο μέλος, οπότε, καλως σας βρήκα.

Μία ερώτηση: έγινε αναφορα ότι επικοινωνήσατε με Corsair και είχε πολύ καλή έκβαση το θέμα αυτό.

Η επικοινωνία έγινε με κάποιον εισαγωγέα εδώ στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό?

Είναι εύκολο να δώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας?

Ευχαριστώ

Για οποιαδηποτε επικοινωνια με την Corsair, να μιλησεις απευθειας με το Customer support τους (στην καρτελα support στο σιτε που δωθηκε παραπανω)

Εαν προκεται για ερωτηση τους στελνεις μηνυμα, εαν προκειται για χαλασμενο προιον, ανοιξε κατευθειαν τικετ στο πεδιο RMA

Μπορεις φυσικα πριν ανοιξεις τικετ να επικοινωνησεις μαζι τους και στην πορεια θα σε παραπεμψουν αυτοι να ανοιξεις τικετ

Corsair,Logitech,Microsoft ειναι 3 εταιριες που σιγουρα επικοινωνεις απευθειας μαζι τους και οχι με το καταστημα απο οπου και αγοραες το προιον σου :hug::dirol:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

Μπορείς να μου πεις τον τρόπο που έστειλες τα dimmaκια στην Corsair και το πόσο κόστισαν;

Γιατί έχω ένα dimmακι που κάηκε και θα ήθελα να δω αν αξίζει ο κόπος να γίνει αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.