Jump to content



Δικαιωματα πωλητη μεσω ebay...


goku_dbz

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Θα τα γραψω εδω, μπας και εχει κανεις παρομοια εμπειρια να βοηθησει...

Πριν 2 βδομαδες λοιπον πουλησα εναν Q6600 μεσω ebay!

O επεξεργαστης δουλευε κανονικοτατα μεχρι και την μερα της αποστολης! Τον εβγαλα, τον πακεταρα στο κουτακι του με την ψυκτρα του και τον εστειλα με συστημενο δεμα στον νεο ιδιοκτητη του!

Σημερα παρελαβα ενα email απο τον αγοραστη που λεει οτι ο επεξεργαστης δεν δουλευει!

Τωρα εγω τι να κανω? Να του πω να τον στειλει πισω να τον ελεγξω? Και αν εγινε καμια μ@λ@κι! απο μερια του (κατα την τοποθετηση πχ) εγω τι κανω? πως το αποδεικνυω?

γενικα μου φαινεται αξιοπιστος, 150 αξιολογησεις 100% θετικες, πληρωσε αμεσα, γενικως μια χαρα μου φανηκε και σε 2-3 mails που ανταλαξαμε!

υγ: αν πχ εγινε κατι κατα την μεταφορα? τοτε ποιος φταιει, ποιος πληρωνει? και παλι, εγω πως το αποδεικνυω?

:hm:

Μπορείς να αποδείξεις με κάποιο τρόπο ότι ο επεξεργαστής που θα σου στείλει είναι αυτός που του έστειλες;

Καλό είναι να συμβουλευτείς το κέντρο επίλυσης προβλημάτων του paypal.

Ασυμβατότητα;;;

Αν δεν βρεις άλλη λύση του λες να στο επιστρέψει (κάτι τέτοιο θα σου πει και το paypal) και τον ελέγχεις τραβώντας βίντεο. Βίντεο κατά το πακετάρισμα δείχνοντας ότι δεν έχει στραβά πινς έχεις;;;

Eίχες κρατήσει serial πριν τον στείλεις;

Όπως και να έχει,πρωτού κάνεις κάτι, να του πεις να στον στειλει πισω.

Ρώτησέ τον επίσης σε ποια μητρικη τον έβαλε.

Βασικά πες του να σου το στείλει πίσω και μόλις το λάβεις και το ελένξεις, του επιστρέφεις τα χρήματα (refund και μετά ακυρώνεις και την πώληση για τα fees). Απλά να είσαι βέβαιος ότι σου επέστρεψε αυτό που έστειλες (αντί άλλον επεξεργαστή).

Ίσως να έχει πρόβλημα συμβατότητας ο χρήστης.

εχω photo απο τον επεξεργαστη! αν μου στειλει αλλο θα το καταλαβω!

βιντεο απο το πακεταρισμα δεν εχω...που να το σκεφτω αλλωστε οτι θα γινοτανε τετοια ιστορια!

ωραια..οποτοε θα του πω να δοκιμασει σε αλλη μητρικη αν εχει...αν παλι δεν, τοτε να μου τον στειλει να τον δοκιμασω κι εγω!

αν δουλευει καλως! αν οχι, τοτε τι να κανω?

Eνημερώνεις τον ίδιο, και το ebay ότι όλα βαίνουν καλώς με τον επεξεργαστη καταρχας.

Γενικά είναι λίγο μπλέξιμο.. νομίζω η καλύτερη λύση είναι μέσω συνεννόησης. Οπότε πάρε πίσω τον επεξεργαστή και βλέπεις (μην το κάνουμε σαν το ανέκδοτο με τον γρύλο...) τί γίνεται.

θεωρητικά, ο αγοραστής έχει διάφορα εργαλεία στη διαθεσή του.. π.χ. να κάνει complain για το ότι του εστειλες χαλασμένο αντικείμενο (ακόμη κι αν εσύ το έστειλες ενώ δούλευε), να σου κάνει charge back κτλ. Παλαιότερα (αλλά και τώρα) πολλοί πωλητές έστελναν το αντικείμενο (συνήθως σε απατεωνίσκους, με κλεμμένες ή όχι πιστωτικές), τους τράβαγαν μετά κι ένα charge back και έμεναν με το keyboard στο χέρι.

του εχω στειλει mail να μου τον επιστρεψει να τον ελεγξω κι εγω!

θα περιμενω να μου ερθει και θα ενημερωσω...

ελληνας?ελπιζω να βγαλεις ακρη.

προσπαθησε αν μπορεις να βγαλεις ακρη,τι μητρικη εχει κτλ

αγγλος!

παντως, ειναι σιγουρο οτι για το refund πρεπει πρωτα να στειλει τον επεξεργαστη, ετσι?

φυσικα.ελπιζω να το ειχες αναφερει κ στην αγγελια.

μη ξεχασεις να δεις αμα ειναι ο ιδιος επεξεργαστης

στην αγγελια δεν το αναφερω αλλα εκει που εχει τις πληροφοριες για την αγγελια λεει επισης "returns not accepted"

βοηθαει καθολου την κατασταση?

δεν θυμαμαι να εχω επιλεξει κατι τετοιο εγω...ισως να μπαινει αυτοματα κατα την δημιουργια της αγγελιας?

edit: τωρα μολις το ειδα...ανοιξε dispute στο ebay! τωρα εχω αρνητικο υπολοιπο στο paypal μεχρι να λυθει...

μου εστειλε και mail να του επιστρεψω τα λεφτα και ΜΕΤΑ να μου στειλει το πακετο???

Σιγα μην του στειλεις και κανα τσουρεκι πρωτα.

Πρωτα η cpu στα χερια σου και μετα το οποιο refund.

Mιλα και με ebay και πες τους τι εχει γινει ακριβως.

Επικοινώνησε μαζί του και προσπάθησε ευγενικά να του εξηγήσεις ότι θα του κάνεις refund μόλις λάβεις τον επεξεργαστή (μην αναφέρεις για έλεγχο κάτι, αυτό θα το δεις μόνος σου), ώστε να είσαι κι εσύ καλυμμένος.

Τώρα άμα ο τύπος είναι εντελώς λ@μ@κ@ς, είναι μπλέξιμο.

μαλλον για απατεωνας ο τυπος!

του εστειλα αυτο που μου εστειλε το ebay...δηλαδη:

"2) Offering a full refund

If the buyer wants a full refund (that covers the item cost and original postage), they must return the item to you.

We'll ask the buyer to send you the item, with tracking information, within 10 days. eBay requires buyers to pay the cost of return postage, unless you and the buyer have come to a different agreement. You should issue a refund within 3 days of receiving the returned item.

If the buyer paid by PayPal, you can log in to PayPal and refund them directly. If they paid with another payment method, it's important that you refund them using the same payment method they used to pay for the item. This prevents buyers from getting two refunds, one from you and a chargeback from the credit card company. Once the case has been resolved, you'll receive a Final Value Fee credit."

και μου απανταει οτι αν δεν παρει λεφτα δεν τον στελνει...κατι μου βρωμαει...

Άσε τον να χτυπιέται. Αν δεν στειλει πίσω, δεν του δίνεις τίποτα και το ebay δικαιώνει εσένα.

Επίσης σε καμμία περίπτωση δεν θα του πληρώσεις τα μεταφορικά. Τα οποία πρέπει να είναι τουλάχιστον με συστημένο.

Οτι σου ειπαν. Αν δεν στειλει πισω, ΔΕΝ στελνεις! Θα σου προτειν να ανοιξεις ΕΣΥ case για να εισαι καλημενος ηθικα !

ωραια!

οποτε μεχρι να μου στειλει τον επεξεργαστη εγω δεν κανω τιποτα...εχω ειδοποιησει και το ebay για τις προθεσεις του να του στειλω τα λεφτα χωρις να εχει στειλει αυτος πρωτος το πακετο!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.