Jump to content




mchls

Recommended Posts

  • Replies 456
  • Created
  • Last Reply
Το βαλα χθες.

-Σε 8350/8GB/6970. Μεχρι 78% ειδα να απασχολειται η cpu. Γενικα τρεχει στα 40-60%.

-Εντυπωσιακα γραφικα αλλα με ζαλιζει εντονα το περιβαλλον. Τοσα πολλα αντικειμενα, σχεδιασμενα με τοση λεπτομερεια που καθε ενα σου κινει το ενδιαφερον. Πραγμα κουραστικο.

-Εχω την εντυπωση πως το οπτικο πεδιο που βλεπεις ειναι μικρο. Το παιζω σε 1680Χ1050 σε windowed mode (οπως ολα τα παιχνιδια). Θα δοκιμασω σε 1920Χ1200 αλλα δε πιστευω ν'αλλαξει τιποτα.

-Δε μπορω να διακρινω κανενα εχθρο. Ειδικα στην αρχη του παιχνιδιου ολο το περιβαλλον ειναι τρομακτικα ''γεματο'' με λεπτομερειες κ επιπροσθετα επικρατει αυτο που επικρατει.

-Το παιζω σε ultra easy (δεν ειχε πιο ευκολο, σορρυ) οπως ολα τα παιχνιδια που απλα θελω να τελειωνουν γρηγορα επειδη το στορυ τους....το ποιο? Δεν προκαταβαλω, απλα τα προηγουμενα δυο δεν....

...επαναλαμβανω οτι τα γραφικα του ειναι εξωπραγματικα. Αν κ το περιβαλλον δρασης ειναι οτι χειροτερο εχει επιδειξει η βιομηχανια των παιχνιδιων. Αν εξαιρεσει κανεις το περιβαλλον της πολης κ καποια σημεια στην αρχη του παιχνιδιου τα οποια ειναι καδρα κυριολεκτικα, το υπολοιπο ειναι κατι μεταξυ Doom 3/Quake 4/Rage/αιμα/δακρυα/ιδρωτα κ αισχος. Οπως κ να χει το αρτιστικ ποτε δεν το ειχανε, πως θα το εβρισκαν τωρα. Αν γινοταν να τελειωνε καπου στη μεση θα ηταν υπεροχο. Κ καλο για τους gamers.

-Το gameplay του ειναι πολυ καλο. Δε κολλας πουθενα, σου βγαινουν αβιαστα οι κινησεις κ τα εξτραδακια της νανοστολης σου. Μονο το buggy ειναι εχει λιγα θεματακια αλλα γενικα δε κολλας πουθενα.

-Τραγικα αδιαφορο στορυ αν κ υπηρξαν δυο τρια σημεια με σχετικο ενδιαφερον.

Πολυ ενδιαφερον παιχνιδι μεχρι το μεσο αυτου. Σε τραβουν τα γραφικα, το περιβαλλον, το απλο σεναριο σχετικα, καποια γεγονοτα σε αυτο, το gameplay.

Μετα το μισο αυτου ειναι απο τα χειροτερα που εχουμε δει. Περιβαλλον αισχρο, το ιδιο κ οι εχθροι, αδιαφορο σεναριο, προδιαγεγραμμενη πλοκη.

Αποτελεσμα κατω του μετριου.

:daisy:

Link to comment
Share on other sites

Το τερμάτισα για δεύτερη φορά με το patch του maldo επάνω και το παιχνίδι απλά τα σπάει!!!

Με δύο καροτύλες και με 2xsmaa που είναι καλύτερο από όλα(ούτε με fxaa που είναι καλό αλλά ούτε με msaa που είναι ΤΟ frame drop αλλά και χειρότερο και από το fxaa!)

Link to comment
Share on other sites

Το τερμάτισα για δεύτερη φορά με το patch του maldo επάνω και το παιχνίδι απλά τα σπάει!!!

Με δύο καροτύλες και με 2xsmaa που είναι καλύτερο από όλα(ούτε με fxaa που είναι καλό αλλά ούτε με msaa που είναι ΤΟ frame drop αλλά και χειρότερο και από το fxaa!)

[MENTION=9875]venom7[/MENTION] νασαι καλα για τη πληροφορια :daisy: !!

ωχωχ αισθανομαι οτι ο ανθρωπος που ακουει στο ονομα maldo εκανε το θαυμα του παλι :worship:!!

απο τα λιγα που διαβασα στο blog του αναφερει εκτος των αλλων το εξης !

Crysis 3 has 95% of cvars blocked. Crytek has released a CVAR tool, which lets you use that 5% of the cvars through a configuration file that run before launching the game. Thus cvars testing is very limited. You can only use a small part of cvar list, and each test requires restarting the game.

θα φορτωσω το patch σημερα κιολας και πιστευω να ειναι πολυ καλο σαν του crysis 2 :woot:!!

Link to comment
Share on other sites

Εεεεεχμ, σημερα πηρα μια γρηγορη γευση απο το παιχνιδι...95% total cpu utilization με τον 2600Κ στα 4.7Ghz? Γουατ δε φακ????

Τι στον διατανο, video rendering κανει απο πισω γιατι τετοιο utilization σε ολους τους πυρηνες και σε ολα τα θρεντς μονο σε video editing εχω δει...ωρα μου φαινεται να δουλευει μονιμα στα 5Ghz o K...φακ μι ολ οβερ....

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε παιδια, ετσι θα ειναι απο εδω και περα τα παιχνιδια?

Υπάρχουν "πριόνια" που δεν φευγουν ουτε με 8χMSAA/4χSMAA...wtf!

2600K στα 5Ghz max συνολικο utilization 85%.

ΥΓ: πρωτη πιστα εξωτερικοι/εσωτερικοι χωροι, απο αποσταση όχι απο κοντα.

Link to comment
Share on other sites

Καλα ρε παιδια, ετσι θα ειναι απο εδω και περα τα παιχνιδια?

Υπάρχουν "πριόνια" που δεν φευγουν ουτε με 8χMSAA/4χSMAA...wtf!

2600K στα 5Ghz max συνολικο utilization 85%.

ΥΓ: πρωτη πιστα εξωτερικοι/εσωτερικοι χωροι, απο αποσταση όχι απο κοντα.

εξαρταται απο την πιστα ?

Θα το τσεκαρω τοτε...

Link to comment
Share on other sites

εξαρταται απο την πιστα ?

Θα το τσεκαρω τοτε...

Πρωτη πιστα seb (δεν εχω προσωρησει πιο κατω) , με το που ξεκινας μεσα στην βροχη κινησου και rιξε μια ματια στα μακρινα κοντεϊνερς. Δεν ειναι τα κλασσικα jaggies ειναι πιο χοντροκομμενα. Φυσικα αν πας πολυ κοντα φαινεται το αποτελεσμα του AA (ή η ελλειψη του αν δεν εχει βαλει τιποτα) αλλα μονο τοτε. Το ιδιο και σε εσωτερικους χωρους.

Αστο seb, την επομενη φορα θα τραβηξω μερικα screens, θα την ξαναπαιξω την πιστα ουτως ή αλλως...

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη πιστα seb (δεν εχω προσωρησει πιο κατω) , με το που ξεκινας μεσα στην βροχη κινησου και rιξε μια ματια στα μακρινα κοντεϊνερς. Δεν ειναι τα κλασσικα jaggies ειναι πιο χοντροκομμενα. Φυσικα αν πας πολυ κοντα φαινεται το αποτελεσμα του AA (ή η ελλειψη του αν δεν εχει βαλει τιποτα) αλλα μονο τοτε. Το ιδιο και σε εσωτερικους χωρους.

Αστο seb, την επομενη φορα θα τραβηξω μερικα screens, θα την ξαναπαιξω την πιστα ουτως ή αλλως...

δεν λεω για τα πριονια ρε παιδι μου! Για το cpu που λες αναφερομαι...

Link to comment
Share on other sites

δεν λεω για τα πριονια ρε παιδι μου! Για το cpu που λες αναφερομαι...

Παντα στην πρωτη πιστα αναφέρομαι. Δεν κραταω logs, καταγραφει max/min τιμες το HWinfo64.

Max Total CPU usage 85% και οι max τιμες καθε θρεντ ειναι 100% επισης.

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλαβαινόμαστε.

1080p, MSAAx8

attachment.php?attachmentid=55952&stc=1&d=1366553384

Cropped και resized το συγκεκριμενο σημειο, MSAAx8

attachment.php?attachmentid=55953&stc=1&d=1366553426

1080p, SMAAx4

attachment.php?attachmentid=55954&stc=1&d=1366553510

Cropped και resized το συγκεκριμενο σημειο, SMAAx4

attachment.php?attachmentid=55955&stc=1&d=1366553523

(ακολουθει και αλλο ποστ, υπομονη)

post-58-1416077285,724_thumb.jpg

post-58-1416077285,7856_thumb.jpg

post-58-1416077285,8311_thumb.jpg

post-58-1416077286,7269_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

1080p, οταν πας πιο κοντα στα επιμαχα σημεια:

attachment.php?attachmentid=55961&stc=1&d=1366554279

attachment.php?attachmentid=55962&stc=1&d=1366554287

Οταν επεξεργαζομουν τις εικονες μου θυμισε ακριβώς αυτο (η συγκεκριμενη original εικονα - που ειναι το επιμαχο σημειο απο "κοντα", οποτε οχι jaggies - αλλα με 2:3 zoom out)

attachment.php?attachmentid=55963&stc=1&d=1366554298

Παπαλα...

post-58-1416077287,9442_thumb.jpg

post-58-1416077288,4405_thumb.jpg

post-58-1416077288,6479_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βασικα ξεχνας οτι σε κινουμενη εικονα ειναι ακομα χειροτερο το effect.Bασικα πιστευω οτι απλα καποια απο τις Cvar κανει apply post process που εχει το engine απ τη μανα του στα κοντινα μονο objects, γι αυτο και το χαλια αποτελεσμα στα MSAA.Το SMAA κανει post process σε ολη την εικονα εξ ορισμου γι αυτο και το καλυτερο αποτελεσμα,αν και δε αποφευγεις την θολουρα.

Το TXAA τι λεει χαλια και αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.