lefteriz Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7, 2012 το Iphone4 μου εδώ και αρκετό καιρό παρουσιάζει τα "γνωστά" προβλήματα με το home button. 1 στις 3 δεν πιάνει.Το χω πάρει απ τον Γερμανό Σεπτέμβριο του 2010. Εγγύηση 2 χρόνια έχει σωστά;; κάπου διάβασα τελευταία ότι η apple υποχρεώθηκε να δίνει 2 χρόνια εγγύηση στην Ευρώπη. Επίσης να αναφέρω ότι έχω αλλάξει το πίσω καπάκι, και δεν έχω το αυθεντικό.. θα παραγγείλω μου φαίνεται πρώτα ένα αυθεντικό απ το ebay και μετα θα το πάω , τι λετε.Θα κανω ενα backup, θα βγάλω και το jb ....Έχει κανεις παρόμοια εμπειρία πανω στο θέμα;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Απρίλιος 7, 2012 #2 Κοινοποίηση Απρίλιος 7, 2012 Πρόσφατα που το κοίταξα, έλεγε 1 χρόνο εγγύηση. Αν ψάξεις όμως στο site της Apple, δίνοντας το S/N σου λέει αν έχει εγγύηση ακόμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditt Απρίλιος 9, 2012 #3 Κοινοποίηση Απρίλιος 9, 2012 το Iphone4 μου εδώ και αρκετό καιρό παρουσιάζει τα "γνωστά" προβλήματα με το home button. 1 στις 3 δεν πιάνει.Το χω πάρει απ τον Γερμανό Σεπτέμβριο του 2010. Εγγύηση 2 χρόνια έχει σωστά;; κάπου διάβασα τελευταία ότι η apple υποχρεώθηκε να δίνει 2 χρόνια εγγύηση στην Ευρώπη. Επίσης να αναφέρω ότι έχω αλλάξει το πίσω καπάκι, και δεν έχω το αυθεντικό.. θα παραγγείλω μου φαίνεται πρώτα ένα αυθεντικό απ το ebay και μετα θα το πάω , τι λετε.Θα κανω ενα backup, θα βγάλω και το jb ....Έχει κανεις παρόμοια εμπειρία πανω στο θέμα;;Eννοειται πως θα βαλεις οπως ειπες το official iosτο σιγουρο ειναι πως αυτο με την εγγυηση στα ελληνικα καταστημα ειναι λιγο προβλημα με τα γιοτοφονααλλα σιγουρα μεσω apple ισως μπορεσεις να εξυπηρετηθεις και στην Ελλαδα στειλε κανα e-mail στην apple για να σε πουν τι να κανεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
lefteriz Απρίλιος 10, 2012 Author #4 Κοινοποίηση Απρίλιος 10, 2012 εβαλα τον σειριακό στην σελίδα της αππλε και η εγγύηση έχει λήξει.. Θα ρωτήσω μια στο Γερμανό αλλά χλωμό το βλέπω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Απρίλιος 10, 2012 #5 Κοινοποίηση Απρίλιος 10, 2012 Αν εχεις ορεξη να 'τσακωθεις', εκτυπωνεις την Ευρωπαικη οδηγια που λεει για 2 χρονια και την πας μαζι με την αποδειξη στον Γερμανο. Αν σου πουν μα/μου, ζητας εγγραφως την αρνηση επισκευης. Αν παλι (που σιγουρα θα γινει) αρνηθουν να το κανουν, ειτε ανοιγεις κινητο και βιντεοσκοπεις την ομιλια, ειτε παιρνεις τηλεφωνο την αστυνομια για να καταγραψουν το γεγονος. Εδω μπορεις να κανεις και καταγγελια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Απρίλιος 10, 2012 #6 Κοινοποίηση Απρίλιος 10, 2012 Απο τη στιγμη που ειναι "Οδηγια" και οχι νομος του ελληνικου κρατους, οσο και να προσπαθησει δεν θα καταφερει κατιΔεν νομιζω να εχει νοημα ολη αυτη η βαβουρα δηλαδηSent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
flyboy Απρίλιος 11, 2012 #7 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2012 Απο τη στιγμη που ειναι "Οδηγια" και οχι νομος του ελληνικου κρατους, οσο και να προσπαθησει δεν θα καταφερει κατιΔεν νομιζω να εχει νοημα ολη αυτη η βαβουρα δηλαδηSent from my GT-I9000 using TapatalkΗ συγκεκριμένη οδηγία έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία τουλάχιστον 4-5 χρόνια τώρα.Παρ' όλα αυτά ο Γερμανός δε μπορεί να σε βοηθήσει γιατί κι εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα και μου λέγανε δε τα επισκευάζουμε εμείς, στείλε email στην apple. Link to comment Share on other sites More sharing options...
minast Απρίλιος 13, 2012 #8 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2012 Δυστυχώς η Apple, παρά τις υψηλές τιμές των προϊόντων της, είναι από τους λίγους που σφυρούν αδιάφορα στην εφαρμογή του νόμου για εγγύηση...Ρίξε μια ματιά και στο thread:Δικαιώματα καταναλωτήΔική σου απόφαση είναι τι θα κάνεις, αλλά να ξέρεις ότι ο νόμος είναι με το μέρος σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Απρίλιος 13, 2012 #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 13, 2012 Η συγκεκριμένη οδηγία έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία τουλάχιστον 4-5 χρόνια τώρα.Δυστυχώς η Apple, παρά τις υψηλές τιμές των προϊόντων της, είναι από τους λίγους που σφυρούν αδιάφορα στην εφαρμογή του νόμου για εγγύηση...Ρε παιδιά, μην παραπληροφορείτε τον κόσμο! Τα έχουμε πει δεκάδες φορές και δε νοείτε να το καταλάβετε.Ο νόμος αναφέρει ότι η εγγύηση ενός προϊόντος πρέπει να έχει εύλογη διάρκεια ανάλογη με τη διάρκεια ζωής του προϊόντος. Δεν αναφέρει πουθενά για 2 χρόνια! ΈλεoC πια με αυτή την καραμέλα. Μάθετε τα δικαιώματά σας, γιατί θα εκτεθείτε.Edit:Και για του λόγου το αληθές, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:Αγόρασα μια ηλεκτρική συσκευή και έχει εγγύηση 1 χρόνο. Στο κατάστημα μου ζήτησαν επιπλέον χρήματα για να εξασφαλίσω εγγύηση για το 2ο χρόνο. Υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος εγγυήσεως για τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά ;Σε παροχή εγγύησης υποχρεούνται τόσο ο πωλητής όσο και ο κατασκευαστής (ά. 5 ν. 2251/1994). Δεν ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, παρά μόνο ότι η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά πάντως απέναντι στον πωλητή οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση, ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς. Edit 2:Μπερδεύεστε οι περισσότεροι, γιατί αναφέρεται το 2 χρόνια παρακάτω. Για να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν....Ο καταναλλωτης στην Ελλαδα προστατευεται ουσιαστικα απο 3 νομους:1) Ν. 2251/1994 (Φ.Ε.Κ. Α' 191/16.11.1994)2) Ν. 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 192/21.08.2002), που τροποποιει τον Ν. 2251/1994 και ενσωματωνει στο ελλ. δικαιο την 1999/44/ΕΚ κοινοτικη οδηγια (αυτη λεει για τα 2 χρονια minimum στις εγγυησεις)3) Π.Δ. 301/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 267/4.11.2002), Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 98/27/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Μαίου 1998 "περί των αγωγών παραλείψεως στον τομέα της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών" (ΕΕ αριθ. L 166 της 11/06/1998, σ. 51-55) και τροποποίηση του Ν. 2251/1994.Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".Η εγκύκλιος λοιπόν, είναι αυτή και αναφέρει τα εξής:Άρθρο 555Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το προϊόν έχει εγγύηση 2 χρόνια. Σημαίνει ότι αν πχ έχει κάποιο ελάττωμα, που ο αγοραστής το καταλάβει δύο χρόνια αργότερα, τότε δικαιούται αντικατάστασης. Δε σημαίνει "αν παρουσιάσει βλάβη από τη χρήση". Link to comment Share on other sites More sharing options...
flyboy Απρίλιος 14, 2012 #10 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2012 Ρε παιδιά, μην παραπληροφορείτε τον κόσμο! Τα έχουμε πει δεκάδες φορές και δε νοείτε να το καταλάβετε.Ο νόμος αναφέρει ότι η εγγύηση ενός προϊόντος πρέπει να έχει εύλογη διάρκεια ανάλογη με τη διάρκεια ζωής του προϊόντος. Δεν αναφέρει πουθενά για 2 χρόνια! ΈλεoC πια με αυτή την καραμέλα. Μάθετε τα δικαιώματά σας, γιατί θα εκτεθείτε.Edit:Και για του λόγου το αληθές, από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:Edit 2:Μπερδεύεστε οι περισσότεροι, γιατί αναφέρεται το 2 χρόνια παρακάτω. Για να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν....Ο καταναλλωτης στην Ελλαδα προστατευεται ουσιαστικα απο 3 νομους:1) Ν. 2251/1994 (Φ.Ε.Κ. Α' 191/16.11.1994)2) Ν. 3043/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 192/21.08.2002), που τροποποιει τον Ν. 2251/1994 και ενσωματωνει στο ελλ. δικαιο την 1999/44/ΕΚ κοινοτικη οδηγια (αυτη λεει για τα 2 χρονια minimum στις εγγυησεις)3) Π.Δ. 301/2002 (Φ.Ε.Κ. Α' 267/4.11.2002), Προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της οδηγίας 98/27/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 19ης Μαίου 1998 "περί των αγωγών παραλείψεως στον τομέα της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών" (ΕΕ αριθ. L 166 της 11/06/1998, σ. 51-55) και τροποποίηση του Ν. 2251/1994.Ο Ν. 3043/2002 στο αρθρο 4 λεει:"Με τις διατάξεις του παρόντος κεφαλαίου προσαρμόζεται η ελληνική νομοθεσία στις διατάξεις της οδηγιας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαίου 1999 σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών".Η εγκύκλιος λοιπόν, είναι αυτή και αναφέρει τα εξής:Αυτό όμως δε σημαίνει ότι το προϊόν έχει εγγύηση 2 χρόνια. Σημαίνει ότι αν πχ έχει κάποιο ελάττωμα, που ο αγοραστής το καταλάβει δύο χρόνια αργότερα, τότε δικαιούται αντικατάστασης. Δε σημαίνει "αν παρουσιάσει βλάβη από τη χρήση".Δεν ανέφερα εγώ τουλάχιστον τίποτα περί εγγύησης, κι από ότι είδα επανέλαβες κι εσύ αυτό που έγραψα.Παρ' όλα αυτά ορίστε η νέα πολιτική της apple περί εγγυήσεων. Απλά θα πρέπει να αποδείξει στον Γερμανό ότι το κουμπί δε δούλευε εξαρχής. Apple - Νομικές ανακοινώσεις - Προϊόντα της Apple και Θεσμοθετημένη Εγγύηση ΕΕ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Απρίλιος 14, 2012 #11 Κοινοποίηση Απρίλιος 14, 2012 Ακριβώς αυτό! Αν το κουμπί είχε πρόβλημα εξ αρχής τότε καλύπτεται για δύο χρόνια. Αν όμως είναι βλάβη που παρουσιάστηκε μετά τότε είναι εκτός εγγύησης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.