sdemetri Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1, 2012 Το δοκίμασα και δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα! Προσθέτει τις επιλογές για τις αναλύσεις του τίτλου στην U3211h! Βέβαια τα πάντα στο Desktop φαίνονται πολύ μικρά και δεν είναι για σοβαρή ... εργασία αλλά στα παιχνίδια όλα ήταν οκ! Δοκιμάστε και πείτε μου γνώμες ...Force Custom Resolutions with AMD GPUs | Widescreen Gaming Forum
sdemetri Απρίλιος 1, 2012 Author #2 Απρίλιος 1, 2012 Να προσθέσω ότι μιλάμε μόνο για AMD GPUs και ότι θα χρειαστείτε αυτό ADL SDK 3.0 :AMD Display Library SDK Download - Softpedia
sdemetri Απρίλιος 1, 2012 Author #6 Απρίλιος 1, 2012 όχι και καλό μήνα νάχουμε, αλλά χρειάζεται να μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες στο link που έδωσα ... Δεν είναι δύσκολο λίγη προσοχή θέλει ... μπορείς να το κάνεις και συ αν θέλεις ... Έχει πλάκα πάντως να δουλεύεις σε 2560x1440 σε μια οθόνη των 180€!!! χαχαχα
sdemetri Απρίλιος 1, 2012 Author #8 Απρίλιος 1, 2012 Δεν βλέπω τον λόγο αφού μόνο τα Hz κατακόρυφης σάρωσης θα μπορούσαν να την θέσουν σε κίνδυνο μακροπρόθεσμα ... Εδώ τα Hz παραμένουν στα 60 που η οθόνη είναι έτσι κι αλλιώς κατασκευασμένη να δείχνει default ...
sdemetri Απρίλιος 1, 2012 Author #9 Απρίλιος 1, 2012 Για τους άπιστους Θωμάδες δύο ScreenShots από το αγαπημένο Call of Duty - Modern Warfare 3 ...
Volrath Απρίλιος 1, 2012 #10 Απρίλιος 1, 2012 Για πιο λόγο να το κάνεις αυτό; Το panel πάλι τον ίδιο αριθμό pixel θα δείχνει, δε το κάνεις ξαφνικά σουπερ high rez. Απλά μικραίνεις το desktop και ζορίζεις τη κάρτα γραφικών...
sdemetri Απρίλιος 1, 2012 Author #11 Απρίλιος 1, 2012 Βολεύει αν έχεις παραπάνω από μία οθόνες και θέλεις να αλλάζεις τις αναλύσεις για wide screen gaming! Αλλιώς ναι δεν έχει πρακτικά άλλη χρηστική αξία αφού γίνεται interpolation και τα πάντα είναι τόσο μικρά που μάλλον θα χαλάσεις τα μάτια σου αν επιμείνεις να εργάζεσαι στα 2560x1440. Έχει όμως και μία ακόμη πρακτική αξία για όσους θ'ελουν να benchmark-άρουν την κάρτα γραφικών τους και σε 1920x1200, 2560x1440 και να ξέρουν εκ των προτέρων πόσο πέφτουν τα FPS στα διάφορα games οπότε και θα μπορούν να αποφασίσουν πιο εύκολα για την μετάβαση σε 27'' 2560x1440 οθόνες στο μέλλον! Βοήθησα αρκετά :magic: την σκέψη σου ...;
nikkolas Απρίλιος 2, 2012 #12 Απρίλιος 2, 2012 Na rwtisw kati.sory gia ta greeklish alla grafw apo tablet.poso realistiko einai to 2550x@1440 se sxesi me monitor pou exei auth thn analusi
Volrath Απρίλιος 3, 2012 #13 Απρίλιος 3, 2012 Μισό να ξεκαθαρίσω κάτι: Το μονιτορ θα δείχνει 1920x1080. Ακόμα και 4k ανάλυση να νομίζει η κάρτα γραφικών ότι στέλνει σήμα, στο μόνιτορ δεν αλλάζει. Αυτό που θα αλλάξει είναι το πώς βλέπουν μερικά παιχνίδια την οθόνη. Π.χ. Αν σε ένα rts σε 1080p ανάλυση χώραγαν 40 στατιωτάκια το ένα δίπλα στο άλλο, σε 1440p θα χωράνε 60. Όμως στο πραγματικό 1440p μόνιτορ θα βλέπεις λεπτομέρια στα 60 αυτά στρατιωτάκια, στο άλλο απλά θα είναι λες και είχες κανονικό 1080p αλλά έκανες zoom out. Με την διαφορά ότι τώρα την λεπτομέρια που ΔΕΝ βλέπεις την κάνει render κανονικά η κάρτα γραφικών - δηλαδή άσκοπο ζόρισμα.TLDR: Καθόλου ρεαλιστικό. Στα παιχνίδια που δεν αλλάζει το fov θα είναι ακριβώς όπως πριν, απλά με χειρότερη απόδοση η κάρτα γραφικών, και το desktop θα είναι μαύρο χάλι.
sdemetri Απρίλιος 2, 2013 Author #14 Απρίλιος 2, 2013 Διαβάστε αυτό: Aliasing Be Gone: How To Downsample PC Game GraphicsAliasing Be Gone: How To Downsample PC Game Graphics - Testedκαι θα καταλάβετε ... το πού εξυπηρετεί το θέμα που πριν καιρό άνοιξα ...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.