Jump to content



Ελαττωματική Patriot μνήμη και αντιμετώπιση από το κατάστημα


PanagiotaroS

Recommended Posts

σε ενα βαθμο θα λεγα οτι ειναι θεμητο να εισαι λιγο strict, πριν προχωρησεις σε οποιαδηποτε αλλαγη που μπορει να σε κρεμμασει.

Αλλα στην προκειμενη, αφου εχει διαπιστωθει πως δεν δουλευουν και ειδικα απο τη στιγμη που ο πελατης αγορασε ΗΔΗ αλλο ενα κιτ απο εκει, βρισκω την δυσκοιλιοτητα του μαγαζιου ανεπιτρεπτη...

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Λοιπόν καλησπέρα παιδιά.

Άλλη μία μέρα χωρίς μνήμες και πλέον είμαι έτοιμος να πάω από εκεί με το νόμο στο χέρι.

Μίλησα τώρα με τον τεχνικό ο οποίος με ενημέρωσε πως ο διευθυντής ήταν σε εξωτερικές δουλειές (ξέχασα να γράψω ότι στην αρχή που τον ρώτησα αν ήταν εκεί είπε "ναι μισό λεπτό") και ότι θα είναι από αύριο εκεί.

Για άλλη μία φορά μου είπε ότι δεν είναι δεν δικαιοδοσία του να κάνει αλλαγή σε κάτι χαλασμένο και για άλλη μια φορά του εξήγησα ότι δεν είναι θέμα δικαιοδοσίας αλλά είναι νόμος (!!) και ότι είναι υποχρεωμένοι από τη στιγμή που έφερα κάτι ελαττωματικό να το αντικαταστήσει!

Τον ρώτησα γιατί οι μνήμες πήγαν στον προμηθευτή από τη στιγμή που ζήτησα να μην τις στείλουν και μου είπε ότι του είπε ο διευθυντής να πράξει έτσι (υπ' όψιν ότι όταν μίλησα εχτές με το αφεντικό με ενημέρωσε πως οι μνήμες είναι ήδη στον προμηθευτή)!

Σήμερα ως εκ θαύματος μου ήρθε και ένα mail από την εν λόγο εταιρία που ζητά την θετική μου αξιολόγηση στο skrtz.. (χαχααχχααχαχΑΧΑΧΑΑΧ) και του είπα ξεκάθαρα να μην περιμένουν θετική αξιολόγηση για κανένα λόγο...

[ΕDΙΤ] Μείναμε στο να με πάρει το αφεντικό το συντομότερο δυνατό.

Πλέον η ευγενική κυρία στην γραμμή της ΓΓΚ είναι όλο και πιο κοντά...

Περιμένω τα σχόλιά σας...

Λοιπόν καλησπέρα παιδιά.

Άλλη μία μέρα χωρίς μνήμες και πλέον είμαι έτοιμος να πάω από εκεί με το νόμο στο χέρι.

Μίλησα τώρα με τον τεχνικό ο οποίος με ενημέρωσε πως ο διευθυντής ήταν σε εξωτερικές δουλειές (ξέχασα να γράψω ότι στην αρχή που τον ρώτησα αν ήταν εκεί είπε "ναι μισό λεπτό") και ότι θα είναι από αύριο εκεί.

Για άλλη μία φορά μου είπε ότι δεν είναι δεν δικαιοδοσία του να κάνει αλλαγή σε κάτι χαλασμένο και για άλλη μια φορά του εξήγησα ότι δεν είναι θέμα δικαιοδοσίας αλλά είναι νόμος (!!) και ότι είναι υποχρεωμένοι από τη στιγμή που έφερα κάτι ελαττωματικό να το αντικαταστήσει!

Τον ρώτησα γιατί οι μνήμες πήγαν στον προμηθευτή από τη στιγμή που ζήτησα να μην τις στείλουν και μου είπε ότι του είπε ο διευθυντής να πράξει έτσι (υπ' όψιν ότι όταν μίλησα εχτές με το αφεντικό με ενημέρωσε πως οι μνήμες είναι ήδη στον προμηθευτή)!

Σήμερα ως εκ θαύματος μου ήρθε και ένα mail από την εν λόγο εταιρία που ζητά την θετική μου αξιολόγηση στο skrtz.. (χαχααχχααχαχΑΧΑΧΑΑΧ) και του είπα ξεκάθαρα να μην περιμένουν θετική αξιολόγηση για κανένα λόγο...

[ΕDΙΤ] Μείναμε στο να με πάρει το αφεντικό το συντομότερο δυνατό.

Πλέον η ευγενική κυρία στην γραμμή της ΓΓΚ είναι όλο και πιο κοντά...

Περιμένω τα σχόλιά σας...

Αδερφε, τι αλλο σχολιο θελεις?? :wall::wall:

Απο χτες σου εχουμε πει τι να κανεις και εσυ καθυστερεις χαρακτηριστικα.

Απο τη στιγμη που αποφασισες να ακολουθησεις αυτην την τακτικη, τοτε θα πρεπει να εισαι προετοιμασμενοσ για αυτου του ειδους τον εμπαιγμο και την κοροιδια

Σορρυ που αυτα που γραφω εχουν ενα υφος σαν να στην λεω, αλλα ειναι απειρες οι φορες που διαβαζω συμφορουμιτες μας, να ζητανε την γνωμη των υπολοιπων, αυτοι απλοχερα να τους συμβουλευουν και στο τελος ο ενδιαφερομενος να μην κανει τιποτα ή να μην κανει αυτα που του ειπαν και να ψαχνει για παρηγορια :tomato:

Στα λεω εντελως φιλικα :)

πανε απο εκει, αφου εχεις υπομονη και απο εκει παρε τηλεφωνο στην ΓΓΚ εφοσον επι τοπου δεν σου δωκουν αλλα μνημονια ©®

πανε απο εκει, αφου εχεις υπομονη και απο εκει παρε τηλεφωνο στην ΓΓΚ εφοσον επι τοπου δεν σου δωκουν αλλα μνημονια ©®

Αυτό θα κάνω. Αύριο πρωί αν δε μου πει το αφεντικό έλα πάρε άλλες (ή αν δεν είναι εκεί) θα πάω από εκεί και θα το απαιτήσω...

Καμία παρεξήγηση για τα γραπτά σου! :p Προς Θεού!

Λοιπόν παιδιά πήγα σήμερα το πρωί από το μαγαζί και πήρα αντί για μνήμες έναν SSD σκληρό corsair 60GB (πληρώνοντας την διαφορά) μιας και πιστεύω πως θα μου ήταν πιο χρήσιμος.

Εκεί τελείωσε το μαρτύριο μου μετά από 4 μέρες ταλαιπωρίας, νεύρων και τηλεφωνημάτων...

Τέλος καλό αλλά όχι όλα καλά, η αρνητική μου ψήφος είναι δεδομένη στο skrtz.

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους για την πολύτιμη βοήθειά σας! :T:

και μακριά από 'σας!

ωραιος.Με αυτα που κανουν παντως χανουν και τους λιγους πλεον πελατες που εχουν.

Αν π.χ εγραφες οτι εξυπηρετηθηκα αμεσα με το ζευγαρι μνημων που αγορασα και μου τις αλλαξαν σε 10 λεπτα-1 ωρα τωρα το εν λογο μαγαζι θα ειχε βγαλει τα 10πλα απο μας εδω περα που θα το προτιμουσαμε στις αγορες μας

πραγματικά δεν καταλαβαίνουν ότι πιο ψαγμένοι χρήστες θα ψάξουν να βρουν ένα μαγαζί περα από μια γνωστή αλυσίδα. και δεν καταλαβαίνουν επίσης ότι οι ψαγμένοι χρήστες δίνουν feedback σε φόρουμς. Εϊναι οι δεύτερη φορά που βλέπω εδώ παράπονα για το εν λόγω μαγαζί οπότε..:getlost:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.