Jump to content



Ελαττωματική Patriot μνήμη και αντιμετώπιση από το κατάστημα


PanagiotaroS

Recommended Posts

[MENTION=416]dpolal[/MENTION]

το παλικάρι είναι εντός των ημερών που ορίζει το DOA.

Αυτό μου ξέφυγε... :tomato::tomato::tomato:

Από την άλλη, αφού έχει το δελτίο παραλαβής από το κατάστημα με την ημερομηνία παραλαβής και είναι εντός των 14 ημερών δεν έχει θέμα... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

ΟΚ παιδιά. Επειδή δεν είμαι άνθρωπος που θέλει να τραβάει τα πράγματα στα όρια τους και επειδή δικηγόρος δεν είμαι και ουτε χρονο για χάσιμο έχω, ζήτησα από τον διευθυντή να με πάρει τηλέφωνο μήπως μπορέσουμε και βρούμε μία λύση που να ικανοποιεί και τους 2 (αν και θα έπρεπε να ικανοποιεί μόνο εμένα).

Εγώ απο τη μεριά μου αυτό που ζητάω είναι αντικατάσταση με λειτουργικές αντίστοιχες μνήμες (ο τεχνικός έχει ήδη διαπιστώσει ότι οι μνήμες δεν δουλεύουν. Δεν βλέπω το λόγο που πρέπει να τις στείλουν πίσω στον εισαγωγέα). Αν απο τη μεριά του μπορεί να μου εγγυηθεί ότι οι μνήμες θα αντικατασταθούν δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω και 3-4 μέρες. Αλλά αν αυτό δεν γίνει τότε θα απευθυνθώ στην ΓΓΚ.

Επίσης "σύμφωνα με το νόμο, ο πωλητής έχει ευθύνη για τα ελαττώματα των προϊόντων που πούλησε.

Όχι η αντιπροσωπεία, όχι ο αγοραστής" πηγή

Αυτό σκέφτομαι να κάνω, ποια είναι η γνώμη σας;

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει νόμος για «άμεση αντικατάσταση», ούτε το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου δώσει καινούργιο προϊόν.

Είναι στην διακριτική του ευχέρια αν θέλει να έχει ευχαριστημένο τον πελάτη, διαφορετικά το ελλατωματικό αντικείμενο θα πάρει το δρόμο του για το service του εισαγωγέα/αντιπροσώπου ή αν αυτό δεν υπάρχει εδώ στην Ελλάδα θα πάει για έλεγχο στο εργοστάσιο κατασκευής.

Επίσης η Patriot δεν έχει ιδέα ποιό είναι και αν υπάρχει το κατάστημα πώλησης παρά μόνο τον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο με τον οποίο κάνει το νταραβέρι.

Εκτός και αν είναι απευθείας εισαγωγή πράμα που στην περίτπωση σου δεν παίζει αφού αναφέρθηκαν τα Μακεδονικά Περιφερειακά.

Μην λέμε λοιπόν ότι θέλουμε...

Το DOA (dead on arival) δεν νομιζω πως οριζεται απο τον καθε reseller ξεχωριστα

Υπαρχει συγκεκριμενο νομικο πλαισιο που το καλυπτει γενικα

[MENTION=173]Wizard![/MENTION]

Εγω μαζι σου ειμαι ρε συ, απλα αυτο το εγραψα για να δειξω πως δεν εχει νοημα να μπει στην διαδικασια αυτη, καθως τελειως τυπικα, απο την στιγμη που στο χαρτι παραλαβης δεν αναγραφοταν πουθενα οτι λειπει τσιπακι μνημης, δεν μπορουν να ισχυριστουν κατι τετοιο

[MENTION=23194]PanagiotaroS[/MENTION]

Και κατι επιπλεον

Εαν αφαιρεθουν οι κουβερτες απο τις μνημες, αυτες βγαινουν αυτοματα εκτος εγγυησης

Απο τη στιγμη λοιπον που το καταστημα ενηργησε καθ'αυτον τον τροπο ειναι φαουλ 101%, οποτε πρεπει να εισαι καθετος σε αυτο που ζητας και να κανεις αμεσα τις αναλογες ενεργειες (ΓΓΚ κτλ)

Θα επρεπε δηλαδη να στειλουν τις μνημες ως εχουν αυτοι και οποιαδηποτε τετοια ενεργεια να γινει απο την εταιρεια ή το εισαγωγεα και οχι τον ρεσελλερ, που δεν νομιζω να ειναι εξουσιοδοτημενος απο την Patriot για να κανει τετοιου επιπεδου τεχνικο ελεγχο

Αυτοι επρεπε να κανουν first level ελεγχο αν οντως ειναι DOA ή οχι.Τα υπολοιπα τα αναλαμβανει η εταιρεια...

Πηγαινε απο εκει αν θελεις τη γνωμη μου και με ευγενικο τροπο, αλλα αυστηρο τονο, δωστους να καταλαβουν πως στην προκειμενη πριπτωση αυτοι εχουν κανει λαθος και στην αντιμετωπιση τους απεναντι σου, αλλα και ως προς τον τροπο που ενηργησαν και ως εκ τουτου απαιτεις να σου τις αλλαξουν με καινουριες και κατα προτιμηση να σου επιστρεψουν μετρητα σαν ενδειξη καλης θελισης, μιας και εσυ ετσι και αλλιως αγορασες καινουριες απο το δικο τους μαγαζι ηδη

Τελος, λαθος σου, κατα τη γνωμη μου, που αγορασες καινουριες μνημες...Στο κατω κατω, θα μεινεις με ενα περισσιο κιτ στο τελος...Γιατι?

Εγω αυτο θα εκανα αν ημουν στην θεση σου παντως

Και στην ΓΓΚ να κανεις την καταγραφη για να εισαι καλυμμενος...Οχι αφου αργησουν οι μνημες...Γιατι σε 3-4 μερες δεν προκειται να εχεις πισω μνημες...

Αν δεν δεχτουν να στις αλλαξουν ή οτι αλλο θελεις επι τοπου προχωρα...

DOA σημαινει πως επι τοπου πρεπει να σου το αλλαξουν (εφοσον εχει οντως διαπιστωθει οτι το προιον δεν λειτουγει)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]

Να διορθώσω κάτι. μου είπε ότι λείπει κάποιος πυκνωτής, τώρα η κουβέρτα κατά πόσο τον αφήνει ακάλυπτο δε το γνωρίζω... Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι από τη στιγμή που διαπίστωσε ότι η μνήμη δε δουλεύει πρέπει από τη μεριά του αφού είμαι εντός DOA να μου τις αντικαταστήσει με καινούριες και μετά ας τα βρει με τον προμηθευτή του. Λέω κάτι λάθος;

Το κιτ ΟΚ δε θα πάει χαμένο καθώς πιστεύω RAM ποτέ δε πάει χαμένη... έτσι κι αλλιώς ήθελα να μπορώ να δουλέψω τον υπολογιστή και με τα λεγόμενα του έπρεπε να περιμένω 4 μέρες... Βέβαια σήμερα έσκασε η βόμβα με το χαμένο πυκνωτή...

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]

Να διορθώσω κάτι. μου είπε ότι λείπει κάποιος πυκνωτής, τώρα η κουβέρτα κατά πόσο τον αφήνει ακάλυπτο δε το γνωρίζω... Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι από τη στιγμή που διαπίστωσε ότι η μνήμη δε δουλεύει πρέπει από τη μεριά του αφού είμαι εντός DOA να μου τις αντικαταστήσει με καινούριες και μετά ας τα βρει με τον προμηθευτή του. Λέω κάτι λάθος;

Το κιτ ΟΚ δε θα πάει χαμένο καθώς πιστεύω RAM ποτέ δε πάει χαμένη... έτσι κι αλλιώς ήθελα να μπορώ να δουλέψω τον υπολογιστή και με τα λεγόμενα του έπρεπε να περιμένω 4 μέρες... Βέβαια σήμερα έσκασε η βόμβα με το χαμένο πυκνωτή...

Καλα τα λες εσυ

Χαμμενος πυκνωτης δεν υπαρχει...

Οι μνημες δεν εχουν πυκνωτες

Ειναι πλακετα (PCB) πανω στο οποιο ειναι τοποθετημενα Chip μνημης

Σου ειπε οτι λειπει πυκνωτης ή τσιπακι?

Εχουν σημασια τα λογια του ξερεις γιατι απο αυτο και μονο μπορεις να καταλαβεις και αν εχει καποια διαθεση να σε κοροιδεψει.

ΤΟ οτι ανοιξε τις μνημες,δηλαδη οτι εβγαλε τις ψυκτρες τους, θελω να πιστευω πως τον εκθετει, δεν το γνωριζω ομως και σιγουρα οπως καταλαβαινεις γιατι δεν ειμαι η Patriot :p.

Μπορεις να ρωτησεις αναλογα και την Πατριοτ φυσικα ομως και να ξερεις ποια θα επρεπε να ειναι η σωστη διαδικασια που επρεπε να ακολουθηθει με βαση το γεγονος οτι εσυ τους πηγες ενα προιον DOA

Και αν εχει γινει κατι "παρατυπο" επι της διαδικασιας, μπορεις να τους τα χωσεις κια για αυτο ;)

Σε καθε περιπτωση, ο τροπος που εγω κρινω πως πρεπει να ενεργησεις ειναι αυτος που σου περιεγραψα και πιο πανω

Δεν ζητας κατι παραλογο παρα μονο τα αυτονοητα....:smoke:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]

Να διορθώσω κάτι. μου είπε ότι λείπει κάποιος πυκνωτής, τώρα η κουβέρτα κατά πόσο τον αφήνει ακάλυπτο δε το γνωρίζω... Εγώ αυτό που πιστεύω είναι ότι από τη στιγμή που διαπίστωσε ότι η μνήμη δε δουλεύει πρέπει από τη μεριά του αφού είμαι εντός DOA να μου τις αντικαταστήσει με καινούριες και μετά ας τα βρει με τον προμηθευτή του. Λέω κάτι λάθος;

Το κιτ ΟΚ δε θα πάει χαμένο καθώς πιστεύω RAM ποτέ δε πάει χαμένη... έτσι κι αλλιώς ήθελα να μπορώ να δουλέψω τον υπολογιστή και με τα λεγόμενα του έπρεπε να περιμένω 4 μέρες... Βέβαια σήμερα έσκασε η βόμβα με το χαμένο πυκνωτή...

Σου το άλλαξε ή έγραψες λανθασμένα για τσιπάκι στην αρχή;

Αν σου το άλλαξε τότε είναι ξεκάθαρο ότι σε δουλεύει και μην αμφιβάλεις καθόλου στο ότι δεν έχεις κάνει κάτι λάθος εσύ.

Αν εξ αρχής σου είπε για πυκνωτή αλλά έγραψες λανθασμένα ότι σου είπε τσιπάκι και πάλι ισχύει αυτό που σου ανέφερα στην αρχή. Αν η θέση του πυκνωτή (έχουν πυκνωτές οι μνήμες?) είναι ορατή με γυμνό μάτι ας το έβλεπαν όταν την παρέλαβαν. Αν καλύπτεται από την ψήκτρα δεν πάει πουθενά. Πόδια έχουν και τα τσιπάκια και οι πυκνωτές αλλά είναι κολλημένα!

Link to comment
Share on other sites

εχουνε πυκνωτες οι μνημες, κατι μικρους μικρους μικρους διασπαρτους στο pcb αλλα δεν ειναι κολλημενοι με σαλιο για να ξεκολλανε ετσι ;)

μπαρουφες λεει ο τεχνικος.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που κοιτάω ένα dimm-άκι DDR3 δεν βλέπω πουθενά πάνω πυκνωτή. Βλέπω τις μνήμες, τις επαφές, αρκετές αντιστάσεις and that's pretty much about it ... πυκνωτή δεν είδα πουθενά (εκτός και αν η patriot είναι τόσο μαμάτη εταιρεία). Σε κάθε περίπτωση όμως αν άνοιξαν το heatspreader στις μνήμες για να ελέγξουν είναι λάθος αυτοί. Απλά έπρεπε να δοκιμαστούν οι μνήμες ότι είναι προβληματικές σε άλλο pc and that is all.

Από τη στιγμή που άνοιξαν το heatspreader "έκαψαν" την εγγύηση του κατασκευαστή και ,είναι-δεν είναι, χαλασμένη μνήμη θα υποχρεωθούν να την αλλάξουν. Με το ίδιο σκεπτικό αν τους πας ένα τροφοδοτικό, θα σκίσουν την ταινία και θα το ανοίξουν μέσα να δουν αν έχεις πειράξει τίποτα ...

tragic :p

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ παιδιά. Επειδή δεν είμαι άνθρωπος που θέλει να τραβάει τα πράγματα στα όρια τους και επειδή δικηγόρος δεν είμαι και ουτε χρονο για χάσιμο έχω, ζήτησα από τον διευθυντή να με πάρει τηλέφωνο μήπως μπορέσουμε και βρούμε μία λύση που να ικανοποιεί και τους 2 (αν και θα έπρεπε να ικανοποιεί μόνο εμένα).

Εγώ απο τη μεριά μου αυτό που ζητάω είναι αντικατάσταση με λειτουργικές αντίστοιχες μνήμες (ο τεχνικός έχει ήδη διαπιστώσει ότι οι μνήμες δεν δουλεύουν. Δεν βλέπω το λόγο που πρέπει να τις στείλουν πίσω στον εισαγωγέα). Αν απο τη μεριά του μπορεί να μου εγγυηθεί ότι οι μνήμες θα αντικατασταθούν δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω και 3-4 μέρες. Αλλά αν αυτό δεν γίνει τότε θα απευθυνθώ στην ΓΓΚ.

Επίσης "σύμφωνα με το νόμο, ο πωλητής έχει ευθύνη για τα ελαττώματα των προϊόντων που πούλησε.

Όχι η αντιπροσωπεία, όχι ο αγοραστής" πηγή

Αυτό σκέφτομαι να κάνω, ποια είναι η γνώμη σας;

Καλα DOA δεν το συζηταμε.Μπορει καν να μην το ξερει οπως και να κανει οτι δεν το ξερει.Τουλαχιστον να παρεις ενα ζευγαρι μνημες να τελειωνει το θεμα ακομα και μετα απο 2-3 μερες.

Απλα να ξερεις οτι αν επικοινωνησεις με ΓΓΚ στελνουν εγραφως μετα απο 1 μηνα στο μαγαζι τους λογους που δεν προχωρησε σε αυτα που οριζει το service και ζητανε εγραφως απαντηση σε 15 μερες.Επισης σε καλουν να δουν τι εχει γινει απο το γραφειο τους.Συνηθως τρομαζουν στο καταστημα και σου κανουν αμεσα αντικατασταση (οπως εγινε και σε μενα).

Εγω βασικα οταν πηγα το κινητο στην WIND μετα απο 5 ωρες απο την αγορα του(επερνα και μετα απο 5 λεπτα δεν ακουγα τι ελεγαν) ,δεν ειχαν να μου δωσουν το ιδιο και ζητησα αλλο μοντελο να πληρωσω την διαφορα και μου ειπαν οτι δεν γινεται.Επισης δεν δεχτηκα να παει σερβις ενα κινητο που εχω 5 ωρες.

Μου ειπαν οτι μολις παραλαβουν ξανα παρτιδα θα μου κανουν αμεσα αντικατασταση ,εφυγα ηρεμος απλα λεγοντας οτι δεν εξυπηρετηθηκα και θα κανω καταγγελια χωρις να παρω απαντηση.

Απλα επειδη πηρα και ρωτησα στο 1520 μου ειπαν οτι χρειαζεται 1 μηνας να παει η καταγγελια στο καταστημα και λεω στειλε την για να την εχω γκαβατζα (δεν θα περιμενα 1 μηνα αν θα φερουν συσκευη και 1 μηνα να παει μετα η καταγγελια) σκεφτομενος οτι απλα οτι γινει πιο γρηγορα και εξυπηρετηθω (καταλαβαινεις οτι ελαβε το καταστημα την καταγγελια επειδη ερχεται αντιγραφο απο ΓΓΚ και στο σπιτι σου ταυτοχρονα).

Τελικα οταν πηγε η καταγγελια ακομα δεν ειχα τηλεφωνο και με πηρε μετα η διεθυντρια να ζητησει και τον λογο που εκανα την καταγγελια λεγοντας μου οτι αφου το ειχαμε κανονισει μαζι γιατι εκανες κατι τετοιο.Μεχρι εκεινη την στιγμη ουτε ειχα φωναξει ουτε τιποτα αλλα τοτε τα ακουσε ενα χερακι και σε 2 μερες ειχα το κινητο στα χερια μου.

Με πηρε και η κυρια (δεν θυμαμαι ονομα) απο το ΓΓΚ λεγοντας μου οτι πηραμε απαντηση οτι τακτοποιηθηκε το θεμα την ευχαριστησα και της ειπα οκ και αυτο ηταν.

Αν παντως (επειδη ρωτησα) δεν τακτοποιηθει με την καταγγελια μετα παει συνηγορο του πολιτη .

Απλα οταν καλεσεις να αναφερεις ακριβως τι εχει γινει και θα σου πουν την διαδικασια.

Απλα να ξερεις οτι ειναι χρονοβορες διαδικασιες και οπως εκανα και εγω επειδη δεν ειχα κινητο αναγκαστικα να παρω και 2ο πιο φθηνο μεχρι να ξεκαθαρισει

Η 2η λυση και πιο γρηγορη (που καταλαβα και εγω...) ειναι να πας να του τα κανεις λαμπογιαλο μεχρι να σου δωσει τις μνημες.Πρεπει να το εχεις ομως.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μάγκες μόλις μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε τα εξής... έχουν ήδη πάρει έγκριση RMA (δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό) από την Patriot και οι μνήμες είναι ήδη εκεί (στον αντιπρόσωπο) και ότι αύριο θα έχει απάντηση για το τι θα γίνει... (παρόλο που είχα πει στον τεχνικό να μην τις στείλει αλλά να με πάρει τηλ ο υπεύθυνος)

Του έδωσα να καταλάβει με πολύ ευγενικό τρόπο ότι εμένα δε με νοιάζει τι θα πει η Patriot και ο κάθε αντιπρόσωπος αλλά αυτό που θέλω είναι οι μνήμες για τις οποίες έχω πληρώσει και τίποτα λιγότερο... τώρα αν τις στείλει η Patriot ή αν μου δώσει αυτός εμένα δε με νοιάζει... αυτό που με νοιάζει είναι να έχω λειτουργικές μνήμες αντίστοιχες με αυτές πο πλήρωσα...

Μου εγγυήθηκε από την μεριά του ότι θα γίνει αντικατάσταση όπως και να έχει στην τελική... βέβαια δε ζήτησα να μου το στείλει γραπτώς... :p ή μήπως έπρεπε;;; :nothing:

Μείναμε εκεί και ότι θα μιλήσουμε αύριο...

Έχω κουραστεί γενικότερα (2 βδομάδες ψάξιμο για πράγματα, 1 βδομάδα ψάξιμο για τιμές, 1 βδομάδα η παραγγελία αφού το ένα δεν υπάρχει το άλλο λείπει και τώρα άλλη 1 βδομάδα "κυνηγητό" για τις μνήμες... Γκρις!)

[MENTION=649]Aias[/MENTION] γέλασα πολύ με το 2ο τρόπο απόδοσης μνημών! χχαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν μάγκες μόλις μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε τα εξής... έχουν ήδη πάρει έγκριση RMA (δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό) από την Patriot και οι μνήμες είναι ήδη εκεί (στον αντιπρόσωπο) και ότι αύριο θα έχει απάντηση για το τι θα γίνει... (παρόλο που είχα πει στον τεχνικό να μην τις στείλει αλλά να με πάρει τηλ ο υπεύθυνος)

Του έδωσα να καταλάβει με πολύ ευγενικό τρόπο ότι εμένα δε με νοιάζει τι θα πει η Patriot και ο κάθε αντιπρόσωπος αλλά αυτό που θέλω είναι οι μνήμες για τις οποίες έχω πληρώσει και τίποτα λιγότερο... τώρα αν τις στείλει η Patriot ή αν μου δώσει αυτός εμένα δε με νοιάζει... αυτό που με νοιάζει είναι να έχω λειτουργικές μνήμες αντίστοιχες με αυτές πο πλήρωσα...

Μου εγγυήθηκε από την μεριά του ότι θα γίνει αντικατάσταση όπως και να έχει στην τελική... βέβαια δε ζήτησα να μου το στείλει γραπτώς... :p ή μήπως έπρεπε;;; :nothing:

Μείναμε εκεί και ότι θα μιλήσουμε αύριο...

Έχω κουραστεί γενικότερα (2 βδομάδες ψάξιμο για πράγματα, 1 βδομάδα ψάξιμο για τιμές, 1 βδομάδα η παραγγελία αφού το ένα δεν υπάρχει το άλλο λείπει και τώρα άλλη 1 βδομάδα "κυνηγητό" για τις μνήμες... Γκρις!)

[MENTION=649]Aias[/MENTION] γέλασα πολύ με το 2ο τρόπο απόδοσης μνημών! χχαχαχαχαχα

Αντε ελπιζω να μην χρειαστει τιποτα απο τα 2 και αυριο - μεθαυριο να εχει τακτοποιηθει.

Καλα ξεμπερδεματα και συντομα!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τα SMD ειτε ειναι resisitive ειτε capasitor δεν παυουν αν ειναι SMD, πραγμα που σημαινει οτι για να "φυγουν" / ξεκολλησουν/σπασουν πανω απο το PCB θελει "προσπαθεια"...και να πεσει κατω ειναι απιθανο να φυγει οποτε μην σκαλωνετε :p

[MENTION=23194]PanagiotaroS[/MENTION]

μετα λοιπον και απο τις τελευταιες σου διευκρινησεις, δεν εχεις παρα να ακολουθησεις κατα γραμμα τα οσα σου εγραψαν

Δεν νοειται να περιμενεις οχι 3-4 αλλα ουτε 1 μερα...Ειδικα απο την στιγμη που ανοιξαν RMA ticket στην Patriot...

DOA σαν διαδικασια ειναι το εξης απλο

Γινεται τεχνικος ελεγχος αμεσα για να διαπιστωθει αν το προιον δουλευει

Απο τη στιγμη που δεν δουλευει ή δεν δουλευει σωστα και βγει DOA πρεπει να αλλαχτει

RMA ειναι αλλη διαδικασια

Οποτε εχουν κανει και τριτη πατατα πλεον...

Απλα ζητα επι τοπου αλλες μνημες και οχι να περιμενεις.Να περιμενουν αυτοι...:triniti:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.