Jump to content



Ελαττωματική Patriot μνήμη και αντιμετώπιση από το κατάστημα


PanagiotaroS

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

20/3 αγόρασα ένα kit 2χ4 μνήμη της Patriot από το ηλεκτρονικό μαγαζί e-gate.

24/3 που τις έβαλα απάνω στην ολοκαίνουρια μητρική η μία από τις 2 δεν δούλευε (την δοκίμασα μόνη της σε ολα τα σλοτ και δεν άνοιγε ο υπολογιστής)

26/3 τις πάω πίσω στο κατάστημα που τις αγόρασα με το τιμολόγιο πώλησης και μου είπαν ότι πρέπει να τις πάνε στην Patriot πρώτα και μετά να μου δώσουν από το service καινούρια.. (έχω δελτίο παράδοσης)

ΣΗΜΕΡΑ με παίρνει ο καταστηματάρχης και μου λέει ότι από τη μία μνήμη λείπε ένας "πυκνωτής" και έριξε το φταίξιμο πάνω μου... λέγοντας μου ότι μου έπεσε ή την πίεσα, κάτι που πραγματικά δεν έγινε... ούτε άσχετος είμαι με τα hardware ούτε κανένα παιδάκι... Οι μνήμες από το κουτί τους μπήκαν στον Η/Υ και μετά πάλι πίσω στο κουτί τους για επιστροφή.

Επικοινώνησα και με τo service Patriot πριν λίγο και μου είπαν ότι προφανός είναι εκτός εγγύησης και ότι πρέπει να τα βρω με το μαγαζί...

ΑΣΧΕΤΟΣ ΠΕΡΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ! Είναι άδικο να χάσω 45+ ευρώ επειδή η μνήμη μου πουλήθηκε χαλασμένη... Υπάρχει κάποιος νόμος που προστατεύει τον πελάτη; :wall:

Οποιαδήποτε γνώμη, εμπειρία, γνώση είναι επιθυμητή

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Οι μνήμες έχουν heatspreader? Αν όχι τότε ας το έβλεπε αυτός που παρέλαβε τις μνήμες για έλεγχο. Αν ναι τότε όσες φορές και αν τις πιέσεις ή αν τις ρίξεις κάτω τα τσιπάκια δεν πάνε βόλτα.

και μην ξεχάσεις αξιολόγηση στο skroutz. Κάποιους τους πονάει περισσότερο και από το ΙΝΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

Με ή χωρίς ψύκτρα ( heatspreader ) όσες φορές και να ρίξεις κάτω ένα DIMMάκι τσιπάκι δεν θα φύγει.

Αν πάρεις κατσαβίδι θα το βγάλεις, αλλά διαφορετικά λίγο εώς πάρα πολύ χλωμό να φύγει τσιπάκι που έχει κολληθεί κανονικότατα στο εργοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=188]yanni[/MENTION] Οι μνήμες είναι αυτές. Υπολογιστές & Hardware :: Προϊόντα Αναβάθμισης :: Μνήμες :: Patriot Gamer 2 Division 2, 8GB (2 x 4GB) DDR3 1600MHz PGD38G1600ELK - E-Gate | Η πύλη στον κόσμο των υπολογιστών για την ακρίβεια..

[MENTION=14777]patirgerasimos[/MENTION] υπάρχει κάποιο νομικό έγγραφο ή κάτι που μου δίνει δίκιο; Συγνώμη αλλά δεν έχω ιδέα...

Link to comment
Share on other sites

κακώς κινήθηκες όπως περιγράφεις. τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής υπάρχουν αναρτημένα παντού στο διαδίκτυο.

αν ισχύουν όσα λες το μαγαζί έκανε την κλασσική μπινιά που βγάζουν εκτός εγγύησης προιόντα ρίχνοντας το φταίξιμο στον πελάτη.

το e-shop στράβωνε τα pins στα sockets από μητρικές λέγοντας στον πολύ κόσμο που δεν ήξερε από αυτά οτι είναι εκτός εγγύησης μπλα μπλα μπλα.

το e-gate έχει ξανακατηγορηθεί παλιότερα για ίδια πρακτικη. αν βρω το λινκ θα το βάλω.

γενικά πλέον ο καταναλωτής πρέπει να είναι καλά διαβασμένος για τα δικαιώματά του αλλά και για τις υποχρεώσεις του καταστηματάρχη.

αυτό που σου παν στις 26 του μήνα είναι μπαρούφες. Το μαγαζί αναλαμβάνει ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση με αντίστοιχων προδιαγραφών εξάρτημα.

σε κάθε περίπτωση πήγαινε πίσω.πάρε τις μνήμες και την απόδειξη. στείλε νέο email στην patriot με φωτογραφίες των μνημών και την απόδειξη του καταστήματος δίπλα δίπλα και εξήγησε τί έχει γίνει.

αν μαθευτεί ποιος προμηθεύει με patriot το e-gate μαύρο φίδι που τους έφαγε στο μαγαζάκι.

Link to comment
Share on other sites

Οπως σου ειπαν και τα παιδια, απο πεσιμο δεν φευγει το τσιπακι....

Απο τη στιγμη που το σερβις παρελαβε και εσυ δεν εκανες κατι, να επιμεινεις στο οτι εσυ δεν το εκανες και να ζητησεις αλλαγη

Κατα τα αλλα στο τελειως νομικο-νομικιστικο κομματι, εσυ πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας (δεν εφαγες το τσιπακι που λειπει) και αυτοι οτι το χαλασες

Οπως βλεπεις ειναι ο λογος τους εναντιον του λογου τους

Εξηγησε τους λοιπον ευγενικα οτι αν δεν σου τη αλλαξουν, θα κινηθεις αναλογα (στους φορεις και αρνητικη αξιολογιση στα ψαχτιρια)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πας στο μαγαζι, τους λες αλλη μια φορα να την αλλαξουν. Αν πουν παλι οχι, πες τους οτι θες γραπτως την απαντηση τους. Θα πουν οχι. Παρε εκεινη την στιγμη την Αστυνομια για καταγραφη γεγονοτος και αμεσως μετα επωνυμη καταγγελια σε ΙΝΚΑ.

Αν σου περισευουν 150-200€, ξεκινα με ενα εξωδικο απο δικηγορο που θα αναφερει οτι εκτος απο την μνημη, θα ζητησεις και αποζημιωση για τον χαμενο σου χρονο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά μόλις πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα.

Μου είπαν ότι έχει στείλει fax στον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα (Μακεδονικά Περιφερειακά) σχετικά με τις μνήμες και περιμένει απάντηση για το τι θα γίνει. Μου είπε επίσης ότι αν δε γίνει κάτι με αυτούς θα στείλει mail στην Patriot στο εξωτερικό. Με απέτρεψε να πάω να τις πάρω καθώς μου είπε ότι η διαδικασία στο DOA είναι αυτή που έχει ακολουθηθεί και στην προκειμένη περίπτωση (και όχι άμεση αλλαγή). Μου είπε επίσης ότι σαν κατάστημα θα κάνει τα πάντα για να μην μείνω δυσαρεστημένος (καραμέλα?)... Αυτά για τώρα...

Link to comment
Share on other sites

φίφες για να βγεις ημερολογιακά εκτός DOA.σε καθυστερούν επίτηδες γιατί μετά τις 14ημέρες δεν δικαιούσαι άμεση αντικατάσταση.....αν το τσιπάκι έχει βγει (από αυτούς) πως θα τη στείλουν στα Μακεδονικά Περιφερειακά χωρίς τσιπάκι? ή μήπως είναι βλάκες στα Μ.Π. να περάσουν εντός εγγύησης μνήμη χωρίς τσιπάκι και να τη φάνε αυτοί τη ζημιά?

Link to comment
Share on other sites

Κατα τα αλλα στο τελειως νομικο-νομικιστικο κομματι, εσυ πρεπει να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας (δεν εφαγες το τσιπακι που λειπει) και αυτοι οτι το χαλασες

Εδώ είσαι λάθος :)

Το κατάστημα πρέπει να αποδείξει (όχι απλώς ο λόγος τους) ότι το προϊόν δεν ήταν ελαττωματικό όταν πουλήθηκε και όχι ο πελάτης ότι ήταν.

Δεν έχω πρόχειρο το link, αλλά θα το ψάξω εκτός αν το βρει ο [MENTION=5299]Tsakonas[/MENTION] πρώτος.

Πάντως είμαι 100% σίγουρος, γιατί έχω υπόθεση με εξαπάτηση συνεργείου στα δικαστήρια, όπου ακριβώς ο μηχανικός πρέπει να αποδείξει ότι δε μου έκανε απατεωνιά κι όχι εγώ ότι έγινε.

Link to comment
Share on other sites

εποχη που ειναι δεν πιστευω κανεναν και τιποτα.

Αν σε πιστευα ομως,θα εβρισκα το χαρτι που σου εδωσαν οταν τους παρεδωσες για εγγυηση το dimm

Απτην στιγμη που δεν γραφουν πανω "λειπει τσιπακι" τους κανεις το τρολλαρισμα του αιωνα...

Link to comment
Share on other sites

Αποφάσισα λοιπόν να στείλω mail στην Patriot περιγράφοντας την περίπτωση με κάθε λεπτομέρεια πριν το κάνει ο ίδιος για να μου πουν κι αυτοί από τη μεριά τους τη γνώμη τους (και να είναι και ενήμεροι). Επίσης κάποια στιγμή που θα με πάρει ο εν λόγο καταστηματάρχης για την εξέλιξη της υπόθεσης θα τον ενημερώσω ότι αν τυχόν δεν πάρω λειτουργικές μνήμες θα τον αξιολογήσω αρνητικά σε όλα τα ψαχτίρια τιμών καθώς θα κινηθώ και νομικά για την προστασία των δικαιωμάτων μου...

Αν πράττω κάτι λάθος παρακαλώ ενημερώστε με...

Σας ευχαριστώ όλους θερμά για την βοήθειά σας!

Link to comment
Share on other sites

εποχη που ειναι δεν πιστευω κανεναν και τιποτα.

Αν σε πιστευα ομως,θα εβρισκα το χαρτι που σου εδωσαν οταν τους παρεδωσες για εγγυηση το dimm

Απτην στιγμη που δεν γραφουν πανω "λειπει τσιπακι" τους κανεις το τρολλαρισμα του αιωνα...

Το έχω το παραστατικό παραλαβής και δεν θυμάμαι να γράφει κάτι τέτοιο... αλλά θα το κοιτάξω το συντομότερο μόλις επιστρέψω σπίτι...

[EDIT]: Γενικότερα συμφωνώ πάντως ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει για να είναι καλυμμένος από τη μεριά του... όμως στην προκειμένη έχουν 100% άδικο... Να προσθέσω ότι πλήρωσα άλλα 50 ευρώ για να αγοράσω αντίστοιχες λειτουργικές μνήμες την ίδια μέρα που πήγα πίσω τις χαλασμένες μνήμες από το ίδιο κατάστημα πριν ακόμα μου πουν για τον "πυκνωτή"... μιας και ο υπολογιστής είναι καινούριος και δεν είχα άλλες να κάνω την δουλειά μου (και φυσικά για να τον ευχαριστηθώ ρε γμτ καινούριο pc αγόρασα... και για του λόγου το αληθές ορίστε και το link από το forum εδώ που είχα ανοίξει όταν έψαχνα τα κομμάτια http://www.thelab.gr/ti-pou-poso/agora-neou-budget-y-i-gia-paixnidia-106932.html

Link to comment
Share on other sites

Στους δυσκολους καιρους που ζουμε ,το καταστημα για να μην χανει πελατες επρεπε να σε εξυπηρετηση αμεσα με αλλο ζευγαρι μνημων και να μεινεις απολυτα ευχαριστημενος και μετα τις χαλασμενες ας τις ετρωγε .

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

1520 γραμμη καταναλωτη.

Γιατι να παιξεις εσυ το παιχνιδι του μαγαζατωρα και οχι αυτος το δικο σου?

Στο τελος θα εχει περασει 1 μηνας και θα σου πουν οτι δεν γινεται τιποτα και πας απο την αρχη και χωρις μνημες.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πλέον όταν στέλνετε/πηγαίνετε hardware για αντικατάσταση/επισκευή να βγάζετε φωτογραφίες τα ''επικίνδυνα'' σημεία όπως socket pins, πυκνωτές, γωνίες pcb (ναι μου έχει τύχει και αυτό από γνωστότατη αλυσίδα του χώρου) Όσο καιρό κάνω αυτή τη διαδικασία δεν έχω κανένα πρόβλημα (ακόμα και με το e-shop:T:) . Θα μου πείτε είναι ψιλοκουραστικό...εγώ θα σας πω είναι αναγκαίο!

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=649]Aias[/MENTION] Δηλαδή μου προτείνεις να κινηθώ κατευθίαν προς Γεν. Γραμ. Καταναλωτή και να μην περιμένω τι θα μου πει αυτος; να τον πάρω τηλ να του πω ότι "έχω δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης βάση νόμου και αν δεν το κανετε θα αναγκαστώ να καταφύγω στην ΓΓΚ";

[MENTION=301]Jumex[/MENTION] από εδώ και πέρα θα το κάνω και εγώ.... που να φανταζόμουν όμως;; :(

Επίσης μια ερώτηση που την έκανα και πιο πάνω, το DOA είναι νόμος ή πολιτική του κάθε καταστήματος;

Ευχαριστώ και παλι

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει νόμος για «άμεση αντικατάσταση», ούτε το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου δώσει καινούργιο προϊόν.

Είναι στην διακριτική του ευχέρια αν θέλει να έχει ευχαριστημένο τον πελάτη, διαφορετικά το ελλατωματικό αντικείμενο θα πάρει το δρόμο του για το service του εισαγωγέα/αντιπροσώπου ή αν αυτό δεν υπάρχει εδώ στην Ελλάδα θα πάει για έλεγχο στο εργοστάσιο κατασκευής.

Επίσης η Patriot δεν έχει ιδέα ποιό είναι και αν υπάρχει το κατάστημα πώλησης παρά μόνο τον εισαγωγέα/αντιπρόσωπο με τον οποίο κάνει το νταραβέρι.

Εκτός και αν είναι απευθείας εισαγωγή πράμα που στην περίτπωση σου δεν παίζει αφού αναφέρθηκαν τα Μακεδονικά Περιφερειακά.

Μην λέμε λοιπόν ότι θέλουμε...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.