Jump to content



GTX680 reviews/επιδόσεις/εντυπώσεις


denz

Recommended Posts

  • Replies 979
  • Created
  • Last Reply

Περιττό να πω ότι το έχετε κάνει ****ί το θέμα, και γενικώς κάποιοι δεν συμπεριφέρονται ανάλογα της ηλικίας τους, αλλά τέσπα.

Ο seb εντάξει είναι υπερ-ενθουσιώδης και extremistής, αυτό που θέλει να θίξει είναι:

κυρίως ότι η AMD/ATi ωφείλει να δουλέψει περισσότερο στους drivers και να προσθέσει features και να "απελευθερώσει" ρυθμίσεις που κρατάει κρυμμένες.

Δίχως καθόλου δουλειά μπορούνε να μας δώσουνε την επιλογή να ανοίγουμε και να κλείνουμε το Gamma Correct Anti-Aliasing.

Πραγματικά μηδέν δουλειά, 4-5 γραμμές κώδικα στο Catalyst Control Center είναι αυτό.

Στο Transparency Anti-Aliasing, η AMD έχει το Adaptive Anti-Aliasing το οποίον αν δεν έχει αλλάξει κάτι ( πρέπει να βάλω κάποια AMD σε κάποιο σύστημα μετά να κάνω πάλι ένα check να επιβεβαιώσω ότι θυμάμαι καλά ) είναι ένα mix ( ο driver διαλέγει κατά βούληση στην εκάστοτε υφή τι να εφαρμώσει, MultiSampling ή SuperSampling, ο αριθμός των samples μας είναι άγνωστος και εκτός ελέγχου μας αφού δεν έχει επιλογή ) MultiSampling & SuperSampling.

Στην αρχή είχανε βάλει να διαλέγεις MSAA ή SSAA για τα alpha channels αλλά πάλι έλεγχες το level που θα έκανε και όχι να επιλέγεις αποκλειστικά MSAA ή SSAA ( πάλι εφάρμοζε ότι ήθελε ανά υφή ).

Μετά το αλλάξανε και το κάνανε όπως είναι και τώρα γιατί λέει μπέρδευε τους χρήστες.

Η AMD δεν έχει Ambient Occlusion @ Cataclysm Control Center.

Αν δεν υποστηρίζει το game Ambient Occlusion, δεν μπορείς εσύ να εφαρμώσεις AO σε αντίθεση με την nVIDIA που μπορείς.

Η επιλογή αυτή φυσικά έχει αντίκτυπο στις επιδόσεις, αλλά έχει και βελτιώσεις στην εικόνα, όπου κυρίως ο φωτισμός και οι σκιές στα αντικείμενα γίνεται πιο ρεαλιστικός.

Η nVIDIA το πρόσθεσε στον driver της περίπου στο πρώτο μισό του 2009... η AMD θα έπρεπε να είχε αντιδράσει καιρό τώρα και αυτή.

Η nVIDIA τώρα βελτίωσε το Surround, παίζει 3 οθόνες και αυτή επιτέλους με μια κάρτα, αλλά παίζει και 4 οθόνες με μια κάρτα, με την 4η οθόνη να είναι "accessory monitor" ώπου μπορείς να έχεις το Windows Desktop σου και να χρησιμοποιείς ότι εφαρμογή θες ( εκτός Full Screen 3D Games προφανώς ) ενώ παίζεις game @ surround mode.

Τώρα έβαλε και στον driver FXAA ώστε να το εφαρμόζεις σε οποιοδήποτε game θες που δεν έχει FXAA in-game ( τα περισσότερα games δηλαδή ).

Βγάλανε και το TXAA που έχει τουλάχιστον ισάξια εικόνα ( αν όχι καλύτερη ) από το MSAA και με αρκετά μικρότερο performance hit ( αν μπορείς στα 5760x1080 να παίζεις με TXAA1 [ ποιότητα εικόνας ίδια με MSAA 4x ] θα είναι τζάμι, εκεί που με 4xMSAA θα έχεις 40fps με TXAA1 θα έχεις περί τα 60, οπότε χρησιμότατο θα είναι το TXAA για υψηλές αναλύσεις ).

Και το Adaptive VSync είναι ωραίο feature για αυτούς που παίζουνε με VSync, και θα πρέπει να το κάνει η AMD τουλάχιστον αυτό.

Δεν με νοιάζει αν το panel των drivers μοιάζει με πιλοτίριο από Boeing 787, προτιμώ να έχω απόλυτο έλεγχο στις ρυθμίσεις της κάρτας γραφικών από το να ελέγχω 2-3 πραγματάκια και τα υπόλοιπα να κάνει αυτή ότι γουστάρει.

Ούτως ή άλλως έχουνε το basic mode & advanced mode, βάλε τα περισσότερα settings και βάλτα σε ένα τρίτο mode το expert mode να μην μπερδεύεις και τους noobs.

Περιμένω περισσότερα και από τις 2 εταιρίες.

Link to comment
Share on other sites

Και το Adaptive VSync είναι ωραίο feature για αυτούς που παίζουνε με VSync, και θα πρέπει να το κάνει η AMD τουλάχιστον αυτό.

single κάρτα και surround, είναι πακέτο με το adaptive vsync

για να ελαττώσει οσο μπορεί τις γνωστές ασθένειες, αλλά και του sli

Link to comment
Share on other sites

GTX 580 @ 800MHz 1024MHz ( GDDR5-4096 ) vs GTX 680 @ Stock

STALKER: Call Of Pripyat

1080p 4xAA 4xTrSSAA 16xAF

Maxed out game settings

Max Image Quality Settings @ Drivers

stalker1080p_580_vs_6g6d4v.png

Ω ρε μαναμ bj η 580 ( τώρα κοίταξα πρώτη φορά τα νούμερα στα ίδια resolution & settings μεταξύ 580 & 680 )

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ γιατί η NV αφού δίνει τόσα ΑΑ settings, δεν δίνει και την επιλογή για forced full ssaa. Δεν ξέρω τι λένε αυτά τα trssaa κλπ, αλλά ξέρω πόσο καλά δείχνουν mass effect 3 και crysis 1 με full ssaa, και μάλιστα χωρίς κανέναν "inspector" απο πίσω.. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ γιατί η NV αφού δίνει τόσα ΑΑ settings, δεν δίνει και την επιλογή για forced full ssaa. Δεν ξέρω τι λένε αυτά trssaa κλπ, αλλά ξέρω πόσο καλά δείχνουν mass effect 3 και crysis 1 με full ssaa, και μάλιστα χωρίς κανέναν "inspector" απο πίσω.. :shifty:

Αν με SSAA εννοείς FSAA @ SuperSampling Mode τότες υπάρχει το SSAA tool που κάνει αυτό το πράγμα απλά.

Θα έπρεπε να υπάρχει στον driver, αλλά όλο και κάποια δικαιολογία θα βρούνε να πούνε ( π.χ. ότι σκοτώνει τις επιδόσεις και ότι θα κλαίγονται οι ιδιοκτήτες των καρτών κάτω του flagship και του μικρού του αδερφού ).

To Crysis 1 δεν έχει επιλογή για SSAA, δεν πιστεύω να μπερδεύεσαι με τα CSAA Modes.

Με 2x SSAA στα 1080p με όλα τα driver settings για την καλύτερη εικόνα με μια GTX 680 θα έχεις περί τα 13fps minimum - 25fps average - 32fps max ( με τα game details στο max εννοείται )

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απλά εννοώ πως με την σειρά 7000 της amd , μπορείς να κάνεις brute force ssaa μέσω του CCC σχεδόν στα πάντα. Τώρα τα samples μπορείς να τα ρυθμισεις είτε μέσω του CCC είτε μέσα απο το game αρκεί να έχεις το ssaa on στον CCC. Αυτό όντως ονομάζεται fsaa @ ss mode ?

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον κοιτάς το AA που βρίσκεται στον πάτω του CCC, που βγάζει SuperSampling αλλά αυτό είναι το Transparency Anti-Aliasing SuperSampling το οποίο εφαρμόζεται μόνο στις transparent textures.

Το γενικό AA ( FSAA aka Full Screen Anti-Aliasing ) δεν γίνεται ούτε από την nVIDIA ούτε από της AMD το driver control panel.

Στην nVIDIA το κάνεις με το SSAA Tool ( only DX10 + DX11 games ), στην AMD από το ATi Tray Tools αν θυμάμαι καλά.

Αν το βάλεις και πιάσει θα το καταλάβεις εύκολα.

Αν κάνεις μέτρηση στο ίδιο game με MSAA 4x & SSAA 4x θα δείς ότι το SSAA run θα έχει σχεδόν το 1/4 των fps του MSAA run.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον κοιτάς το AA που βρίσκεται στον πάτω του CCC, που βγάζει SuperSampling αλλά αυτό είναι το Transparency Anti-Aliasing SuperSampling το οποίο εφαρμόζεται μόνο στις transparent textures.

Το γενικό AA ( FSAA aka Full Screen Anti-Aliasing ) δεν γίνεται ούτε από την nVIDIA ούτε από της AMD το driver control panel.

Στην nVIDIA το κάνεις με το SSAA Tool ( only DX10 + DX11 games ), στην AMD από το ATi Tray Tools αν θυμάμαι καλά.

Αν το βάλεις και πιάσει θα το καταλάβεις εύκολα.

Αν κάνεις μέτρηση στο ίδιο game με MSAA 4x & SSAA 4x θα δείς ότι το SSAA run θα έχει σχεδόν το 1/4 των fps του MSAA run.

Οπότε για να καταλάβω πια η διαφορά του trssaa της nvidia με το ssaa της amd? Επίσης σε διάφορα forums αναφέρουν ότι amd ssaa>trssa χωρίς ακριβώς να κάταλάβω τους λόγους. Οχi ότι αυτοί ξέρουν τι τους γίνεται , αλλά λέμε τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Ρε τσακαλια δεν δινετε και νουμερα με default settings μπας και παει και παρει κανεις 680, γιατι δεν την βλεπω την πρασινη να πουλαει!:p

Τι να τα κανεις Χρηστο μου αυτα που ζητας ειναι χωρις HIGH QUALITY + SUPERSAMPLING X4 + AMBITIENT OCCLUSION και δεν εχουν σημασια για κανεναν μας.

Μην ριχνεις το επιπεδο που παμε να φτιαξουμε.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε για να καταλάβω πια η διαφορά του trssaa της nvidia με το ssaa της amd? Επίσης σε διάφορα forums αναφέρουν ότι amd ssaa>trssa χωρίς ακριβώς να κάταλάβω τους λόγους. Οχi ότι αυτοί ξέρουν τι τους γίνεται , αλλά λέμε τώρα...

Όταν μάθουνε, ξανά-ρώτα τους.

Το TrSSAA δεν είναι μέθοδος Full Scene Anti-Aliasing, οπότε να λές το SSAA της AMD είναι καλύτερο από το TrSSAA είναι σαν να λες ότι η λεμονάδα της 3E είναι καλύτερη από την Cola της Pepsi.

Ανάθεμα αν ξέρανε μερικοί για τι μιλάνε.

Πάμε πάλι... όσο πιο απλοϊκά γίνεται για να γίνουνε κατανοητά:

FSAA = Full Screen Anti-Aliasing:

Η κάρτα γραφικών βλέπει όταν παραλάβει το wireframe από την CPU ποιά αντικείμενα έχουνε καμπυλωτές ακτίνες που χρειάζονται Anti-Aliasing και εφαρμόζει Anti-Aliasing πάνω τους αναμιγνείοντας τα χρώματα του αντικειμένου στις άκρες με αυτές του γειτονικού pixel ώστε στο μάτι να φαίνεται σαν καθαρή ευθεία και όχι ευθεία σχεδιασμένη από τετραγωνάκια.

Το FSAA μπορεί να γίνει με διάφορες μεθόδους, οι 2 αμιγώς hardware και πιο διαδεδομένες αλλά και θεωρητικά καλύτερες σε ποιότητα από τις software λύσεις μικρότερου precision είναι τα:

SuperSampling:

Με την μέθοδο SuperSampling η GPU παίρνει το πρός έξοδο καρέ και το κάνει upsample ( μεγαλώνει το resolution του ) πολλαπλές φορές παραπάνω από όσο είναι το display resolution μας, και εκεί κάνει την επεξεργασία του καρέ, και μετά το κάνει πάλι downsample ( μικραίνει το resolution ) στην ανάλυση που έχουμε ρυθμίσει το game.

Αυτή η μέθοδος κοστίζει πολύ σε memory bandwidth και "δοκιμάζει" τα ROP της GPU ( pixel fillrate ).

MultiSampling:

Εξέλιξη ( τεχνικά ) του SuperSampling, η GPU κάνει μια προεργασία στο καρέ ( σαν το 1o pass σε ένα video encoding ας πούμε ) και έπειτα κάνει Anti-Aliasing μέσω SuperSampling μόνο στα σημεία που κρίνει ότι είναι απαραίτητο.

Το MultiSampling ρίχνει και αυτό τις επιδόσεις, αλλά καμμία σχέση με την επίδραση που έχει το SuperSamping στις επιδόσεις μας.

Αυτά είναι τα Anti-Aliasing που εφαρμόζονται σε ολόκληρο το καρέ ( εξού και το Full Screen Anti-Aliasing )

To Transparency Anti-Aliasing ( το οποίο μπορεί να γίνει είτε μέσω SuperSampling είτε μέσω MultiSampling ) εφαρμόζεται μόνο στις διάφανες ή ημιδιάφανες υφές, για παράδειγμα τα σύρματα ενός συρματοπλέγματος.

Αυτό που διαλέγεις στον driver είναι την μέθοδο με την οποία ( δηλαδή SuperSampling ή MultiSampling ) θα κάνει την επεξεργασία στις διάφανες υφές.

Τώρα μπορείς να πείς case closed.

Link to comment
Share on other sites

Ρε τσακαλια δεν δινετε και νουμερα με default settings μπας και παει και παρει κανεις 680, γιατι δεν την βλεπω την πρασινη να πουλαει!:p

Εγω λέω να βάλουμε scores με LoD tweak... και γιατί όχι και με MipMap tweak...

Βγείτε για κανά ποτάκι και διασκέδαση γιατί χαλιέστε μου φαίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.