novice Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 14, 2012 Καλησπέρα, Επειδή δε γνωρίζω τι προβλέπεται από το νόμο σε αυτές τις περιπτώσεις θα ήθελα μερικές ιδέες από όσους τυχαίνει να γνωρίζουν:Ψηφιακό ασύρματο τηλέφωνο με 2 χρόνια εγγύηση που αγόρασα από μία μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 3 μήνεςΌταν ζήτησα να μου το αντικαταστήσουν. Αρνούνται, λέγοντας μου ότι απλά θα το επισκευάσουν.Στο εγχειρίδιο αναφέρεται μεν ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση χωρίς όμως περαιτέρω διευκρινίσεις.Είναι δίκαιο αυτό που λένε; ή όταν μία συσκευή σταματήσει να λειτουργεί υπάρχει υποχρεώση βάσει κάποιου νόμου να αντικατασταθεί;οποιαδήποτε ιδεά ή συνηθισμένες πρακτικές θα βοηθούσαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Μάρτιος 15, 2012 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2012 [MENTION=16584]novice[/MENTION]εγγυηση αντιπροσωπειας δεν εχει συσκευη?1. επισκευη και 2. αν δεν επισκευαζεται αντικατασταση και3. αν δεν υπαρχει ιδιο προς αντικατασταση, τοτε αντικατασταση με αλλο ιδιων ή καλυτερων επιδοσεων/χαρακτηριστικων* Εαν προκειται να περασουν 15+ μερες για την επισκευη, ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν συσκευη αντικαταστασηςBalander: Πιστωτικο πιστωτικο μπορει να σου προτεινουν σε οποιοδηποτε σταδιο σαν μαγαζι.Τυπικα ισχυει η σειρα που σου εγραψα, οποτε το πιστωτικο το δεχεσαι ΑΝ θελεις εσυ καποια ενδιαμεση στιγμη και μονο αν κρινεις πως ειναι προς το συμφερον σου.Επισης το πιστωτικο ειναι παντα στην αναγραφομενη τιμηαπο την στιγμη λοιπον που εχει χαλασει η συσκευη σου εντος της εγγυησης, υπαγεσαι στην ανωθεν κατηγοριαΔιατειρω μια επιφυλαξη, αν και κατα ποσο παιζει ρολο το οτι η ζημια εχει γινει στις πρωτες 90 ημερες και μπορεις να παρεις αντικατασταση απευθειας.Εαν ισχυει κατι τετοιο (δεν το θυμαμαι), σου προτεινω να το χρησημοποιησειςΥπαρχει νημα με τα "Δικαιωματα Καταναλωτ" , ριξε μια ματια και εκει Link to comment Share on other sites More sharing options...
novice Μάρτιος 15, 2012 Author #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2012 Ευχαριστώ για την πληροφόρηση και για το σύνδεσμο, Δεν αναφέρει τίποτα για εγγύηση αντιπροσωπείας Link to comment Share on other sites More sharing options...
novice Μάρτιος 15, 2012 Author #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2012 @novice3. αν δεν υπαρχει ιδιο προς αντικατασταση, τοτε αντικατασταση με αλλο ιδιων ή καλυτερων επιδοσεων/χαρακτηριστικωνΈνα ερώτημα που μπορεί να τεθεί είναι το εξής:Τι προβλέπεται όταν το συγκεκριμένο προιον έχει σταματήσει να προωθείται και αμέσως φτηνότερο τηλέφωνο που έχει και αυτόματο τηλεφωνητή {αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που έκανα τη συγκεκριμένη αγορά} κοστίζει 77% παραπάνω;στο άρθρο 540, στην 1η παράγραφο του νόμο 3043/2002 αναφέρεται ότι ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση αρκεί μία τέτοια ενέργεια να μην απαιτεί δυσανάλογες {..;} δαπάνες.σχετικός νόμος_unhighlighted.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrazyAnt1416003257 Μάρτιος 15, 2012 #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2012 Ένα ερώτημα που μπορεί να τεθεί είναι το εξής:Τι προβλέπεται όταν το συγκεκριμένο προιον έχει σταματήσει να προωθείται και αμέσως φτηνότερο τηλέφωνο που έχει και αυτόματο τηλεφωνητή {αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που έκανα τη συγκεκριμένη αγορά} κοστίζει 77% παραπάνω;στο άρθρο 540, στην 1η παράγραφο του νόμο 3043/2002 αναφέρεται ότι ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση αρκεί μία τέτοια ενέργεια να μην απαιτεί δυσανάλογες {..;} δαπάνες.επειδη ο καθενας απο εμας μαλλον θα σου απαντησει εμπειρικα (εγω τουλαχιστον σιγουρα), νομιζω πως το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ενα τηλεφωνο στην Γ.Γ. Καταναλωτη ή να τους στειλεις ενα μειλ ή ακομα καλυρερα και τα δυο και να τους ρωτησειςεπισης θα βοηουσε πολυ αν γινοσουν πιο συγκεκριμενος σε καταστημα και προιον Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 15, 2012 #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2012 ...το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ενα τηλεφωνο στην Γ.Γ. Καταναλωτη ή να τους στειλεις ενα μειλ ή ακομα καλυρερα και τα δυο και να τους ρωτησεις...Συμφωνώ. Απλά και γρήγορα.Χοντρικά, επειδή είχα πρόσφατα θέμα και το έψαξα, ισχύουν τα παρακάτω (δες το θέμα και τους νόμους εδώ):1. Αν επισκευάζεται, θα επισκευαστεί.2. Αν η επισκευή πρόκειται να διαρκέσει περισσότερο από 15 ημέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο να κάνεις τη δουλειά σου. 3. Αν αντικατασταθεί, πρέπει να γίνει με ίδιο ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν.4. Αν πιστωθεί το ποσό, θα πρέπει να πιστωθεί η αξία του τιμολογίου Link to comment Share on other sites More sharing options...
evolution Μάρτιος 16, 2012 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2012 Συμφωνώ. Απλά και γρήγορα.Χοντρικά, επειδή είχα πρόσφατα θέμα και το έψαξα, ισχύουν τα παρακάτω (δες το θέμα και τους νόμους εδώ):1. Αν επισκευάζεται, θα επισκευαστεί.2. Αν η επισκευή πρόκειται να διαρκέσει περισσότερο από 15 ημέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο να κάνεις τη δουλειά σου. 3. Αν αντικατασταθεί, πρέπει να γίνει με ίδιο ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν.4. Αν πιστωθεί το ποσό, θα πρέπει να πιστωθεί η αξία του τιμολογίουΣε αυτο εισαι λαθος ιδιων η καλυτερων χαρακτηριστικων ισχυει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Μάρτιος 16, 2012 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 16, 2012 Σε αυτο εισαι λαθος ιδιων η καλυτερων χαρακτηριστικων ισχυειΜπορείς να παραθέσεις και το νόμο που το λέει; Γιατί εγώ μπορώ:Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Πηγή: Νόμος 2251/1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
novice Απρίλιος 2, 2012 Author #9 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2012 Καλημέρα και καλή εβδομάδα, [MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]άργησα να απαντήσω γιατί συνηδητοποίησα ότι είχες δίκιο... Χρειαζόμουν κάποιον ειδικό που να γνωρίζει τους νόμους και επειδή με τη Γ.Γ.Κ στο παρελθόν που είχα προσπαθήσει υπήρχε {δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα} μεγάλη χρονική καθυστέρηση απέκτησα ένα απλό πρόγραμμα νομικής προστασίας. επικοινώνησα με την εταιρεία, τους περιέγραψα την κατάσταση και τους ζήτησα τη σχετική νομοθεσία. μου απάντησαν ότι βάσει νόμου αν κάποιο αγαθό εμφανίσει ελάττωμα μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι υπήρχε κατά την αγορά και ο πελάτης δικαιούται να ζητήσει αντικατάσταση με καινούριο. έχοντας λοιπόν αυτή τη γνώση, κάλεσα στο κατάστημα {Πλαίσιο / TurboX pl2021} και τους ζήτησα αντικατάσταση. o τεχνικός που απάντησε στο τηλέφωνο, άρχισε τις δικαιολογίες. έκανα λοιπόν ότι μου πρότεινε ο δικηγόρος της εταρείας: ζήτησα τον υπεύθυνο του service και του έστειλα γραπτώς το αίτημα μου μαζί με τον σχετικό νόμοΜε πήρανε τηλέφωνο, την επόμενη μέρα για να με ενημερώσουν ότι έχει εγκριθεί το αίτημα μου και να περάσω όποτε θέλω για να παραλάβω το καινούριο... Κατάλαβα ότι είναι πολύ σημαντικό σε τέτοιες περιπτώσεις να επικοινωνείς γραπτώς {μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη} και να παραθέτεις και τους νόμους {έτσι καταλαβαίνουν ότι μιλάνε με κάποιον γνώστη και δεν τους παίρνει να μπλοφάρουν} Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Απρίλιος 2, 2012 #10 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2012 Αυτο με τους 6 μηνες ισχυει γενικα η μονο στη συγκεκριμενη εταιρεια?well done παντως,τους εβαλες στη θεση τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Απρίλιος 2, 2012 #11 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2012 Κατάλαβα ότι είναι πολύ σημαντικό σε τέτοιες περιπτώσεις να επικοινωνείς γραπτώς {μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη} και να παραθέτεις και τους νόμους {έτσι καταλαβαίνουν ότι μιλάνε με κάποιον γνώστη και δεν τους παίρνει να μπλοφάρουν}Ακριβώς αυτό έκανα κι εγώ σε αυτή την περίπτωση. Φυσικά αρνήθηκαν επανειλημμένως να απαντήσουν γραπτώς (το e-Gate) μέχρι που πήγε το μπαλάκι σε άλλους (Login/HP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
novice Απρίλιος 2, 2012 Author #12 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2012 @Dant3άρθρο 540, παράγραφος 1, του νόμου που επισυνάπτω πιο πάνω φαίνεται ότι αυτό ισχύει γενικά και είναι ΝΟΜΟΣ του κράτους. Δηλαδή ακόμα και αν το κατάστημα λέει στην απόδειξη ότι αντικατάσταση γίνεται ΜΟΝΟ μέσα σε 7 εργάσιμες, ποιος θα υπερισχύσει; αυτός ή ο νόμος του κρατους;είναι προφανές, κατ'εμέ, ότι οι 6 μήνες έχουν κάποιο περιορισμό, δηλαδή αν σου χαλάσει αναπτήρας μετά από 5 μήνες... δε θα πάω να ζητήσω αντικατάσταση... όμως αν μέσα στους 6 μήνες μου χαλάσει μία οποιαδήποτε συσκευή που έχει 2 χρόνια εγγύηση, ακόμα και 50€ να κοστίζει, θα ζητήσω αντικατάσταση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.