Jump to content



Τι προβλέπεται όταν προιόν σταματήσει να λειτουργεί εντός εγγύησης;


novice

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Επειδή δε γνωρίζω τι προβλέπεται από το νόμο σε αυτές τις περιπτώσεις θα ήθελα μερικές ιδέες από όσους τυχαίνει να γνωρίζουν:

Ψηφιακό ασύρματο τηλέφωνο με 2 χρόνια εγγύηση που αγόρασα από μία μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων σταμάτησε να λειτουργεί μετά από 3 μήνες

Όταν ζήτησα να μου το αντικαταστήσουν. Αρνούνται, λέγοντας μου ότι απλά θα το επισκευάσουν.

Στο εγχειρίδιο αναφέρεται μεν ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση χωρίς όμως περαιτέρω διευκρινίσεις.

Είναι δίκαιο αυτό που λένε; ή όταν μία συσκευή σταματήσει να λειτουργεί υπάρχει υποχρεώση βάσει κάποιου νόμου να αντικατασταθεί;

οποιαδήποτε ιδεά ή συνηθισμένες πρακτικές θα βοηθούσαν

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=16584]novice[/MENTION]

εγγυηση αντιπροσωπειας δεν εχει συσκευη?

1. επισκευη και

2. αν δεν επισκευαζεται αντικατασταση και

3. αν δεν υπαρχει ιδιο προς αντικατασταση, τοτε αντικατασταση με αλλο ιδιων ή καλυτερων επιδοσεων/χαρακτηριστικων

* Εαν προκειται να περασουν 15+ μερες για την επισκευη, ειναι υποχρεωμενοι να σου δωσουν συσκευη αντικαταστασης

Balander: Πιστωτικο

πιστωτικο μπορει να σου προτεινουν σε οποιοδηποτε σταδιο σαν μαγαζι.Τυπικα ισχυει η σειρα που σου εγραψα, οποτε το πιστωτικο το δεχεσαι ΑΝ θελεις εσυ καποια ενδιαμεση στιγμη και μονο αν κρινεις πως ειναι προς το συμφερον σου.Επισης το πιστωτικο ειναι παντα στην αναγραφομενη τιμη

απο την στιγμη λοιπον που εχει χαλασει η συσκευη σου εντος της εγγυησης, υπαγεσαι στην ανωθεν κατηγορια

Διατειρω μια επιφυλαξη, αν και κατα ποσο παιζει ρολο το οτι η ζημια εχει γινει στις πρωτες 90 ημερες και μπορεις να παρεις αντικατασταση απευθειας.

Εαν ισχυει κατι τετοιο (δεν το θυμαμαι), σου προτεινω να το χρησημοποιησεις

Υπαρχει νημα με τα "Δικαιωματα Καταναλωτ" , ριξε μια ματια και εκει

Link to comment
Share on other sites

@novice

3. αν δεν υπαρχει ιδιο προς αντικατασταση, τοτε αντικατασταση με αλλο ιδιων ή καλυτερων επιδοσεων/χαρακτηριστικων

Ένα ερώτημα που μπορεί να τεθεί είναι το εξής:

Τι προβλέπεται όταν το συγκεκριμένο προιον έχει σταματήσει να προωθείται και αμέσως φτηνότερο τηλέφωνο που έχει και αυτόματο τηλεφωνητή {αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που έκανα τη συγκεκριμένη αγορά} κοστίζει 77% παραπάνω;

στο άρθρο 540, στην 1η παράγραφο του νόμο 3043/2002 αναφέρεται ότι ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση αρκεί μία τέτοια ενέργεια να μην απαιτεί δυσανάλογες {..;} δαπάνες.

σχετικός νόμος_unhighlighted.pdf

Link to comment
Share on other sites

Ένα ερώτημα που μπορεί να τεθεί είναι το εξής:

Τι προβλέπεται όταν το συγκεκριμένο προιον έχει σταματήσει να προωθείται και αμέσως φτηνότερο τηλέφωνο που έχει και αυτόματο τηλεφωνητή {αυτός είναι ο πρωταρχικός λόγος που έκανα τη συγκεκριμένη αγορά} κοστίζει 77% παραπάνω;

στο άρθρο 540, στην 1η παράγραφο του νόμο 3043/2002 αναφέρεται ότι ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση αρκεί μία τέτοια ενέργεια να μην απαιτεί δυσανάλογες {..;} δαπάνες.

επειδη ο καθενας απο εμας μαλλον θα σου απαντησει εμπειρικα (εγω τουλαχιστον σιγουρα), νομιζω πως το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ενα τηλεφωνο στην Γ.Γ. Καταναλωτη ή να τους στειλεις ενα μειλ ή ακομα καλυρερα και τα δυο και να τους ρωτησεις

επισης θα βοηουσε πολυ αν γινοσουν πιο συγκεκριμενος σε καταστημα και προιον

Link to comment
Share on other sites

...το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ενα τηλεφωνο στην Γ.Γ. Καταναλωτη ή να τους στειλεις ενα μειλ ή ακομα καλυρερα και τα δυο και να τους ρωτησεις...

Συμφωνώ. Απλά και γρήγορα.

Χοντρικά, επειδή είχα πρόσφατα θέμα και το έψαξα, ισχύουν τα παρακάτω (δες το θέμα και τους νόμους εδώ):

1. Αν επισκευάζεται, θα επισκευαστεί.

2. Αν η επισκευή πρόκειται να διαρκέσει περισσότερο από 15 ημέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο να κάνεις τη δουλειά σου.

3. Αν αντικατασταθεί, πρέπει να γίνει με ίδιο ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν.

4. Αν πιστωθεί το ποσό, θα πρέπει να πιστωθεί η αξία του τιμολογίου

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ. Απλά και γρήγορα.

Χοντρικά, επειδή είχα πρόσφατα θέμα και το έψαξα, ισχύουν τα παρακάτω (δες το θέμα και τους νόμους εδώ):

1. Αν επισκευάζεται, θα επισκευαστεί.

2. Αν η επισκευή πρόκειται να διαρκέσει περισσότερο από 15 ημέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο να κάνεις τη δουλειά σου.

3. Αν αντικατασταθεί, πρέπει να γίνει με ίδιο ή μεγαλύτερης αξίας προϊόν.

4. Αν πιστωθεί το ποσό, θα πρέπει να πιστωθεί η αξία του τιμολογίου

Σε αυτο εισαι λαθος ιδιων η καλυτερων χαρακτηριστικων ισχυει

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτο εισαι λαθος ιδιων η καλυτερων χαρακτηριστικων ισχυει

Μπορείς να παραθέσεις και το νόμο που το λέει; Γιατί εγώ μπορώ:

Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

Πηγή: Νόμος 2251/1994

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

[MENTION=5087]CrazyAnt[/MENTION]

άργησα να απαντήσω γιατί συνηδητοποίησα ότι είχες δίκιο...

Χρειαζόμουν κάποιον ειδικό που να γνωρίζει τους νόμους και επειδή με τη Γ.Γ.Κ στο παρελθόν που είχα προσπαθήσει υπήρχε {δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα} μεγάλη χρονική καθυστέρηση απέκτησα ένα απλό πρόγραμμα νομικής προστασίας.

επικοινώνησα με την εταιρεία, τους περιέγραψα την κατάσταση και τους ζήτησα τη σχετική νομοθεσία. μου απάντησαν ότι βάσει νόμου αν κάποιο αγαθό εμφανίσει ελάττωμα μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι υπήρχε κατά την αγορά και ο πελάτης δικαιούται να ζητήσει αντικατάσταση με καινούριο.

έχοντας λοιπόν αυτή τη γνώση, κάλεσα στο κατάστημα {Πλαίσιο / TurboX pl2021} και τους ζήτησα αντικατάσταση. o τεχνικός που απάντησε στο τηλέφωνο, άρχισε τις δικαιολογίες. έκανα λοιπόν ότι μου πρότεινε ο δικηγόρος της εταρείας: ζήτησα τον υπεύθυνο του service και του έστειλα γραπτώς το αίτημα μου μαζί με τον σχετικό νόμο

Με πήρανε τηλέφωνο, την επόμενη μέρα για να με ενημερώσουν ότι έχει εγκριθεί το αίτημα μου και να περάσω όποτε θέλω για να παραλάβω το καινούριο...

Κατάλαβα ότι είναι πολύ σημαντικό σε τέτοιες περιπτώσεις να επικοινωνείς γραπτώς {μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη} και να παραθέτεις και τους νόμους {έτσι καταλαβαίνουν ότι μιλάνε με κάποιον γνώστη και δεν τους παίρνει να μπλοφάρουν}

Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα ότι είναι πολύ σημαντικό σε τέτοιες περιπτώσεις να επικοινωνείς γραπτώς {μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη} και να παραθέτεις και τους νόμους {έτσι καταλαβαίνουν ότι μιλάνε με κάποιον γνώστη και δεν τους παίρνει να μπλοφάρουν}

Ακριβώς αυτό έκανα κι εγώ σε αυτή την περίπτωση. Φυσικά αρνήθηκαν επανειλημμένως να απαντήσουν γραπτώς (το e-Gate) μέχρι που πήγε το μπαλάκι σε άλλους (Login/HP)

Link to comment
Share on other sites

@Dant3

άρθρο 540, παράγραφος 1, του νόμου που επισυνάπτω πιο πάνω φαίνεται ότι αυτό ισχύει γενικά και είναι ΝΟΜΟΣ του κράτους. Δηλαδή ακόμα και αν το κατάστημα λέει στην απόδειξη ότι αντικατάσταση γίνεται ΜΟΝΟ μέσα σε 7 εργάσιμες, ποιος θα υπερισχύσει; αυτός ή ο νόμος του κρατους;

είναι προφανές, κατ'εμέ, ότι οι 6 μήνες έχουν κάποιο περιορισμό, δηλαδή αν σου χαλάσει αναπτήρας μετά από 5 μήνες... δε θα πάω να ζητήσω αντικατάσταση... όμως αν μέσα στους 6 μήνες μου χαλάσει μία οποιαδήποτε συσκευή που έχει 2 χρόνια εγγύηση, ακόμα και 50€ να κοστίζει, θα ζητήσω αντικατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.