nucleus Μάρτιος 11, 2012 #21 Κοινοποίηση Μάρτιος 11, 2012 ......πως βλέπετε την ιδέα να πιάσουμε την C# και να κάνουμε και πρακτική πάνω στη μηχανή γραφικών Unity που χρησιμεύει σε mobile applications?.......Έχει πει με τι θα ξεκινήσει και τι τον ενδιαφέρει να μάθει Link to comment Share on other sites More sharing options...
cddaraa Μάρτιος 15, 2012 #22 Κοινοποίηση Μάρτιος 15, 2012 Να ξεφύγω λίγο από το θέμα και να σταθώ στον τίτλοΣτον προγραμματισμό ανά ζεύγη δυο προγραμματιστές δουλεύουν μαζί σε έναν υπολογιστή για την δημιουργία ενός τεχνουργήματος(κώδικας, σχέδιο, αλγόριθμος). Ο ένας από αυτούς ονομάζεται οδηγός και είναι αυτός που οδηγεί του πληκτρολόγιο, το ποντίκι, το μολύβι και είναι υπεύθυνος για την συγγραφή κώδικα και την δημιουργία σχεδίων. Ο δεύτερος προγραμματιστής που ονομάζεται καθοδηγητής είναι αυτός που ενεργά εποπτεύει την δουλειά του οδηγού. Παρατηρεί τυχών συντακτικά λάθη, ανατρέχει σε πηγές για πληροφορίες, σκέφτεται εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης, καθορίζει την στρατηγική και προτείνει λύσεις. ........Σε όλα τα πειράματα γενικά επικρατεί θετική στάση απέναντι στον προγραμματισμό ανά ζεύγη και στις συνεργασιακές τεχνικές στον προγραμματισμό. Τα πειράματα δείχνουν ξεκάθαρα την υπεροχή που έχουν οι προγραμματιστές ανά ζεύγη στις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις. Είτε αναφερόμαστε σε τελικές εξετάσεις, είτε σε διαγωνίσματα εξαμήνου, project και εργασίες οι προγραμματιστές ανά ζεύγη φαίνεται πως τα καταφέρνουν καλύτερα έχοντας μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας και υψηλότερες βαθμολογίες. Η παρουσία των φοιτητών σε κλειστές ομάδες προγραμματιστών ανά ζεύγη δεν είχε καμία επίπτωση στην μετέπειτα πορεία τους σαν solo προγραμματιστές. Σε ορισμένες περιπτώσεις ο προγραμματισμός ανά ζεύγη έδωσε μια επιπλέον ώθηση στους φοιτητές να κυνηγήσουν μια «ειδικότητα» σχετιζόμενη με την επιστήμη των υπολογιστών. Τα πειράματα δείχνουν πως οι προγραμματιστές ανά ζεύγη τείνουν να συμπληρώνουν ο ένας τις γνώσεις του άλλου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το διδακτικό προσωπικό να ασχολείται με ουσιώδη προβλήματα(πχ. τεχνικές και τακτικές προηγμένων και διαφορετικών μεθόδων επίλυσης) και όχι με απλά ερωτήματα (πχ. συντακτικού) που έχουν οι solo προγραμματιστές. Επίσης αυτή η αλληλοσυμπλήρωση βοηθά στην καλύτερη διάδοση της γνώσης και σε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για το αναπτυσσόμενο σύστημα. Τα ζεύγη έχουν μια πιο γρήγορη, μεγάλη και σταθερή αφομοίωση γνώσης σε σχέση με τους solo προγραμματιστέςΑπο την πτυχιακή μου για τον pair programming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.