Jump to content



The RMA club


ea6gka

Recommended Posts

Kαι εαν κρινω και απο το τροφοδοτικο σου μπας και εισαι Οκταμπιτ φαν?( χωρις καμια παρεξηγηση...και εντελως φιλικα...)

Για το τροφοδοτικό δεν έχω ιδέα αν είναι Oktabit ή όχι. :...:

Αλλωστε έιναι καινούργιο (1 μέρας). Το προηγούμενο έκανε κάτι περίεργους θορύβους (300w noname) και πήγα να μου το αλλάξουν. Απλά τους είπα να βάλουν κάτι καλύτερο και βάλανε αυτό.(παντως με το προηγούμενο καμία σχέση δεν ακούγεται καθόλου)

Όσο για τις μητρικη και την vga απλά όταν τα πήρα ήταν απο τα καλύτερα και σε αποδόσεις και σε τιμή (με πλούσιο συνοδευτικό software)

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από blkik

Για το τροφοδοτικό δεν έχω ιδέα αν είναι Oktabit ή όχι. :...:

Αλλωστε έιναι καινούργιο (1 μέρας). Το προηγούμενο έκανε κάτι περίεργους θορύβους (300w noname) και πήγα να μου το αλλάξουν. Απλά τους είπα να βάλουν κάτι καλύτερο και βάλανε αυτό.(παντως με το προηγούμενο καμία σχέση δεν ακούγεται καθόλου)

Όσο για τις μητρικη και την vga απλά όταν τα πήρα ήταν απο τα καλύτερα και σε αποδόσεις και σε τιμή (με πλούσιο συνοδευτικό software)

Αληθεια απο ποιο μαγαζι εγινε η αλλαγη εαν επιτρεπετε?

μπορουμε να παμε οι ιδιοι στην οκταμπιτ και να ζητησουμε εκει την αλλαγη? θα κερδισω χρονο ετσι?

Αρχική απάντηση από georgeks78 [15-07-2004 17:14]

Αντι να πινεις νερο στο ονομα τους.........:p

τι νερο ρε ξερεις τι λεφτα τους εχω αφησει.....σαμπανιες πινουν στο ονομα μου και εγω θα πιω μονο νερο?? θα τους παρω τα σοβρακα τωρα που ειδα τι τσακαλια ειναι....για το πλαισιο μιλαω ετσι:devil:

Αρχική απάντηση από ea6gka

μπορουμε να παμε οι ιδιοι στην οκταμπιτ και να ζητησουμε εκει την αλλαγη? θα κερδισω χρονο ετσι?

Νομίζω ότι δεν συνεργάζετε με πελάτες λιανικής αλλά μαγαζιά. Εμένα η περίπτωση μου είναι η εξής. Πηγαίνω ένα HEROLCHI 350 w με πρόβλημα αγορασμένο απο Ramshop. Το ελέγχουν μου λένε ότι δεν βρίσκουν τίποτα και λένε θα το στείλουν αντιπροσωπεία. Ούτε αυτή βρίσκει τίποτα τρόμάρα να τους έρθει. Μου το επιοστρέφουν, το βάζω ξανά το πρόβλημα. Μετά απο μερικές ώρες κάηκε!

Συμπέρασμα. Οι τύποι είναι απο λίγο έως απόλυτα άσχετοι. Βάζουν ένα τροφοδοτικό σε ένα όσο πιο χάλια pc έχουν και άμα λειτουργεί το pc ΟΚ. Ούτε να μετρήσουν ίσχυ με βατόμετρο ούτε τίποτα. Αμφιβάλλω αν ξέρουν το πολύμετρο

Αρχική απάντηση από ea6gka

nobig ποσο καιρο εκαναν να σου απαντησουνε, η ολη φση?

Μια βδομάδα και τώρα περιμένω το καινούργιο

Αρχική απάντηση από Vagouridis [Σήμερα, στις 14:28]

Αληθεια απο ποιο μαγαζι εγινε η αλλαγη εαν επιτρεπετε?

Δεν είναι μεγάλο μαγαζί βλέπε πλάισιο, Multirama klp

Για αυτό και το προτιμώ, όσες φορές είχα πρόβλημα ήταν εκέι να μου το λύση

AD-HOC (Βασ. Ολγας & Π. Συνδίκα περίπου)

’σε που μπορει να φέρει ότι Hardaware του ζητήσω(Οχι σαν το Πλαίσιο)

Αρχική απάντηση από blkik

Δεν είναι μεγάλο μαγαζί βλέπε πλάισιο, Multirama klp

Για αυτό και το προτιμώ, όσες φορές είχα πρόβλημα ήταν εκέι να μου το λύση

AD-HOC (Βασ. Ολγας & Π. Συνδίκα περίπου)

’σε που μπορει να φέρει ότι Hardaware του ζητήσω(Οχι σαν το Πλαίσιο)

Aπλα ρωτησα διοτι η γκαμα των υλικων σου ειναι και αυτη που συνηθως δουλευουμε στο μαγαζι που δουλευω και ελεγα μπας και εχουμε μιλησει και απο κοντα.Φχαριστω για την πληροφορια , ομολογω πως το μαγαζι που αναφερες ουτε καν το ηξερα...

Συμπτωσή Έστι και αλλίως αν και τα περισσότερα είναι αγορασμένα απο κει δεν μου τα πρότεινε αυτός ήταν δικές μου επιλογες.

Αρχική απάντηση από tyxeros

Τα μαγαζια φταινε ομως η οι αντιπροσωπειες??????

Αρχική απάντηση από ea6gka

και τα δυο τυχερε, οι μεν δεν τους πιεζουνε και οι δε τους εχουν γραμμενους. ετσι καπως το βλεπω εγω

Δε ξέρω τι συμβαίνει ανάμεσα στα καταστήματα και τις αντιπροσωπείες, αλλά αυτό που λαμβάνω ως καταναλωτής είναι ένα τρεισδιάστατο, πολύχρωμο, υψηλής ανάλυσης και ευκρίνειας, με μπόλικο ΑΑ και υπεραρκετό AF, θρασύ, προσβλητικό και ξεδιάντροπο δούλεμα.

Εμένα μου είχαν πει στο κατάστημα πως θα παραγγείλουν από την Octabit άλλη MSI 9800pro και πως αν είναι διαθέσιμη θα την έχω σήμερα Σάββατο. Χτες, Παρασκευή, που επικοινώνησα με το κατάστημα, μου είπαν ότι η Octabit τους είπε πως υπάρχει διαθέσιμη και πως θα ερχόταν σήμερα. Αλλά σήμερα που τους πήρα τηλέφωνο μου λένε ότι η Octabit δε τους έστειλε την κάρτα γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμη και πως θα τους ενημερώσει από βδομάδα για το πότε θα τη φέρουν.

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ με άλλα λόγια................................. Τώρα ποιος δουλεύει ποιον;;;;;;;;

Πες μου φίλε ea6gka, η δική σου κάρτα ήταν ίδια με τη δική μου;

Αν ναι, έχω πολύ μεγάλη ΑΠΟΡΙΑ να μάθω τι θα σου πουν για τη διαθεσιμότητα της κάρτας.

Ααααα ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ..... Το κουτί της κάρτας ΔΕΝ ήταν κλειστό με ζελατίνα, όταν μου το δώσανε. Αυτό μου έκανε εντύπωση και τους ρώτησα. "Αυτά τα κουτιά δεν έχουν ζελατίνα", μου είπαν. Πάντως κάτι κουτάκια με 9200 και 5200 που παρατήρησα στο μαγαζί, έχουν ζελατίνα.

δεν ειχε ζελατινα το δικο μου και λιγα εχουνε. Το θεμα ειναι οτι δεν θα επρεπε να περιμενω εγω την αντιπροσωπεια αλλα το καταστημα αυτους. Εγω μιλαω με το καταστημα, αυτοι πηραν τα λεφτα αλλωστε ετσι δεν ειναι. Γιατι τωρα να περιμενω και το καταστημα και την αντιπροσωπεια, Οπως ειπα εγω θα απαιτησω αλλαγη επι τοπου

Για να στην αλλάξουν επί τόπου θα πρέπει να έχουν την ίδια στο κατάστημα. Όμως δε θα έχουν, οπότε θα περιμένεις να στείλει μια τέτοια κάρτα η αντιπροσωπία. Αν δεν έχει η αντιπροσωπία, θα περιμένεις να φέρει............................. ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2006........ :wall:

Τελικά και η δική σου είναι 9800pro 128MB;

Εγω εχω αντιμετωπισει προβλημα με μια οθονη Sampo 718 που ειχα.Στο κεντρο της εμφανιζε τα παντα θολα και δεν διορθονωταν με τιποτα. την πηγα στο ραμσοπ οπου την ειχα αγορασει και αφου την κοιταξαν και διαπιστωσαν οτι ειχα δικιο την εστειλαν στα Μακεδονικα Περιφερειακα για επισκευη. μετα απο 15 μερες περιπου με πηραν τηλ απο το ραμ και μου εδωσαν ενα τηλ για να συνεννοηθω απευθειας με τα μακ. περ. .Στο τηλ μου ειπαν οτι μαλλον ειχε προβλημα ο καθοδικος σωληνας τον οποιο δεν καλυπτε η εγγυηση! Μου ειπαν οτι μπορουσαν να τον αλλαξουν αλλα θα επρεπε να δωσω 65 ευρω και φυσικα δεν δεχτηκα αφου 126 ειχε ολη η οθονη. Μετα απο ενα βρισιμο απο τον πατερα μου συμφωνησαν να κανουν την επισκευη με δικα τους εξοδα. 1 μηνα αργοτερα που την παρελαβα απο το ραμ διαπιστωσα οτι οι μαγκες απο τα μακ. περ. με δουλεψαν και τον μονο που ειχαν κανει με δικα τους εξοδα ηταν να την στειλουν πισω στο ραμ . Απο τα νευρα μου την ξαναβαλα στο κουτι και την πεταξα στα σκουπιδια.

Με λιγα λογια: προτιματε επωνυμα προιοντα και αγορες κατευθειαν απο την αντιπροσωπεια οπου δυνατον.

κατα τη γνωμη μου τασο επρεπε να παρεις το ΙΝΚΑ, κατι αλλο ο φαλακρος στο ραμ σοπ ο πωλητης, δεν γουσταρει μια?

Τάσο, τέτοια μεταχείριση, δυστηχώς, δεν έχουν και λίγα άτομα. Όμως, όπως είπε και ο Πιέρος.....

Αρχική απάντηση από Pieros

Με αυτό το ποστ καποια μαγαζιά θα χαντακοθούν, φυσικά αυτό είναι υπερ μας,

Στα μαγαζιά να προσθέσουμε και τις αντιπροσωπίες...

Εγω πιστευω οτι εφταιγαν τα μακ. περ. αφου το ραμ ακολουθησε τη διαδικασια και διαπιστωσε τη βλαβη. Τα μακ ειναι που με δουλεψαν αφου ειπαν οτι θα το φτιαξουν αλλα δεν εκαναν τιποτα.

η ομηρεία της ABIT NF7S rev 2.0

έληξε με την επιστροφή νέου τεμαχίου....

το σκηνικό απο Computer Data ,διήρκεσε ακριβώς μια βδομάδα χωρίς να ενοχλήσω

κατευθείαν με πήραν τηλ να παραλάβω το νέο.

Αρχική απάντηση από JiMk

Infoquest... χάλια στο RMA, έχω αλλάξει 1 vga =2μήνες. 5WD JB ο ένας πίσω απ τον άλλον ψοφούσαν = 1 μήνα ο ένας περίπου.

Νομιζω οτι πρεπει να ξανασκεφτεις το ολο σκηνικο με την quest ειδικα για τους δισκους. Και επειδη τον εναν δισκο τον αλλαξα εγω, θα ηταν προτιμοτερο να πεις οτι η μεταφορικη που συνεργαζεται με το καταστημα στην Εδεσσα που μενεις εκανε τον πρωτο WD μια εβδομαδα να τον φερει και οτι με το που τον παρελαβα (Παρασκευη) την επομενη ημερα(και οχι εργασιμη μαλιστα, Σαββατο ηταν) ειχες τον καινουριο στα χερια.

Οπως επισης για την VGA που εκανε ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ καιρο να γυρισει καλο θα ηταν να πεις και ποσο καιρο εκανε η εταιρια που την εδωσες στην Εδεσσα να την στειλει στην quest.

P.S. Δεν δουλευω εδω και παρα πολυ καιρο στην Infoquest απλα ετυχε τον κο Τζιμακο να τον εξυπηρετησω οσες φορες περνουσε απο το χερι μου.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.