Jump to content



The RMA club


ea6gka

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον σε αυτο το θεμα θα ποσταρουν ατομα ατυχα σαν και εμενα κακη ωρα που περιμενουν καποιο εξαρτημα απο καποιο καταστημα. Εδω θα συμπαραστεκομαστε ο ενας στον αλλον, θα εκφραζουμε τα παραπονα μας, τις εντυπωσεις μας και οτι αλλο μας προξενησε εντυπωση κατα τη διαρκεια του καταραμενου ΡΜΑ.

Ειπα οτι δεν θα τη πηγαινα πισω τη μητρικη, αλλα το ειπα στο καταστημα και με ειπανε οτι αν δεν τη παω πισω θα ειμαι *******. Ε με πεισανε τελικα και την πηγα, και τωρα περιμενωωω ποτε θα γυρισει, ελπιζω το συντομοτερο γιατι εχω φριξει:wall: :wall: :wall: :wall: :hehe:Ελπιζω να μην κανω παλι ενα μηνα οπως μου λεγανε την πρηγουμενη φορα. Αντε ρε γμτ που ειναι η μητρικη μου :cry:

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

στην ίδια φάση και εγω

αναμένω abit nf7s rev 2

απο computer Data

έφαγε φρίκη η μητρική στο εντελλώς άσχετο

και δούλευα μόλις 11χ200

κουραγιο σκοτεινε, θα ερθουνε μερες πιο φωτεινες,

το σημα των απανταχου ΡΜΑ'δων ειναι τουτο:rip:

15 μερες και βαλε εκανε το pc-store να μου φερει το ΑΒΙΤ μου...

INTERSET SUX BIG TIME

Εγώ περιμένω κάτι dlink 900+ κάτι μήνες τώρα...

Ευτυχώς αν έχεις γνωστό στο μαγαζί κάνεις τη δουλειά σου γρήγορα. Μου χάλασε το Plextor 52/24/52 το γύρισα rma και αντί να το περιμένω έσκασα 57 και πήρα το 708. Μ'ωραίοςςςςςςς!

Και γω σήμερα έδωσα κατι ηχεία creative t5400 επείδη δεν δουλευέ το δεξι μπροστά. Απο καιρό βέβαια αλλά όλο το ανέβαλα.

Τώρα είμαι με κάτι ΑΤΑ (model K1108) των 15. Απο το τίποτα...

Θα κάνω τουλάχιστον 15 μέρες να τα πάρω πίσω. Ελπίζω διωρθωμένα (τα ίδια) ή άλλα

Μεχρι τωρα τυχερος...μου εχουν χαλασει 2 WD 80JB και τους αλλαξανε και τους 2 στο Πλαισιο! Με την αποδειξη αγορας φυσικα παρουσα....

Από επαγγελματική εμπειρία:

Συνήθως οι μεγάλες καθυστερήσεις οφείλονται σε καθυστέρηση αποστολής / παραλαβής από το κατάστημα προς / από την αντιπροσωπεία.

Ενδεικτικοί (καθαροί) χρόνοι επισκευής από αντιπροσωπείες:

Quest: 2-8 ημέρες

Oktabit: 1-5 ημέρες

Interset: 1-5 ημέρες

Edit: Είναι επίσης βασικό το κατάστημα να ''κυνηγήσει'' λίγο το θέμα. Σε αυτή την περίπτωση αποφεύγονται καθυστερήσεις.

Με αυτό το ποστ καποια μαγαζιά θα χαντακοθούν, φυσικά αυτό είναι υπερ μας,

λοιπον εγω ειχα ενα συμβαν με εναν μπαρτον(δικη μου υπαιτιοτητα με εμφανη σημαδια,κρυβε λογια) και τον πηγα σε μεγαλο μαγαζι με την ελπιδα οτι δε θα δουν.....

και τελικα δεν ειδαν τα τουβλα....η αλλαγη εγινε την ιδια μερα.....

και εχω brand new κομματι τωρα...

και η ζωη συνεχιζεται.infos σε πμ

Infoquest... χάλια στο RMA, έχω αλλάξει 1 vga =2μήνες. 5WD JB ο ένας πίσω απ τον άλλον ψοφούσαν = 1 μήνα ο ένας περίπου.

Αρχική απάντηση από naz

και τελικα δεν ειδαν τα τουβλα

Αντι να πινεις νερο στο ονομα τους.........:p

Αρχική απάντηση από JiMk

Infoquest... χάλια στο RMA, έχω αλλάξει 1 vga =2μήνες. 5WD JB ο ένας πίσω απ τον άλλον ψοφούσαν = 1 μήνα ο ένας περίπου.

Θα διαφωνίσω .. μέσα σε μια βδομάδα 2 φορές με είχαν εξυπηρετήσει.

Πολύ καλή οργάνωση

Εγώ έχω δυο περιπτώσεις με την Quest.

Η πρώτη αφορά ένα motherboard GA-7N400 pro2 το οποίο αγοράστηκε τον 9/2003 από τοπικό κατάστημα στη Μυτιλήνη και τον 4/2004 έσκασε ο firewire controller του. Η Quest αποφάνθηκε τον 6/2004 ότι δεν το καλύπτει η εγγύηση γιατί η βλάβη προκλήθηκε από ένα σωρό ανόητους λόγους μέχρι και από εγκατάσταση λογισμικού είχαν γράψει σε ένα πρόχειρο και ανυπόγραφο κωλόχαρτο που μου έδωσαν. Εγώ όμως δε τσίμπησα και ζήτησα επίσημη τεχνική έκθεση γραμμένη στα αγγλικά, τυπωμένη σε χαρτί με το λογότυπο της εταιρίας τους και υπογεγραμμένη από αυτόν που έκανε τον έλεγχο, για να το στείλω μαζί με τη μητρική στην Giga Byte στην Ταϊβάν. Τελικά εχτές με ειδοποίησαν από το κατάστημα που είχα αγοράσει τη μητρική ότι η Quest δεν θα κάνει τέτοια έκθεση αλλά θα δώσει νέα μητρική.

H δεύτερη περίπτωση αφορά ένα HD 2.5 Hitachi που αγοράστηκε τον 11/2003 από MgManager και στις 24/6/2004 χτύπησε μπιέλα, Defective Device μου έβγαλε το feature tool της Hitachi. Το MgManager τον έστειλε στην Quest στις 28/6/2004 και μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τίποτα νεότερο. Το αξιοπερίεργο με αυτό το δισκάκι είναι ότι δεν δέχεται το Serial Number του το RMA της Hitachi και μου βγάζει ότι πρέπει να επιστραφεί στο κατάστημα που αγοράστηκε. Κάτι ύποπτο πρέπει να συμβαίνει. Ελπίζω να μου έχουν απαντήσει μέχρι τις 28/7/2004, γιατί αλλιώς ετοιμάζω τη σχετική επιστολή προς την Hitachi η οποία θα στολίζει αναλόγως τις Quest και MgManager.

Αρχική απάντηση από JiMk

Infoquest... χάλια στο RMA, έχω αλλάξει 1 vga =2μήνες. 5WD JB ο ένας πίσω απ τον άλλον ψοφούσαν = 1 μήνα ο ένας περίπου.

Περίεργο. Εγώ από τα RMA της έχω τις καλύτερες εντυπώσεις:

- Μου χάλασαν τα Creative DTT2200 και μου έδωσαν χωρίς διαφορά τα 5500 (που έχουν και ξεχωριστό DolbyDigital Decoder) :T:

- Μου κάηκε δίσκος (δικό μου φταίξιμο: ακούμπησε κάτι μεταλικό στην πλακέτα του ενώ δούλευε) και μου έδωσαν καινούριο :T:

- Μου κάηκε το cooler στην Gigabyte 9700Pro και μου έδωσαν άλλη ίδια.

- Ενα χρόνο μετά, μου ξαναχάλασε η 9700Pro (αυτή τη φορά έφταιγα εγώ: τσάκισε στη μια γωνία ο πυρήνας από βιαστική τοποθέτηση waterblock) και μου έδωσαν 9800Pro χωρίς επιπλέον χρήματα :T:

- Ένας φίλος μου ξεκόλλησε κατά λάθος ένα πυκνωτή από την motherboard του (GA-7VAXP) και του έδωσαν καλύτερη (GA-7VAXP-A Ultra) χωρίς διαφορά τιμής :T:

Σε κάθε περίπτωση, ο χρόνος του RMA δεν ξεπέρασε τις 10 ημέρες :)

Μπορεί λοιπόν σαν εταιρία να μην είναι η καλύτερη, αλλά από το service της δεν έχω παράπονο :)

Η Quest έχει συγκεκριμένο πρόβλημα με την Gigabyte: Αν ''σκάσει'' εμφανώς κάτι στην μητρική (πχ mosfet, πυκνωτές κλπ) απαφαίνεται συνήθως: ''βλάβη λόγω τροφοδοσίας ρεύματος'' και το ''ρίχνει'' εκτός εγγύησης. Σε τέτοια περίπτωση και όπου βέβαια όντως δεν υπήρχε πρόβλημα τροφοδοσίας (π.χ. το ΑΤΧ βύσμα είναι ''καθαρό'' και δεν υπάρχουν άλλα εμφανή σημάδια) απαιτείται επιμονή (με τρόπο ανάλογο αυτού που περιγράφει ο jpan) και το πρόβλημα λύνεται.

Δε ξέρω παίδες. Ίσως είμαι απο τις λίγες περιπτώσεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα ξανααγοράσω κάτι απο αυτούς.

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Μεχρι τωρα τυχερος...μου εχουν χαλασει 2 WD 80JB και τους αλλαξανε και τους 2 στο Πλαισιο! Με την αποδειξη αγορας φυσικα παρουσα....

καλα τωρα μιλας για το πλαισιο το οποιο ναι ειναι μπακαλικο αλλα ακουστε αυτο για να δειτε τι σημαινει rma...

λοιπον ειχα παρει ενα ΑΛΒΑΤΡΟΝ και του εβγαλα τα ματια...

το πηγαινω λοιπον πισω και μου λενε πηγαινε να στο ελενξουν.Το πηγαινω λοιπον με το φοβο μην βαλει πανω κανα ΑΜΔ και σκασει το μαγαζι(εδω να πω οτι απο αυτα που τις εκανα εκαψα και το χερι μου λιγο οποτε φανταστειτε)

παω λοιπον και σε μιση ωρα μου εκοψαν πιστωτικο και πηρα το chaintech!

μεχρι εδω καλα θα μου πειτε...και οτι ειμαι κακο παιδι και κανω τσατσιες..:p :p

το κορυφαιο ομως ειναι εδω..

Μετα απο 3 μερες χτυπησε το τηλεφωνο και μου ειπαν οτι ειναι απο το πλαισιο και αν τωρα με την καινουργια μητρικη εχω κανενα προβλημα..

Αν εχω μου ειπαν να την παω πισω να την αλλαξω!:worship: :worship: :hehe::rofl:

τα σχολια δικα σας..

λεω να κανουμε μια λιστα με ποιες εταιριες αντιπροσωπουνται απο ποιοε αντιπροσωπειες στην ελλαδα καθως και να βγαλουμε ενα πινακα αξιολογησεις καταστηματων και αντιπροσωπειων ετσι ωστε να βλεπει καποιος πριν αγορασει να ξερει στην στραβη τι να περιμενει. τι λετε?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.