Jump to content



Techneasy.gr - Αμφισβήτηση συναλλαγής


RGit7789

Recommended Posts

Φιλε ison πραγματικα ευχαριστω πολυ για το κοπο σου! Αν χρειαστεις οτιδηποτε απο Θεσ/νικη ή σε φερει ο δρομος σου κατα εδω κερναω μπυρες! :T:

Οσο αφορα την ολη ιστορια, εχει αναλαβει απο προχτες η τραπεζα. Μου ειπαν να περιμενω τηλεφωνο απο τα κεντρικα απο βδομαδα για επιβεβαιωση και στη συνεχεια θα αρχισουν να προσπαθουν να ερθουν σε επικοινωνια με την εταιρια να δουν τι εχει να πει.

Συνηθως απο οτι μου ειπε ο υπαλληλος σε αναλογες περιπτωσεις οι εταιριες τρεναρουν την ολη διαδικασια μεχρι τελους της προθεσμιας (40 μερες) και γι'αυτο καθυστερει τοσο..

Τιποτα ρε μαν στο δρομο μου ειναι ...δεν μου κανει κοπο να βαλω αλαρμ και να κατεβω να δω 2 λεπτα :)

Αν ξαναπερασω σημερα θα ξαναδω

  • 2 weeks later...
  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Αυτο δεν εχει καμια απολυτως σχεση με την περιπτωση του φιλου πιο πανω...:slap:

Πραγματικα καμια απολυτως σχεση ομως ;)

Και εγω δυσκολευομαι να καταλαβω φιλε gataga τι σχεση εχει η συγκεκριμενη υποθεση με τη δικη μου περιπτωση..

Ακουστηκε το ονομα της Techneasy αναμεσα στο ολο κυκλωμα των κλεπταποδοχων?

Το ονομα της εταιρείας (βαση ενημερωσης μου μέσα απο την εταιρεία κινητής) φέρεται εμπλεκόμενο.

Συνεπώς το βλέπω δύσκολο να βρεθεί επαφή της τράπεζας με το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Επίσης αν πρόσεξες στην σελίδα τους αναγράφουν για δημιουργία νέας εταιρείας (πολύ αμφιβάλω)

Επίσης έχει βγεί από όλες της μηχανές ελέγχου τιμών (πχ skroutz, κλπ). Δεν σου κάνει εντύπωση πως ένα τόσο δυνατό site (ειδικά σε τιμές κινητών μεγάλης αξίας) εξαφανίζεται τόσο γρήγορα απο παντού και σταματάει η προώθηση του ?

Ουδέποτε είχα πρόβλημα στο παρελθόν με το συγκεκριμένο κατάστημα.

Τι να πει κανείς...

  • 4 weeks later...

Η προθεσμια εληξε σημερα. Το καταστημα δεν εδωσε σημεια ζωης, οποτε την υποθεση τη κερδισε η τραπεζα. Τα χρηματα, οπως με ενημερωσαν, θα μου επιστραφουν μεχρι το τελος της βδομαδας.

Τελος καλο, ολα καλα.. ;)

Με εμάς που έχουμ πρόβλημα εγγύησης?? Τί κάνουμε? Έχω ένα ASUS λαπτοπ αγορασμένο και έχει πρόβλημα :(

Είναι αντιπρόσωπος της ASUS? Θα δεχτεί το εντός εγγύησης laptop μου να μου το διορθώσει με την απόδειξη του techneasy?

Οκ μολις ρωτησα, δεν εχουν το service. Κανε ενα τηλεφωνο εδω: 0080044142044 (mail: support@asus[dot]gr)

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!

Συμπληρώνω όλα τα πεδία της φόρμας σωστά αλλά όταν πάω να γράψω το Serial Number μου το κοκκινίζει και μου λέει να συμπληρώσω όλα τα πεδία...

Κάποιος άλλος τρόπος να τους βρω υπάρχει? :S

Στο τηλέφωνο παραπάνω. Είσαι σίγουρος ότι είναι το σωστό S/N; Σε κάποια μηχανάκια είναι κάτω από την μπαταρία...

Asus Tech Support & Service... ha ha ha ha.

Καλό κουράγιο, υπομονή και κατανόηση.

( τόσο χάλια είναι, δεν ειρωνεύομαι κάποιον από εσάς σε περίπτωση που παρεξηγήσατε )

Τα τρία τελευταία που έστειλα (Τσεχία αν θυμάμαι καλά) δεν έκαναν πάνω από 5-6 ημέρες.

Εκεί που καθυστερούν πάντα είναι σε παραγγελία ανταλλακτικών (εκτός εγγύησης) και χρεώνουν και τρελά μεταφορικά και είμαστε :OT: ...

Σαν ιδιώτης λέω, και κυρίως στην συνεννόηση όχι στον χρόνο που κάνουνε να σου έρθουνε πίσω φτιαγμένα ή νέα αφού τα παραλάβουνε αυτοί.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.