aris20 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 22, 2012 Θέλω να κάνω Tuning το αυτοκινητο μου, είναι ένα Starlet του 96-97 με τον 1. στους 88HP, ο κινητήρας του από ότι γράφει επάνω είναι ο 4Ε-FE...Τι αλλαγές μπορούν να γίνουν στον κινητήρα με χαμηλό κόστος για να γίνει πιο σφαιράτο..?Από ότι βλέπω στο πρόγραμμα Autodata, λέει πως μπορεί να αλλάξει το ignition timing και το idle speed σε rpm...Πόσους ίππους μπορώ να πάρω με μικροαλλαγές...?Stratis Autosport - Toyota StarletΕδώ έχουνε πάει τον 4Ε-FTE στους 330 ίππους. Αλλά εντάξει είναι κινητήρας με turbo ενώ ο 4Ε-FE όχι, αλλά θέλω να το πειράξω... Επειδή είναι παλιό αυτοκίνητο δεν με πειράζει να το πειράξω..Όσοι ξέρουν και ασχολούνται ας μου δώσουν κανένα TIP, με πείραγμα στο πρόγραμμα θα μπορούσε να πάρει καμιά 5-6 ίππους? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Φεβρουάριος 22, 2012 #2 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Γιατι δε κοιτας να το ελαφρυνεις; Αν δε πειραξεις εντοσθια η σοβαρες ατμοσφαιρικες δουλειες δε βγαζεις σοβαρη αποδοση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris20 Φεβρουάριος 22, 2012 Author #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Δεν έχεις και άδικο... Έχω τόση σαβούρα στο πορτ μπαγκάζ που εάν το αδειάσω παίζει να πάρω και 1-2 ίππους παραπάνω.. Χαχαχα... Πόσα κιλά θα καταφέρω να κερδίσω με μια απλή μείωση βάρους?Κρίμα είναι να τα βγάλω όλα και να κερδίσω απλά με το ζόρι 50-60κιλά.Ήδη είναι πολύ light αυτοκίνητο πιστεύω διότι ζυγίζει γύρω στα 940kg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Φεβρουάριος 22, 2012 #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Κι εσυ απογοητευμενος απο το κ@λοκιβωτιο εεε??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Φεβρουάριος 22, 2012 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Βρε γδυστο απο τα πολλα πολλα και μετα αν εχεις ορεξη πετας ολοκληρα εξαγωγες εισαγωγες απο μεταχειρα η απο γνωστο γιατι να ριξεις λεφτα σε τετοιο μοτορι δε ξερω ποσο το θες.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris20 Φεβρουάριος 22, 2012 Author #6 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Χαχαχα δεν είναι τόσο κ@λοκιβώτιο... Απλά είναι ένα παλιό αυτοκίνητο . Θέλω να του δώσω ένα boost χωρίς μεγάλα έξοδα.. Να ρίξω λεφτά εννούσα με κανένα πρόγραμμα όχι τίποτα σπουδαίο. Απλά το Autodata λέει ότι τα rpm σε αυτόν τον κινητήρα είναι Adjustable, και δείχνει κ τρόπο στο να αυξήσεις τους ίππους του κινητήρα!! Με μια απλή βίδα δηλαδή!! Και για αυτό υπέθεσα κάποια μπορούν να δεχτούν Boost χωρίς πολλά πολλά. Επίσης διάβασα ότι ο κόφτης από τις 6600 rpm (αν και εγώ μια φορά σε μια προσπέραση πήγε στους 6800 αλλά τέσπα) μπορεί να πάει πάνω απο 7000... Ότι απλά είναι limited από την ρύθμιση απλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Φεβρουάριος 22, 2012 #7 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Aν σε τρώει να του κανεις κάτι κοίτα για ενα turbo. Για ατμοσφαιρική βελτίωση τέτοια μοτερ ισχύει το "Δίνεις πολλά, παιρνεις λιγα". Εκτός αν μπορεσεις να βρεις τροπέτο με τον 4Ε-FTE κομπλέ. Μετά πρέπει να ρίξεις λεφτά και στο στήσιμο του αυτοκινητου (φρένα, αμορτισερ κλπ). Για εμενα μην το ελαφρυνεις κι'αλλο, η αν θες να το κανεις το προσεκτικό στήσιμο του αυτοκινητου δεν το γλυτώνεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pontium Φεβρουάριος 22, 2012 #8 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Δεν έχω εμπειρία απο Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα,αλλά σε θέμα χαρτογράφισης του εγκεφάλου θα μπορούσες να ανεβάσεις λίγο τα fuel και ignition maps.Φυσικά πρέπει να έχεις και τον κατάληλο εξοπλισμό για να το φορτώσεις πάνω.Εγω χρησιμοποιώ το winols,αν και το tunerpro που ειναι free,έχει αρκετές δυνατότητες.Για το τελευταίο μπορείς να βρεις έτοιμο xdf για τον εγκέφαλο σου και να αρχίσεις τους πειραματισμούς.Όταν όμως λέμε λίγο,ενοούμε λίγο,μην το κάνεις πήχτρα σε βενζίνη και μπουκώνει μετά Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 22, 2012 #9 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 22, 2012 Πηγαινε σε εναν με ανταλλακτικά Toyota και ρωτα ποσα θελει για να παρει το μοτέρ σου και να σου δώσει ενα Glanza, να ξεμπερδεύεις. Οτι αλλα λεφτά δώσεις, θα ειναι άσκοπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris20 Σεπτέμβριος 7, 2012 Author #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2012 Να σας πώ αυτό λέει ότι κάνει σε Toyota 4e-fe..RARE 96+ Toyota Reflect 4EFE 5EFE 4E 5E TURBO KIT T3T4 | eBayκάνει 470ευρω... Ισχύει..?Λέει ότι αποδίδει το kit μέχρι 485 άλογα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Σεπτέμβριος 7, 2012 #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2012 Σε αυτά που ρωτάς υπάρχουν 2 ερωτήσεις:1. τι budget έχεις2. τι χώρο έχεις στην αποθήκηΑν έχεις κάτω από 3000 ευρώ δεν νομίζω ότι αξίζει να ασχοληθείς.Θα πρέπει να στοκάρεις 2ο μοτέρ, να πάρεις κάτι σαν το ΚΙΤ που βρήκες και να γίνεις κολλητάρι με κάποιον μηχανικό (αφού θα τον βλέπεις κάθε μέρα). Τώρα για να το τουρμπίσεις καλό είναι να βρεις κάποιον που τό 'χει κάνει. Εύκολη υπόθεση δεν είναι διότι πρέπει να τσεκάρεις αρκετές παραμέτρους (= φτάνουν τα εργοστασιακά μπεκ? σχέση συμπίεσης? κλπ κλπ κλπ που δεν θυμάμαι θα σου πει κάνας πιο ειδικός).Επίσης θες φρένα (200-300 ευρώ στην καλύτερη) αναρτήσεις (200-300 ευρώ στην καλύτερη - αν αλλάξεις π.χ. αντιστρεπτικές θέλει ψάξιμο να τις βρεις + extra κόστος), πιθανώς ζάντες/λάστιχα να χωρέσουν τα φρένα και πολύ χρόνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris20 Σεπτέμβριος 7, 2012 Author #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2012 Το έψαξα στο ίντερνετ και είδα ότι είναι πολύ κακής ποιότητας αυτό το kit... Δεν με συμφέρει διότι με 900ευρώ παίρνω έτοιμο κινητήρα 4e-fte με 135hp.. Oποτε τελικά το αφήνω εδώ .. Ένα φίλτρο αέρα θα βάλω απλά και τέλειωσε η ιστορία... Καλύτερα καινούργιο αμάξι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Σεπτέμβριος 7, 2012 #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2012 Ένα φίλτρο αέρα θα βάλω απλά και τέλειωσε η ιστορία... Χαχαχαχαχαχαχαχα.Τοσο ψαξιμο για να πεις αυτο στο τελος?Τragic.Βαψε και την εξατμιση με spray nickel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Σεπτέμβριος 7, 2012 #14 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2012 Και ας μην ξεχασουμε και τα πιτσιλιστηρια με τα μπλε φωτακια....!!! Anyway, σε τετοιο αμαξι, μονο αν το αγαπας πολυ και θες οπωσδηποτε να το κρατησεις, θα δαπανησεις χρηματα. Θα σου φυγουν απο 800-1500. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris20 Σεπτέμβριος 7, 2012 Author #15 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 7, 2012 Χαχαχαχαχαχαχαχα.Τοσο ψαξιμο για να πεις αυτο στο τελος?Τragic.Βαψε και την εξατμιση με spray nickel.Την εξάτμιση την έχω αλλάξει.... Για να ακούγεται πιο ωραία... Αλλά έχετε δίκιο, δεν αξίζει τιποτα σε αυτό πεταμένα λεφτά.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Σεπτέμβριος 8, 2012 #16 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 φίλτρο-εξάτμιση-πρόγραμμα είναι το κλασσικό σε τέτοιες περιπτώσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Σεπτέμβριος 8, 2012 #17 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Φιλαρακι εγω λεω να κρατησεις το starleτακι σου οπως ειναι και να παρεις ενα τετοιο να σπας πλακα!:banging:Toyota Starlet KP60 4AGE 16V '1984 - Car.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Σεπτέμβριος 8, 2012 #18 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2012 Θέλω να κάνω Tuning το αυτοκινητο μου, είναι ένα Starlet του 96-97 με τον 1. στους 88HP, ο κινητήρας του από ότι γράφει επάνω είναι ο 4Ε-FE...Τι αλλαγές μπορούν να γίνουν στον κινητήρα με χαμηλό κόστος για να γίνει πιο σφαιράτο..? Από ότι βλέπω στο πρόγραμμα Autodata, λέει πως μπορεί να αλλάξει το ignition timing και το idle speed σε rpm... Πόσους ίππους μπορώ να πάρω με μικροαλλαγές...? Stratis Autosport - Toyota Starlet Εδώ έχουνε πάει τον 4Ε-FTE στους 330 ίππους. Αλλά εντάξει είναι κινητήρας με turbo ενώ ο 4Ε-FE όχι, αλλά θέλω να το πειράξω... Επειδή είναι παλιό αυτοκίνητο δεν με πειράζει να το πειράξω.. Όσοι ξέρουν και ασχολούνται ας μου δώσουν κανένα TIP, με πείραγμα στο πρόγραμμα θα μπορούσε να πάρει καμιά 5-6 ίππους? υ Ακριβώς επειδή είναι παλιό πολλά πειράγματα δεν μπορείς να κάνεις γιατί θα πάρεις του κυλίνδρους στο χέρι. Το Starlet σου λίγο να το ελαφρύνεις και να βάλεις καμιά πιο σωστή ανάρτηση και θα έχεις εργαλείο. απο κει και πέρα 1) όπως σου είπαν οι λοιποί Λαμπίτες, ένα τροπέτο απο 4EFTE είναι ταμάμ.Βάζεις και τις ημιενεργητικές και είσαι κομπλέ. 2) κάποιος 4AGE αν μπορεί να κουμπώσει , και πάλι θα είσαι οκ. 3) αν σε τρώει τόσο πολύ με αυτό το μοτέρ, να βάλεις τα εξαρτήματα του JDM spec 4ΕFE, που έβγαζε κοντά 100 άλογα. Χρήματα έχεις προφανώς για να σκέφτεσαι όλα τα παραπάνω σε τέτοιους καιρούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
herc2k Ιούλιος 31, 2013 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2013 offtopic ερωτησηεχει κανεις το autodata? ελλινικο η αγγλικο πια ειναι η τελευταια εκδοση?στειλτε πμ αν υπαρχει κανενα λινκευχαριστω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.