Jump to content



Αντιμετωπιση απο καταστημα επειτα απο μια "μη επιτυχημενη" αγορα (must read!!)


astrovasilis

Recommended Posts

Εξαιρετικό κατάστημα! Από εκεί πήρα τον φορητό Dell n5110 (χιλιόχρονος ναναι) και ένα κάρο περιφερειακά. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι και θα πάνε πολύ μπροστά. ΜΠΡΑΒΟ :magic:

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Ο πεσσιμιστής μέσα μου λέει πως τώρα που το κατάστημα έχει καλή "φήμη", θα πλακώσουν για πελάτες οι RMA-άκηδες που ψάχνουν για δωρεάν αναβάθμιση. Μόλις την "πατήσει" το κατάστημα μία, δύο φορές με 'δαύτους φοβάμαι πως θα αλλάξει στάση σύντομα.

αλλη μια ,για να μην ξεφυγει αδιαβαστο........

Ο πεσσιμιστής μέσα μου λέει πως τώρα που το κατάστημα έχει καλή "φήμη", θα πλακώσουν για πελάτες οι RMA-άκηδες που ψάχνουν για δωρεάν αναβάθμιση. Μόλις την "πατήσει" το κατάστημα μία, δύο φορές με 'δαύτους φοβάμαι πως θα αλλάξει στάση σύντομα.
Ο πεσσιμιστής μέσα μου λέει πως τώρα που το κατάστημα έχει καλή "φήμη", θα πλακώσουν για πελάτες οι RMA-άκηδες που ψάχνουν για δωρεάν αναβάθμιση. Μόλις την "πατήσει" το κατάστημα μία, δύο φορές με 'δαύτους φοβάμαι πως θα αλλάξει στάση σύντομα.

ο πεσιμιστής καλά θα κάνει να αλλάξει γνώμη.

το συγκεκριμένο κατάστημα εδώ και χρόνια έχει την ίδια πολιτική και συνεχώς βελτιώνεται. εδώ και περίπου 5χρόνια όσες φορές έχω ψωνίσει (μέσω ίντερνετ) ή από φίλους που έχω στείλει συστημένους δεν έχει δημιουργηθεί το παραμικρό.

την άποψη αυτή ενισχύουν και πολλά μέλη του thelab σε συζητήσεις off the record εδώ και χρόνια για το στίγμα του μαγαζιού.

τις χρυσές εποχές του άριστου after sales support στο Πλαίσιο....πίστεψέ με...όσοι RMA-άκηδες και να έσκασαν ζημιά δεν έκαναν στο Πλαίσιο......γιατί πολύ απλά ώντας μέσα στα κόλπα είχαν από 10φίλους και όλοι ψώνιζαν από εκεί.....τι κι αν έκανε 10rma το Πλαίσιο....την ίδια ώρα πούλαγε 100 στον ευρύτερο κύκλο.

Και για όσους σκέφτονται οτι όσοι γράφουμε θετικά κάνουμε διαφήμιση στο Msystems καλά κάνουν και το σκέφτονται.

Αντίστοιχα κάναμε στο Πλαίσιο όταν ήταν εντάξει παλαιότερα όπως και στα Multirama.

Από τότε που τραβήξανε όμως διαφορετικές γραμμές, ο κόσμος στα fora ρίχνει αλλού την ψήφο του.

Έτσι είναι κύριοι. Αν αξίζεις θα το καρπωθείς. Αν πας να το παίξεις πονηρός θα σου γυρίσει μπούμερανγκ.

Καλά τα μπανεράκια και τα διαφημιστικά σε ραδιόφωνο και τηλεόραση....αλλά η ΚΑΛΗ φήμη δεν ζωγραφίζεται στα flyer. Κατακτάται μέρα με τη μέρα από κάθε ευχαριστημένο πελάτη που θα σε προτείνει στον κύκλο του.

Να ρωτήσω κάτι άσχετο,όταν λέμε RMA δεν εννούμε αντικατάσταση του προϊόντος απ´ τη μαμά εταιρεία;Πως θα χάσει το μαγαζί βάζοντάς τα όλα μαζί σ´ ένα κουτί και στέλνοντάς τα έξω;Τα μεταφορικα;

To κόστος για ένα μαγαζί όπως είναι το Πλαίσιο, το Multirama, ακόμα και το Msystems δεν είναι τα μεταφορικά αλλά οι εργατοώρες των υπαλλήλων που θα χρειαστούν για να διακπεραιώσουν την όλη διαδικασία. Κάτι που κοστίζει αρκετά σε σχέση με τα μεταφορικά.

Επίσης η πίστωση από ένα χαλασμένο προϊόν δεν γίνεται την ίδια στιγμή που θα πεις στην Intel π.χ πως έχεις 100 χαλασμένες CPU, αλλά μόλις η Intel τις ελέγξει και τις βρει χαλασμένες, που σημαίνει πως μέχρι τότε το κατάστημα έχει μπει μέσα για 100 CPU που έχει δώσει για αντικατάσταση των RMA.

Εχω αγορασει την dell μου απο το εν λογω καταστημα...αν και ηταν doa δεν μου την αλλαξαν αλλα με παρεπεμψαν στο service της dell (δεν ειχα ποτε εμπειρια απο αλλαγη προιοντος dell...και φοβομουν τα γνωστα)...

Στην αρχη "κολωσα" λιγο και λεω ωραια με κανουν μπαλακι τα πιασαμε τα λεφτα μας...μετα καταλαβα γιατι μου ειπαν να παρω dell κατευθειαν :)

Αντιστοιχη εμπειρια εχω απο υποδειγματικο after sales στο mgmanager που μου αλλαξανα 2 τροφοδοτικα και 1 ψυκτρα corsair με συνοπτικες διαδικασιες...του στυλ: εχουμε στοκ περνα να παρεις αντικατασταση...

+1 στην mssystems για την συμπεριφορα τους ...ειναι μεσα στο radar μου για μελλοντικες αγορες.

Μπράβο κι από εμένα στο κατάστημα. Με χαρά βλέπω πως υπάρχουν μικρομεσαίες (σε μέγεθος τζίρου) εταιρείες που μπορούν ν΄αντικαταστήσουν τις άλλοτε κραταιές επιλογές μας (Πλαίσιο-eshop). Αναφέρομαι φυσικά στο κάθε Msystems, MgManager κλπ. που χρησιμοποιούν άριστα το after sales support ως μέσο επιβίωσης στους δύσκολους οικονομικά καιρούς μας. Δεν ξέρω αν θα μπορέσουν τελικά ν' ανταγωνιστούν τις τιμές του εξωτερικού, αλλά σίγουρα αξίζει να τους υποστηρίζουμε αν η διαφορές είναι μικρές.

Προσωπικα δεν με πειραζει να πληρωσω ενα λογικο ποσο παραπανω και να παρω κατι απο ελλαδα ...γνωριζοντας ομως οτι σε περιπτωση προβληματος θα εχω μια σωστη αντιμετωπιση.

Πχ το mgmanager ΔΕΝ ειναι το ποιο φτηνο στο skroutz....αλλα αν μου ελεγες να διαλεξω μεταξυ αυτου και πλαισιου/e-shop ...θα πηγαινα με κλειστα τα ματια και ας εδινα και 10-20 ευρω παραπανω...

Προσωπικα δεν με πειραζει να πληρωσω ενα λογικο ποσο παραπανω και να παρω κατι απο ελλαδα ...γνωριζοντας ομως οτι σε περιπτωση προβληματος θα εχω μια σωστη αντιμετωπιση.

Πχ το mgmanager ΔΕΝ ειναι το ποιο φτηνο στο skroutz....αλλα αν μου ελεγες να διαλεξω μεταξυ αυτου και πλαισιου/e-shop ...θα πηγαινα με κλειστα τα ματια και ας εδινα και 10-20 ευρω παραπανω...

Η προσέγγιση αυτή είναι πολύ σωστή. :T: Παρ'ότι οι καιροί είναι οικονομικά δύσκολοι, τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις, πρέπει να αλλάξουμε.

Όταν ήμουν Αθήνα έμενα κοντά στο κατάστημα.

Έχω κάνει πολλές αγορές απ το εν λόγω κατάστημα και μπορώ να πω ότι είναι σωστοί επαγγελματίες.

Μπράβο στα παιδιά, σίγουρα θα τους ξαναπροτιμήσω για μελλοντικές αγορές..:T:

Καλα για το πρωτο ποστ οτι και να πουμε ειναι λιγο.

Απλα ΔΕΝ γινονται αυτα!

Ψωνιζω χρονια απο msystems, 6+.

Ευτυχως δεν μου εχει βγαλει κανενα ελλατωμα συσκευη που εχω αγορασει απο εκει,

αλλα οπωσδηποτε συγκρατω τον ενθουσιασμο μου για την περιπτωση που χρειαστω rma.

Επισης κατι ακομα αξιο αναφορας ειναι οτι προσφατα παρεπεμψα γνωστο μου για να αγορασει τη νεα του συνθεση απο εκει, και κατοπιν συνεννοησεως μεταξυ τους απο email και μονο, του εγιναν καλυτερες τιμες ανα προιον απο τις αναγραφομενες στο site.

Αυτές είναι συμπεριφορές σωστών επαγγελματιών. Μπράβο και πάλι μπράβο! :T: Καιρό τώρα το έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση το Msystems και το προτιμώ για τις αγορές μου :D

Και μονο το Facebook τους να κοιταξεις (τις αναρτησεις κλπ), οπως και το site καταλαβαινεις τι παιζει. Δεν εχω ψωνισει ακομα απο εκει (αν και ειναι παρα πολυ στο πατρικο) αλλα εχω στειλει πολλους φιλους μιας και τα τελευταια χρονια ακουω πολυ καλα λογια. Ολοι ευχαριστημενοι μεχρι στιγμης.

Ετσι χτιζεις ονομα με τον καλυτερο τροπο (και φθηνα εδω που τα λεμε). Πραγματικα ευχομαι να συνεχισουν ετσι, και δεν εννοω να κανουν δωρα 24/7, αλλα να μη φτυνουν το πελατη στα μουτρα.

Απο εκει πηρα το NAS μου (>1700€) προ 4μηνου. Σιγουρα τα εβρισκα φτηνοτερα αλλου, αλλα αξιζει να δωσεις το παραπανω οταν ξερεις οτι εχεις να κανεις με επαγγελματιες και οχι με μαγαζακια της κακιας ωρας !

Να επιβεβαιώσω και 'γω πως η εμπειρία μου απ' το Msystems είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!

Έχω κάνει RMA ένα προβληματικό τηλεκοντρόλ μιας Samsung TV-Monitor και έγινε αλλαγή αυτού παρόλο που ήταν εκτός εγγύησης...Mέχρι και τηλ στο κινητό με πήραν για να με ενημερώσουν σχετικά με την συμβατότητα του τηλεκοντρολ μετά από επικοινωνία που είχαν με την Samsung!

Έχω πάει και απ' το κατάστημα που ήταν πάρα πολύ καλό, οι υπάλληλοι πανέξυπνοι, εύστροφοι και γνώστες του αντικειμένου!

Έχω κάνει ήδη 2 άριστες αξιολογήσεις στο Skroutz για την πάρτη τους αλλά το αξίζουν!

Κατ' εμέ μακράν το καλύτερο κατάστημα ηλεκτρονικών στην Ελλάδα!

Όσο για την εμπειρία του παιδιού όπου του έκαναν δώρο τις αγορές του τι να πούμε, απίστευτο...τους αξίζει ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΟ!

Ελπίζω το θέμα αυτό να το παρακολουθεί και κανένας "κουστουμαρισμένος" από το Πλαίσιο, E-shop, Multi(d)rama και τις άλλες μεγάλες αλυσίδες του χώρου, για να παίρνουν παράδειγμα και να μην το παίζουν "αφεντικά" με το να μην δίνουν πιστωτικά, επιστροφή χρημάτων σε DOA προϊόντα, να ψάχνουν την μάνα τους και τον πατέρα τους για να σου βγάλουν ελλατωματικό κομμάτι εκτός εγγύησης και να πλασάρουν εκθεσιακά σαν καινούργια από τα οποία το 99% δεν υπάρχει ή δεν υπήρξε ποτέ με το site κατά λάθος να μην ενημερώνεται ποτέ! Τα ίδια και από το Multi(d)rama παρατηρώ αυτές τις μέρες με την κατάρευση τιμών... μην σχολιάσω καλύτερα! Στα ίδια χνάρια όλα τα τζιμάνια...

Αλλά τι να λέμε... εδώ έχουν απλήρωτους τους εργαζόμενούς τους κοντά χρόνο, η κομπίνα με το άρθρο 99 καλά κρατεί, πληρώνουν μερικούς για να μην μιλάνε οι υπόλοιποι, η εταιρία πάει για φούντο και προσωπικά οι ίδιοι έχουν κέρδη!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.