Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Ιάσονα (κ λοιποί), πάρε την BMW M1 και μπες στο setup του garage. Εκει θα δεις το FFB. Την 1η τιμή βάλτην από 26 στο 100. Βάλε στο 0 κάτι φίλτρα που έχει.

Επίσης το διαφορικό είναι ουσιαστικά ανοιχτό. Αύξησε το και πείραξε κ το coast.

Τέλος στις γενικές FFB ρυθμίσεις, βάλε το tyre load στο 60 και μηδένισε ότι έχει να κάνει με damping.

Φυσικά όλα τα βοηθηματα OFF.

Μετά βάλε την Brands που είναι από τις λίγες laserscanned πίστες.

Το FFB θα είναι στο 95% του Assetto κ το handling στο 70% (και βάλε) αλλά αξιοπρεπές. Η πίστα ως laserscanned θα σου δώσει τις μικρολεπτομέριες που θα περίμενες.

Απουσίαζει ο ήχος των ελαστικών.

Συνολικά αυτός ο συνδιασμός μου φάνηκε ανώτερος από το Raceroom ως εμπειρία.

more test is needed.

(σορρυ που δεν βάζω εικόνες αλλά είμαι από το κινητό)

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο feature είναι τα time trials στα οποία διαγωνίζεσαι για μια θέση στο εκάστοτε leaderboard του combo που επιλέγεις. Μπορείς να κατεβάσεις το ghost άλλου οδηγού για σύγκριση. Όπως στο raceroom δηλαδή! Thumbs up!

 

Υπάρχουν και κάποια επίσημα competitions: http://www.projectcarsgame.com/esports.html

Link to comment
Share on other sites

το Σαββάτο θα το έχω μου το έκαναν δώρο οι κολλητοί μου για τα γενέθλια μου :hehe:

ελπίζω με τον xbox 360 controller να είναι πιο εύκολο από το assetto για να έχω και κάτι εύκολο να παίζω μην παλεύω και με αυτό :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Mολις το δοκίμασα. FFB ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ, αίσθηση φρένων ΚΑΜΙΑ.

Δεν ξέρω τι παίζει με τα physics από την στιγμή που το τιμόνι και οι ήχοι δεν δίνουν καμία πληροφόρηση.

ΥΓ. Η AI είναι παρανοϊκή αν και σε αντίθεση με το Assetto Corsa, είναι ζωντανή. Επιχειρεί προσπεράσεις δηλαδή..

Test vehicle: Megane RS

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω το review από Matt Orr aka Empty Box από το iRacing Forum, μάλλον δεν βλέπω ούτε για το PS4 να το παίρνω παρά μόνο μετά από αρκετούς μήνες και μόνο κάτω απο 20 €. Το βάζω εδώ γιατί νομίζω ότι αρκετοί τον εμπιστεύονται και σίγουρα θεωρείται και είναι ένας από τους καλύτερους youtube simracer content producers.

 

 

 

Good gravy this game. Just.... LOL. I was playing this game the last week or so prior to release and I kept getting struck by the fact I don't think anything has actually improved at all over the last months. I thought I saw improvements, they surely did something... but the game(play) itself is still... what it is. Yes, a month or two ago I said the game could be good. There IS a core in there that could not suck... but this game right now is a 7 at absolute best in my book, and I think I'm crazy for even giving it that considering the hype.

In case you are wondering, my early access backing involvement was more or less to be able to lurk and check it out occasionally, essentially backing the project so it would happen. I paid for my copy and access early on, not one of those promo things they've given out a few times.I knew what to expect going into this (This isn't a post of "damn, it didn't live up to my own hype")...

So let's start off with remember kids, don't get Ian Bell'd.

Here's my review before I get around to getting more seat time - though I did have the early access and none of this is surprising outside the fact the game still suffers from things that were obvious months ago and are core items. PC version, Fanatec CSW v2, max difficulty, no assists.

Let's start with AI. This game has a career mode, it's a cornerstone item for Project CARS. That means the AI absolutely MUST be solid, otherwise half the game might as well not exist. Poor AI would just mean the career mode was a waste of development time.

First off, AI is absolutely batshit insane to the degree of feeling like you are racing a field of drivers that would only be believable if Takuma Sato and Francesco Dracone could somehow have a baby. Crazy, wildly insanely aggressive but yet totally clueless but yet knows their place once you assert you are the only one with a clue around these parts. You can just casually drive them off the road, they don't give a shit at all, it's hilarious driving someone else into the grass because they can't hold a line against you. Driving down the straights with the AI is fun, they just totally submit to your will. "Yes master, I shall take the agricultural route for you sir. I will now vacate the racing surface master. I am honored to go through the grass at 150 MPH sir."

They still are totally incapable of getting off the line even semi decently, most starts I gain at least 3 spots before Turn 1, where gaining 5-6 more isn't unheard of. I actually spent a good bit of time just restarting races from the back of the pack, it's a fun little challenge trying to dodge them and keep the car clean - good iRacing practice. 97ada74b88049a6d50a6ed40898a03d7.gif

There is also the bonus fact that almost every track has a corner or three where the AI just can't figure out how to go through there at any sort of speed. The second right hander (bottom of the hill) at Donington Park is one of the worst offenders I've seen, I've both buried my nose in the bumper of an AI countless times and have made more passes than I can count before the next right hander.

I'm not even joking on this - the AI in this game is sliiiiiiightly better than AC's. It really is worse in many regards, but it atleast goes for a pass! 97ada74b88049a6d50a6ed40898a03d7.gif

No comment multiplayer wise... I was in a lobby tonight... warmup ended.... and then the game crashed. Though everyone was baffled by the UI it seemed and totally confused as to what was going on. Driving standards were naturally horrid, I think even though 20 people were in a session only a few besides me turned a clean lap - and those that did were 3 plus seconds off my pace.

The UI though, it is indeed a mess.

Weather is another big feature - and I still am incredibly unconvinced. Might as well be dry track, no need for wet lines, tons of grip and apparently curbing is still just as grippy as usual. (again, this is the type of thing I was expecting to be tidied up) Gotta love pounding over the curbs at Tetre Rouge in the rain and watching the car just totally ignore the anti cut thingies and zoom on at full throttle like nothing even happened. There is no way in hell you can convince me that the way cars drive in the rain is anywhere close to real, no way in hell. I've walked on painted pavement, it's slippery. We all have. This is common knowledge, race cars don't magically gain more grip because it's a slippery surface. Wet grass? Not even more slippery than dry grass.

Also - wipers are overrated - windscreen never gets rainy enough to really matter much unless you have someone behind you at night.

Which, well... there is no back to your cockpit. LMPs and I believe every GT car in the game in the real world have bulkheads behind the cockpit which prevent the car behind blinding the driver with their lights. Not in Project CARS. Acceptable in rF2 and rF1 based games because they "look like crap" and aren't trying to hide it, not so much in a game that is supposed to be so mind blowingly amazingly pretty.

Graphics themselves are a total mixed bag. Tracks still look and feel as if they were left in the last gen. Yes development switched from 360/PS3 to XB1/PS4, but the tracks still look and feel PS3 era. Folks, there is a reason a lot of the really pretty shots of this game feature a tight zoom on the car, and it is a very good reason.

In the right weather and time of day yes, it is stunning, but at the same time it still feels incredibly gamey graphically. It's like the new Battlefield games - might be "pretty", but are really odd looking at the same time.

Now the good news :

It drives decently, and actually the road supercars have improved a bit in one way or another since I last drove them, where they made me want to uninstall the game. Still quite bizarre to drive - it's almost like driving in the winter : imagine if the rear tires are on ice at turn in, then you instantly start driving through some heavy snow. Lots of rotation, then it just stops. It's like you have Stretch Armstrong for your sidewalls or something.

Race cars though are believable enough on the GT and LMP side of things though, not really tried out the Formula cars since a few builds ago. That said, the Trans Am Mustang drives like a 3 legged dog, it just wants to pop onto it's outside rear tire and have you drive through the corner on throttle alone - kind of reminds me of an Team Redline setup. 97ada74b88049a6d50a6ed40898a03d7.gif

On the setup note, you do have all the options you would expect and many you would not - such as individually tweaking gear ratios on a street McLaren 12C for example... I'm sure many owners do that. Many! Setup options do make an effect, though sadly every default setup I've tried is easily whooped on by just a few basic adjustments. Not surprisingly, the sets are for pad users, a few clicks for wheel users to stiffen up the cars will result in A) a better driving experience and B) about a second off of your lap times.

On the race car front it's enjoyable enough for a game of this type. Street cars are easily enough avoided so it's not a major deal - if you want street cars anyways go buy Assetto Corsa, not this game.

FFB gets my approval. I actually really liked the feel with the default profile, no tweaking required. Reminds me a lot of RealFeel for rFactor / Game Stock Car Extreme. Not to mention, there is a HUGE amount of options to tweak, so even if you can't stand it out of the box eventually you should find something.


Overall, I don't think this game does anything better than the titles already available on PC, outside weather and graphics (occasionally). There are still far too many loose ends and things that still need fixing that have needed fixing for a long while, giving me pretty much zero faith (coupled with SMS' less than stellar reputation) anything is actually going to get fixed.

Not a chance this game will be a GT / Forza killer on consoles IMO - this is a game that people may enjoy, but they will play for 3 months and then forget they ever played it in the first place. It might find a home on PS4 given the lack of competition though.

Honestly, arcade games can be fun. Hardcore racing games (what I call games most would consider "simcade", which is a term I can't stand) can be fun. Sims are my preferred but I can appreciate other things. This game though... it wants to be a good racing game. It should be a good racing game. It could have been a good racing game. Instead... not impressed.

Honestly, if it weren't for the video thing I have going now I would have gotten a refund a long while ago. Even if I didn't get a refund, I wouldn't have purchased this game knowing what I knew (knowing the game needed FIXES that SMS probably wouldn't deliver). That's what I have to say on it.

Don't get Ian Bell'd guys.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Στο AI κάνει πολύ λάθος. Του Assetto είναι εκατομύρια φορές καλύτερο.

Έχω δοκιμάσει 12 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής. Όσο περισσότερο παίζω , τόσο πέφτει σε βαθμολογία.

Link to comment
Share on other sites

Αν και έπαιξα μια ώρα μόνο,έχω να πω,(και 2-3 ώρες με τον φίλο μου)πως το παιχνίδι έχει σχεδόν μηδενικό force feedback!

(τιμόνι: thrustmaster t100)

τί το έβαλα τέρμα,τί έβαλα τέρμα την δύναμη από τα λάστιχα που κάνει το τιμόνι πιο βαρύ και αν θέλει πιο πολύ δύναμη για να στρίψει τίποτα...feedback παίρνω μόνο λίγο σε στροφές,και αν πέσουν πάνω μου άλλοι...Σε ευθεία ή στα kerbs επάνω ή όταν φρενάρω ή feedback δεν υπάρχει.Θα ψάξω κιάλλο τις ρυθμίσεις να δω αν μου ξέφυγε κάτι..Επίσης δεν υπάρχει η αίσθηση της ταχύτητας..

Το παίζω χωρίς assists ,μόνο αγωνιστική γραμμή,και έχω να πω,ότι όπως και στα vids αλλά όπως και όταν είχα παίξει με το gamepad σε pc φίλου,είναι πολύ πιο εύκολο από το asseto corsa,πράγμα που το κάνει πιο διασκεδαστικό.

Μεγάλο ατου τα πολλά αμάξια που έχει και οι πολλές πίστες,σε σχέση με το asseto corsa που είναι ψιλοφτωχό.

Σε σύγκριση με το asseto,εκεί ένα λάθος αρκεί για να κάψεις μηχανή ή να χάσεις εντελώς τον έλεγχο,εδώ με αρκετή ταχύτητα το κάνεις πιο εύκολα,δε με χαλάει αυτό,στο ac πολλές φορές έκανα restart τον αγώνα γιαυτό το θέμαtongue.png .

 

Έχει τρομερά bugs ομως,μπορείς να κάνεις εκκίνηση πριν καν ανάψουν τα πράσινα φώτα..το ΑΙ δεν κάνει εκκίνηση και βρίσκεσαι να τρέχεις μόνος,στα pits γελάς με το αμάξι τί κάνει,όπως και με την πόση ώρα που τρώει μέσα στα pits.Ο ήχος που κάνουν τα άλλα αμάξια δεν δικαιολογούνται όταν είσαι από την εσωτερική κάμερα,πολλές φορές νόμιζα ότι ήταν το αμάξι το δικό μου.

Οι ήχοι από τα φρεναρίσματα είναι ανύπαρκτοι.

Η κίνηση κάποιων αυτοκινήτων είναι πολύ ρομποτική,και για online που έπαιξα με έναν φίλο 4-5 γύρους..

Το ΑΙ οκ,βολικό και τρελό στο 50% tongue.png και δεν βουτάει πάνω σου όπως το AC,που δεν ξέρει άλλον δρόμο παρά της αγωνιστικής γραμμής tongue.png

Μετά από τόσα χρόνια στην ανάπτυξη,δεν περίμενα να δω τέτοια bugs.

 

Γενικά ένα διασκεδαστικό παιχνίδι,για όσους αρέσουν τα ραλάκια είναι οκ.

asseto corsa>cars

Παραμένει ένα καλογιαλυσμένο παιχνίδι για όσους δεν μπορούν το πολύ SIM racing.

Θέλω να το παίξω κιάλλο βέβαια για να βρω τις ρυθμίσεις για το τιμόνι πως να το σετάρω σωστά,για τα γραφικά δεν δίνω καμία σημασία.

Και το σύστημα ζημιάς δεν το έχω ψάξει,θέλω να δω πως είναι.

Έγινε επεξεργασία από xtrmsnpr
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο AI κάνει πολύ λάθος. Του Assetto είναι εκατομύρια φορές καλύτερο.

Έχω δοκιμάσει 12 αυτοκίνητα μέχρι στιγμής. Όσο περισσότερο παίζω , τόσο πέφτει σε βαθμολογία.

Απόλυτο δίκιο έχει για την AI του Assetto. Είναι πολύ καλύτερη σε πολλούς τομείς αλλά πραγματικά για να δοκιμάσει προσπέραση πρέπει να φύγεις από τον δρόμο.. Αλλιώς δεν το σκέφτεται καν. Από αυτήν την άποψη έχει λίγο καλύτερη AI. Δημιουργεί περισσότερο ενδιαφέρον στον αγώνα από του Assetto..

Κατα τα άλλα με κάλυψε πλήρως ο mr. empty box. Ακριβώς την ίδια αίσθηση έχω.

Έγινε επεξεργασία από VeRDeGR
Link to comment
Share on other sites

Αν και έπαιξα μια ώρα μόνο,έχω να πω,(και 2-3 ώρες με τον φίλο μου)πως το παιχνίδι έχει σχεδόν μηδενικό force feedback!

(τιμόνι: thrustmaster t100)

τί το έβαλα τέρμα,τί έβαλα τέρμα την δύναμη από τα λάστιχα που κάνει το τιμόνι πιο βαρύ και αν θέλει πιο πολύ δύναμη για να στρίψει τίποτα...feedback παίρνω μόνο λίγο σε στροφές,και αν πέσουν πάνω μου άλλοι...Σε ευθεία ή στα kerbs επάνω ή όταν φρενάρω ή feedback δεν υπάρχει.

Υπάρχουν κάποιες πολύ σημαντικές ρυθμίσεις του ffb που είναι προσβάσιμες μόνο όταν μπεις στην πίστα και είναι διαφορετικές ανά αυτοκίνητο:

Pit box -> Edit tuning setup -> Force feedback -> αυξάνεις το Fz scale για να νιώθεις περισσότερο τις ανωμαλίες στον κατακόρυφο άξονα. Τα forces πάντως έρχονται από το steering rack γι αυτό επικρατεί σχετική νέκρα.

Το Mz scale -γνωστό και ως SAT- είναι επίσης σημαντικό. Ανέβασέ το λίγο να δεις αν σου αρέσει.

 

Μέχρι στιγμής 2-3 αυτοκίνητα έχω βρει διασκεδαστικά, τα υπόλοιπα είναι για πέταμα.

Μπήκα σε ένα leaderboard με sls gt3 και μετά από 10 γύρους είχα την έντονη υποψία ότι ο τρόπος που οδηγούσα για να ρίξω το χρόνο ήταν physics exploit και όχι "τεχνική" οδήγηση. Σα να μαθαίνεις κάποιο τρικ για να πας γρήγορα που σε καμία περίπτωση δε θυμίζει γνωστή τεχνική αγωνιστικής οδήγησης. Και μάλλον έχω δίκιο γιατί έκανα 3ο χρόνο από 1000+ entries.

 

Τουλάχιστον το mp είναι διασκεδαστικό. Διαλέγεις πίστα, αυτοκίνητο, καιρό ingame, κάνεις vote start και ξεκινάς. Τα invitations σε φίλους πανεύκολα, όπως θα έπρεπε να είναι σε όλα τα steam games! Μάλλον σε αυτό θα μείνω. Όλο το game για μένα είναι το Caterham σε multiplayer με φίλους..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δλδ Άκη να δώσει κάποιος 38€ για 2-3 αυτοκίνητα και για 4 πίστες (lasescanned)

 

Όχι κ πολύ καλό deal ε? ;)

 

Επίσης οι ρυθμίσεις του FFB είναι χωρισμένες σε 3 μεριές !!!!

 

1. Γενικές ρυθμίσεις -> κάτω από το deadzone βάλτε το FFB strength από το 85 -> 100

2. Ρυθμίσεις FFB -> το tyre load στο 60

3. Pit box -> Edit tuning setup -> Force feedback -> το Fz scale συνήθως στο 60

 

Αφού την βλέπει την π@υτάνα την G27, γιατί δεν τα βάζει αυτόματα όλα εκεί που πρέπει σε όλα τα αυτοκίνητα? :angry: :angry: :angry:

 

Αυτοκτονικές τάσεις γιατί αν εξαρχής ήταν σωστά αυτά σίγουρα θα υπήρχε μεγαλύτερη αποδοχή.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δλδ Άκη να δώσει κάποιος 38€ για 2-3 αυτοκίνητα και για 4 πίστες (lasescanned)

Όχι κ πολύ καλό deal ε? ;)

Επίσης οι ρυθμίσεις του FFB είναι χωρισμένες σε 3 μεριές !!!!

1. Γενικές ρυθμίσεις -> κάτω από το deadzone βάλτε το FFB strength από το 85 -> 100

2. Ρυθμίσεις FFB -> το tyre load στο 60

3. Pit box -> Edit tuning setup -> Force feedback -> το Fz scale συνήθως στο 80

Αφού την βλέπει την π@υτάνα την G27, γιατί δεν τα βάζει αυτόματα όλα εκεί που πρέπει σε όλα τα αυτοκίνητα? :angry: :angry: :angry:

Αυτοκτονικές τάσεις γιατί αν εξαρχής ήταν σωστά αυτά σίγουρα θα υπήρχε μεγαλύτερη αποδοχή.

Ισχύει. Η αίσθηση πριν πειράξεις τις ρυθμίσεις, out of the box, είναι ανύπαρκτη!

Επίσης δεν μπορείς απ'οτι είδα να σετάρεις το ABS να λειτουργεί μόνο στα αυτοκίνητα που έχουν.

Πρέπει να το ρυθμίζεις ανάλογα την περίπτωση... :/

Link to comment
Share on other sites

I am going to beg my uncle for it!

Υπάρχουν κάποιες πολύ σημαντικές ρυθμίσεις του ffb που είναι προσβάσιμες μόνο όταν μπεις στην πίστα και είναι διαφορετικές ανά αυτοκίνητο:

Pit box -> Edit tuning setup -> Force feedback -> αυξάνεις το Fz scale για να νιώθεις περισσότερο τις ανωμαλίες στον κατακόρυφο άξονα. Τα forces πάντως έρχονται από το steering rack γι αυτό επικρατεί σχετική νέκρα.

Το Mz scale -γνωστό και ως SAT- είναι επίσης σημαντικό. Ανέβασέ το λίγο να δεις αν σου αρέσει.

Μέχρι στιγμής 2-3 αυτοκίνητα έχω βρει διασκεδαστικά, τα υπόλοιπα είναι για πέταμα.

Μπήκα σε ένα leaderboard με sls gt3 και μετά από 10 γύρους είχα την έντονη υποψία ότι ο τρόπος που οδηγούσα για να ρίξω το χρόνο ήταν physics exploit και όχι "τεχνική" οδήγηση. Σα να μαθαίνεις κάποιο τρικ για να πας γρήγορα που σε καμία περίπτωση δε θυμίζει γνωστή τεχνική αγωνιστικής οδήγησης. Και μάλλον έχω δίκιο γιατί έκανα 3ο χρόνο από 1000+ entries.

Τουλάχιστον το mp είναι διασκεδαστικό. Διαλέγεις πίστα, αυτοκίνητο, καιρό ingame, κάνεις vote start και ξεκινάς. Τα invitations σε φίλους πανεύκολα, όπως θα έπρεπε να είναι σε όλα τα steam games! Μάλλον σε αυτό θα μείνω. Όλο το game για μένα είναι το Caterham σε multiplayer με φίλους..

Προφανώς τα caterham τά φτιαξε η ομάδα της simbin που αυτομόλησε εκεί, θυμάμαι επικές μάχες με τον vita στο race 07 me caterham ζόρικα αυτοκίνητα ήθελαν φοβερή αυτοσυγκέντρωση για να τα πας τέρμα.

Εν τω μεταξύ έχω να αντιπροτείνω παιχνιδάρα όχι αστεία :p :p

Και για να μην ξεχνιόμαστε....>

post-63928-0-08696500-1431155903_thumb.j

post-63928-0-63435300-1431156158_thumb.j

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μου το φερε ο μπαγάσας ο θείος και να σας πω οτι δεν με χάλασε θα πείτε α καλά αυτός τα ανέχεται όλα .

Εβαλα μερτσέντες 190 dtm imola με 20 αυτοκίνητα αφού σετάρισα το ffb μετά από οδηγίες από τα παιδιά εδώ ,εγώ λοιπόν καταλάβαινα και το φρενάρισμα και το διώξιμο από την επιτάχυνση, λιγότερο το γλύστριμα και τα κέρμπς ,τα λάστιχα τα άκουγα αλλά δεν κάνουν τον τσιριχτό ήχο που έχουν στο assetto αλλά έναν πιο πνιχτό δεν έχω πάντως πρόβλημα με αυτό ,αυτό που με ενόχλησε περισσότερο είναι η απόδοση από την r9 290 (λένε πως δουλεύουν πάνω σ αυτό ) που όντως δεν είναι η αναμενόμενη, πείραξα πάντως τυχαία μια ρύθμιση με shared memory που έχει και μου φάνηκε πως τα πήγε καλύτερα .

Τα γραφικά δεν με τρέλαναν ,το ριπλέυ απλώς υποφερτό ίσως δεν έχω ανακαλύψει ακόμα τα κουμπιά.

Δοκίμασα και το πορσε gtr3 xxxx το πολύ γρήγορο και το zonda στο nord ντάξει δεν με χάλασαν ,το πόρσε μόνο μπίσταγε πάρα πολύ ίσως θέλει άλλη ρύθμιση στο ffb.

Eν ολίγοις έχει μέλλον κατά τη γνώμη μου θα το σκεφτώ αν την κάνω την αγορά εν τέλει για να μην του λείψει και του θείου.

Link to comment
Share on other sites

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αίσθηση πλεύσης, υποστρέφεις και δεν το καταλαβαίνεις, δεν το νιώθεις, μόνο ότι βλέπεις στην οθόνη. Οι ρυθμίσεις όντως αποκαθιστούν τα άλλα θέματα (φρενάρισμα, υπερστροφή) αλλά αν θα πάρεις την στροφή τελικά είναι θέμα τύχης.

 

Στο Assetto ορκίζεσαι ότι νιώθεις ακριβώς πόση πρόσφυση έχεις μπροστά.

 

+ Χειρότερα γραφικά στο εσωτερικό

+ χειρότερη χρωματική παλέτα

+ physics

+ χειρότεροι ήχοι

= πίσω στο Assetto (ακόμα κ στο Raceroom χαχαχα)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αίσθηση πλεύσης, υποστρέφεις και δεν το καταλαβαίνεις, δεν το νιώθεις, μόνο ότι βλέπεις στην οθόνη. Οι ρυθμίσεις όντως αποκαθιστούν τα άλλα θέματα (φρενάρισμα, υπερστροφή) αλλά αν θα πάρεις την στροφή τελικά είναι θέμα τύχης.

 

Στο Assetto ορκίζεσαι ότι νιώθεις ακριβώς πόση πρόσφυση έχεις μπροστά.

 

+ Χειρότερα γραφικά στο εσωτερικό(ultra vs ultra αυτο δεν ισχυει)

+ χειρότερη χρωματική παλέτα(ουτε αυτο εκτος αν εχεις βαλει καποιο sweet-fx, που και παλι δεν μου αρεσουν τα sweet-fx)

+ physics (OK)

+ χειρότεροι ήχοι(αναλογα το αυτοκινητο)

 

πανο το ταξι μου αρεσει περισσοτερο στο project

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.