Jump to content



Da Microstuttering : A New Hope


papatsonis

Recommended Posts

να ξερεις οτι με nvidia και vs on ειναι απολυτα playable & smoothy αν εισαι με 40fps και πανω

Επειδή αυτή την περίοδο είμαι με μια GTX295, η παραπάνω δήλωση είναι το λιγότερο άστοχη... ;)

Ένα παιχνίδι παίζω αυτό τον καιρό (ΒF3) και βλέπω όλα τα κουσούρια του multi-gpu σε υπέρτατο βαθμό.

Καταρχήν όπως και με την προηγούμενη vga έχω cap στα fps στα 60. (vsync off). Η 295 είτε με LOW, είτε με custom "ULTRA" (High text, no AA) έχει στα χαρτιά σε μεγάλο βαθμό 60.... το deponaki όμως το χρειάζομαι από το 2λεπτο.. :(. Το stuttering πάει σύννεφο σε σημείο να μου έρχεται εμετός πραγματικά. Βάζω vsync (χωρίς tripple buffering αρχικά) και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση, αλλά η κίνηση ήταν κάπως... με 60 fps και high ρυθμίσεις, επειδή προφανώς η κάρτα ΔΕΝ προλάβαινε να ζωγραφίσει το επόμενο καρέ όταν έπρεπε να πάει στην οθόνη, αυτή μου έστελνε το προηγούμενο καρέ, με αποτέλεσμα μια κίνηση που έμοιαζε σαν rubber banding, να κολλάει στην κίνηση και μετά να "ξεκολλάει" για 2-3 καρέ σε επόμενη φάση της κίνησης. Με tripplebuffering ΟΝ, η κίνηση έχει γίνει αρκετά smooth πλέον (το extra input lag +33ms κάνω πως το ξεχνάω...) αλλά και πάλι το 60άρι με high ρυθμίσεις δεν είναι καλό στην πραγματικότητα, και ας βγάζει 58-59 avg, μόνο με LOW ρυθμίσεις(50-60% load η κάθε gpu μόνο), όπου όμως ούτως η άλλως και με τον ένα πυρήνα είναι πολύ κοντά στα 60, και χωρίς stuttering ;) σε σημείο να αναρωτιέμαι για την χρησιμότητα των multi-gpu συνολικά ;)

υ.γ.> αν είσαι με 40.. .τότε νομίζεις ότι είσαι με 40... :/, 30fps βλέπεις πραγματικά, απλώς τα έξτρα 10fps είναι διπλά καρέ.. ;)

more info ΕΔΩ και ΕΔΩ.

multi gpu μόνο για bench.. :(, αν κάποιος ΔΕΝ βλέπει stuttering, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αυτή την περίοδο είμαι με μια GTX295, η παραπάνω δήλωση είναι το λιγότερο άστοχη... ;)

Ένα παιχνίδι παίζω αυτό τον καιρό (ΒF3) και βλέπω όλα τα κουσούρια του multi-gpu σε υπέρτατο βαθμό.

Καταρχήν όπως και με την προηγούμενη vga έχω cap στα fps στα 60. (vsync off). Η 295 είτε με LOW, είτε με custom "ULTRA" (High text, no AA) έχει στα χαρτιά σε μεγάλο βαθμό 60.... το deponaki όμως το χρειάζομαι από το 2λεπτο.. :(. Το stuttering πάει σύννεφο σε σημείο να μου έρχεται εμετός πραγματικά. Βάζω vsync (χωρίς tripple buffering αρχικά) και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση, αλλά η κίνηση ήταν κάπως... με 60 fps και high ρυθμίσεις, επειδή προφανώς η κάρτα ΔΕΝ προλάβαινε να ζωγραφίσει το επόμενο καρέ όταν έπρεπε να πάει στην οθόνη, αυτή μου έστελνε το προηγούμενο καρέ, με αποτέλεσμα μια κίνηση που έμοιαζε σαν rubber banding, να κολλάει στην κίνηση και μετά να "ξεκολλάει" για 2-3 καρέ σε επόμενη φάση της κίνησης. Με tripplebuffering ΟΝ, η κίνηση έχει γίνει αρκετά smooth πλέον (το extra input lag +33ms κάνω πως το ξεχνάω...) αλλά και πάλι το 60άρι με high ρυθμίσεις δεν είναι καλό στην πραγματικότητα, και ας βγάζει 58-59 avg, μόνο με LOW ρυθμίσεις(50-60% load η κάθε gpu μόνο), όπου όμως ούτως η άλλως και με τον ένα πυρήνα είναι πολύ κοντά στα 60, και χωρίς stuttering ;) σε σημείο να αναρωτιέμαι για την χρησιμότητα των multi-gpu συνολικά ;)

υ.γ.> αν είσαι με 40.. .τότε νομίζεις ότι είσαι με 40... :/, 30fps βλέπεις πραγματικά, απλώς τα έξτρα 10fps είναι διπλά καρέ.. ;)

more info ΕΔΩ και ΕΔΩ.

multi gpu μόνο για bench.. :(, αν κάποιος ΔΕΝ βλέπει stuttering, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει... ;)

Οτι το BF3 με την GTX295 ειναι αστα βραστα μην σε οδηγει στο συμπερασμα multigpu -> stuttering -> bench.

PowerColor Radeon HD 7970 CrossFire Graphics Card Review - Battlefield 3

Πιστεψε με οτι αν επαιζες BF3 με 81 καρε minimum θα αλλαζες γνωμη.

Link to comment
Share on other sites

Το Micro-stuttering υπάρχει σε όλα τα SLI/CF setups, το ότι κάποιοι δεν το βλέπουνε δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.

Αυτο ειναι γνωστο Βασιλη λογω αρχιτεκτονικης.

Σε εσενα το φαινομενο ειναι ιδιο ειτε στα 30 καρε ειτε στα 90 ;

Link to comment
Share on other sites

Το Micro-stuttering υπάρχει σε όλα τα SLI/CF setups, το ότι κάποιοι δεν το βλέπουνε δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.

Με τρείς κάρτες μειώνεται δραματικά.

Επιμορφωτικό

Micro-Stuttering And GPU Scaling In CrossFire And SLI : Micro-Stuttering, Multi-Card Scaling, And More!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι γνωστο Βασιλη λογω αρχιτεκτονικης.

Σε εσενα το φαινομενο ειναι ιδιο ειτε στα 30 καρε ειτε στα 90 ;

Δεν ασχολούμαι με SLI/CF παρά μόνο για benchmarks.

Δύο φορές είχα στήσει SLI και μια φορά CF, όχι για μόνιμα, αλλά αφού είχα τις κάρτες, είπα "για να δοκιμάσουμε πως πάνε τα τωρινά games με αυτές σε SLI/CF στα settings που παίζω.

Έφαγα την κρυάδα με το micro-stuttering ( ειδικά στην πρώτη απόπειρα με τις 8800GTX ), οπότε έτσι ποτέ δεν μπήκε SLI/CF σε rig μου αν δεν επρόκειτω απλά για τρέξιμο benchmarks.

Τρείς φορές δοκίμασα ( σε διαφορετικές γενιές, nV Series 8xxx, nV Series 2xx, AMD Series 3xxx ) σε games, και το "Meh" ήταν η λέξη που έβγαινε με το που έβαζα κάποιο FPS ή ραλάκι.

I'm single...card, and I game fine :D

Στα 1080p παίζω άλλωστε, οπότε μια GTX580 ή μια 7970, ή μια GTX 780 είναι παραπάνω από αρκετές για να παίζω τέζα το οποιοδήποτε game.

Με τρείς κάρτες μειώνεται δραματικά.

Επιμορφωτικό

Micro-Stuttering And GPU Scaling In CrossFire And SLI : Micro-Stuttering, Multi-Card Scaling, And More!

Περισσότερες GPUs = ακόμα χειρότερα.

Αλλά χειρότερος από όλα είναι ο Θωμάς ( πιστός ή άπιστος δεν έχει σημασία ).

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αυτή την περίοδο είμαι με μια GTX295, η παραπάνω δήλωση είναι το λιγότερο άστοχη... ;)

Ένα παιχνίδι παίζω αυτό τον καιρό (ΒF3) και βλέπω όλα τα κουσούρια του multi-gpu σε υπέρτατο βαθμό.

Καταρχήν όπως και με την προηγούμενη vga έχω cap στα fps στα 60. (vsync off). Η 295 είτε με LOW, είτε με custom "ULTRA" (High text, no AA) έχει στα χαρτιά σε μεγάλο βαθμό 60.... το deponaki όμως το χρειάζομαι από το 2λεπτο.. :(. Το stuttering πάει σύννεφο σε σημείο να μου έρχεται εμετός πραγματικά. Βάζω vsync (χωρίς tripple buffering αρχικά) και βελτιώθηκε κάπως η κατάσταση, αλλά η κίνηση ήταν κάπως... με 60 fps και high ρυθμίσεις, επειδή προφανώς η κάρτα ΔΕΝ προλάβαινε να ζωγραφίσει το επόμενο καρέ όταν έπρεπε να πάει στην οθόνη, αυτή μου έστελνε το προηγούμενο καρέ, με αποτέλεσμα μια κίνηση που έμοιαζε σαν rubber banding, να κολλάει στην κίνηση και μετά να "ξεκολλάει" για 2-3 καρέ σε επόμενη φάση της κίνησης. Με tripplebuffering ΟΝ, η κίνηση έχει γίνει αρκετά smooth πλέον (το extra input lag +33ms κάνω πως το ξεχνάω...) αλλά και πάλι το 60άρι με high ρυθμίσεις δεν είναι καλό στην πραγματικότητα, και ας βγάζει 58-59 avg, μόνο με LOW ρυθμίσεις(50-60% load η κάθε gpu μόνο), όπου όμως ούτως η άλλως και με τον ένα πυρήνα είναι πολύ κοντά στα 60, και χωρίς stuttering ;) σε σημείο να αναρωτιέμαι για την χρησιμότητα των multi-gpu συνολικά ;)

υ.γ.> αν είσαι με 40.. .τότε νομίζεις ότι είσαι με 40... :/, 30fps βλέπεις πραγματικά, απλώς τα έξτρα 10fps είναι διπλά καρέ.. ;)

more info ΕΔΩ και ΕΔΩ.

multi gpu μόνο για bench.. :(, αν κάποιος ΔΕΝ βλέπει stuttering, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει... ;)

φιλε πραγματικα η υπερτατη αστοχια ειναι οτι συγκρινεις την 295 με την 590

πιστεψε με ξερω πολυ καλα αν εχει shuttering η 295 η οχι

την 295 την ειχα αγορασει μολις κυκλοφορισε και αργοτερα εκανα και quad sli με μια 2η

οποτε εχω φαει shuttering με το κιλο

αλλα πιστεψε με δεν εχει καμια σχεση με την 590

ειναι αλλη αρχιτεκτονικη ρε φιλε πως να το κανουμε μη μου συγκρινεις καρτα τωρινη με καρτα 2 γενιες πισω

(ειναι σαν να συγκρινεις περσινα ξινα σταφυλια με φετινα φρεσκα!!!)

Link to comment
Share on other sites

Περισσότερες GPUs = ακόμα χειρότερα.

Αλλά χειρότερος από όλα είναι ο Θωμάς ( πιστός ή άπιστος δεν έχει σημασία ).

Να σου πω ότι δεν τον έχω και σε ιδιαίτερη εκτίμηση, αλλά παπατζιλίκια γράφει το άρθρο?

Link to comment
Share on other sites

Τι να σας πω ρε παιδιά. Αν και είμαι ευαισθητος / παρατηρητικός, σε 460sli που τρέχω τώρα δεν έχω παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο. Βέβαια, ίσως να φταίει ότι δε φορτώνω AA (παραπάνω από 2-4Χ το βρίσκω περιττό τις περισσότερες φορές) και δεν φαίνεται τόσο έντονα στα υψηλά frame rates. Ίσως υπάρχουν και παιχνίδια που απλά είναι το φαινόμενο πιο έντονο. Π.χ. στα wow/DeusEXHR/skirim δεν έχω δει κάτι. Ίσως σε BF3κτλ να είναι διαφορετικά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ασχολούμαι με SLI/CF παρά μόνο για benchmarks.

Δύο φορές είχα στήσει SLI και μια φορά CF, όχι για μόνιμα, αλλά αφού είχα τις κάρτες, είπα "για να δοκιμάσουμε πως πάνε τα τωρινά games με αυτές σε SLI/CF στα settings που παίζω.

Έφαγα την κρυάδα με το micro-stuttering ( ειδικά στην πρώτη απόπειρα με τις 8800GTX ), οπότε έτσι ποτέ δεν μπήκε SLI/CF σε rig μου αν δεν επρόκειτω απλά για τρέξιμο benchmarks.

Τρείς φορές δοκίμασα ( σε διαφορετικές γενιές, nV Series 8xxx, nV Series 2xx, AMD Series 3xxx ) σε games, και το "Meh" ήταν η λέξη που έβγαινε με το που έβαζα κάποιο FPS ή ραλάκι.

I'm single...card, and I game fine :D

Στα 1080p παίζω άλλωστε, οπότε μια GTX580 ή μια 7970, ή μια GTX 780 είναι παραπάνω από αρκετές για να παίζω τέζα το οποιοδήποτε game.

Περισσότερες GPUs = ακόμα χειρότερα.

Αλλά χειρότερος από όλα είναι ο Θωμάς ( πιστός ή άπιστος δεν έχει σημασία ).

Λοιπον ακου και την δικη μου αποψη εχοντας περασει απο 5870 CF/TRIFIRE και 6950/70 CF/TRIFIRE

Στα 30 καρε τα παιχνιδια ειναι αστα βραστα.

Στα 60 καρε ειναι αναλογα το παιχνιδι.

Στα 90 καρε η ροη ειναι τετοια που δυσκολα ξεχωριζει απο μονοπυρηνη καρτα.

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω ότι δεν τον έχω και σε ιδιαίτερη εκτίμηση, αλλά παπατζιλίκια γράφει το άρθρο?

Τελευταία φορά που έβαλα τον εαυτό μου να διαβάσει "άρθρο"/review του Tommy κοπάναγα το κεφάλι μου στο τοίχο μέχρι που έπαθα ελαφρά διάσειση.

Δεν το ξαναδοκιμάζω :D

Και αν και εφόσον αυτό που έγραψες ( 3 κάρτες = λιγότερο ms ) πηγάζει από το linked review, τότες καλά λέω πάλι :D

Τι να σας πω ρε παιδιά. Αν και είμαι ευαισθητος / παρατηρητικός, σε 460sli που τρέχω τώρα δεν έχω παρατηρήσει τέτοιο φαινόμενο. Βέβαια, ίσως να φταίει ότι δε φορτώνω AA (παραπάνω από 2-4Χ το βρίσκω περιττό τις περισσότερες φορές) και δεν φαίνεται τόσο έντονα στα υψηλά frame rates. Ίσως υπάρχουν και παιχνίδια που απλά είναι το φαινόμενο πιο έντονο. Π.χ. στα wow/DeusEXHR/skirim δεν έχω δει κάτι. Ίσως σε BF3κτλ να είναι διαφορετικά.

Σε BFBC2 είναι φανερό την περισσότερη ώρα.

Στο Crysis 1, απλά κάνε strafe left-right και δες σπασιματάρες κυρίως στα δέντρα/φύλα και ορίζοντα.

Λοιπον ακου και την δικη μου αποψη εχοντας περασει απο 5870 CF/TRIFIRE και 6950/70 CF/TRIFIRE

Στα 30 καρε τα παιχνιδια ειναι αστα βραστα.

Στα 60 καρε ειναι αναλογα το παιχνιδι.

Στα 90 καρε η ροη ειναι τετοια που δυσκολα ξεχωριζει απο μονοπυρηνη καρτα.

Και στα 60fps εμετίλα μου δείχνει, στα 90fps σε κάποια games "ομαλοποιείται" σε κάποια άλλα όχι ( π.χ. βάλε Crysis 1 @ 1600x1200 να είναι χαλαρά για να έχεις και αρκετά ψηλά fps, και κάνε strafe left-right κοιτώντας δάσος την μέρα ή κάποιο κοντινό νησάκι και θα δείς κάργα σπασίματα.

Σε κάποια games από τα 90-100 fps μαζεύεται η κατάσταση, αλλά πάλι δεν είναι σαν single card.

Για Vsync on ή Tripple Buffering ή και τα δύο μαζί, ούτε λόγος.

Μου την βιδώνει το input lag και χωρίς αυτά τα 2 :D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και οι δική μας εμπειρία έχει δείξει οτι τουλάχιστον σε ATi, ασχέτως αν δοκιμάζεις δύο 6970 σε xfire είτε μια 6990, έχεις stuttering οταν τα fps πέφτουν κάτω απο 60.

Πάνω απο 60 δεν υπήρχε θέμα είτε με vsync είτε χωρίς.

Τελευταία φορά που έκανα SLi ήταν με 6600GTs οπότε δεν μετράει. Ενδεικτικά, μόλις έβαλα σε SLi τις 6600GT σταμάτησα να παίζω το τότε NFS. Απλά δεν μπορούσες να παίξεις. Κόλλαγε άσχημα και συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

φιλε πραγματικα η υπερτατη αστοχια ειναι οτι συγκρινεις την 295 με την 590

πιστεψε με ξερω πολυ καλα αν εχει shuttering η 295 η οχι

την 295 την ειχα αγορασει μολις κυκλοφορισε και αργοτερα εκανα και quad sli με μια 2η

οποτε εχω φαει shuttering με το κιλο

αλλα πιστεψε με δεν εχει καμια σχεση με την 590

ειναι αλλη αρχιτεκτονικη ρε φιλε πως να το κανουμε μη μου συγκρινεις καρτα τωρινη με καρτα 2 γενιες πισω

(ειναι σαν να συγκρινεις περσινα ξινα σταφυλια με φετινα φρεσκα!!!)

Το βλέπεις "από κοντά" ενώ πρέπει να κάνεις "zoom out"..

Και η 295 στα νιάτα της που έβγαζε 150fps (τυχαίο το νούμερο) "δεν είχε" stuttering, όπως και αντίστοιχα η 590 στα παιχνίδια μετά από 1 χρόνο θα έχει ξαφνικά... με το τσουβάλι (αν την έχεις κρατήσει ακόμη...) δεν φταίει σε κάτι η 295, ούτε φταίει(δεν) η 590 που "δεν εχει"... φταίει ο τρόπος που δουλεύει το multi gpu (στο 1ο λινκ πιο πάνω σε bold, τα λέει πάρα πολύ ωραία ο τύπος στο hardocp). Τελικά δηλαδή μου δίνει νούμερα με το κιλό, αλλά όταν το feeling στα 90fps π.χ. είναι ίδιο με τα 47 της μονοπύρηνης... είναι δώρο άδωρο... . Αν όταν έχω ανάγκη τη δύναμη του multi gpu αυτό μου βγάλει 60 με δωράκι τον εμετό... προτιμώ τα 32 από τη μια κάρτα, και στις 2 περιπτώσεις, ίδιο θα μου είναι το gameplay... όπως και αν έχω 100 με τη μια, και 190 με τις 2 ;).

Λοιπον ακου και την δικη μου αποψη εχοντας περασει απο 5870 CF/TRIFIRE και 6950/70 CF/TRIFIRE

Στα 30 καρε τα παιχνιδια ειναι αστα βραστα.

Στα 60 καρε ειναι αναλογα το παιχνιδι.

Στα 90 καρε η ροη ειναι τετοια που δυσκολα ξεχωριζει απο μονοπυρηνη καρτα.

Υποτίθεται για να μπορείς να παίξεις σαν άνθρωπος (μιας και θα είχες 16/32 αντίστοιχα με 1 πες) τις βάζεις τις πολλές gpu, αλλά τελικά αποτυγχάνουν σε αυτό ακριβώς τον σκοπό τους

Ομοίως, όπως έγραψα πιο πάνω, με 47fps, (εκτίμηση σε ιδανικό σενάριο scaling) με μια μόνη της, πάλι ομαλή ροή θα έχει...

Link to comment
Share on other sites

@papatsonis τωρα καταλαβαινω γιατι με μπιιιιιπ στο cod....ημουν με 295 τοτε...μολις ''παταγα'' το κουμπι...τσακ με επαιρναν τα σκαγια σου...και ας ειχα λιγοτερο lag..αν θυμασαι ενα φεγγαρι ειχα γινει ''καλος'' ανελπιστα στο cod....ναι οπως καταλαβες δεν ειχα χακ οπως οριοσασταν...αλλα απλως απενεργοποιησα το sli..

Link to comment
Share on other sites

Η λυση παιδια ειναι μια, single gpu by nvidia!

Περνεις την καλυτερη μονοπυρινη και τελειωνεις...ποσα δικια δινω τωρα πια στον Alexopus!

....και εγω τελος απο SLI/CF! Mακριααααααα προτειμω 40 pure fps παρα 70-80 με stuttering και θα πρεπει να βαζω vsynv ΟΝ μονιμα!

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν σας αρεσει το vsync on?Ολοι το λενε λες και ειναι κατι που χαλαει την ποιοτητα.Εγω δεν εχω παρατηρησει ποτε κατι ολα αυτα τα χρονια...

....δινει lag στο gameplay! Που και που το χρησιμοποιω...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.