Jump to content



True Violet Project


karmen1983

Recommended Posts

  • Replies 574
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Μάλλον δεν έχεις διαβάσει τα προηγούμενα μηνύματα φίλε Mitos175

Το πήρα πριν μέρες απο επισκευή και πάλι απο την Bosch και είχε αυξομείωση στροφών + ανέβασμα θερμοκρασιών άνευ φορτίου. Να έκανα εγώ κάτι δεν παίζει.

Σκέψου επίσης λίγο. Για να λιώσει το πλαστικό τι θερμοκρασία ανέβασε; Αν το είχα στο χέρι μου να πω οκ έκανα λάθος αλλά δεν θα κατάφερνα να το κρατήσω γιατί θα με έκαιγε.

Οπότε;

Ops my mistake.

excuse me my lady :)

Οπως ειπε και ο λακης πρεπει να επεσες στην περιπτωση.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια αφου σας λεει δεν το ζορισε

εγω πιστευω πως ηταν ελλατωματικη απο την αρχη η περιέλιξη

απο το εργοστασιο

δεν εξιγειτε αλλιως

παντος επδ εχω ασχολιθει και ασχολουμαι με DC μοτερακια

ΔΕΝ πετυχαινει παντα η περιελιξη

πρεπει να βρεις καποιον μαστορα με @@ για να σου επισκευασει το μοτερακι και να σου κανει καλη περιελιξη και σωστη

αλλα και παλι δεν πετυχαινει παντα και κοστιζει πολυ

οποτε ειναι καλυτερα να καταφευγεις στη λυση του καινουριου

Link to comment
Share on other sites

Από την εικόνα του dremel βγαίνουν δύο συμπεράσματα (ή μάλλον τρία>>>πέντε!):

1. Το μηχάνημα κάποιο πρόβλημα είχε εξ αρχής, πιθανόν λόγω "εκπτώσεων" στους ελέγχους της γραμμής παραγωγής του.

2. Η επισκευή που σου έκαναν είναι πιθανότατο να ήταν πράγματι επισκευή (π.χ. επαναπεριέλιξη του κινητήρα) και όχι αντικατάσταση του κινητήρα με νέο.

3. Μετά από μακροχρόνια επαφή με τέτοιου ειδους προβλήματα, ένα έχω να πώ:

Σπάνια η επαναπεριέλιξη, ενός κινητήρα υψηλής απόδοσης και τόσο μικρών διαστάσεων, πιάνει τις εργοστασιακές προδιαγραφές.

Γιατί η μεθοδολογία του εργαστηρίου επισκευών δεν μπορεί να πιάσει τις νόρμες της ρομποτικής εργοστασιακής κατασκευής, συνεπώς αναγκάζονται να βάλουν λιγότερες σπείρες, οπότε το μοτέρ λειτουργεί τραβώντας περισότερο ρεύμα, τα σύρματά του υπερθερμαίνονται προοδευτικά ακόμα και με πολύ μικρό -ή και χωρίς- φορτίο και κάποια στιγμή .....καταστρέφονται οι μονώσεις τους και βραχυκυκλώνουν οι σπείρες , οπότε.....

4. Υπέρ του σεναρίου αυτού -της προοδευτικής υπερθέρμανσης- συνηγορεί και η εικόνα του πλαστικού κελύφους του κινητήρα.

Οι φουσκάλες στην επιφάνειά του δείχνουν ότι η μάζα του πλαστικού ζεστάθηκε τόσο που η πίεση των αερίων που παρήχθησαν μέσα σε αυτή δημιούργησαν φυσαλίδες κάτω από την "επιδερμίδα" τπυ πλαστικού !

Συνεπώς η επισκευή των τυλιγμάτων είναι κατα κανόνα μια χαμένη υπόθεση, ιδιαίτερα αν μιλάμε για τόσο μικροσκοπικά μοτέρ, άρα η αντικατάσταση είναι ο μόνος εύλογος δρομος.

5. Αν βέβαια το κράταγες στο χέρι, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, θα τσουρούφλαγες τα δάχτυλά σου και θα λειτουργούσε το τόσο σοφά σχεδιασμένο και ενσωματωμένο trip απο υπερθέρμανση!!!!!!!

Μήπως λοιπόν φτάιει η τεμπελιά σου που μου ήθελες και βάση για να κάνεις μερικές κάθετες τρυπόύλες!!!!

εεεεεε;

Τελειομανή!!!!!

Επίτέλους! .... που θες -άκουσον-άκουσον- και τα εργαλεία να κάνουν αυτό που λένε!!!!

{Υ.Γ. προς άρσην οιασδήποτε περεξήγησης, να ενημερώσω τους φίλους , ότι κι εγώ που τα "χώνω" στο dremel είμαι ένας ακόμα υπερήφανος κάτοχός του, και μάλιστα του πιο ακριβού, αυτού με το Display!!}

Για να θέσω όμως τα πράγματα σε μια πιο πραγματική διάσταση, νομίζω ότι το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος βρίσκεται στην αντιπροσωπεία και όχι στην κατασκευάστρια εταιρία!

Πάντως -εν ευθέτω χρόνω- θα κάτσω να φτιάξω ένα συστηματάκι θερμικής προστασίας για το δικό μου και θα το ποστάρω, ψυχανεμίζομαι ότι το θέμα θα κάνει πιένες! :bigsmile:

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
Link to comment
Share on other sites

Τελειομανή!!!!!

Προσπαθώ να σου μοιάσω :flower:

Πάντως -εν ευθέτω χρόνω- θα κάτσω να φτιάξω ένα συστηματάκι θερμικής προστασίας για το δικό μου και της Αγάπης και θα το ποστάρω, ψυχανεμίζομαι ότι το θέμα θα κάνει πιένες! :bigsmile:

:whistle2:

Link to comment
Share on other sites

3. Μετά από μακροχρόνια επαφή με τέτοιου ειδους προβλήματα, ένα έχω να πώ:

Σπάνια η επαναπεριέλιξη, ενός κινητήρα υψηλής απόδοσης και τόσο μικρών διαστάσεων, πιάνει τις εργοστασιακές προδιαγραφές.

Γιατί η μεθοδολογία του εργαστηρίου επισκευών δεν μπορεί να πιάσει τις νόρμες της ρομποτικής εργοστασιακής κατασκευής, συνεπώς αναγκάζονται να βάλουν λιγότερες σπείρες, οπότε το μοτέρ λειτουργεί τραβώντας περισότερο ρεύμα, τα σύρματά του υπερθερμαίνονται προοδευτικά ακόμα και με πολύ μικρό -ή και χωρίς- φορτίο και κάποια στιγμή .....καταστρέφονται οι μονώσεις τους και βραχυκυκλώνουν οι σπείρες , οπότε.....

4. Υπέρ του σεναρίου αυτού -της προοδευτικής υπερθέρμανσης- συνηγορεί και η εικόνα του πλαστικού κελύφους του κινητήρα.

Οι φουσκάλες στην επιφάνειά του δείχνουν ότι η μάζα του πλαστικού ζεστάθηκε τόσο που η πίεση των αερίων που παρήχθησαν μέσα σε αυτή δημιούργησαν φυσαλίδες κάτω από την "επιδερμίδα" τπυ πλαστικού !

Συνεπώς η επισκευή των τυλιγμάτων είναι κατα κανόνα μια χαμένη υπόθεση, ιδιαίτερα αν μιλάμε για τόσο μικροσκοπικά μοτέρ, άρα η αντικατάσταση είναι ο μόνος εύλογος δρομος.

Το χέρι τιλάει ποιο σφιχτά από το μηχάνημα τον ροτορα

Ο στάτης γίνεται ίδιος.

Άσε που οι περιελικτές εργαλείων χειρός έχουν ρομπότ και τα τιλάνε.

Κακοί επαγγελματίες υπάρχουν σε όλα τα επαγγέλματα . Είναι άδικο να τους τσουβαλιάζεις όλους λέγοντας ότι ρίχνουν λιγότερες στροφές. Μόνο ελάχιστοι ανόητοι το κάνουν και αποκλειστικά σε μοτέρ με σταθερό φορτίο.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είναι που μετράει το τι σου έφερε η ζωή μπροστά σου!

Εγώ -έτσι πρόχειρα- έχω να θυμηθώ ένα κρουστικό Ryobi το οποίο μετά την τρίτη του επανακατασκευή των τυλιγμάτων κάθεται στη βαλίτσα του καμένο και μαζέυει αναμνήσεις!

Τι να σου πώ, μακάρι να είναι τα πράγματα όπως λές και εγώ απλά να μην έπεσα στο μάστορα το σωστό, αλλά να μου επιτρέψεις να εχω τις αμφιβολίες μου!

Στην ολοκλήρωση της κατασκευής υπάρχουν και άλλες κρίσιμες φάσεις , όπως είναι το βερνίκωμα με εποξειδικά και το "φούρνισμα του μοτέρ σε φούρνο κενού για να πάει παντού και καλά η "κόλλα" αυτή, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη αποβολή θερμότητας.

Τώρα αν υπάρχουν εργαστήρια επισκευών τόσο εξελιγμένα, γι' αυτά δεν ισχύουν όσα προείπα, αλλά για τα άλλα .... καλύτερα αντικατάσταση και είδικά αν είσαι εντός εγγύησης!

Link to comment
Share on other sites

Τέλος καλό όλα καλά. Μπορώ να πω ότι είμαι και ευχαριστημένη παρ όλη την ταλαιπωρία. Η αντικατάσταση έγινε και μάλιστα πόρτα πόρτα. Πριν λίγο μου έφερε το νέο μου παιχνίδι ένας courier στο σπίτι μου!!! :)

Dremel 3000 αντί Dremel 300 not bad

img3340dj.jpg

img3342o.jpg

img3343mu.jpg

img3352uy.jpg

Link to comment
Share on other sites

The Dremel 3000 is the most powerful rotary tool in the Dremel line and is a step up from the Dremel 300 as well as other rotary tools on the market today.

To ψιλοέψαξα και γω να σου πω την αλήθεια και έπεσα σε τέτοια σχόλια. Οπότε δε με χαλάει:crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Λέγε μου τέτοια και ψαχνόμουν για το 300άρι! Μεγειές και καλοδούλευτο. Περιμένουμε update με propulsion rocket-like thingies, να σηκώνεται το case όταν θες να καθαρίσεις από κάτω :rolleyes:

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

To ψιλοέψαξα και γω να σου πω την αλήθεια και έπεσα σε τέτοια σχόλια. Οπότε δε με χαλάει:crazy_pilot:

Καλορίζικο και καλοδούλευτο το εργαλείο!

Καταλαβαίνεις βέβαια ότι τώρα θα πρέπει να κάνεις άμεσα update το παρόν Project :p

Παρεμπιπτόντως, το 3000 είναι 130W έναντι 125W του 300. Δεν είναι όμως το πιο ισχυρό dremel όπως υπενίσσεται η παράθεσή σου. Η τιμή αυτή ανήκει αν δεν κάνω λάθος στο 4000 που έιναι 175W.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκιο δεν παρέθεσα όλα το κείμενο. Είχε συγκριτικό ανάμεσα στα δύο. 3000 vs 300 και φυσικά στο τομέα τιμής. Οπότε καλά τα έλεγε :hehe:

Δε το έχω δοκιμάσει ακόμα βέβαια αλλά θα ενημερώσω asap.

Για το update θα δείξει καθως έχω αρκετά στη σειρά για να δείτε... :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.