Jump to content



Paypal Refund failed: Και τώρα τι ;


hayabusa

Recommended Posts

Εκκρεμούσε εδώ και μέρες ένα refund από πωλητή του ebay και σήμερα λαμβάνω το παρακάτω mail από το Paypal:

Hello Zannis ******,

The refund sent by ************ (*********_******@comcast.net) did not clear from the sender's bank. You have not received funds for this payment in your PayPal account.

Please contact ***** ***** regarding this refund.

Τώρα τι γίνεται ; Το ποσό ήταν περί τα 85USD οπότε δεν το θεωρώ αμελητέο για το αφήσω να περάσει.

Καμιά ιδέα ; Έχει ξανατύχει σε κανέναν ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)

Link to comment
Share on other sites

μιλα με την τραπεζα σου που κανεις τις αγοροπωλησεις να κανουν αυτοι το dispute στο paypal .Εγω ετσι ειχα κανει επειδη περιμενα 2 μηνες να παρω ενα παιχνιδι απο Κινα και ειχε περασει η προθεσμια που δινει το paypal για τα dispute.

Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητής ήταν λαμογιέν - λεμουριέν - ρεμουλιέν και εκλεισε τον λογαριασμό του (τον τραπεζικό) ή δεν έβαλε μέσα μαρούλι για να το πάρεις εσύ πίσω. Κατά πάσα πιθανότητα.

Πες στην τράπεζα σου οτι αρνείσαι την συναλλαγή αυτή. Και μην παιρνεις ποτέ απο Ιαπωνία ή Αμερική με άλλο τρόπο πέρα απο EMS.

Καλώδια και τέτοιες π@παριές με First Class η Priority. Τα ακριβά EMS.

Link to comment
Share on other sites

μιλα με την τραπεζα σου που κανεις τις αγοροπωλησεις να κανουν αυτοι το dispute στο paypal .Εγω ετσι ειχα κανει επειδη περιμενα 2 μηνες να παρω ενα παιχνιδι απο Κινα και ειχε περασει η προθεσμια που δινει το paypal για τα dispute.

θα μιλήσω με την τράπεζα αύριο να δω τι μπορεί να γίνει. την έχω ξανακάνει αυτή τη διαδικασία αλλά τότε είχα στείλει απευθείας τα λεφτά, όχι μέσω paypal. Εσύ, στην περίπτωσή σου τα πήρες τα χρήματα πίσω;

Ο πωλητής ήταν λαμογιέν - λεμουριέν - ρεμουλιέν και εκλεισε τον λογαριασμό του (τον τραπεζικό) ή δεν έβαλε μέσα μαρούλι για να το πάρεις εσύ πίσω. Κατά πάσα πιθανότητα.

Πες στην τράπεζα σου οτι αρνείσαι την συναλλαγή αυτή. Και μην παιρνεις ποτέ απο Ιαπωνία ή Αμερική με άλλο τρόπο πέρα απο EMS.

Καλώδια και τέτοιες π@παριές με First Class η Priority. Τα ακριβά EMS.

Οκ, καλά όλα αυτά. Τώρα τι γίνεται ; Υπάρχει τρόπος να πάρω τα χρήματα πίσω ή τα χαιρετήσαμε για πάντα ;

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά

1)Επικοινώνησε με την τράπεζα και πες οτι δεν αποδέχεσαι την συνναλαγή αυτή.

2)Αφησε του κάργα αρνητικό Feed. π.χ. (Untrusted Seller,Didn't gave refund,Pasok voter/fan) και τα λοιπά.

Δώσε ενα link αν θές να τον δώ κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

θα μιλήσω με την τράπεζα αύριο να δω τι μπορεί να γίνει. την έχω ξανακάνει αυτή τη διαδικασία αλλά τότε είχα στείλει απευθείας τα λεφτά, όχι μέσω paypal. Εσύ, στην περίπτωσή σου τα πήρες τα χρήματα πίσω;

Οκ, καλά όλα αυτά. Τώρα τι γίνεται ; Υπάρχει τρόπος να πάρω τα χρήματα πίσω ή τα χαιρετήσαμε για πάντα ;

Εγω εχω Alpha bank και μου ειχαν δωσει να καλεσω σε ενα νουμερο που ειναι αποκληστικα για συναλλαγες στο internet.Μιλησα με μια κοπελα και μου ειπε οτι θα αναλαβουμε εμεις το dispute στο paypal.Την αλλη μερα (πολυ γρηγορα ομολογω) οχι μονο μου ειχε στειλει μηνυμα οτι το paypal το ερευνα αλλα ειχαν μπει και τα λεφτα στον λογαριασμο μου.Δηλαδη η τραπεζα σου καλυπτει το ποσο και τα περνει μετα απο το paypal.Αν εχανα το dispute θα τα τραβαγαν πισω απο τον λογαριασμο μου +8% ή 12%(δεν ειμαι σιγουρος ποσο ειναι ,δεν θυμαμαι) που ειναι ο νομιμος τοκος.

Η πλακα στο dispute που του εκανα ειναι οτι του χρεωσα τα παντα,δηλαδη και τα ταχυδρομικα που πληρωσα +ποσο+εξοδα paypal και τα πηρα ολα πισω :T:

Link to comment
Share on other sites

Moυ έχει τύχει με πωλητή που μου έστειλε ελλατωματικό προιόν και δεν το έπερνε πίσω. Έκανα case στο paypal και σε 40 ημέρες που κάνανε έρευνα (έτσι μου είπαν στο email) μου επέστρεψεν τα 60 ευρώ. Στη δική σου περίπτωση αν αποφασίσουν να μη σου δώσουν το ποσό που ζητάς νομίζω πως δεν έχεις άλλη επιλογή όσον αφορά το paypal. Μέσω της τραπέζης δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

επικοινώνησα σήμερα με την τράπεζα και μου είπαν αυτό που περίμενα. να περάσω δηλαδή από κάποιο κατάστημα να υπογράψω μια αίτηση αμφσβήτησης συναλλαγής.

Αύριο γυρνώντας από τη σχολή λοιπόν...

Link to comment
Share on other sites

To ebay-paypal είναι μεγάλη π@π@ρι@ σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Όλο για buyer's prottection μιλάνε, αλλά στην πράξη λίγα συμβαίνουν..

Charge-back λοιπόν στην τράπεζα κι ας βγάλουν μόνοι τους άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλες περιπτώσεις που χρειάστηκε το paypal κινήθηκε πάρα πολύ γρήγορα και μου επέστρεψε τα χρήματα στο ακεραιο. Απλώς προφανώς υπάρχουν περιπτώσεις (όπως το να κλείσει ο άλλος τον λογαριασμό του) όπου απλά αδυνατούν να επέμβουν.

Link to comment
Share on other sites

Δεκτόν. Αντίθετα εγώ, όποτε τους χρειάστηκα (1-2 φορές), πήρα .........

Από την άλλη όμως, ας σου έκαναν αυτοί το refund και ας έβαζαν τα λεφτά από την τσέπη τους, αφού δεν έβγαινε άκρη με τον πωλητή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως είναι υποχρεωμένοι να κάνουν κάτι τέτοιο. Αν ήταν συνδρομητικές οι υπηρεσίες τους τότε θα συμφωνούσα μαζί σου.

Σε αυτά υπάρχει η Visa που (θεωρητικά τουλάχιστον) σε καλύπτει (Μένει να το δω και στην πράξη αυτό γιατί έχω ήδη μια ανοιχτή αμφίσβητηση για μια συναλλαγή που εγινε εκτός paypal τον Δεκέμβριο)

Link to comment
Share on other sites

προ ολίγου αντιμετώπισα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη καθώς τα χρήματα από την εν λόγω συναλλαγή πειστράφηκαν τελικά στην κάρτα μου.

Να πω απλά ότι λίγο μετά το fail που ανέφερα στο πρώτο ποστ άνοιξα ένα case resolution center του ebay. Δεν έχω ιδέα τι διαδικασίες κίνησαν (και πώς) ή αν απλά μπήκε κάποιο ποσό στο λογαριασμό του πωλητή και έτσι τράβηξαν τα χρήματα, το θέμα όμως ειναι ότι τελικά το ζήτημα λύθηκε πολύ πιο εύκολα απ'οτι φανταζόμουν. :)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως είναι υποχρεωμένοι να κάνουν κάτι τέτοιο.

νομίζω ότι είναι και ένας λόγος που παίρνουν προμήθειες σε κάθε συναλλαγή (ειδικά στο Ebay). Οπότε πιστεύω πως μπορούν.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι είχα διαβάσει στο ebay protection πως ο κάθε αγοραστής είναι ασφαλισμένος μέχρι 2000 ευρώ. Η εταιρία που ασφαλειζεται το ebay πληρώνει το ποσό και μετά μάλλον το διεκδικεί από τον πωλητή.

Link to comment
Share on other sites

Να πω απλά ότι λίγο μετά το fail που ανέφερα στο πρώτο ποστ άνοιξα ένα case resolution center του ebay. Δεν έχω ιδέα τι διαδικασίες κίνησαν (και πώς) ή αν απλά μπήκε κάποιο ποσό στο λογαριασμό του πωλητή και έτσι τράβηξαν τα χρήματα,

simple

Acquisition by eBay

In October 2002, PayPal was acquired by eBay for $1.5 billion. PayPal had previously been the payment method of choice by more than fifty percent of eBay users, and the service competed with eBay's subsidiary Billpoint, Citibank's c2it, whose service was closed in late 2003, and Yahoo!'s PayDirect, whose service was closed in late 2004. Western Union announced the December 2005 shut down of their BidPay service but subsequently sold it in 2006 to CyberSource Corporation. BidPay subsequently ceased operations on December 31, 2007. Some competitors that offer some of PayPal's services, such as Google Checkout, Wirecard, and Moneybookers remain in business, despite the fact that eBay now requires everyone on its Australian and United Kingdom sites to offer PayPal. eBay Australia was subsequently forced to moderate its position by the Australian Competition & Consumer Commission, mandating that sellers on eBay Australia offer PayPal as one of the (but not necessarily the only) payment methods. These accepted payment methods include bank deposit, cheques and money orders, escrow, and credit cards (processed by other than PayPal).

In January 2008, PayPal agreed to acquire Fraud Sciences, a privately held Israeli start-up company with expertise in online risk tools, for $169 million, in order to enhance eBay and PayPal's proprietary fraud management systems and accelerate the development of improved fraud detection tools. In November 2008, the company acquired Bill Me Later, an online payments company offering transactional credit at over 1000 online merchants in the US.

PayPal's total payment volume, the total value of transactions, was US$ 60 billion in 2008, an increase of 27 percent over the previous year and US$ 71 billion in 2009, an increase of 19 percent over the previous year. The company continues to focus on international growth and growth of its Merchant Services division, providing e-payments for retailers on eBay.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.