zeus20 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31, 2012 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 31, 2012 Καλησπέρα προκειτε τις προσεχείς ημέρες να προβώ σε αγορά 23αρας LED. Μέχρι τώρα είχα μια crt η οποία λειτουργούσε άψογα αλλά τα χρόνια και η πολλή χρήση την έφαγαν (έχει πέσει τόσο πολύ η απόδοση της-φωτεινότητα που δεν βλέπεται πλέον).Η οθόνη θα δουλεύει αρκετές ώρες την ημέρα μιας και είμαι προγραμματιστής αλλά και μερικές φορές σαν τηλεόραση μιας και έχω μια εξωτερική κάρτα τηλεόρασης.Ποια εταιρεία(samsung,lg,acer,philips,dell) η μοντέλο θα μου προτείνατε . Βασικός παράγοντας για μένα είναι η αξιοπιστία.Το budget είναι μεταξύ 140 και 200 ευρώ Ευχαριστώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
darthtony Ιανουάριος 31, 2012 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 31, 2012 εγώ θα σου πρότεινα την dellU2312. είναι μέσα στο budget σου, με IPS πανελ και led, γυρνάει όρθια(που μπορεί να σε βολεύει στον προγραμματισμο). εγώ πριν απο μερικές μέρες πήρα την 2412 και μέχρι τώρα είμαι ικανοποιημένος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ison Φεβρουάριος 1, 2012 #3 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 +1 για dell ...και καλη οθονη αλλα κυριοτερα αψογη εξυπηρετηση πελατων... σε περιπτωση που σου παθει κατι στην αλλαζουν σε μια μερα με courier στο σπιτι σου χωρις πολλα πολλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeus20 Φεβρουάριος 1, 2012 Author #4 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 Κοίταξα στον σκρουτζακο και από ότι είδα η τιμή της DELL 2312 είναι κατά μέσο από 188 ευρώ έως 196 αλλά βρίσκω 20 με 30 ευρω (167 ευρώ μέσος όρος τιμής) ποιο κάτω την LG IPS235V IPS5 Series (έχει 2 χρόνια εγγύηση αντί για 3 on-site της dell από ότι είδα).Αν οντως όπως λέτε η dell είναι καλή με βλέπω να καταλήγω σε αυτη! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ison Φεβρουάριος 1, 2012 #5 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 1, 2012 Dell με κλειστα ματια. Link to comment Share on other sites More sharing options...