GoriLLakoS Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2004 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 9, 2004 ...κ αυτος ο ασχετος ειμαι εγω!χε!χε!Τα εχω διαβασει σχεδον ολα τε thread περι burn in στο εργαστηρι,αλλα δεν εχω καταληξει σε μια μεθοδο επειδη ο καθενας το κανει με τον δικο του τροπο.....γι'αυτο,κατοπιν νεων μνημων που θα παραλαβω θα ηθελα να μου πειτε την πιο σωστη μεθοδολογια κ τον πιο 'ορθοδοξο' τροπο περι καψιμο των μνημων....!Παρακαλω να τα λετε ολα καπως πιο αναλυτικα για να καταλαβαινω οσο το δυνατον καλυτερα... :o οι μνημες θα ειναι ocz3700EB πανω σε 939! Ευχαριστω προκαταβολικα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούλιος 9, 2004 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 κατά την γνώμη μου το burn in στις μνήμες είναι υπερβολήαπ'την στιγμή που δεν τίθενται σοβαρά θερμοκρασιακά προβλήματα το όλο θέμα είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ουσιαστικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 9, 2004 Author #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 το burn in δεν βοηθαει στο οι μνημες να συνηθιζουν να λειτουργουν σε μεγαλυτερες θερμοκρασιες οσο ειναι καινουριες,ωστε να μπορουν να αναιβουν περισσοτερο στην πορεια???Αμα δεν τις καψεις,πως θα μπορεσεις να πιασεις το μεγιστη αποδοση τους??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούλιος 9, 2004 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Τα πράγματα δεν είναι τόσο πολύπλοκα Βασίλη. Με τις ΕΒ τα timings που θα πρέπει να ασχοληθείς είναι 2.5-2-2-5 ή 3-2-2-5. Ξεκίνα με τον athlon στο χαμηλότερό του multi(ώστε να μην πλησιάσει και ο επεξεργαστής στο όριο καθώς ανεβάζεις). Με τους 64ρηδες μπαίνει και ένας νεός παράγοντας στην εξίσωση του overclocking. Αυτός του hypertransport. Αυτό καθορίζεται από το chipset και την υλοποίηση της κάθε μητρικής και ορίζεται από το γινόμενο του LDT και του HTT. Το HTT θα το δεις να αναφέρεται και σαν fsb, είναι αυτό με την τιμή 200. Το LDT παίρνει τιμές από 1-5 αν δεν κάνω λάθος. Θα σου φέρω ένα παράδειγμα με το nf3 150, για να καταλάβεις τι ρόλο παίζει στο oc. Το nf3 150 είχε HyperTransport 600. Αυτό προέκυπτε από ldt 3 και htt 200. Αν άρχιζες να ανεβάζεις το htt σαν το κλασσικό fsb θα έβλεπες ότι κάπου στα 220-230 άρχιζαν τα κολλήματα... Από την στιγμή που μνήμες και επεξεργαστής είχαν πολύ δρόμο ακόμα όσο αφορά το oc, τα κολλήματα προερχόντουσαν από το Hypertransport που είχε οβερκλοκαριστεί στα 660+ από τα 600 που ήταν το default του... ’ρα έπρεπε να κατέβει το LDT στο 2.5 ή και στο 2 προκειμένου να ανεβάσουμε το htt. Οπότε πριν καν ασχοληθείς με το burn in των μνημών θα πρέπει να: α) βεβαιωθείς ότι τα agp/pci κλειδώνουν σωστά β) ρίξεις το multi στον athlon γ) μειώσεις το LDT Τώρα όσο αφορά το burn-in, χονδρικά ένας τρόπος υπάρχει... βάζεις τα επιθυμητά timings στην stock τάση που δίνει ο κατασκευαστής... ανεβάζεις 2-3 MHz την φορά, στρεσάρεις τις μνήμες με διάφορα μετροπρογράμματα και τσεκάρεις για λάθη... στα πρώτα λάθη, ανεβάζεις λίγο τάση και τσεκάρεις για λάθη...αν δεν έχει λάθη, ανεβάζεις πάλι 2 MHz και κάνεις την ίδια διαδικασία.αν έχει, τότε αρχίζεις να χαλαρώνεις 1-1 τα timings μέχρι να σταματήσουν τα λάθη.. Αν χαλαρώσεις timings και δώσεις και τάση και τα λάθη παραμένουν, τότε οι μνήμες είναι γτπ Το δικό μου version στην παραπάνω εκδοχή έχει να κάνει με ατέλειωτες ώρες memtest, 3dmark01 και prime blend test. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 9, 2004 Author #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 11:51] α) βεβαιωθείς ότι τα agp/pci κλειδώνουν σωστά τι εννοεις με αυτο? :o :o συγνωμη για τις χαζες ερωτησεις αλλα τωρα μαθαινω....σαν παιδι κ εγω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούλιος 9, 2004 #6 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 ότι στην μητρική που θα πάρεις, οι συχνότητες των διάυλων agp και pci μένουν κλειδωμένες στις τιμές 66 και 33 αντίστοιχα, ανεξάρτητα από την συχνότητα του htt/fsb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούλιος 9, 2004 #7 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 το θέμα είναι ότι η θερμοκρασία δεν είναι τόσο σοβαρό θέμα στις μνήμες όσο σε cpu/gpuεξ' ου και η γνώμη μου για το θέμαμην τρελαινόμαστε με το burn in παιδιά: εδώ στα μοτέρ αυτοκινήτων δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πλέον το ''στρώσιμο'' πόσο μάλλον στα ηλεκτρονικά και μάλιστα σε parts όπως οι μνήμες που δεν ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 9, 2004 Author #8 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 κ πως θα βεβαιωθω πως agp+pci κλειδωνουν σωστα??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJD Ιούλιος 9, 2004 #9 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Πως ακριβώς εννοείς το συνδιασμό burn-in με θερμοκρασία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiMk Ιούλιος 9, 2004 #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Να κλήσει και τα FANS ώστε να ανέβει η θερμοκρασία και να...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Ιούλιος 9, 2004 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από JiMk Να κλήσει και τα FANS ώστε να ανέβει η θερμοκρασία και να...... ρε, σε έπιασαν οι corones από τώρα??? back στο κορονοτόπικ σου, μην χαλάς το thread του ανθρώπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadow Hunter Ιούλιος 9, 2004 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από spc το θέμα είναι ότι η θερμοκρασία δεν είναι τόσο σοβαρό θέμα στις μνήμες όσο σε cpu/gpu εξ' ου και η γνώμη μου για το θέμα μην τρελαινόμαστε με το burn in παιδιά: εδώ στα μοτέρ αυτοκινήτων δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πλέον το ''στρώσιμο'' πόσο μάλλον στα ηλεκτρονικά και μάλιστα σε parts όπως οι μνήμες που δεν ανεβάζουν υψηλές θερμοκρασίες Μην μπερδευεις τα μηχανικα μερη με τα ηλεκτρονικα.Οσον αφορα τις μνημες εκει αποδιδει το burn-in περισσοτερο απο ολα.Δες μερικους οδηγους και θα δεις οτι αποδιδει.Αλλα να υποθεσω οτι δεν εχεις δοκιμασει καν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούλιος 9, 2004 #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από Shadow Hunter Μην μπερδευεις τα μηχανικα μερη με τα ηλεκτρονικα.Οσον αφορα τις μνημες εκει αποδιδει το burn-in περισσοτερο απο ολα.Δες μερικους οδηγους και θα δεις οτι αποδιδει.Αλλα να υποθεσω οτι δεν εχεις δοκιμασει καν. αναφορικά με μηχανικά / ηλεκτρονικά: προφανώς δεν πρέπει να συγχέονται. απλώς το ανέφερα για να δείξω τι εννοώ όντως δεν έχω δοκιμάσει γιατί σύμφωνα με τις γνώσεις και την λογική μου δεν έχει νόημα εν πάσει περιπτώση δεν αποκλείω την πιθανότητα να έχει μία (μικρή έστω) βάση η συγκεκριμένη λογική.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούλιος 9, 2004 #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από Zarras [Σήμερα, στις 10:48] ....ωραιος συλλογισμος ....να σου πω... στο πισι σου ...τι λαδια βαζεις? μάλλον βιάζεσαι πολύ.... λυπάμαι αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τον συλλογισμό μου.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Ιούλιος 9, 2004 #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από Shadow Hunter [Σήμερα, στις 12:23] Μην μπερδευεις τα μηχανικα μερη με τα ηλεκτρονικα.Οσον αφορα τις μνημες εκει αποδιδει το burn-in περισσοτερο απο ολα.Δες μερικους οδηγους και θα δεις οτι αποδιδει.Αλλα να υποθεσω οτι δεν εχεις δοκιμασει καν. Συμφωνω με τον φιλτατο.......αποκλειεται να εχεις δοκιμασει burn-in σε μνημες και να εχεις αυτην την αποψη.......τοτε ολοι εμεις εδω μεσα τι κανουμε τοσο καιρο...... Οταν ειχα παρει τις Mushkin bh5 πηγαιναν το πολυ 235 με 2-2-2-5 και τωρα εχουν φτασει καραstable στα 252 με 2-2-2-5 πως λες να εφτασαν εκει πανω......???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Ιούλιος 9, 2004 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 12:56] μάλλον βιάζεσαι πολύ....λυπάμαι αλλά μάλλον δεν κατάλαβες τον συλλογισμό μου.... εχεις δικιο δεν καταλαβαμε τον συλλογισμο σου......απλα εμεις μιλαμε για καταστασεις που εχουμε δοκιμασει και φαει πολλες ωρες για να υποστηριζουμε αυτα που λεμε ....και οχι απλα ενα συλλογισμο και μια λογικη!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Ιούλιος 9, 2004 Author #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 ελα βρε παιδια...μην ειρωνευεσται ο ενας τον αλλον.....εστω κ λιγο...δεν ειναι ωραιο...!Ειμαστε εδω για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον κ να λεμε την γνωμη μας,οχι να δουμε ποιος ξερει τα περισσοτερα κ να ειρωνευομαστε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούλιος 9, 2004 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από Zarrasοντως δεν τον καταλαβα...εγω...και ολο το φορουμ.... αναφέρομαι στα ''μηχανικά / ηλεκτρονικά'' σχόλιο για το οποίο δεν βλέπω να μην το έχει καταλάβει κάποιός άλλος μην το συγχέεις με την ουσία του θέματος για την οποία ο καθένα έχει την άποψη του αν μάλιστα διαβάσεις παραπάνω θα δεις ότι σαφώς λέω ότι δεν έχω δοκιμάσει γι'αυτό και αφήνω ανοικτό το ενδεχόμενο να μην είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Ιούλιος 9, 2004 #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Αρχική απάντηση από mortisboy εχεις δικιο δεν καταλαβαμε τον συλλογισμο σου......απλα εμεις μιλαμε για καταστασεις που εχουμε δοκιμασει και φαει πολλες ωρες για να υποστηριζουμε αυτα που λεμε ....και οχι απλα ενα συλλογισμο και μια λογικη!!!! ξαναλέω ότι ο ''συλλογισμός'' αναφέρεται στο παράδειγμα του αυτοκινήτου και όχι στην ουσία του θεματος αναφορικά με την οποία σέβομαι την εμπειρία σου γι'αυτό και μένω ''ανοικτός'' στο θέμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Ιούλιος 9, 2004 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2004 Ζηταω συγνωμη αν το υφος μου ηταν ειρωνικο....και ενοχλησα καποιους ...αλλα το θεμα ειναι οτι οταν ζηταει καποιος βοηθεια σε κατι θα πρεπει να τον βοηθαμε και οχι να λεμε κατι χωρις να το τεκμιριωνουμε!! Και Βασιλη οσο για το burn-in γιατι ξεφυγαμε απο το θεμα μας ....και γω ακολουθω την μεθοδο του Root......εχε λιγο υπομονη και θα εχεις καλα αποτελεσματα πιστευω!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.