Jump to content



Πρόγραμμα λιανικής και χονδρικής πώλησης για κατάστημα τροφίμων


greekfragma

Recommended Posts

Καλημερίζω και από δω.

Ψάχνω να βρω κατάλληλο πρόγραμμα που προορίζεται για κατάστημα λιανικής και χονδρικής πώλησης τροφίμων.

Τα βασικά χαρακτηριστικά που ψάχνω είναι:

α) ευκολία στο γραφικό περιβάλλον (ο χειριστής έχει μια καλή σχέση με windows GUI αλλά μην το φτάσουμε σε επίπεδο interface από SAP ή αντίστοιχα αλυσίδων σουπερμάρκετ)

β) σύνδεση με ταμειακή μηχανή και με πολυμηχάνημα XEROX για εκτύπωση αποδείξεων λιανικής, χονδρικής.

γ) να κρατά σε αρχείο excel τα στοιχεία που θα περνάνε από αυτό.

δ) να μην χρειάζεται κάθε τρεις και λίγο επίβλεψη

Φυσικά μιλάμε για πλήρες εξελληνισμένο μενού. Έχετε καμιά πρόταση?

Link to comment
Share on other sites

Καλα η singular σιγουρα θα εχει κατι στα μετρα σου (singular control μαλλον ειναι για σενα - το εχω κι εγω)

Αν δε σε βολεψει η singular stadar εχει και η sun κατι παρομοιο.

Ειναι ενα θεμα το να πας σε τζαμποπουλος , γιατι δε ξερω ποιος θα σου ενημερωνει λογιστικες στηλες , πως θα βγαινει ο φαπας κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Σίγουρα ο τζαμπόπουλος θα ήταν επιθυμητός μιας και τα χρήματα για το πρόγραμμα θα πάνε για άλλες χρήσεις της νέας επιχείρησης.

Από την άλλη φοβάμαι το μετά.....πόσο συχνά δηλαδή θα θέλει τη δική μου παρέμβαση. Θα μπορώ βέβαια να μπαίνω remote στον υπολογιστή και να κάνω ότι χρειάζεται.

Γιάννη ρώτα και καμιά τιμή αυτόν που λες.

Προς το παρόν πάντως δε βρίσκω στο ίντερνετ βίντεο με το γραφικό περιβάλλον και γενικά τη μορφή ενός τέτοιου προγράμματος για να πάρω μια ιδέα εάν μου κάνει ή όχι.

σε αυτό το λινκ

ΑΝΟΙΓΜΑ ΝΕΑΣ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟ SINGULAR CONTROL 4 ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ - Κοινότητα Λογιστών Βήμα συζητήσεων

τα περί μεταφοράς από demo και patch υποννοεί αυτό που νομίζω?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

για πάμε ένα up γιατί ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη....

singular control κοιτάζω.....αλλά είναι πολλά τα λεφτά γαμώτεν.

προτιμώ πάντως να αγοραστεί η άδεια χρήσης του προγράμματος εξαρχής μια και έξω παρά να πέσω στην ανάγκη τους με ετήσια συμβόλαια και πακέτα υποστήριξης.

Link to comment
Share on other sites

Προγράμματα υπάρχουν πολλά.

singular, entersoft, data communications, altec, megasoft είναι απο τις ποιο γνωστές στον χώρο.

Παίζουν επίσης topshop,προοπτικές και άλλα πολλά.

Να ξέρεις οτι θα αγοράσεις το πρόγραμμα και θα πληρώνεις αιτήσιο συμβόλαιο συντήρησης για αναβαθμίσεις και δωρεάν τηλ υποστήριξη.

Αν παίρνεις τιμές κατευθείαν απο την εκάστοτε εταιρεία, μίλα και με έναν dealer. Συνήθως κάνουν καλύτερες τιμές. (ΠΧ σε πρόγραμα που ζήταγε η "κατασκευάστρια" 1600 dealer μου είπε περίπου 1000).

Μπορείς απ όλες να ζητήσεις demo πρώτα πριν αποφασίσεις. Να το δουλέψεις.

Επίσης ερώτηση, θα βάλεις barcode scanner & pos είτε γενικά πως θα παίξεις; Υποκαταστήματα ή μόνο κεντρικό μόνο;

Παίζουν διάφορα.

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα θα είναι με με τρόφιμα και πλήθος κωδικών περίπου στους 50μέχρι στιγμής και έως 100 στην καλύτερη περίπτωση. Μόνο κεντρικό κατάστημα κυρίως λιανικής αλλά και χονδρικής.

bar code scanner δε γνωρίζω ακόμα αν θα παίξει.

σίγουρα πάντως θα ήθελα το πρόγραμμα να έχει τις βασικές λειτουργίες απλού καταστήματος λιανικής χονδρικής + παρακολούθηση εσόδων εξόδων.

για κάποια άλλα θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη μέσω MS excel ή access.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θες εμπορικό με δυνατοτήτα λογιστικής αργότερα :D που το κάνουν σχεδόν όλα τα προγράματα.

Κοίτα θα σου έλεγα να δεις της DMS Logic το οποίο είναι φτηνό αλλά δεν ξέρω πόσο θα σε βολέψει. Επειδή είναι τρόφιμα και θα χρειαστείς την αμεσότητα του barcode scanner είτε μιας touch οθόνης θα πρέπει να κοιτάξεις σε κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

touch οθονη δε θα παίξει. το barcode scanner το θεωρώ πιθανό αλλά όχι απαραίτητο.

υπάρχει γενικότερα ένα πολύ σφιχτό budget και προσπαθώ να οργανώσω το συγκεκριμένο θέμα με το εμπορικό-λογιστικό πρόγραμμα όσο το δυνατόν οικονομικότερα.

Link to comment
Share on other sites

100% θα χρειαστείς ένα barcode scanner, το να τα πληκτρολογείς με το χέρι κατά τη διάρκεια της πώλησης ή όταν θα ενημερώνεις την αποθήκη δεν παίζει, είναι μαζοχισμός.

Επίσης θα έχεις πολλά (πάρα πολλά) barcodes, ένα είδος μπορεί να σου έρθει με 3-4 διαφορετικά λόγο προσφορών, εκπωτικών πακέτων, 2σε1 κλπ κλπ κλπ, μπορείς να περνάς barcode κιβωτίου κατά την εισαγωγή στην αποθήκη κλπ κλπ κλπ... (welcome to the wonderful world of warehouse mastering)

Το βασικό h/w που θες είναι πισί, barcode scanner, εκτυπωτής laser A4 και φορολογικός μηχανισμός ΕΑΦΔΣΣ, με αυτά ξεκινάς αν και στην περίπτωση που το πισί είναι στην έξοδο του μαγαζιού (για τις πωλήσεις) και η είσοδος της αποθήκης εμπορευμάτων αλλού θα έχεις θέμα πότε θα τα κάνεις όλα.

Tα προγράμματα που σου είπαν κάνουν λίγο πολύ τα ίδια και η κάθε εταιρεία έχει τα υπέρ και τα κατά της.

ΕΝΝΟΕΙΤΕ επίσης ότι αγοράζεις ετήσιο συμβόλαιο συντήρησης αν και ο πρώτος χρόνος συνήθως είναι μαζί με την αγορά.

Πάντως όταν πάρεις προσφορές ζήτα τα ετήσια κόστη υποστήριξης, συντήρησης και αναβάθμισης. (εκεί κρύβονται πολλές φορές τα τρελά ποσά)

Για οτιδήποτε άλλο ρώτα, εδώ είμαστε. :)

Link to comment
Share on other sites

μάλλον δε ξεκαθάρισα.....δε θα είναι μαγαζί μινι μαρκετ.....φρέσκο και κατεψυγμένο ψάρι, με το κιλό για λιανική ή με κιβώτιο για χονδρική.

ψαραδικο με delicatessen προιόντα δηλαδή. προσφορές 2σε1 κλπ δε θα υπάρχουν.

πισί YES

A4 laser printer YES

barcode scanner NO

φορολογικός μηχανισμός ΕΑΦΔΣΣ NO

Link to comment
Share on other sites

Για αποδείξεις λιανικής θα χρειαστείς μια ταμειακή μηχανή αλλά δεν θα μπορείς να εκδίδεις τιμολόγια χωρίς ΕΑΦΔΣΣ από όσο ξέρω.

Συν το ότι πρέπει μετά να ενημερώνεις με το χέρι τις πωλήσεις στο πρόγραμμα για να έχεις ενήμερη αποθήκη, να καταχωρείς το ημερήσιο ΦΠΑ, τζίρους κλπ.

Εκτός αν βρείς ταμειακή που να επικοινωνεί με το πρόγραμμα αλλά έτσι δένεσαι με μια εταιρεία και θα ανέβει πολύ το κόστος.

Με το ΕΑΦΔΣΣ αντίοθετα μπορείς να κόβεις ότι παραστατικό θέλεις (και αποδείξεις λιανικής πώλησης) εκτός από τιμολόγια οπότε έτσι γλυτώνεις το κόστος της ταμειακής μηχανής και τα κάνεις όλα μέσα από το πρόγραμμα άρα ενημερώνονται τα δεδομένα αυτόματα...

μάλλον δε ξεκαθάρισα.....δε θα είναι μαγαζί μινι μαρκετ.....φρέσκο και κατεψυγμένο ψάρι, με το κιλό για λιανική ή με κιβώτιο για χονδρική.

ψαραδικο με delicatessen προιόντα δηλαδή. προσφορές 2σε1 κλπ δε θα υπάρχουν.

Σε ήδη συσκευασμένα ψάρια (στα κατεψυγμένα) θα υπάρχει κατά πάσα πιθανότητα επί-ζυγίο barcode, δηλαδή μέσα στο barcode ενσωματώνεται είτε η τιμή είτε το βάρος του ψαριού ανάλογα, θα είναι ΕΑΝ-13 και θα ξεκινάνε από 21 ή 27 ή 29.

Το κάθε πακέτο δηλαδή θα έχει διαφορετικό barcode ανάλογα με το π.χ. βάρος.

To scanner θα είναι απαραίτητο και οι τιμές τους ξεκινάνε από τα 40 ευρώ. http://www.skroutz.gr/c/136/barcode-pos.html?from=catspan&keyphrase=scanner

Link to comment
Share on other sites

Για να τιμολογείς απο τον υπολογιστή θέλεις φορολογικό μηχανισμό.

Απο τους καλύτερους αυτήν την στιγμή παίζει 500 με 550 αν δε κάνω λάθος και στο συγκεκριμένο μην κάνεις ημίμετρα πράγματα. Απλά να είσαι σίγουρος οτι θα παίζει με το πρόγραμμά σου.

Αν δε βάλεις φορολογικό μηχανισμό τότε δεν έχει νόημα ο υπολογιστής εκτός αν τον θες για αποθήκη μόνο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλημέρα σας,

Το θέμα είναι παλιό, αλλά ψάχνω και εγώ ένα πρόγραμμα για λιανική + χονδρική για ένα μαγαζί με πιροσκί και αναψυκτικά μπορεί και καφέ.

Με ενδιαφέρει να είναι παρά πόλη απλό και εύκολο στην διαχείριση. Θέλω να αποφύγω την ταμειακή μηχανή.

Τι μου προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.