b1ank Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10, 2012 #1 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10, 2012 Γεια χαρα σε ολους!χρειαζομαι την βοηθεια σας στο εξης:φτιαχνω σε php ενα παιχνιδι ποκερ,οπου σαν στοχο θα εχει να κερδιζει ο παιχτης με τον καλητερο συνδιασμο φυλων...αρχικα χρησιμοποιω 2 πινακες ενας που εχει τους αριθμους απο το 1 εως το 13, και ο αλλος που εχει τα 4 χρωματα, στην συνεχεια εχω κανει αυτους τους 2 πινακες να εμφανιζουν με τυχαια επιλογη 5 φυλα στο τραπεζι και αλλα 4 για τους παιχτες. εκει που χρειαζομαι βοηθεια ειναι πως θα μπορεσω να δοσω τους συνδιασμους πχ να εμφανιζει ποτε ο παιχτης εχει ενα ζευγαρι,ποτε δυο κλπ κλπ.αυτα για την ωρα.!
darien Ιανουάριος 11, 2012 #2 Ιανουάριος 11, 2012 Θα ξεκινήσεις από τους πιο αδύναμους συνδυασμούς και θα έχεις και μια μεταβλητή σαν "βαρύτητα", δηλαδή στο μεγαλύτερο φύλλο 0, στα δύο ίδια φύλλα 1, στα τρια ίδια 2, στη σειρά 3 κλπ. Αυτό σε περίπτωση που κάποιος έχει πάνω από έναν συνδυασμό, το παιχνίδι να κρατάει τον μεγαλύτερο.Θα πρέπει να κρατάς φυσικά και το μεγαλύτερο φύλλο του κάθε παίχτη, ώστε σε περίπτωση ίδιου συνδυασμού να νικάει αυτός με το μεγαλύτερο φύλλο.Μια εύκολη υλοποίηση θα ήταν η εξής:Για κάθε παίκτη, ελέγχεις έναν-έναν τους συνδυασμούς από τους πιο αδύναμους στους πιο ισχυρούς, και κάθε φορά που πετυχαίνει έναν, του δίνεις τον ανάλογο συντελεστή βαρύτητας που έγραψα στην αρχή.Καλύτερα να έφτιαχνες έναν δυσδιάστατο πίνακα [4][13] ώστε να περιέχει όλη την τράπουλα.Μετά θα φτιάχνεις έναν άλλον πίνακα για κάθε παίκτη που θα περιέχει τα χαρτιά στο χέρι του + τα χαρτιά από κάτω και θα προσπαθείς να βρεις συνδυασμούς.
b1ank Ιανουάριος 11, 2012 Author #3 Ιανουάριος 11, 2012 darien αυτο που με απασχολεί ειναι οτι μετα απο αυτο το σημειο$hand = array(); for ($i = 0; $i < 5; $i++) { $hand[] = array_shift($deck); } echo "<h2> to table dinei</h2>"; foreach ($hand as $card) { echo $card['face'] . ' of ' . $card['suit'] . " <br />"; }οπου εμφανιζει τα 5 τυχαια φυλα...σκεφτηκα να χρησιμοποιησω την in_array αλλα σκεφτομαι και αυτο που ειπες να αλλαξω τον πινακα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.