tragikos Φεβρουάριος 15, 2012 Author #21 Φεβρουάριος 15, 2012 Εγώ είχα τσιμπήσει το X-Com Complete Pack από το Steam στα 5€ το 2009€ και ήταν η δεύτερη αγορά μου στο Steam μετά το Valve Complete Pack το 2007
Shaman Φεβρουάριος 15, 2012 #22 Φεβρουάριος 15, 2012 E, ναι, παρά να ψάχνεις να βρίσκεις τις δισκέτες..
hurin Φεβρουάριος 15, 2012 #23 Φεβρουάριος 15, 2012 To είχα τσιμπήσει τότε. ΙΜΗΟ μόνο τα δύο original (UFO & XCOM) αξίζουν.Επικά παιχνίδια. Ακόμα θυμάμαι να αλλάζω σαν τρελός τα floppy disks για να φορτώσω το UFO.Και το Apocalypse ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του συνδυάζοντας turn-base και real-time!
Shaman Φεβρουάριος 15, 2012 #24 Φεβρουάριος 15, 2012 To Apocalypse δεν το είχα παίξει όταν βγήκε (το έπαιξα πρώτη φορά τώρα στο bundle), σε αντίθεση με τα υπόλοιπα που τα είχα δει "την εποχή τους", οπότε ίσως το αδικώ. Πάντως δε με κράτησε.
Dolly Φεβρουάριος 15, 2012 #25 Φεβρουάριος 15, 2012 Μαζί με τον [MENTION=616]Shaman[/MENTION] και εγώ. Αν και τα είχα παίξει όλα στην εποχή τους (31 γάρ σε 15 μέρες), το Apocalypse ουτε εμένα με κέρδισε. Σκέφτομαι μήπως αφήσω το Terror και ξεκινήσω την αναδρομη με το 1ο χεχε. Εγώ εντωμεταξύ και να βρώ τις δισκέτες δεν έχω drive 3.5 Τι παιχνιδάρες ρε ούστη... μένει να βάλω και κανένα Lands of Lore τώρα και να παραιτηθώ απο την δουλειά!
tragikos Μάρτιος 6, 2012 Author #26 Μάρτιος 6, 2012 (edited) Όλα τα screenshots που έχετε δει σε live video:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=kX9r0S77Vh0]XCOM: Enemy Unknown Deep Dive #1 - YouTube[/ame]Καλά φαίνονται τα γραφικά, αλλά φοβάμαι πολύ για το gameplay. Επίσης όλες αυτές οι εναλλαγές στην κάμερα μάλλον θα μου δίνουν στα νεύρα. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 6, 2012 από tragikos
tragikos Μάρτιος 6, 2012 Author #27 Μάρτιος 6, 2012 Και ακόμα περισσότερα εδώ:[ame=http://www.gametrailers.com/video/features-interview-xcom-enemy/727640]XCOM: Enemy Unknown Video Game, Features Interview HD | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com[/ame]
Shaman Μάρτιος 7, 2012 #28 Μάρτιος 7, 2012 Εντάξει, ξενέρωσα που βγάλανε τα time units αλλά μπορώ να πω: Giev XCOM already!
Dolly Μάρτιος 7, 2012 #29 Μάρτιος 7, 2012 Επειδή είμαι δουλειά και δεν μπορώ να καταλάβω ΤΙ στον γιουτσο, ειναι φαση ριαλ ταιμ ή... ?[MENTION=616]Shaman[/MENTION] ρίξε φως στον λαό!!!
Shaman Μάρτιος 7, 2012 #30 Μάρτιος 7, 2012 Όχι, turn-based είναι απ'όσο έχω καταλάβει! Απλά έχουν βάλει cinematics σε κρίσιμες στιγμές για ατμόσφαιρα κλπ.Απλά βγάλανε τα time units και τα αντικατέστησαν με "actions" περίπου.Όπως το καταλαβαίνω, θα μπορείς π.χ. ο Χ στρατιώτης να κινηθεί δύο φορές και να πυροβολήσει μία ή να κινηθεί μία και να πυροβολήσει δύο (σύνολο τρία "actions" και στις δύο περιπτώσεις).Μένει να το δούμε στην πράξη, αλλά νομίζω θα μου λείψει το micromanagement που μπορούσες να κάνεις με τα time και energy units. Φαντάζομαι θα αλλοιωθεί κάπως και το να βλέπεις κατευθείαν πώς ο εξοπλισμός επηρεάζει τις διαθέσιμες μονάδες (πριν την αποστολή) - όπως επίσης το να καμαρώνεις τις μονάδες σου να έχουν σιγά-σιγά παραπάνω time units με την εμπειρία από τη συμμετοχή τους σε αποστολές.
tragikos Μάρτιος 16, 2012 Author #31 Μάρτιος 16, 2012 XCOM: Enemy Unknown will support mods and have a “standalone PC tactical UI” | PC GamerFiraxis told us that, in addition to a unique PC interface, they’re planning to make XCOM: Enemy Unknown modder friendly.[...]The separate PC UI will be part of that. The XCOM: Enemy Unknown screenshots that have been released so far have shown lots of Xbox controller command prompts, we asked if the PC build would use a similar system.“No, no, no. Nooo. Oh man, no. I wouldn’t do that to you, are you kidding me? No,” he said. That’s six noes there, folks.“We have a team that’s doing the PC UI, and there are some elements where it can make sense to use the base, like when we have menus and things like that, but our tactical UI is a standalone PC tactical UI.”“And so we have a PC tactical UI that we’re working on that is distinct, because obviously mouse driven with a tactical game – being able to select objects of interest – as opposed to a gamepad, where you’re cycling through objects of interest. No, no, we definitely have PC and we plan and we have UI that’s unique.” Thank goodness for that.
mchls Μάρτιος 29, 2012 #32 Μάρτιος 29, 2012 Moving is the best strategy in XCOM: Enemy UnknownFiraxis Talk XCOM, Redux: Bases, Ammo, Skills Explained
tragikos Απρίλιος 7, 2012 Author #33 Απρίλιος 7, 2012 Εδώ έχει μαζέψει ένας τύπος όλες τις πληροφορίες που έχουμε. Εγώ μετά το live streaming που παρακολούθησα στην PAX East 2012 ανυπομονώ να το πιάσω στα χέρια μου.
mchls Απρίλιος 10, 2012 #34 Απρίλιος 10, 2012 Gigantic XCOM: Enemy Unknown Official Screens Reveal Something Strange in your Neighborhood
mchls Απρίλιος 27, 2012 #35 Απρίλιος 27, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=7xGp7z5CVao]XCOM: Enemy Unknown Community Video 2 -- The Art of XCOM - YouTube[/ame]
mchls Μάϊος 1, 2012 #36 Μάϊος 1, 2012 XCOM: Enemy Unknown videos introduce developers, artistic approach
mchls Μάϊος 4, 2012 #37 Μάϊος 4, 2012 Συνεντευξούλα...Death & The Muton: Firaxis On XCOM Fatalities & Floaters
mchls Μάϊος 18, 2012 #38 Μάϊος 18, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WGUKblruNOs]XCOM: Enemy Unknown Community Video 3 - Modernising A Classic - YouTube[/ame]
tragikos Μάϊος 22, 2012 Author #39 Μάϊος 22, 2012 (edited) XCOM: Enemy Unknown release date • News • Eurogamer.net 9 και 12 Οκτωβρίου βγαίνει σε Αμερική και Ευρώπη αντίστοιχα Pre-ordering XCOM: Enemy Unknown from participating shops nets you and Elite Soldier Pack. This gives an extra soldier modelled on the retro XCOM game; Soldier Deco packs for aesthetic armour upgrades; and a variety of colours to decorate armour with. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 22, 2012 από tragikos
mchls Μάϊος 22, 2012 #40 Μάϊος 22, 2012 Hands On (Safety Off): XCOM – Enemy UnknownIt’s Alec who normally brings you the latest on Firaxis’ XCOM remake so I expect you shall be somewhat confused to hear that I actually played it last week. Alec will probably never forgive me for taking what he saw as his rightful place but he was too busy being rained on in Greece to defend the Earth from invasion. I didn’t manage to protect anyone from the invasion either but I did cause a few soldiers to die trying. They might have specialisations and there might be less of them per squad, but the poor sods are as vulnerable as ever. This is how they died.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now