Jump to content



X-Com: Enemy Unknown [TBS]


tragikos

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα περιμένω να δω το full game γιατί έχω κενά σε κάποια σημεία - αλλά σίγουρα το παλιό μου φαίνεται πιο hardcore με βάση τα όσα έχω δει ως τώρα.

Όπως και να έχει, ανάβουμε κερί στους ανθρώπους που έφτιαξαν τέτοιο παιχνίδι και έσωσαν το όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Με προβλημάτισε αυτό του IGN αλλά βλέπω ότι είναι μειοψηφία...

Τώρα που το διάβασα κι εγώ, με μπέρδεψε. Το κυρίως πρόβλημα του συγγραφέα ας πούμε είναι ότι οι εχθροί "δεν κινούνται". Αν και πολλά group όντως δεν κινούνται, υπάρχουν "περίπολοι" που κινούνται στον χάρτη. Το δοκίμασα εις διπλούν.

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρει και ότι δεν υπάρχουν οι σχετικά τεράστιοι χάρτες που υπήρχαν στο κλασικό και ότι γενικώς είναι πιο scripted το παιχνίδι στο tactical mode. Νομίζω συμφωνώ και ίσως οφείλεται και στην αφαίρεση των time units αυτό. Προσωπικά, αν και στο demo δε με ενόχλησε, μου φαίνεται προτιμώ το παλιό playstyle.

Άλλο σημείο που έφυγε στο tactical είναι ότι δεν μπορείς π.χ. να σταθείς πάνω από ένα πτώμα και να αλλάξεις όπλα (στο παλιό, ας πούμε, σε μεγάλες μάχες πήγαινα για να κλέψω grenades ή καλύτερα όπλα που τύχαινε να κρατάει ένας alien και τα είχα κάνει ήδη research).

Στο στρατηγικό κομμάτι για μένα είναι μεγάλο μείον - αν έχω καταλάβει σωστά - ότι δε μπορείς να έχεις πολλές βάσεις και όπου θέλεις πάνω στη γη. Επίσης το είδος και η θέση των facilities είναι fixed. Πάει περίπατο η ελευθερία του να έχεις μία βάση full research ή/και με έμφαση στα radars π.χ. και, το άσχετο αλλά ωραία φάση, να βλέπεις ακριβώς στη θέση που τα έβαλες τα facilities όταν σου κάνουν επίθεση οι aliens. Ή ας πούμε δεν μπορείς να έχεις μία βάση full interceptors και μία full μεταγωγικά. Ή να στέλνεις resources/staff από μία βάση σε μία άλλη. Ή να μαζεύεις δολλάριο-δολλάριο για να αγοράσεις το τάδε tank και να το βάλεις στο μεταγωγικό σου.

Τα παραπάνω με πάσα επιφύλαξη μέχρι να παίξω το full game γιατί έχω κενά στο πώς γίνονται αρκετά πράγματα.

Σίγουρα πάντως δεν υπάρχει η ελευθερία που υπήρχε στο παλιό - ίσως γιατί το θεώρησαν καλύτερο ή/και για να το κάνουν πιο προσβάσιμο σε νέους παίκτες ή/και για να είναι playable και σε κονσόλες ή/και απλά για να διαφοροποιηθούν από το κλασικό.

Reminder: Ανάβουμε κεράκι να είναι καλά οι άνθρωποι και ευχόμαστε να βγει και το αντίστοιχο X-COM (i.e. underwater).

Έγινε επεξεργασία από Shaman
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρει και ότι δεν υπάρχουν οι σχετικά τεράστιοι χάρτες που υπήρχαν στο κλασικό και ότι γενικώς είναι πιο scripted το παιχνίδι στο tactical mode. Νομίζω συμφωνώ και ίσως οφείλεται και στην αφαίρεση των time units αυτό. Προσωπικά, αν και στο demo δε με ενόχλησε, μου φαίνεται προτιμώ το παλιό playstyle.

Άλλο σημείο που έφυγε στο tactical είναι ότι δεν μπορείς π.χ. να σταθείς πάνω από ένα πτώμα και να αλλάξεις όπλα (στο παλιό, ας πούμε, σε μεγάλες μάχες πήγαινα για να κλέψω grenades ή καλύτερα όπλα που τύχαινε να κρατάει ένας alien και τα είχα κάνει ήδη research).

Στο στρατηγικό κομμάτι για μένα είναι μεγάλο μείον - αν έχω καταλάβει σωστά - ότι δε μπορείς να έχεις πολλές βάσεις και όπου θέλεις πάνω στη γη. Επίσης το είδος και η θέση των facilities είναι fixed. Πάει περίπατο η ελευθερία του να έχεις μία βάση full research ή/και με έμφαση στα radars π.χ. και, το άσχετο αλλά ωραία φάση, να βλέπεις ακριβώς στη θέση που τα έβαλες τα facilities όταν σου κάνουν επίθεση οι aliens. Ή ας πούμε δεν μπορείς να έχεις μία βάση full interceptors και μία full μεταγωγικά. Ή να στέλνεις resources/staff από μία βάση σε μία άλλη. Ή να μαζεύεις δολλάριο-δολλάριο για να αγοράσεις το τάδε tank και να το βάλεις στο μεταγωγικό σου.

Τα παραπάνω με πάσα επιφύλαξη μέχρι να παίξω το full game γιατί έχω κενά στο πώς γίνονται αρκετά πράγματα.

Σίγουρα πάντως δεν υπάρχει η ελευθερία που υπήρχε στο παλιό - ίσως γιατί το θεώρησαν καλύτερο ή/και για να το κάνουν πιο προσβάσιμο σε νέους παίκτες ή/και για να είναι playable και σε κονσόλες ή/και απλά για να διαφοροποιηθούν από το κλασικό.

Reminder: Ανάβουμε κεράκι να είναι καλά οι άνθρωποι και ευχόμαστε να βγει και το αντίστοιχο X-COM (i.e. underwater).

Τωρα που τα εγραψες θυμηθηκα οτι υπήρχαν και στο παλιο.Εχεις δικιο σε ολα.Σε αντιθεση με αυτα που οντως αφαιρεθηκαν , εχουν προσθεσει καποια αλλα κομματια στα research/engineering/barracks τα οποια αντισταθμιζουν ανετα.

Η μαγεία ομως ειναι ακομα εδω, δεν εχει χαθει ...

Link to comment
Share on other sites

Έπαιξα κάτι λιγότερο από 5 ώρες μέσω VPN σήμερα (τώρα μόλις ξεκλείδωσε στην Ευρώπη) και μπορώ να πω ότι με κράτησε. Ναι έχει αρκετές διαφορές από το παλιό αλλά και πάλι φαίνεται να είναι ένα καλό παιχνίδι. Δεν ξέρω όμως τι replayability θα έχει...

Επίσης η πλάκα είναι ότι στους αρχικούς 12 στρατιώτες μου είχα 2 ελληνίδες!

37C38C67A541C326796074B3B1A95B23EA6D7631

Link to comment
Share on other sites

Καλό φαίνεται, απλά με χαλάνε 1-2 πραγματάκια:

Η "διαφάνεια" των τοίχων παίζει πολύ. Έπρεπε να είχαν ακολουθήσει την συνταγή του παλιού με layers.

Το cover system είναι λίγο μπέρδεμα. Το να είσαι σε half-cover είναι σαν να μην έχεις καθόλου. Το να είσαι σε full cover, άντε να σου κόβει κάνα 50% στο hit. Άσε που οι εξωγήινοι σε βαράνε και μέσα από τοίχους (ανοίγουν τρύπες), ενώ εσυ δε τους "βλέπεις" για να μπορείς να κάνεις το ίδιο.

Το "more info" που σου βγάζει σε κάααθε επιλογή. Ρε άνθρωπε του Θεού, μετά τις πρώτες 500 φορές που το έχω χρησιμοποιήσει, είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει τι κάνει το "Shoot".

Το γεγονός ότι δε μπορείς να πιάσεις τους εξωγήινους με τα βρακιά κάτω. ΠΑΝΤΑ, όταν τους πρωτοβλέπεις, θα δείξει το videακι, και θα πάνε για cover κτλ, παρόλο που είναι η σειρά σου.

Κατά τα άλλα απολαυστικό είναι.

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός ότι δε μπορείς να πιάσεις τους εξωγήινους με τα βρακιά κάτω. ΠΑΝΤΑ, όταν τους πρωτοβλέπεις, θα δείξει το videακι, και θα πάνε για cover κτλ, παρόλο που είναι η σειρά σου.

Καλά, αυτό είναι σπαστικό, αλλά από την άλλη έπρεπε να το ζυγίσουν λίγο γιατί ειδικά μετά από 6-7 ώρες παιχνιδιού που θα έχεις 5 καλά όπλα, αν δεν πήγαιναν κατ'ευθείαν για cover θα μπορούσες επί τόπου να τους πετάξεις 1 ρουκέτα και 2-3 headshots με plasma sniper rifles και πάει στον τάφο και το καλύτερο γκρουπάκι.

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός ότι δε μπορείς να πιάσεις τους εξωγήινους με τα βρακιά κάτω. ΠΑΝΤΑ, όταν τους πρωτοβλέπεις, θα δείξει το videακι, και θα πάνε για cover κτλ, παρόλο που είναι η σειρά σου.

Αυτό ισχύει. Το άλλο που φοβάμαι ότι ισχύει είναι ότι αν εσύ κάθεσαι συνεχώς σε ένα μέρος χωρίς να έχεις βρει εξωγήινους και απλά τελειώνεις τους γύρους, δεν πρόκειται να έρθουν οι εξωγήινοι σε σένα. Εσείς που έχετε παίξει περισσότερο μπορείτε να πείτε αν ισχύει ή όχι; Γιατί αν πρέπει να προχωράω εγώ για να εμφανιστούν οι εξωγήινοι τότε είναι λίγο χαζό...

Χθες πάντως είχα μία από τις hell yeah στιγμές που μου θύμισαν το πρώτο. Είχα ένα squad με τους 3 μαζεμένους πίσω από κάτι αυτοκίνητα και έναν sniper ακροβολισμένο πιο πίσω. Οι τρεις έβλεπαν έναν εξωγήινο στα 4 μέτρα πίσω από μία στάση λεωφορείου αλλά όλοι τους είχαν ποσοστά 30-40% επιτυχίας, ενώ ο sniper δεν τον έβλεπε. Τον πυροβόλησα λοιπόν με τον πρώτο, πέτυχα τη στάση και διέλυσα τη μία μεριά της. Πυροβόλησα με τον δεύτερο, αστόχησα τελείως. Ο τρίτος πάλι αστόχησε αλλά πέτυχε και διέλυσε την μεριά της στάσης που κάλυπτε τον εξωγήινο, οπότε πλέον ο sniper είχε πλήρες οπτικό πεδίο και 100% ευστοχία... :yes2:

Link to comment
Share on other sites

.

Product Update - Valve

00:31

• Various visibility/hiding optimizations

• Multiplayer text chat support (J to activate)

• Mouse 4/5 will switch soldiers in the Barracks

• ESC hides the movement grid if you do not want to commit to a move while it is activated

• Squad Sight ability optimization

• Fixed issue when equipping two grenades with Deep Pockets.

• Fixed Rapid Fire sometimes consuming too much ammo.

• SHIVs that are damaged will no longer become unusable.

• Fixed some hangs/soft crashes in tactical combat.

• Replaced software cursor with the operating system cursor to reduce lag and framerate dependence.

• Fixed rendering bug which causes some soldier’s hair to appear as if it is rendering on top of environment fog.

• 1080p movies are now used at all times on the PC.

Link to comment
Share on other sites

ερώτηση κρίσεως...το όπλο που έβαζες waypoints υπάρχει ;;;;;;

Οχι δεν υπάρχει. To τερμάτισα χθες στο easy αφού ξενέρωσα αρκετές φορές στο normal.

Έχοντας χάσει πολλές ώρες στα παλιά παιχνίδια και στο XCOM και στο terror from the deep έχω να πω ότι γενικά είναι καλό παιχνίδι αλλά τελειώνει απότομα. Σε κάποια φάση λίγο μετά την μέση του παιχνιδιού είχα μείνει χωρίς research και με τους scientints στη βάση να κάνουν καφέδες και να παίζουν τάβλι. Το barracks μετά τις αναβαθμίσεις είναι πολύ καλό.

Γενικά δεν έμεινα ικανοποιημένος από το στρατηγικό κομμάτι. Τα όπλα είναι διακοσμητικά στα αεροσκάφη σου καθώς είναι λίγο-πολύ το ίδιο χάλια. Πρέπει να φτάσεις σε τεχνολογία plasma weapon για τα αεροσκάφη όπως και στο παλιό για να δεις άσπρη μέρα αλλά σε αντίθεση με το παλιό XCOM δεν υπάρχουν καλύτερα όπλα τύπου projectile για να οπλίσεις τα αεροσκάφη.

Όσο περισσότερα stuctures έφτιαχνα τόσο περισσότερους engineers χρειαζόμουνα για να προχωρήσω. Ρε παιδιά το ίδιο structure μου το φτιάξατε πριν από κάνα μήνα 35 engineers γιατί τώρα πρέπει να είστε 40; Επίσης τρέχει πολύ πιο γρήγορα από το παλιό όσο αναφορά την εμφάνιση των races σε σημείο που στο τέλος δεν έχεις προλάβει να ευχαριστηθείς όλα εκείνα τα ωραία όπλα και εξοπλισμό που έχεις στο πλοστάσιο σου και πρέπει να κάνεις την τελευταία attack στους aliens.

Στο κομμάτι του on site που πολεμάς τους aliens είναι υπέροχο αλλά νομίζω είναι πολύ φτωχό σε σύγκριση με το παλιό στο στρατηγικό. Επίσης ο νεος XCOM commander είναι τόσο φοβερός που σε μερικούς μήνες τους κερδίζει τους εξωγήινους. Ασε να πολεμήσουμε μερικά χρονάκια να το ευχαριστηθούμε ...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το τελείωσα εχθές το βράδυ. Σίγουρα είναι ένα παιχνίδι που πρέπει να παίξει οποιοσδήποτε fan των TBS και ακόμα περισσότερο οι fans των παλιών XCOM.

Από εκεί και πέρα συνάντησα (στις 24 ώρες που μου πήρε να το τερματίσω) crashes, artifacts και ένα game breaking bug όπου το alien activity round δεν τελειώνει ποτέ αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό ώστε να με ενοχλήσει ιδιαίτερα. Ένα αρνητικό του παιχνιδιού για εμένα ήταν ότι έχει πολλές τεχνολογίες τις οποίες όμως δεν προλαβαίνεις να χαρείς γιατί υπάρχει ένα σημείο καμπής που το παιχνίδι φαίνεται ότι εξελίσσεται γρήγορα. Η μόνη περίπτωση για να χαρείς περισσότερο τα στάδια των όπλων-ασπίδων-δυνατοτήτων είναι να μην κάνεις research τα priority projects αμέσως. Προσωπικά έφτασε ένα σημείο που από την δεύτερη armor που έχεις στο παιχνίδι, πήγα κατευθείαν στην τελευταία. Επίσης δεν χρησιμοποίησα αρκετά από τα gadgets.

Δεν έδωσα καθόλου βάρος στο research και παρόλα αυτά δεν μου έλειψε κάτι. Αντίθετα αν δεν είχα δώσει βάρος στο engineering θα είχα θέμα. Επίσης δεν μου άρεσε η κλίμακα χρόνου και χρημάτων. Δε γίνεται να ανακαλύπτουν την τεχνολογία laser σε 8 ημέρες ούτε να μου δίνουν οι χώρες 100 μονάδες χρημάτων το μήνα πχ.

Κατά τ'άλλα το παιχνίδι αν δεν είχα να το συγκρίνω με το original θα έλεγα ότι είναι τρομερό. Και τώρα που το συνέκρινα όμως πάλι με κράτησε μέχρι το τέλος.

Στο normal δύσκολα χάνεις στρατιώτες. Επόμενος σταθμός το classic :D

Link to comment
Share on other sites

Να συμφωνήσω μαζί σου tragikos. Φαίνεται ότι γενικά το παιχνίδι "τρέχει" ...

Στο παλιό XCOM σου έδινε χρόνο να οργανωθείς και μόλις άρχιζε να γίνεται αποτελεσματική η αντιμετώπιση των aliens σου έβγαζε τον νέο τύπο να παλέψεις. Εδώ δοκίμασα απευθείας research σε beam weapons και από ότι φαίνεται κάτι έκανα triger γιατί το πρώτο UFO crash είχε και muton μέσα ... γ@μ0 την τύχη μου :p

Επίσης έχεις δίκιο για τους scientists. Στο παλιό ήθελες χαλαρά από πολύ νωρίς μια 50άρα scientists για να μπορείς να κρατηθείς σε καλούτσικα επίπεδα. Όσες φορές πήγα να φτιάξω κάτι πάνω από τις μισές μου έβγαζε ότι δεν έχω αρκετούς engineers στο ΧCOM 2012. Δεν μπορώ να καταλάβω πως 5 scientists μπορούν και δουλεύουν κορυφαία project και research σε alien artifacts αλλά όταν βάλεις τους μηχανικούς για να σου ξαναφτιάξουν το ίδιο structure σε άλλο σημείο της βάσης πρέπει να είναι +15 ή +20. Σε αυτό το σημείο είναι λίγο unbalanced.

Επίσης και εγώ στο ίδιο σημείο με σένα κατέληξα. Ότι γράφει priority πρέπει να είναι το τελευταίο που κάνεις και αφού έχεις εξαντλήσει όλα τα υπόλοιπα.

Υ.Γ. O φίλος που ρώτησε παραπάνω για launchers τελικά αν καταφέρεις και ρίξεις very large UFO και στείλεις ομάδα καταφέρνεις να πάρεις ένα artifact που θα σου δώσει νέου είδους launcher για τους soldiers αλλά και νέο είδους όπλο για τα fighters που έχεις.

Και πάλι όμως το τέλος είναι άθλιο. Καμιά σχέση με το παλιό. Και μόνο ένα νέο αεροσκάφος ανέπτυξαν οι μηχανικοί του XCOM. Τέσπα ... βλέπω τώρα να έρχεται ΤΡΟΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΥΘΟ :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.