Jump to content

Ερώτηση για AMD X4 Phenom 9600 @ 2.3 GHz

kyrkyriakos

Recommended Posts

Είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα , αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας. Έχω ένα AMD X4 Phenom 9600 @ 2.3 GHz

Τί μπορώ να κάνω για να τον αναβαθμίσω λίγο ; Κάρτα γραφικών δεν έχω , θα βοηθούσε να βάλω μια και εάν ναι ποιά ;

Η χρήση που τον κάνω δεν είναι τίποτα σπουδαίο , ιντερνετ , μουσική , ταινιές , τώρα εάν μπορούσε να παίζει και κανα παιχνιδάκι , :smoke: δεν θα με πείραζε!

Ευχαριστώ !

Ρε παιδες οτι CPU και να βαλει χωρις καρτα γραφικων παιχνιδι ΔΕΝ θα παιζει, τι του λετε του ανθρωπου?

Φιλε μου, αν θελεις να παιζεις τα τελευταία παιχνίδια σε υψηλές ρυθμίσεις μια AMD hd6850/6870 ή μια 6950 μεταχειρισμένη (το λεω για να σου βγει φθηνα) με 140-200 ευρω εισαι άρχοντας.

Το θέμα ειναι,εσυ νιώθεις οτι ο υπολογιστής σου αργοπορεί στα windows? θέλεις να ξεκινάει μολις πατας το κουμπί και να φορτώνει τα παντα(windowς, προγραματα,πιστες σε παιχνιδια) ακαριαία? Αν ναι τοτε πρέπει να πας σε SSD (ειναι φαντάσου σκληρός δισκος...χωρις δισκο,λειτουργεί με τσιπ μνημης flash) για να δεις πραγματικά τι σημαίνει να μην εχεις πουθενά αργοπορία.

Μέσα απο το CPU-Z φαίνεται να έχω κάρτα γραφικών ATI radeon HD 3200 graphics (RS780)

2 kingston DDR2 2048 Mbytes, το τροφοδοτικό , εάν καταλαβαίνω σωστά αυτά που γράφει , είναι seasonic 500 watt

Γενικά με τις επιδόσεις του υπολογιστή δεν έχω πρόβλημα , απλά δεν θα με πείραζε εάν βελτιωνόταν (με μικρό κόστος ) λίγο.

To τροφοδοτικο σου θα αντέξει άνετα μια καρτα γραφικών, καλα θα ηταν βέβαια να βάλεις αλλα 2 gb ραμ (κανα 30αρι) μιας και είναι φτηνές και βοηθάνε αρκετά το μηχάνημα.

εγώ είχα αυτή τη CPU με μια 4890 και τα παιχνιδάκια τα έπαιζε μια χαρούλα (την πούλησα πρόσφατα 70euros μπορεί να βρεις και με 50-60 τώρα που βγαίνουν οι 7ΧΧΧ)...

Τώρα αν διαθέτεις μαρούλια ~200 μπορείς να πάρεις μια 6870/6850 (θα σου περισέψουν κιόλας) αλλιώς πας σε 6950...

Τέλος του είχα πάνω και έναν Vertex 2 OCZ 60GB και ήμουνα ακόμα πιο κομπλέ...