Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

0100 , o server ήταν κλειστός ( λογικό ) και έκανα offline sessions.

Πρώτη φορά έχω frame drops στο rF2. Η πίστα από τις πιο όμορφες αλλά από ότι φαίνεται, βαριά.

Από τα mod, τα μόνα που μου άρεσαν, ήταν τα BMW και Aston.

Ακόμα και αυτά, σαφώς κατώτερα από ISI. Ο ήχος δε χάλια σε όλα. Clipping, μπέρδεμα , sloppy αλλαγή samples . Φευ

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tα αυτοκίνητα είναι πολύ καλά σύμφωνα με τους sim racers που τα έχουν επιλέξει για να στήσουν πρωτάθλημα.

Συμβουλή, την Porsche ούτε να την κοιτάξετε, πολύ δύσκολη, ο Σταύρος που ξέρει παααρα πολύ καλά να στήνει αυτοκίνητο έφαγε πολλές ώρες και ακόμη χτες που τα λέγαμε στο TS δεν πατάει καλά, δεν έμεινε ευχαστισημένος.

Πρόβλημα στην βροχή να βρούμε setup τα μπροστινά φρένα πολύ ανεβασμένες θερμοκρασίες. Τα ελαστικά το ίδιο.

Στην διάρκεια της βροχής σαν π%$$#@νιτσες πηγαίναμε, μόλις είδαμε στεγνή γραμμή κατεβάσαμε χρόνους.

Η ΒMW καλή, εμένα μου άρεσε η ΑΜ αλλά τελικά θα τρέξω με την C7.R 2014.

 

Η πίστα πολύ τεχνική, η επόμενη θα είναι ακόμη καλύτερη !!!

 

πριν 11 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Πρώτη φορά έχω frame drops στο rF2. Η πίστα από τις πιο όμορφες αλλά από ότι φαίνεται, βαριά.

Oυτε εγώ, ούτε ο Σταύρος είχαμε πρόβλημα με τα frames...

Link to comment
Share on other sites

πριν 44 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Mήπως να την τρέχαμε με τα φορμουλάκια τα παλιά της ISI?

Προλαβαίνουμε να κάνουμε πράκτις σήμερα το βράδυ, καλά ο vitas  δεν χρειάζεται πράκτις ούτως η άλλως .

 

Δεν υπάρχει πρόβλημα, αλλά όχι για Παρασκευή και όχι για αγώνες. Για χαβαλέ όποτε θέλουμε εννοείται το τρέχουμε !!!

 

Link to comment
Share on other sites

Πάνο, γίνεται μια προσπάθεια να στηθεί ένα πρωταθληματάκι σοβαρό, με την έννοια της προπόνησης (χτες έβρεχε για παράδειγμα, άλλος δεν θα έμπαινε ούτε στα pit, εμείς όχι μόνο τρέξαμε, αλλά φτιάξαμε και setup για βροχή, είναι ο καθένας πως το βλέπει), των αγώνων, τα parc ferme, τον αληθινό καιρό, την στρατηγική στα pit με τα ελαστικά κ.ο.κ.

 

Μερικοί θέλουνε νε τράχουνε για χαβαλέ με οτι αυτοκίνητο βρούνε, χωρίς προπόνηση, για τον χαβαλέ. Για αυτόν τον σκοπό υπάρχει άλλωστε και το AC ή το R3E.

Aλλοι παρακολουθούνε την πρόγνωση καιρού, μπαίνουνε στην πίστα για δοκιμές, κοιτάζουνε πως μπορούνε να στήσουν το αυτοκίνητο κ.τ.λ.

Για παράδειγμα είναι σαφές ότι το κάθε αυτοκίνητο στο URD είναι διαφορετικό. Η Porsche όπως έχω πει είναι μόνο για χεράτους, δεν είναι για soft οδηγούς. Ο Σταύρος ενώ δοκίμασε όλα τα αυτοκίνητα (ευκολότερα από την Porsche) έκατσε και έφτιαξε την Porsche και χτυπά και χρόνους.

 

Σου είπα, είναι ο καθένας όπως το βλέπει. Ο άλλος θα τρέξει για να περάσει η ώρα του, ο άλλος θα κάτσει ώρες να δει γιατί έχει φθορά το ελαστικό μπροστά και πως μπορεί να το διορθώσει ή πως μπορεί να αλλάξει το setup να μην έχουν μεγάλες θερμοκρασίες τα φρένα ή κάτι άλλο.

 

Για αυτό υπάρχουν άλλωστε και τόσα racing games. Ο καθένας τρέχει εκεί που αισθάνεται καλύτερα και άνετα. Το rF2 όπως έχεις καταλάβει έχει άλλο βάθος και άλλο επίπεδο ρεαλισμού. Δεν είναι για όλους με άλλα λόγια.

 

Αν θέλεις όμως να κάνουμε και αγώνες χαβαλέ όπως πρότεινες, κανένα πρόβλημα, αλλά όχι μια ημέρα πριν τον αγώνα όπου θα βγει τελικό setup από τις δοκιμές.

Όλα καλοπροαίρετα τα λέω φυσικά και όπως πάντα προσωπικές μου τοποθετήσεις.

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Δυστυχώς Παρασκευή βράδυ έχω κανονίσει έξοδο, αλλιώς θα έτρεχα.

Και εγώ έξοδο έχω κανονίσει.... απο την πίστα!! :kiss2:

πριν 40 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Πάνο, γίνεται μια προσπάθεια να στηθεί ένα πρωταθληματάκι σοβαρό, με την έννοια της προπόνησης (χτες έβρεχε για παράδειγμα, άλλος δεν θα έμπαινε ούτε στα pit, εμείς όχι μόνο τρέξαμε, αλλά φτιάξαμε και setup για βροχή, είναι ο καθένας πως το βλέπει), των αγώνων, τα parc ferme, τον αληθινό καιρό, την στρατηγική στα pit με τα ελαστικά κ.ο.κ.

 

Μερικοί θέλουνε νε τράχουνε για χαβαλέ με οτι αυτοκίνητο βρούνε, χωρίς προπόνηση, για τον χαβαλέ. Για αυτόν τον σκοπό υπάρχει άλλωστε και το AC ή το R3E.

Aλλοι παρακολουθούνε την πρόγνωση καιρού, μπαίνουνε στην πίστα για δοκιμές, κοιτάζουνε πως μπορούνε να στήσουν το αυτοκίνητο κ.τ.λ.

Για παράδειγμα είναι σαφές ότι το κάθε αυτοκίνητο στο URD είναι διαφορετικό. Η Porsche όπως έχω πει είναι μόνο για χεράτους, δεν είναι για soft οδηγούς. Ο Σταύρος ενώ δοκίμασε όλα τα αυτοκίνητα (ευκολότερα από την Porsche) έκατσε και έφτιαξε την Porsche και χτυπά και χρόνους.

 

Σου είπα, είναι ο καθένας όπως το βλέπει. Ο άλλος θα τρέξει για να περάσει η ώρα του, ο άλλος θα κάτσει ώρες να δει γιατί έχει φθορά το ελαστικό μπροστά και πως μπορεί να το διορθώσει ή πως μπορεί να αλλάξει το setup να μην έχουν μεγάλες θερμοκρασίες τα φρένα ή κάτι άλλο.

 

Για αυτό υπάρχουν άλλωστε και τόσα racing games. Ο καθένας τρέχει εκεί που αισθάνεται καλύτερα και άνετα. Το rF2 όπως έχεις καταλάβει έχει άλλο βάθος και άλλο επίπεδο ρεαλισμού. Δεν είναι για όλους με άλλα λόγια.

 

Αν θέλεις όμως να κάνουμε και αγώνες χαβαλέ όπως πρότεινες, κανένα πρόβλημα, αλλά όχι μια ημέρα πριν τον αγώνα όπου θα βγει τελικό setup από τις δοκιμές.

Όλα καλοπροαίρετα τα λέω φυσικά και όπως πάντα προσωπικές μου τοποθετήσεις.

Εγώ τρέχω πάντα χαβαλέ, αλλά πάντα τρέχω για να κερδίσω...

Η πόρσε είναι φτιαγμένη για εμένα. Αγαπάω πόρσε.. το απόλυτο εργαλείο οδήγησης..

Θα με κάνετε να φέρω πεταλιέρα και στο λαπτοπ και να παιζω μεσοβδόμαδα, να το ξέρετε...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Aν και δεν είμαι καθόλου του drifting...αυτός το πάει κομμάτια...απλά απολαυστικός...

 

 

Άσχετο...είναι normal το δεξιά ελαστικά να έχουνε φθορά απο μέσα ???

Δεν έχουν φθορά έξω αλλά έχουνε από την εσωτερική.

 

:mellow::mellow::mellow:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος mad_dog έγραψε:

Aν και δεν είμαι καθόλου του drifting...αυτός το πάει κομμάτια...απλά απολαυστικός...

 

 

Άσχετο...είναι normal το δεξιά ελαστικά να έχουνε φθορά απο μέσα ???

Δεν έχουν φθορά έξω αλλά έχουνε από την εσωτερική.

 

:mellow::mellow::mellow:

Το σωστό είναι η εσωτερική θερμοκρασία να είναι γύρω στους 20-25 βαθμούς υψηλότερη της εξωτερικής περίπου ανάλογα τα αυτοκίνητα για να βγαίνει ο μέσος όρος  ( ο οποίος πρέπει να είναι στην optimum θερμοκρασία για το αυτοκίνητο και το είδος των ελαστικών που έχεις επιλέξει) στη μέση ζώνη αυτό προσπάθησε να το πετύχεις με σωστό καμπερ περισσότερο παρά με συνεχείς αλλαγές στις πιέσεις. 

Αν έχεις μεγαλύτερες διαφορές κάπου έχεις λάθος στήσει το καμπερ μάλλον αν οι πιέσεις είναι φυσιολογικές γι αυτό ίσως έχεις περίεργη φθορά 

ΥΓ :ΝΟΜΊΖΩ :-D 

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Αν μπω σήμερα θα είμαι μόνο για το safety car. 

Δεν μου κάνει κέφι να πιάσω τιμόνι. 

 

Eμένα όλοι μπορούνε να με προσπεράνε.

Κερδίζω χρόνια όταν προσπερνώ εσένα και το σαλιγκάρι.

 

Τα λέμε σήμερα στις πίστες που λέει και το σαλιγκάρι.

 

pass: Christin

πριν 13 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Αν έχεις μεγαλύτερες διαφορές κάπου έχεις λάθος στήσει το καμπερ μάλλον αν οι πιέσεις είναι φυσιολογικές γι αυτό ίσως έχεις περίεργη φθορά 

ΥΓ :ΝΟΜΊΖΩ :-D 

Δεν σε ρωτήσαμε για να πάρουμε απάντηση με νομίζω...αν είναι έτσι θα ρωτούσα και το σαλιγκάρι...θέλουμε δικαιολογημένη απάντηση κύριε !!!

Har har har

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος mad_dog έγραψε:

Άσχετο...είναι normal το δεξιά ελαστικά να έχουνε φθορά απο μέσα ???

Δεν έχουν φθορά έξω αλλά έχουνε από την εσωτερική.

 

:mellow::mellow::mellow:

Αν είναι δεξιόστροφη η πίστα ναι.. Είναι απόλυτα φυσιολογικό..

είναι??

Το ίδιο συμβαίνει αν έχεις μια πάρα πολύ γρήγορη παρατεταμένη δεξιά στροφή που τα ζεσταίνει υπερβολικά...

πριν 2 ώρες, το μέλος mad_dog έγραψε:

Eμένα όλοι μπορούνε να με προσπεράνε.

Κερδίζω χρόνια όταν προσπερνώ εσένα και το σαλιγκάρι.

Εμένα και τον πάνο δεν μπορεί να μας προσπεράσει κανένας..

Εμείς τους αφήνουμε, μήπως και μας ξαναπαίξουν...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aυτή ειναι η πίστα

 

 

Το setup που έχω κάνει το έχω κάνει έτσι όπως το ήθελα πάντα, με μεγάλες ταχύτητες στις στροφές δεν με πετάει πίσω, αλλά γλυστράει με τα 4.

Αλλά δες την πίστα για να βγάλεις συμπεράσματα.

Σήμερα αν τρέξεις (έστω και για χαβαλέ) θα μείνεις πολύ πίσω !!!

Το setup μου είναι τρένο μιλάμε !!!

 

Har har har

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, mad_dog said:

Άσχετο...είναι normal το δεξιά ελαστικά να έχουνε φθορά απο μέσα ???

Δεν έχουν φθορά έξω αλλά έχουνε από την εσωτερική.

Simple fix: μείωσε το κάμπερ στα δεξιές ρόδες.

 

Και μην πεταχτεί κανένας εξυπνάκιας πάλι να πει για το αν όταν αφαιρούμε camber το λέμε μείωση ή αύξηση :p

Camber: απόκλιση της ρόδας από τον κάθετο άξονα σε μοίρες. Άρα όταν λέμε ότι μειώνουμε το camber, εννούμε ότι μειώνουμε την γωνία από τον κάθετο άξονα.

Άρα το -3 είναι περισσότερο camber από το -1.5. Όποιος ακόμα μπερδεύεται, ας θυμάται ότι μιλάμε για μείωση/αύξηση των απόλυτων τιμών του camber!!!!

 

 

Aν είμαι σπίτι λέω να τρέξω.. με αυτά τα vw του βίντεο θα τρέξουμε;;

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.