Jump to content



Recommended Posts

Δεν μας πειραζει αυτό, η ιδέα μετράει !!

 

Επίσης θέλω να με συγχαρείτε που κατέκτησα το πρωτάθλημα Megane (έχω ήδη 55 πόντους) και είναι αδύνατο ως ακατόρθωτο να με περάσει κάποιος στην βαθμολογία στους επόμενους αγώνες...

  • Like 1

Επίσης θέλω να με συγχαρείτε που κατέκτησα το πρωτάθλημα Megane (έχω ήδη 55 πόντους) και είναι αδύνατο ως ακατόρθωτο να με περάσει κάποιος στην βαθμολογία στους επόμενους αγώνες...

Συμμετειχε κανενας αλλος; :hehe:

  • Like 3

Αυτο επιβεβαιωνει το καυστικο και συναμα χιουμοριστικο σχολιο μου.

Μονο εσυ ετρεξες σε ολους τους αγωνες και στους περισσοτερους απο αυτους το grid δε γεμιζε ουτε ταξι. :hehe:

 

Για αυτο σου λεω, ξεκινα να ερχεσαι στην παρεα μας τις κυριακες να ευχαριστηθεις ματσακια.

Εκτος και αν φοβασαι την πολυκοσμια :p

  • Like 2

Από το να κάνω 128 γύρους που έκανες εσύ με τα απαράδεκτα BTCC, προτιμώ 128 βουρδουλιές, ειλικρινά.

Eγώ Forza και Gran Turismo δεν έπαιξα

Δεν ξέρεις τι χάνεις.

  • Like 2

Τρελό σκυλί του Racing, αυτοκίνητο F1 δεν με ενδιαφέρει και δεν πρόκειται να τρέξω εκτός και άν πάμε σε Brabham ή EVE, οτιδήποτε νεότερο από τη Lotus 79 με αφήνει αδιάφορο.

 

Αγόρασα και την καινούργια McLaren στο iRacing που είναι το μονάδικο Sim που είχε data απευθείας από τη McLaren για περσινό αυτοκίνητο που έτρεχε στους αγώνες F1, φοβερή προσομείωση του DRS, ERS, EMU κλπ είναι εκπληκτικά γρήγορη εάν διαχειριστείς σωστά το EMU αλλά και πάλι πέρα από hotlaps δεν υπάρχει περίπτωση να με τραβήξει για να κάνω αγώνες μαζί της. Πέρα από την οδήγηση που φυσικά είναι δύσκολη σε τέτοιες ταχύτητες πρέπει να αλλάζεις συνεχώς τις ρυθμίσεις του EMU για να μη ξεμένεις από μπαταρία, να καταφέρνεις να είσαι εντός αποστάσεως DRS από τον προπορευόμενο ενώ να κρατάς ταυτόχρονα τον από πίσω σε απόσταση εκτός DRS. Τουλάχιστον στο Sim δεν έχει τα προβλήματα που είχε στην πραγματικότητα με τον άθλιο κινητήρα της Honda και το ERS/EMU που λειτουργούσε όποτε του κάπνιζε.

 

ΥΓ Συγχαρητήρια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος :hehe: :hehe: :hehe:

  • Like 2

 

 

ΥΓ Συγχαρητήρια για την κατάκτηση του πρωταθλήματος :hehe: :hehe: :hehe:

 

 

Eυχαριστώ, ακομη δεν τελειωσε αλλά είναι δεδομενο οτι είναι δικό μου. Και τα δυο, και του Megane και του F1 3.5

Eίμαστε χεραδες και πιλότοι !!!

Από το να κάνω 128 γύρους που έκανες εσύ με τα απαράδεκτα BTCC, προτιμώ 128 βουρδουλιές, ειλικρινά.

 

 

Δεν έκανα 128 γύρους, 12,8 γύρους έκανα.

(edited)

Πάλι ασχολείστε με mod???

 

http://rfactor.net/web/2015/12/23/isi-formula-masters-fisi-2012-v1-6-now-available/

 

 

  • Tyre Tweaks.
  • AI cut corners less.
  • Downforce slightly increased (about 3+%).
  • Faster pit times for tyre changes.
  • Reduced max toe angles.
  • Minor setup tweaks.
  • Minor chassis tweaks, including better unsprung masses.
  • New steering system.
  • Recalculated brake system, including reduced brake bias adjustability range.
  • .75kg fuel steps now (near enough to 1L)
  • Removed redundant class filter from .veh files “ISI_FM02”
  • Tyres updated to use CPM, including wet tyre improvements.
  • Moved to Ultrachassis (which includes proper working chassis flex, DOF improvements, additional compliance’s, and quicker (more direct) steering).
  • AI correlation tweaks.
  • Placed pushrods near upright to decrease inaccurate ‘degressive rates’.
  • Tiny Aero tweaks. Including very slight reduction to turbulent air.
  • Latest sound attenuation tweaks.
  • Slight optimization to LOD distances.
  • Some additional newer tracks added to trackconfigs.ini

 

Screenshot-2015-12-23-14.03.44.jpg

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2

Δεν διοργανωνω Group C γιατί είναι δύσκολο να τα οδηγησεις

Ειδικά ο Γιάννης όταν κατάφερε και το ξεκίνησε η ομάδα στα Pit έκανε εορτή

Har har har

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.