Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Δεν ειμαι προδοτης φιλε μου Παναγιωτη σαν τον κυριουλη που στελνει εμαιλς!!!
Ναι εχει καλυτερη αισθηση*, αλλα σου υποσχομαι οτι παλι θα "τσακωνομαστε" στο χιλιοστο εντος ΑC  :)



*Οντως ωραια συμπεριφορα αλλα γελαω βεβαια με το ποσο "ξεφουσκωτο" φαινεται το λαστιχο οταν παιρνει στροφες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το είχα δοκιμάσει με την G27 βέβαια.

Θα ήθελα να κάνω γύρο σχηματισμού, να κάνω fake start, να έχω σωστά penalties, να τελειώνω το qualify αν είναι στον τελευταίο γύρο, να στρώνει λάστιχο η πίστα , να έχω καιρό. Όλα αυτά μου λείπουν στο assetto. Έχω άλλα βέβαια. Είπαμε τέλειο sim δεν υπάρχει. Το assetto το λατρεύω. Δεν το παρατάω απλά αρχίζω να αντιλαμβάνομαι πως δεν με καλύπτει στο σκληροπυρηνικό κομμάτι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν δεν γίνεται να το αγοράσουμε,πολύ φοβάμαι πως θα κρατήσει για λίγο καιρό αυτή η κατάσταση με τις πιστωτικές και τις προπληρωμένες που δεν επιτρέπεται να κάνουν αναλήψεις εκτός κι αν το βρεις σε μαγαζί.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

*Οντως ωραια συμπεριφορα αλλα γελαω βεβαια με το ποσο "ξεφουσκωτο" φαινεται το λαστιχο οταν παιρνει στροφες.

 

Το λάστιχο έτσι φαίνεται όπως στην πραγματικότητα.

To rF2 το προσομειώνει όπως είναι στην πραγματικότητα (Το μαναδικό sim που το κάνει αυτό και δεν μιλάω για την γραφική αναπαράσταση αλλά για την φυσική αλληλεπίδραση με τον δρόμο και τις φθορές που δέχεται)

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το λάστιχο έτσι φαίνεται όπως στην πραγματικότητα.

To rF2 το προσομειώνει όπως είναι στην πραγματικότητα (Το μαναδικό sim που το κάνει αυτό και δεν μιλάω για την γραφική αναπαράσταση αλλά για την φυσική αλληλεπίδραση με τον δρόμο και τις φθορές που δέχεται)

καλα βρες μου λάστιχο φορμουλας που να κανει ετσι:p
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε στοιχεία από λάστιχα F1 σε πραγματικές συνθήκες (καταπόνηση, θερμοκρασίες, φθορά κ.α.) ?

Δεν νομίζω να δίνουν τις πληροφορίες έτσι απλά.

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Xωρίς πολλά λόγια...

 

 

Λοιπόν αν κοιτάξεις στο 0.27 στο fast lap me porsche  θα δείς πόσο λίγο αληθινό είναι κι αυτό που κάνει ο τύπος ,με τόσο στρίψιμο στο τιμόνι σε εκείνη την αριστερή το λιγότερο που θα είχε θα ήταν φοβερή υποστροφή από ολίσθηση των εμπρός τροχών ,αυτός το στρίβει απότομα και το κρατά κοκκαλομένο χωρίς το αυτοκίνητο να επηρεάζεται δεν θα τό λεγα εξομοίωση αυτό  και μη ξεχνάς πως στρίβουν με 540 μοίρες δηλαδή πολύ γρήγορα τιμόνια ,πολύ γρηγορότερα από αυτά που έχουμε στα αυτοκίνητά μας.

Για του λόγου το αληθές κοίτα πως στρίβει ο τύπος στο παρακάτω βίντεο για να απογοητευτείς.

https://www.youtube.com/watch?v=KyRe_hGa2gk

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Εγώ οδηγώ και στα δύο video.

Στρίβω απότομα και αφήνω το γκάζι. Αλλιώς δεν μπορείς να την πάρεις την στροφή (Κάνω και μικροδιορθώσεις με το αριστερό φρένο και γκάζι).

Επίσης υπάρχει ρύθμιση στο rF2 που σου βάζει το τιμόνι στις μοίρες του αγωνιστικού μαμάς.

Σου λέω το εξής. Το rF2 στην αίσθηση τιμόνι με αλληλεπίδραση άσφαλτο και FFB είναι σε άλλο επίπεδο. Μπορούν να στο επιβεβαιώσουν τα παιδιά που οδήγησασν το demo.

Το AC με απογοήτευσε για αυτό και είμαι στο rF2. Επίσης δεν είναι hardcore sim όπως το rF2 (κανόνες σημαίας, καιρός κ.α.) Και δεν αναφέρομαι στην φυσική εκεί είναι μόνο του.

Στο video δεν θυμάμαι τι ρυθμίσεις είχα στο τιμόνι γιατί σε μερικές περιπτώσεις βάζω δικές μου μοίρες.

 

Eπίσης το Porsche GT3 έχει 685 μοίρες και όχι 540.

 

Porsche 911 GT3 - 14.9:1 (2.7 turns) ~ 23*14.9*2 = 685.4 δηλαδή περίπου 685 μοίρες και όχι 540.

 

Porsche 911 GT3
Steering

    Steering: rack & pinion, vari ratio power assist
    Stering ratio: 14.9:1
    Steering-wheel diameter: 14.8 in / 37.6 cm
    Turns, lock to lock: 2.6
    Turning circle: 35.8 ft / 10.9 m

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ πως από πλευράς FFB αλλά και AI το RF2 είναι μακράν το κορυφαίο Sim (Το έχω αγορασμένο σχεδόν από τις πρώτες beta), κατά πολύ ανώτερο του AC που είναι το βασικό sim για την κοινότητα του thelab.

 

Το μεγάλα μειονέκτηματα για τους περισσότερους είναι τα γραφικά (προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν, και το iRacing τα ίδια σκ@τ@ είναι και τον τελευταίο καιρό ασχολούμαι πάλι μαζί του σχεδόν αποκλειστικά), το γεγονός ότι πρέπει να ασχολείσαι αρκετά για να βρείς τα κατάλληλα Mods και να τα συντηρείς αλλά και ότι για online τα leagues είναι μονόδρομος, τουλάχιστον στο AC βρίσκεις και servers όποτε σου γουστάρει να τρέξεις.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα, η παρέα τρέχει με AC. Άστο το rF2.

Eπίσης στην περίπτωση που θέλουνε τρέξουνε ένα mod υπάρχει δυνατότητα να φτιάξεις το pack mod και να το κατεβάσουν όλοι. Εκεί υπάρχουν οι πληροφορίεα από τα αυτοκίνητα και τις πίστες. Επίσης αν δεν υπάρχει αυτό όταν κάνεις σύνδεση στον Server κατεβάζεις αυτόματα ότι σου λείπει.

 

Το θέμα είναι η παρέα εκεί που περνά όμορφα εκεί θα τρέχει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To rF2 το προσομειώνει όπως είναι στην πραγματικότητα (Το μοναδικό sim που το κάνει αυτό και δεν μιλάω για την γραφική αναπαράσταση αλλά για την φυσική αλληλεπίδραση με τον δρόμο και τις φθορές που δέχεται)

Είπαμε , το κάνει κ το Assetto απλά όχι γραφικά.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχουμε στοιχεία από λάστιχα F1 σε πραγματικές συνθήκες (καταπόνηση, θερμοκρασίες, φθορά κ.α.) ?

Δεν νομίζω να δίνουν τις πληροφορίες έτσι απλά.

σου λέω ότι η υπερβολή του ελαστικού το να μπαλατζαρει έτσι η να φαίνεται ξεφουσκοτο , δε το έχω δει σε ελαστικό φόρμουλας

Link to comment
Share on other sites

Είπαμε , το κάνει κ το Assetto απλά όχι γραφικά.

 

Δεν εννοώ απλά την αγωνιστική γραμμή (και η οποία δεν είναι η ίδια σε όλον τον δρόμο), αλλά και την γόμα από τις φθορές που βρωμίζει τον δρόμο και περνώντας απο εκεί γλυστράει. Δηλαδή ανάλογα την καταπόνηση και πως οδηγάς έχεις φθορά και πετάς γόμα. Και αυτό δεν είναι εφέ. Είναι πολύπλοκη μηχανή φυσικής ελαστικού. Δεν υπάρχει τέτοια δομή στο AC.

Το AC δεν λαμβάνει υπόψη το λάστιχο σε deformation. Άλλο η απλή φθορά και άλλο η καταπόνηση από τις στροφές και γενικά το deformation.

σου λέω ότι η υπερβολή του ελαστικού το να μπαλατζαρει έτσι η να φαίνεται ξεφουσκοτο , δε το έχω δει σε ελαστικό φόρμουλας

 

Εγώ βλέπω το ίδιο με το rF2...

 

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Ίσως απο τον ενθουσιασμό σου δεν βλέπεις ότι δεν είναι λάστιχο φόρμουλας αυτο.Γιατί στο τελευταίο πλάνο που δείχνει ακριβώς ότι συμβαίνει στο ρφ2 , δείχνει κοινό λάστιχο street car

Link to comment
Share on other sites

Ίσως απο τον ενθουσιασμό σου δεν βλέπεις ότι δεν είναι λάστιχο φόρμουλας αυτο.Γιατί στο τελευταίο πλάνο που δείχνει ακριβώς ότι συμβαίνει στο ρφ2 , δείχνει κοινό λάστιχο street car

 

Δεν δείχνει τόση παραμόρφωση στα λάστιχα της F1 στο rF2.

 

 

Το Assetto έχει και tyre flex.

 

Τι εννοείς tyre flex?

 

To AC ΔΕΝ έχει την πολυπλοκη δομή φυσικής επίδρασης ελαστικού-δρόμου όπως το rF2.

Είπαμε άλλο οι φθορές που προσωμειώνει και άλλο το πολύπλοκο μοντέλο καταπόνησης από γωνίες, γόμα που αφήνεται στον δρόμο, δυναμικός δρόμος σε real time κ.τ.λ.

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.