Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Τι να κάνω ρε Παναγιώτη, είμαι τεμπελάκος :p  ,το βαριέμαι αφόρητα το practice. Πέρα από την πλάκα, προσωπικά στις στις μάξιμουμ 2 ώρες practice έχω πιάσει το ρυθμό μου. Μετά το μόνο που κάνω είναι να κυνηγάω (ασκόπως) δεκατάκια και να χαλάω το σετάπ μου με άκυρους πειραματισμούς. Κάθε φορά που μπαίνω δεν σας τα κάνω τσουρέκια να κάνουμε κανά race? 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Eσύ πουλάκι μου μας παρουσιάστηκες σαν πολύ γρήγορος στα μονοθέσια...από αλλού το περιμέναμε από αλλού μας ήρθε...

 

 

Talking to me???

 

:D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Capture.PNGΕίμαι πολυγαμικός !:wub:

Και λιντερμπορντάκιας όπως λέει κι ο Γιάννης.

Σήμερα που λείπουν τα φιλαράκια και δεν πάω για πιτόγυρα θα το κατεβάσω πιο πολύ στόχος μου ο Dimitris Liakouris :p

Θα με κάνεις να το ξαναβάλω για να κάνω 1:06:χχ

Ενα bug το ρουφου 2

Οταν ακουμπήσεις τον εμπρός τροχό σου στον πίσω τροχό άλλου μονοθεσίου, το όχημα δεν απογειώνεται..

Θα δοκιμάσω αν υπάρχει το ίδιο και στο ασέτο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 45 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Θα με κάνεις να το ξαναβάλω για να κάνω 1:06:χχ

Πφφφ υπερβολές σε μάθαμε πια ,βάλτο και πες του sosna  να έλθει να σου σετάρει το τιμόνι μπας και καταφέρεις να με πλησιάσεις στο δευτερόλεπτο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 59 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Οταν ακουμπήσεις τον εμπρός τροχό σου στον πίσω τροχό άλλου μονοθεσίου, το όχημα δεν απογειώνεται..

Θα δοκιμάσω αν υπάρχει το ίδιο και στο ασέτο...

Ricciardo Patrese 1992 Estoril and

Fittipaldi 1993 Monza

Like that!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος mad_dog έγραψε:

Kαταρχήν, μάλλον θα πάμε για F1 1991 μόλις τελειώσει το BTCC.

 

Τα F1 ASR 1992 V170 (που εχει και μπολικα μονοθεσια) τι διαφορες εχουν με τα  F1 1991 ρε mad? ειναι καλυτερα η χειροτερα?

Link to comment
Share on other sites

πριν 28 λεπτά, το μέλος John@John έγραψε:

Τα F1 ASR 1992 V170 (που εχει και μπολικα μονοθεσια) τι διαφορες εχουν με τα  F1 1991 ρε mad? ειναι καλυτερα η χειροτερα?

είναι άλλα μονοθέσια βρε...

Με ηλεκτρουδραυλικές αναρτήσεις και κιβώτια που δεν είχαν συμπλέκτη...

Πολύ ποιο γρήγορη μπένετον και γουίλιαμς, και μια μακλάρεν να σέρνεται απο παντελή έλλειψη δύναμης στο μοτέρ...

(η χρονιά που ο Σέννα είχε οκτώ εγκαταλείψεις επειδή βαριόταν να οδηγήσει και δεν ήθελε να χαλάσει το όνομα του, εκτός και αν έβλεπε οτι μπορούσε να ανεβεί στο βάθρο)

Μόνη εξαίρεση το σπά, όπου ήταν πάρα πολύ καλός και έτρεχε σαν βλάκας με στεγνά σε βροχή, επειδή η εφαρμογή του @mad_dog έλεγε πως η βροχή θα σταματήσει..

Ηταν και η χρονιά που έσωσε τη ζωή του κομάς αυτή...

Νομίζω η δεύτερη καλύτερη σαιζόν του...

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

@johnjohn,τετοιες ερωτησεις στην F1 wiki=@GeoF1!!

Sorry @rapid_fast

Καλά μωρέ... μη με φωνάζεις...

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος John@John έγραψε:

Ναι γιατι δοκιμασα κανα 2-3 και μου φανηκαν πιο ζορικα στην οδηγηση αλλα και πιο σταθερα απο του "91

Θέλουν ειδικό σετάπ αυτά τα φορμουλάκια για να τα τρέξεις σωστά...

Είναι τα μόνα που στο κατέβασμα δεν πρέπει να κλωτσάνε πίσω, είχαν ειδικό σύστημα και κατέβαζαν όταν έπεφταν οι πιέσεις και μόνο τότε..

Μπορεί να είχες επιλέξει ας πούμε τετάρτη, αλλά να είχε ακόμα μέσα την Πέμπτη γιατί είχε υψηλές πιέσεις...

Ο Σέννα πρέπει για πρώτη φορά να είχε και το κίτρινο κουμπάκι στο τιμόνι για να κατεβάζει μόνο του όλες τις σχέσεις μέχρι την δεύτερη στο Μονακό...

Ετσι δεν είναι @GeoF1 ?

Αυτό είναι το μοντελάκι που έβαλαν στο ασσέτο? έτσι λειτουργεί στο ασσέττο? ποιός θα μας λύσει τις απορίες??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα τρέξουμε με F1 1991 σαλιγκαράκια !!!

Tου '92 είναι όλα με αυτόματο κιβώτιο (χωρίς συμπλέκτη) και άλλες βελτιώσεις στα μηχανικά μέρη.

 

Αν φοβάστε επειδή είστε αργοί μου λέτε...μπορεί να βάλω σε εσάς καρτάκια...

 

Har har har

Link to comment
Share on other sites

Αν ρωτήσετε εμένα εγώ θα το ξεκινούσα από σήμερα.

Μάλιστα είχα σκοπό να έβαζα Monaco αυτή την Κυριακή...αλλά έχουμε τον αγώνα BTCC.

 

Aν πείτε όλοι πάμε για F1 στήνω τον server και βγάζω το πρόγραμμα αγώνων !!!

Το πρόγραμμα BTCC

 

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Αν φοβάστε επειδή είστε αργοί μου λέτε...μπορεί να βάλω σε εσάς καρτάκια...

 

Har har har

:lol::lol:

Που το ειδες αυτο ρε mad?...Τουλαχιστον τα μισα δεντρα εχουν το ονομα σου επανω για οικοπεδα αγορασμενα δεν μιλαμε και το  ξερεις πολυ καλα,ασε που με τον @troffeo μπαιλντιζαμε στους φραπεδες μεχρι να φτασεις στον τερματισμο εκει στο καφενε που'χει. Oχι καρτακια ,αλλα και τρακτερακια να βαλεις και μονος σου να τρεχεις παλι δευτερος  θα βγαινεις :hehe::hehe::hehe::p

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω ό,τι και το "πρωτάθλημα" BTCC παίρνει τον γενναίο δρόμο που πήραν και τα EGT GT3, θα ρίξω ξανά την ιδέα λίγο πιο επεξεργασμένη: 

Τι λέτε για ίδιο αμάξι, ίδια πίστα, διαφορετικό σιμ χ2? Δηλαδή: Corvette C6R GT2@Monza σε AC/RF2/R3E ανά εβδομάδα και μετά ίδιο αυτοκίνητο@Zandvoort. Το χειρότερο αποτέλεσμα θα βγει έξω από τη βαθμολογία. Οι βαθμοί σε κάθε αγώνα θα διαιρούνται με τον αρχικό αριθμό συμμετοχών και θα πολλαπλασιάζονται με τον actual αριθμό. Έτσι θα έχει μεγαλύτερη αξία π.χ. μια 3η θέση σε αγώνα με 10 άτομα αντί με 6. Οι αγώνες θα έχουν την ίδια διάρκεια και τις ίδιες συνθήκες.

 

Έγινε επεξεργασία από gchristod
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.