Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Μπορεί κάποιος να ανοίξει ένα subforum "simracing wars", να γράφουνε εκεί μέσα όσοι γουστάρουν και οι υπόλοιποι να το κάνουμε ignore ώστε να μη διαβάζουμε κάθε μέρα 100 posts φανατικών οπαδών στα αγαπημένα μας threads;

Καταρχάς, δεν γίνεται war.

Δεύτερον αναφέρομαι στο rF2.

Φυσικά αν θεωρείς ότι είμαι εκτός θέματος, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το har har  σε πληροφορώ είναι παράδειγμα προς μίμηση ,συνιστάται από τους μεγαλύτερους ψυχοπαθείς  εε ε ψυχιάτρους της υφηλίου.

Κάντε κι εσείς γαργάρες πρωί μεσημέρι βράδυ με μια κουταλιά της σούπας rf2 ή assetto corsa  και θα με θυμηθείτε!

har har har   the honest quip !

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος wolves έγραψε:

Καλα πλακα κανεις;

Για ποιο additional content μιλας. Εδω δεν υπαρχει ουτε κυριως content σε σχεση με τον "ανταγωνισμο".

Στα mods στηριζεται το παιχνιδι....

Και το καλύτερο flight simulator όλων των εποχών σε mod στηρίζεται...

Και είναι δωρεάν, και είναι το ίδιο που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρίες για την εκπαίδευση των πιλότων..

Εγώ στην βάση του το θεωρώ αρνητικό γιατί τα physics δεν μπορούν να έχουν τον ρεαλισμό που πρέπει, εκτός να γίνουν απο εταιρία που θα βασιστεί στα physics.

Κάποιοι το θεωρούν θετικό, γιατί μπορούν να οδηγήσουν μεγαλύτερο φάσμα αυτοκινήτων ή σιρκουί...

Εγώ είμαι αρνητικός σε μεγάλο φάσμα διαφορετικών κατηγοριών οχημάτων, δεν μου αρέσουν ας πούμε τα αμερικάνικα στοκ καρς τα θεωρώ τραγικά..

Γούστα είναι αυτά.. εγώ την βρίσκω με τα μονοθέσια...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος το πέταξε πιο πριν αλλά πέρασε στα ψιλά: Δεν θα είχε ενδιαφέρον ένα δια-sim-ηκό πρωτάθλημα? Σκεφτείτε από εβδομάδα σε εβδομάδα να πηγαίνεις από Roadcars (AC)-->Flat 6 (RF2)-->Group 5 (R3E)--->Classic F1 (AMS)-->WRC (Dirt Rally). Κάποιος που δεν τα έχει όλα δεν θα έχει disavantage γιατί θα πετάμε έξω π.χ. τα 2 χειρότερα αποτελέσματα. Λέτε να γίνεται?

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ελκυστικό μόνο σαν πρόταση στην πράξη ανέφικτο, εδώ δυσκολευόμαστε να μάθουμε ένα αυτοκίνητο δυό βδομάδες για να μπορέσουμε να σταθούμε ο ένας δίπλα στον άλλο μέσα στον αγώνα χωρίς να τον χαλάσουμε φαντάσου να τα μπλέξουμε με 4 simcades:p ακόμα!

Για μένα δύο είναι οριακό νούμερο για τον vita ανέφικτο γιατί δεν έχει χρόνο για προπόνηση  ,τον προτιμώ ετοιμοπόλεμο και ανταγωνιστικό παρά safety car μη μου πάθει κάνα ψυχολογικό πέρα δώθε στο τέλος και τον χάσω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Όταν όμως αρχίζεις και πας στο over the slip area, τότε νιώθω πως το μοντέλο ελαστικών του rF2 καταρρέει.

Ενώ στο AC , έχεις απόλυτο έλεγχο, νιώθεις μικροαλλαγες στο ποσοστό του γκριπ, δηλαδή μπορείς να καταλάβεις ακριβώς πόσο % γκριπ έχεις ακόμα και εκεί ψηλά σαν να έχεις ελαστικό, στο rF2 το γκριπ είναι ευθεία. Οι τροχοί γίνονται πλαστικοί, το αμάξι φεύγει φέτα και απλά περιμένεις να τελειώσει.

Είναι πολύ κακό, τόσο κακό και έκδηλο, που θα το καταλάβω στην πρώτη στροφή που θα μπω ελάχιστα πιο ζεστά.

Προσοχή δεν αναφέρομαι σε ντριφτ.

 

Δημήτρη,

Στο over the slip area, το ελαστικό πρέπει εκ των πραγμάτων να κάνει κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Το ίδιο και η ανάρτηση του αυτοκινήτου..

Και ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού (μαλακό, μέσο, σκληρό) να έχει μια διαφορετική συμπεριφορά..

Το μαλακό έχει την πιό απότομη συμπεριφορά, και δεν υπάρχει περιθώριο αντίδρασης.. Φεύγει απότομα, ανοίγει είτε το εμπρός μέρος είτε το πίσω ξαφνικά και όταν απο

το γλίστρημα πέσουν τα χιλιόμετρα ξαναβρίσκει απότομα την πρόσφυση, δέχεσαι 12-14 G και θές να κάνεις εμετό απο το σόκ..

Αρα, το πρώτο που πρέπει να γνωρίζουμε, είναι ποιά γόμα έχουμε φορεμένη. Sliks πολύ μαλακά 2 γύρων? μαλακά των 12 γύρων, μέσατων 28 γύρων, σκληρά των 50 γύρων?

κάθε ένα και μια διαφορετική συμπεριφορά..

Το βασικό είναι οτι στο near the slip area, το λάστιχο σταδιακά ζεσταίνεται και ζεσταίνεται και ζεσταίνεται και σε αυτή τη διαδικασία η πρόσφυση πέφτει και πέφτει και πέφτει ακόμα και αν δεν έχουμε μεταβολή σε αυτά που κάνουμε.

Για παράδειγμα, μπαίνω με τον Τάκη σε κύκλο, ξεκινάω με cruize control σε συγκεκριμένη ταχύτητα που μπορεί να είναι +- 0,3 km την ώρα και στρίβω το τιμόνι οριακά

εκεί που αρχίζουν οι τροχοί να στριγκλίζουν..

Και όσο περνάει η ώρα καμία διαφορά, και ξαφνικά σε μια στιγμή το αυτοκίνητο ανοίγει τροχιά..

Κλείνω λοιπόν την τροχιά με το τιμόνι, και κλείνω και κλείνω (για να επανέλθω) και το αμάξι ανοίγει και ανοίγει και ανοίγει στην τροχιά του γιατί απλά δεν έχω πλέον πρόσφυση..

Αυτό που περιγράφεις λοιπόν, με βάση αυτά που καταλαβαίνω, και αυτά που στην θεωρία έχω μάθει, αν το ελαστικό κινηθεί κοντά στο slip area με συγκεκριμένη θερμοκρασία

ή για συγκεκριμένο χρόνο χάνει ομαλά την ικανότητα πρόσφυσης του. 

Ενα άλλο παράδειγμα τι κάνει η θερμοκρασία και η πτώση πρόσφυσης στα λάστιχα, είναι το προχθεσινό στη φόρμουλα, όλοι φέτα έφευγαν σε μια συγκεκριμένη στροφή...

8 μέτρα πιο αριστερά, σε απολύτως βρεγμένο δρόμο, όλοι τους ξαναβρήκαν πρόσφυση ώς δια μαγείας (έχοντας χάσει απλά κάποια απο την ορμή τους)

Κάποιοι έφυγαν φέτα με τη μούρη, κάποιοι έφυγαν με τα 4, κάποιος έφυγε μάλιστα με το εμπρός πίσω τελείως ανάποδα..

Και οι 3 έκαναν το ίδιο πράγμα στην ίδια στροφή, με διαφορετικό αποτέλεσμα..

Ποίο είναι λοιπόν το σωστό να συμβεί στον εξομοιωτη? το 1 το 2 ή το 3?

Αν τρέχαμε σε εξομοιωτή, εγώ θα έλεγα οτι το λογικό είναι να φεύγει φέτα η μούρη..

Ο @panosdimp θα έλεγε οτι θα έπρεπε να φύγει φέτα ο κώλος

Ο @GoMaR θα έλεγε οτι θα έπρεπε να φύγει φέτα με τα 4..

Και ο @mad_dog θα έλεγε οτι έπρεπε να φύγει φέτα ανάποδα μούρη κώλος...

Η πραγματικότητα είναι απλή, είναι καθαρά θέμα σετάπ αν στην απώλεια πρόσφυσης ο εμπρός ή ο πίσω άξονας θα είναι αυτός που θα ξεκολλήσει περισσότερο, ακόμα και αν

δεν είναι αυτός ο άξονας που θα υποστεί την αρχική απώλεια πρόσφυσης..

 

Την αυξομοίωση του γκρίπ, με ένα μόνο τρόπο μπορείς να την καταλάβεις.. Αν το αυτοκίνητο ανοιγοκλείνει την τροχιά του στον εμπρός άξονα..

Εκει πρέπει να νιώθεις και ότι το τιμόνι ελαφραίνει στην αρχή και σε ωθεί να στρίψεις περισσότερο και αμέσως μετά σφίγγει και σε ωθεί να στρίψεις λιγότερο.

Και το ακριβώς αντίθετο αν το όχημα ξεκολλάει στον πίσω άξονα..

Δεν ξέρω τι βλέπεις, εγώ στο ασέτο έχω δηλώσει τυφλός στο τιμόνι..

Αλλά αυτό πρέπει να βλέπεις..

 

πριν 8 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Ελκυστικό μόνο σαν πρόταση στην πράξη ανέφικτο, εδώ δυσκολευόμαστε να μάθουμε ένα αυτοκίνητο δυό βδομάδες για να μπορέσουμε να σταθούμε ο ένας δίπλα στον άλλο μέσα στον αγώνα χωρίς να τον χαλάσουμε φαντάσου να τα μπλέξουμε με 4 simcades:p ακόμα!

Για μένα δύο είναι οριακό νούμερο για τον vita ανέφικτο γιατί δεν έχει χρόνο για προπόνηση  ,τον προτιμώ ετοιμοπόλεμο και ανταγωνιστικό παρά safety car μη μου πάθει κάνα ψυχολογικό πέρα δώθε στο τέλος και τον χάσω.

εγώ πρότεινα με το ίδιο όχημα στην ίδια πίστα...

Μία στο ένα και μία στο άλλο σιμ..

Μόνο έτσι θα βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα ποιός είναι καλύτερος οδηγός...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δυσκολεύομαι να μάθω =/= κάνω χρόνο ίδιο με την πραγματική pole position. Έχετε καλομάθει, για να κάνετε έναν αγώνα των 20 λεπτών θέλετε να έχετε κάνει 400 γύρους και να έχετε ξεζουμίσει και το τελευταίο 0,010 που μπορεί να σας δώσει. Βρε δώστε races στο λαό και αφήστε το hotlapping!! Έχετε μαζευτεί όλοι οι ληντερμπορντάκηδες εδώ πέρα.....

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Εκει πρέπει να νιώθεις και ότι το τιμόνι ελαφραίνει στην αρχή και σε ωθεί να στρίψεις περισσότερο και αμέσως μετά σφίγγει και σε ωθεί να στρίψεις λιγότερο.

Εδώ που τα λέμε μετά το lut του Ακη στο ασσέττο νιώθω αυτό ακριβώς που περιγράφεις

 

πριν 6 λεπτά, το μέλος gchristod έγραψε:

Δυσκολεύομαι να μάθω =/= κάνω χρόνο ίδιο με την πραγματική pole position. Έχετε καλομάθει, για να κάνετε έναν αγώνα των 20 λεπτών θέλετε να έχετε κάνει 400 γύρους και να έχετε ξεζουμίσει και το τελευταίο 0,010 που μπορεί να σας δώσει. Βρε δώστε races στο λαό και αφήστε το hotlapping!! Έχετε μαζευτεί όλοι οι ληντερμπορντάκηδες εδώ πέρα.....

Αφού ρε δεν κάνεις καθόλου πράκτις όλο τρεχάματα έχεις και μετά εμείς είμαστε οι λιντερμπορντάκηδες χαχαχαχα

πριν 10 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Μόνο έτσι θα βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα ποιός είναι καλύτερος οδηγός...

Mα φυσικά εγώ !

Τα συμπεράσματα έχουν βγει εδώ και καιρό.

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Εδώ που τα λέμε μετά το lut του Ακη στο ασσέττο νιώθω αυτό ακριβώς που περιγράφεις

Δεν ξέρω καλέ μου..

Το λέω συνέχεια ότι είναι τυφλός απο τιμόνι..

Αν νιώθεις αυτό το πράγμα στο τιμόνι, το φιντμπακ είναι σωστό, το πόσο έντονα το νιώθεις ή θέλεις να το νιώθεις είναι θέμα ρύθμισης του τιμονιού...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λέω ακριβώς αυτό που λες δλδ ότι το σλικ λάστιχο, αν γλιστρήσει , πέσουν τα χιλιόμετρα, τότε ξανα γραπωνει.

Αν το ξέρεις από πριν, απλά με το γκάζι το έχεις τεχνητά εκτός γκριπ και μικρές αυξομειώσεις του γκαζιού , αυξομειώνεις και το γκριπ του.

Αν την πατήσεις και παρα αφήσεις γκάζι, το λάστιχο θα γραπωσει απότομα και θα φας tank slapper.

Στο ασσεττο αυτά γίνονται επακριβώς όπως τα λέω. Μάλιστα είναι εμφανής η διαφορά με τα streets όπου όλα αυτά γίνονται πολύ πιο ομαλά.

Στο rF2, δεν έχω φάει ποτέ καρπαζιά.

Φεύγει το πίσω μέρος και απλά το λάστιχο ολισθαίνει ομοιόμορφα, κάνεις ανάποδο, αφήνεις γκάζι και το αμάξι επανέρχεται. Δεν γραπωνει όσο μαλακή γόμα και να έχεις. Όλα γίνονται ομαλά και εύκολα, λες και υπάρχει scripted συμπεριφορά.

Μάλιστα το αμάξι δεν χάνει ταχύτητα, ντριφταρεις με 250χλμ και δεν ανοίγει μύτη.

Προσωπικά νομίζω ότι δεν είναι σωστό.

Μακάρι να έβρισκα το ρεπλει με το C6R , ήταν τόσο εμφανές.

Ίσως κάποια στιγμή θα το ξανακάνω.

Για το ασσεττο και το φιντμπακ μακάρι να μπορούσα να στο δω.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kαταρχήν, μάλλον θα πάμε για F1 1991 μόλις τελειώσει το BTCC.

Εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο να μάθω. Άλλοι τρέχουνε 1 χρόνο F1 σε σοβαρά πρωταθλήματα στο rF2 και ακόμη το μονοθέσιο στήνουν και μαθαίνουν.

Η λογική αλλάζω αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα το θεωρώ arcade.

 

Mετά για το WRC επειδή εγώ, John, troffeo ερχόμαστε από εκεί (RBR) απλά δεν έχετε ελπίδα και για εμάς δεν θα έχει συναγωνισμό.

 

Eπίσης δεν το κρύβω, δεν εμφανίζομαι στον server γιατί έχω σκοπό να κάνω χρόνο στο Monaco με την F1. Nα δείξω μετά τον χρόνο μου στον rapid και να τον αναγκάσω να σταματήσει από το racing sim...

 

Har har har

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Αν νιώθεις αυτό το πράγμα στο τιμόνι, το φιντμπακ είναι σωστό, το πόσο έντονα το νιώθεις ή θέλεις να το νιώθεις είναι θέμα ρύθμισης του τιμονιού...

To νιώθω απόλυτα και για να είμαι πιο ακριβής επειδή μετά σφίγγει όπως λες δεν σε ωθεί να στρίψεις λιγότερο ακριβώς επειδή κοντεύεις να χάσεις το άπεξ οπότε υπερδιορθώνεις ,ουσιαστικά το ίδιο λέμε απλώς το εμπλούτισα.

Link to comment
Share on other sites

Capture.PNGΕίμαι πολυγαμικός !:wub:

Και λιντερμπορντάκιας όπως λέει κι ο Γιάννης.

Σήμερα που λείπουν τα φιλαράκια και δεν πάω για πιτόγυρα θα το κατεβάσω πιο πολύ στόχος μου ο Dimitris Liakouris :p

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Kαταρχήν, μάλλον θα πάμε για F1 1991 μόλις τελειώσει το BTCC.

Εγώ θέλω ένα αυτοκίνητο να μάθω. Άλλοι τρέχουνε 1 χρόνο F1 σε σοβαρά πρωταθλήματα στο rF2 και ακόμη το μονοθέσιο στήνουν και μαθαίνουν.

Η λογική αλλάζω αυτοκίνητα σαν τα πουκάμισα το θεωρώ arcade.

 

Mετά για το WRC επειδή εγώ, John, troffeo ερχόμαστε από εκεί (RBR) απλά δεν έχετε ελπίδα και για εμάς δεν θα έχει συναγωνισμό.

 

Eπίσης δεν το κρύβω, δεν εμφανίζομαι στον server γιατί έχω σκοπό να κάνω χρόνο στο Monaco με την F1. Nα δείξω μετά τον χρόνο μου στον rapid και να τον αναγκάσω να σταματήσει από το racing sim...

 

Har har har

Βλέπω με μεγάλη μου χαρά οτι θα μου κάνεις δώρο την τιμονιέρα σου σύντομα...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.