Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Εδώ όμως το βλέπεις...τρισάθλιο σαλιγκάρι !!!

Και βλέπεις και το ελαστικό πως φθείρεται και από που !!!

Και νιώθεις και στο τιμόνι !!!

 

Με σύγχησες πάλι !!!

 

 

Εδώ όμως το βλέπεις...τρισάθλιο σαλιγκάρι !!!

Και βλέπεις και το ελαστικό πως φθείρεται και από που !!!

Και νιώθεις και στο τιμόνι !!!

 

Με σύγχησες πάλι !!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Βρε χειροφρενο θα τραβουσε και θα νομιζε πως παταει φρενο.Μονο και μονο για να πει κατι αρνητικο :p

 

Εχω ένα θεματάκι στο πετάλ, μου αρέσει να μπαίνω με φρένο μέσα στο απεξ

Μπορεί αυτο να φταίει...

πριν 50 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Δηλώνω υπεύθυνα οτι στο Monaco θα τερματίσω πρώτος.

Αν δεν τερματίσω πρώτος σταματώ από το sim racing.

Να είμαστε ρεαλιστές...

Τον καλύτερο χρόνο μπορείς να τον γράψεις?

Στον αγώνα μπορεί να έχεις ατυχία..

Γιατί να σε στερηθούμε απο το sim racing επειδή για παράδειγμα θα σε χτυπήσω εγώ απο λάθος στα φρένα?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

Ε καλά τώρα κυνηγάμε μάγισσες κ χαρτορίχτρες μου φαίνεται.

 

Πόσταρε το ριπλέι αν θες για να το δούμε.Προσωπικά πάντως επειδή οδήγησα εκτενώς το κόμπο σε σχετικά ανταγωνιστικό ρυθμό,δεν θυμάμαι κάτι αντίστοιχο.Οπότε θα μου επιτρέψεις να σταθώ επιφυλακτικός στον ισχυρισμό σου.

 

Το ελάττωμά του, υπερβολή και αλλαζονεία, πφφφφ δεν τον αντέχω αλλά τι να κάνω έχουμε κλείσει ισόβιο συμβόλαιο ηλεκτρονικής συμβίωσης .

Εγώ δεν έχω ελαττώματα είμαι τέλειος !:hehe:

πριν 18 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Εδώ όμως το βλέπεις...τρισάθλιο σαλιγκάρι !!!

Και βλέπεις και το ελαστικό πως φθείρεται και από που !!!

Και νιώθεις και στο τιμόνι !!!

 

Με σύγχησες πάλι !!!

 

 

Εδώ όμως το βλέπεις...τρισάθλιο σαλιγκάρι !!!

Και βλέπεις και το ελαστικό πως φθείρεται και από που !!!

Και νιώθεις και στο τιμόνι !!!

 

Με σύγχησες πάλι !!!

 

 

Ηρέμησε ηρέμησε πως κάνεις έτσι θα πάθεις τίποτα τι delirium tremens είναι αυτό που σε πιασε?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος spyder έγραψε:

Τι FFB είναι αυτό που έχουν τα F1 στη Βραζιλία; Απλά καταπληκτικό δεν το έχω βιώσει αυτό ξανά σε παιχνίδι, σου μιλάει πραγματικά ο δρόμος μέσα απ'το τιμόνι.
Ειδικά στην αριστερή κατηφορική που περιγράφουν τα παιδιά.

 

Για πείτε συμβουλές για ρύθμιση G27.

Διάβασα αυτόν τον οδηγό, το WheelCheck μου έδειξε 18% FFB min. torque, το FFB στο 0.9 με 1 αν και κάθε αμάξι θέλει διαφορετικό, το FFB smoothing στο 8

Έχω min force 16% , FFB=0.8, smoothing=9

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, mad_dog said:

 

Eίναι αυτό που φωνάζω τόσο καιρό...meshing...το οποίο στο rF2 είναι σε άλλο level. Eπίσης σε αυτούς που δεν πιστεύουν ακόμη και την γραμμή να πατήσεις θα το καταλάβεις αμέσως στο τιμόνι...

 

Eπίσης λέω τόσο καιρό για τα ελαστικά ότι είναι δυναμική οντότητα και όχι απλά 3d graphics.

To μοναδικό sim που έχει δυναμική πραγματική αλλοίωση ελαστικού όπου καταλαβαίνεις και τα flatspotting στο τιμόνι !!!

Επίσης σε βοηθάει να δεις που σε τρώει το ελαστικό (μέσα ή έξω) ώστε μετά να στήσεις καλύτερα το αυτοκίνητο.

Χάπια και εγκεφαλικά λέμε !!!

 

 

Μα ακριβώς για όλα αυτά απολαμβάνω κ γω ιδιαιτέρως το ρουΦου 2 αλλά που κολλάνε αυτά με το Ασσέττο κ το κόμπο 370 νίσμο@Μουντζέλο?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 “   The physics of Assetto Corsa are not of simulation value, when you compare it to the way a racing driver and racing team and even vehicle manufacturers can use rFactor and rFactor 2’s physics to develop their cars and their drivers in a way that provides accurate data which they can rely on to use at races.

    To give you an example. All our race team clients and even our series clients, they don’t only use rFactor for track familiarization. They also use it to test setup data before they go to an event, they use it to test potential new part data, by developing new brakes or new engine performances and testing it in the game before they actually commit to building it in real life. rF1 and rF2 provide far higher accuracy for those things than any other simulation on the market. When it comes to Assetto Corsa, their game is marketed for a set audience which covers the Semi-Arcade side. When I drive rF1 or rF2, I’m always in a serious state of mind, I can’t just go out on the track and run a few laps. It is too simulation based and I treat it as such. I work on my setups, I push to find every tenth I can throughout a lap. I analyze too much. When I play Assetto Corsa, I can easily go in, pick a car and track, chill back and drive When using my Xbox360 controller and not give a care. The physics seem very much like Forza Motorsport 5, a console game physics HOWEVER, Kunos has done a great job for the simcade fans, but cut down to the wire, rFactor 2’s physics engine is by far the most simulation based physics engine using real life aero and physical data that no other title has come close to.

    Assetto Corsa is developed by Italian studio Kunos Simulazion – Released last year for Windows, the game will be coming to PS4 and Xbox One next year, it does cede a little more ground to the notion that ‘game’ isn’t such a dirty word.

    According to James Dover, the game can be happily played with a controller. But while the game does deliver in terms of graphics, James reckons its physics engine “lacks seriousness”.
     A few words about Assetto Corsa’s physics limitations.

    Modern openwheelers can be very stiff … i mean extremely stiff, springs and ARBs (dampers as well)! and Assetto Corsa has engine limitations that doesn’t allow using high suspension rates (causes weird bugs)!

    Interactive aerodynamics physics is a must for an openwheeler, rear aero depends on what’s happening at the front and the rear not only the rear! and vice versa (interaction between front wing and diffuser for example)

    Tyre model is not well explained and needs more variables to be added, to get realistic grip and temperatures/pressure behaviour! You can’t cook accurate slicks with it.

    Lack of setup options possibilities in general.  ”

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, rapid_fast said:

Φλατ σπότινγκ έχει και το ασετο ρε....

Εσύ ξέρεις να οδηγάς, εγώ είμαι ερασιτέχνης...

Ριπλέη γιόκ, εκτός αν το έχεις κρατήσει, οπότε μπορείς να θαυμάσεις όλους τους 3 μαγικούς μου γύρους πριν κλείσω σύνδεση και κάνω απεγκατάσταση..

Εχω βγάλει το ασέτο απο το κομπιούτερ..

Θα το ξαναβάλω το Σεπτέμβρη ....

Πάντως, μεταξύ μας και χωρίς παρεξήγηση, PS3 grand turismo 6 με g25 = PC ασσετο κόρσα..

 

Εγώ δεν είπα ούτε οτι ξέρω να οδηγάω ούτε άλλα συμπλεγματικά.Έλεος...

 

Έκανες 3-4 γύρους κ έβγαλες ένα χ συμπέρασμα.Κ σου απαντάω οτι επειδή έκανα περισσότερους γύρους κ πίεσα περισσότερο αυτά που γράφεις δεν επαληθεύονται από εμένα.-εκτός αν θεωρείς οτι στους 3 γύρους έπιασες το θεωρητικό μαξ πλατό σου-

 

Τώρα αν πιστεύεις οτι έγραψα το παραπάνω για να σε μειώσω οδηγικά μεγειά σου.

 

Επίσης ποσώς με ενδιαφέρει πέραν της παρέας αν έκανες απεγκατάσταση ή όχι.Δεν σε πίεσα να κάνεις εγκατάσταση.Για ένα πραγματικό περιστατικό που με ξένισε σου μίλησα.

 

Απλά με κάνει περίεργο οτι παρότι το rF2 δεν μεταφέρει όπως το πραγματικό τις δυνάμεις -ελπίζω να το αναγνωρίζουμε όλοι αυτό- είναι οκ, αλλά επειδή το AC δεν το κάνει αλλά προσπαθεί με άλλο τρόπο είναι γτπ,5 μέτρα κ 48 σταθμά εν ολίγοις.

 

Συγγνώμη για την αναστάτωση, τρέξτε οτι σας ευχαριστεί κ γράψτε ό,τι θέλετε λογικό ή μη.

 

1 hour ago, mad_dog said:

Εδώ όμως το βλέπεις...τρισάθλιο σαλιγκάρι !!!

Και βλέπεις και το ελαστικό πως φθείρεται και από που !!!

Και νιώθεις και στο τιμόνι !!!

 

Με σύγχησες πάλι !!!

 

 

Εδώ όμως το βλέπεις...τρισάθλιο σαλιγκάρι !!!

Και βλέπεις και το ελαστικό πως φθείρεται και από που !!!

Και νιώθεις και στο τιμόνι !!!

 

Με σύγχησες πάλι !!!

 

 

βρες από τώρα με τι θα αμπαλάρεις το τιμόνι καλύτερα για να μην τρέχεις τελευταία στιγμή :hehe::amen:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 29 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

Μα ακριβώς για όλα αυτά απολαμβάνω κ γω ιδιαιτέρως το ρουΦου 2 αλλά που κολλάνε αυτά με το Ασσέττο κ το κόμπο 370 νίσμο@Μουντζέλο?

Η ευτυχία είναι συγκρίσιμο μέγεθος αν δεν υπήρχαν δίπλα σου δυστυχισμένοι δεν θα αισθανόσουν την ευτυχία που τυχόν αισθάνεσαι όσο κι αν είναι σκληρό αυτό έτσι είναι κατασκευασμένος ο άνθρωπος .

Εν τω μεταξύ το έγκλημα επιτελείται εδώ μέσα και απ΄ ότι ξέρω έχει δοθεί το ελεύθερο από το αντίπαλον δέος να γράφουν  ότι επιθυμούν οι αποστάτες ,άπιστοι ,προδότες η όπως αλλιώς  χαρακτηρίζονται οι ερφακτοριστές .

Επί πλέον οι ερφακτοριστές για να κάνουν τη διαφορά επιτρέπουν στο αντίπαλο δέος χωρίς να του κάνουν αναφορά να γράφει και να αντιπαρατίθεται όπως επιθυμεί.:D

Ακρως ευπρόσδεκτη η πλάκα αλλά μωρέ οι δραματοποιήσεις δεν είναι και πολύ αποδεκτές αισθητικά :p:D

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθεί, τεράστιο καλοπροαίρετο σεντονάκι, όποιος θέλει διαβάζει.

 

Καταρχάς :

 

πριν 19 ώρες, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Δημήτρη, ο ορισμός για να πας γρήγορα, είναι να γλυστράς 8-12%

Σε μερικές περιπτώσεις, όπως με πίσω κίνηση, αυτό έχει επιτυχία για έναν και μόνο απλό λόγο...

Ανοίγεις την γραμμή σου στον πίσω άξονα, και λόγω κεντρομόλου κερδίζεις 8-12% μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στη στροφή..

Και φυσικά βγαίνεις και έτοιμος με 10% μεγαλύτερη ταχύτητα, εάν, ξαναλέω, εάν απο την μεταφορά φορτίου δεν κλωτσήσει έστω και λίγο ανάποδα το αυτοκίνητο.. Αν κλωτσήσει, έχεις χάσει ότι κέρδισες, και ακόμα περισσότερο..

Μην ξεχνάμε οτι κατά το γλίστρημα του κλωτσίματος , αυτό που πραγματικά καταφέρνουμε, είναι να φρενάρουμε τέρμα φρένο στον 

πίσω άξονα..

Το πρόβλημα με τα σλίκς που διαμαρτυρήθηκαν όλοι μα όλοι οι οδηγοί στο παρελθόν, ήταν οτι η πρόσφυση ήταν απίθανα υψηλή, αλλά

αμέσως μετά το όριο, το όχημα συμπεριφερόταν πάρα μα πάρα πολύ απότομα, με αποτέλεσμα πάρα πολλά θανατηφόρα...

Το επάνω διάγραμμα το θεωρώ εσφαλμένο.. Η BMW Ε90 320SI καταφέρνει με τα απλά της ελαστικά δρόμου να πιάνει 1,14-1,16g που είναι

το υψηλότερο νούμερο που έχει καταγραφεί ποτέ..

Μια τυπική Ε46 όπως αυτή που οδηγάω εγώ και ο Τάκης, με λάστιχα δρόμου πιάνει κοντά στα 1,09g...

Δεν είναι θέμα ελαστικών, είναι γεωμετρία  ανάρτησης και κέντρο βάρους..

Οταν λοιπόν τα λάστιχα εξομοιώνουν δυνάμεις G και όχι απόλυτο ποσό πρόσφυσης, υπάρχει αρχιτεκτονικό σφάλμα...

Πριν 2 εβδομάδες που οδήγησα το Nissan 370z Nismo στο Mugello, πάτησα φρένο και το πίσω μέρος δίπλωσε αμέσως...

Και ρωτάω.. Είναι δυνατόν αυτοκίνητο με σύστημα ευστάθειας και ABS να διπλώνει?

Εχω κάνει στην εγνατία, νύχτα με βροχή τέρμα φρένο και ελιγμό αριστερά / δεξιά / αριστερά με 180χλμ την ώρα για να αποφύγω μαύρο σκύλο,

και δεν κατάλαβα πώς το αυτοκίνητο ήρθε υποδειγματικά στην ευθεία του...

Είναι μερικά πράγματα λογικά, είναι και μερικά παράλογα..

Η τύχη μου με την ενασχόληση της οδήγησης, αλλά και της επιστήμης, δυστυχώς δεν με αφήνει να κλείσω τα μάτια σε πάρα πολλά σφάλματα αρχιτεκτονικής..

Ενα τελευταίο παράδειγμα.. στο ασσέττο, με ανοικτή γραμμή σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, δεν μπορείς να κάνεις καλό χρόνο..

Πράγμα αρχιτεκτονικά παράλογο, ενώ στο ρουφου στην βροχή η ανοικτή γραμμή σε βοηθάει απίστευτα να πάς με τα χίλια σε σχέση με την κλειστή γραμμή.

Αγοράστε αυτό : Ayrton Senna's Principles of Race Driving

Οδηγήστε μετά εξομοιωτή...

Αν κάνει αυτά που είπε ο Σέννα, είναι καλό.. Αν δεν τα κάνει, δεν είναι καλό..

Είχα την τύχη να το διαβάσω απο μικρός, να το εφαρμόσω σε πίστες, να το δώ σε αυτοκίνητο που ήταν πάνω σε αράχνη..

Αυτά από εμένα προς το παρόν..

 

1. Το διάγραμμα δεν το έβαλα για τα νούμερα, αλλά για το σχήμα της καμπύλης.

Στο AC , νιώθω την διαφορά, αν βάλω slicks , τα πάντα είναι όπως τα λες, υψηλή πρόσφυση αλλά πάνω από το όριο , έχεις κίνδυνο για tank slapper. Στο rF2 δεν μου έχει συμβεί ποτέ. Το λάστιχο θα γλιστρίσει προοδευτικά χωρίς κανέναν κίνδυνο.

2. Δεν ξέρω για ποσοστά αλλά νιώθω ότι μπορώ και κάνω χρόνο και με περισσότερο % (δεν μπορώ να στο αποδείξω).

3. Στο 370Ζ κάτι δεν λες καλά. Στα φρένα ήταν βράχος και μάλιστα στην στροφή , αναγκαζόμουν να κάνω βίαιες τιμονιές ώστε να στρίψω με το βάρος . Με τα φρένα δεν μπόρεσα να το αποσταθεροποιήσω.

 

Γενικά νιώθω πως το AC υπερτερεί στο tyre model ειδικά πάνω από το όριο. Τα περί δεν ακούει στο seup κτλ είναι απλά ανακρίβειες.

 

 

 

πριν 2 ώρες, το μέλος mad_dog έγραψε:

 

Eίναι αυτό που φωνάζω τόσο καιρό...meshing...το οποίο στο rF2 είναι σε άλλο level. Eπίσης σε αυτούς που δεν πιστεύουν ακόμη και την γραμμή να πατήσεις θα το καταλάβεις αμέσως στο τιμόνι...

 

Eπίσης λέω τόσο καιρό για τα ελαστικά ότι είναι δυναμική οντότητα και όχι απλά 3d graphics.

To μοναδικό sim που έχει δυναμική πραγματική αλλοίωση ελαστικού όπου καταλαβαίνεις και τα flatspotting στο τιμόνι !!!

Επίσης σε βοηθάει να δεις που σε τρώει το ελαστικό (μέσα ή έξω) ώστε μετά να στήσεις καλύτερα το αυτοκίνητο.

Χάπια και εγκεφαλικά λέμε !!!

 

 

Τα flatspots τα νιώθεις κ στο AC απλά δεν τα βλέπεις ( γιατί χρειάζεται?, Πώς θα δεις το flatspot σε ένα λάστιχο που περιστρέφεται με χιλιάδες RPM?)

 

 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος mad_dog έγραψε:

Εδώ όμως το βλέπεις...τρισάθλιο σαλιγκάρι !!!

Και βλέπεις και το ελαστικό πως φθείρεται και από που !!!

Και νιώθεις και στο τιμόνι !!!

 

Ναι την νιώθεις από το λιγότερο grip αλλά εδώ ισχύει σε όλα τα sims.

 

 

πριν 46 λεπτά, το μέλος John@John έγραψε:

 “   The physics of Assetto Corsa are not of simulation value, when you compare it to the way a racing driver and racing team and even vehicle manufacturers can use rFactor and rFactor 2’s physics to develop their cars and their drivers in a way that provides accurate data which they can rely on to use at races.

    To give you an example. All our race team clients and even our series clients, they don’t only use rFactor for track familiarization. They also use it to test setup data before they go to an event, they use it to test potential new part data, by developing new brakes or new engine performances and testing it in the game before they actually commit to building it in real life. rF1 and rF2 provide far higher accuracy for those things than any other simulation on the market. When it comes to Assetto Corsa, their game is marketed for a set audience which covers the Semi-Arcade side. When I drive rF1 or rF2, I’m always in a serious state of mind, I can’t just go out on the track and run a few laps. It is too simulation based and I treat it as such. I work on my setups, I push to find every tenth I can throughout a lap. I analyze too much. When I play Assetto Corsa, I can easily go in, pick a car and track, chill back and drive When using my Xbox360 controller and not give a care. The physics seem very much like Forza Motorsport 5, a console game physics HOWEVER, Kunos has done a great job for the simcade fans, but cut down to the wire, rFactor 2’s physics engine is by far the most simulation based physics engine using real life aero and physical data that no other title has come close to.

    Assetto Corsa is developed by Italian studio Kunos Simulazion – Released last year for Windows, the game will be coming to PS4 and Xbox One next year, it does cede a little more ground to the notion that ‘game’ isn’t such a dirty word.

    According to James Dover, the game can be happily played with a controller. But while the game does deliver in terms of graphics, James reckons its physics engine “lacks seriousness”.
     A few words about Assetto Corsa’s physics limitations.

    Modern openwheelers can be very stiff … i mean extremely stiff, springs and ARBs (dampers as well)! and Assetto Corsa has engine limitations that doesn’t allow using high suspension rates (causes weird bugs)!

    Interactive aerodynamics physics is a must for an openwheeler, rear aero depends on what’s happening at the front and the rear not only the rear! and vice versa (interaction between front wing and diffuser for example)

    Tyre model is not well explained and needs more variables to be added, to get realistic grip and temperatures/pressure behaviour! You can’t cook accurate slicks with it.

    Lack of setup options possibilities in general.  ”

Ένα τυχαίο κείμενο από κάποιον άγνωστο που μάλιστα έχει ανακρίβειες (πχ interaction aero και ότι και καλά έχουν σκληρές αναρτήσεις τα σύγχρονα μονοθέσια , που δεν έχουν, απλα δεν βοηθάνε την συζήτηση).

 

 

ΓΕΝΙΚΆ

 

To rF2 είναι γαμώ τα παιχνίδια. Προγραμματιστικά έχει απίστευτα πράγματα και έχει φυσικά ανώτερο FFB .

Φυσικά δεν κάνει παπάδες που έχουν γραφτεί κατα καιρούς, που προσωπικά με κάνουν κ απορώ για τις προθέσεις του γράφοντα.

Προσφέρει ένα σταθερό περιβάλλον, το παιχνίδι είναι σχεδόν ίδιο εδώ και χρόνια. Ξέρεις τί να περιμένεις και μπορείς να προσαρμοστείς.

Αλλά κρύβει και παγίδες. Ένας έμπειρος θα εκεμταλλευτεί τυχόν τρύπες ενώ το software παραμένει παλιό.

Στην KUNOS, το πάνε αλλιώς. Καταρχάς είχαν σκοπό να βγάλουν 5-6 αμάξια και 3-4 πίστες. Και τώρα που φτάσαμε? +100 αμάξια κ δεν ξέρω πόσες πίστες.

Συνεχώς προσθέτουν πράγματα, κάποιες φορές σπάνε, κάποιες φορές έχεις άλλο tyre model εδώ άλλο εκεί.

Δεν ξέρεις τί να κάνεις, να προσαρμοστείς.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει αλλάξει κ τόσο πολύ. Οι αλλαγές είναι πραγματικά αδιαόρατες κ σίγουρα όχι οπώς τα παρουσιάζουν κάποιοι.

Τα updates έχουν μάλιστα φτάσει το παιχνίδι πολύ πάνω από ότι έχουμε πληρώσει. Πραγματικά άλλες εταιρίες θα είχαν ήδη αρμέξει και θα είχαμε AC 3. Τόσα πολλά μας 'έχουν δώσει δωρεάν

 

Επίσης το sim racing είναι niche αγορά.

Κοιτάξτε νούμερα

http://steamcharts.com/app/365960

http://steamcharts.com/app/244210

http://steamcharts.com/app/730

 

Δεν υπάρχει σύγκριση.

Οι εταιρίες για να επιβιώσουν είτε θα πρέπει μα χρεώνουν πολλά σε λίγους (iRacing) ή να χρεώνουν λίγα σε πολλούς (AC). Τα DLC είναι απαραίτητα.

 

 

ΤΕΛΟΣ, να πω , πως μου αρέσει πάρα πολύ το κλίμα που έχετε και η παρέα σας (μακάρι να είμασταν δίπλα έτσι που βλέπω μια κάμψη), τηρήστε το σε ένα υψηλό επίπεδο και μη πέφτετε σε μικρότητες.

 

Επίσης μη ξεχνάτε και εμάς. Στο Assetto είμαστε πάντα φιλόξενοι.

 

Cheers.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε:

 

Εγώ δεν είπα ούτε οτι ξέρω να οδηγάω ούτε άλλα συμπλεγματικά.Έλεος...

 

Έκανες 3-4 γύρους κ έβγαλες ένα χ συμπέρασμα.Κ σου απαντάω οτι επειδή έκανα περισσότερους γύρους κ πίεσα περισσότερο αυτά που γράφεις δεν επαληθεύονται από εμένα.-εκτός αν θεωρείς οτι στους 3 γύρους έπιασες το θεωρητικό μαξ πλατό σου-

 

Τώρα αν πιστεύεις οτι έγραψα το παραπάνω για να σε μειώσω οδηγικά μεγειά σου.

 

Επίσης ποσώς με ενδιαφέρει πέραν της παρέας αν έκανες απεγκατάσταση ή όχι.Δεν σε πίεσα να κάνεις εγκατάσταση.Για ένα πραγματικό περιστατικό που με ξένισε σου μίλησα.

 

Απλά με κάνει περίεργο οτι παρότι το rF2 δεν μεταφέρει όπως το πραγματικό τις δυνάμεις -ελπίζω να το αναγνωρίζουμε όλοι αυτό- είναι οκ, αλλά επειδή το AC δεν το κάνει αλλά προσπαθεί με άλλο τρόπο είναι γτπ,5 μέτρα κ 48 σταθμά εν ολίγοις.

 

Συγγνώμη για την αναστάτωση, τρέξτε οτι σας ευχαριστεί κ γράψτε ό,τι θέλετε λογικό ή μη.

 

βρες από τώρα με τι θα αμπαλάρεις το τιμόνι καλύτερα για να μην τρέχεις τελευταία στιγμή :hehe::amen:

Εσύ ξέρεις να οδηγάς το νίζμο στο όριο, επειδή έκανες 1000 γύρους και το πάς τάπα.. και δεν είδες τέτοιο φαινόμενο...

Μπαίνω εγώ ο ερασιτέχνης οδηγός που οδηγάει αυτοκίνητο στην πραγματική του ζωή..

Και με το αυτοκίνητο έχει βιώσει κάποια Α χιλιόμετρα...

Κάνω 3 γύρους λοιπόν σε μια πίστα και στο πρώτο φρενάρισμα, μου φεύγει ο κώλος απο το αυτοκίνητο...

Δεν το ξέρω το αυτοκίνητο, δεν το έχω μάθει, δεν ξέρω να το οδηγάω σωστα!!

Το βρίσκω παράλογο σαν ερασιτέχνης οδηγός το γεγονός οτι η συμπεριφορά ένος "δήθεν Ιαπωνικού υπεραυτοκινήτου" είναι τέτοια που αμέσως σε αδειάζει απο το δρόμο

σε σχέση με την πραγματικότητα όπως την ξέρω μέχρι εκείνη τη στιγμή...

Ασε τα συμπλεγματικά Νάσο κατά μέρους, δεν είμαι τέτοιο άτομο...

Το ασέτο το έσβησα μετά τον αγώνα γιατί γέμισε ο SSD και είχα πρόβλημα χώρου.. θα το ξαναβάλω το Σεπτέμβρη όπως έχω πει απο 2 μήνες τώρα...

Είναι άσχετο με την ποιότητα του παιγνιδιού η απεγκατάσταση..

Εμένα το ασέτο μου μεταφέρει το απόλυτο ΜΗΔΕΝ στο τιμόνι.. Το λέω 2,5 χρόνια.. Μπορεί να έχει πρόβλημα το προφάηλερ μου..

Το έχει μόνο στο ασέτο. Ρεης 07, ρεησρουμ, φορμουλα 1 2015-2014-2013, κόλιν μακρεη, sonic racer παίζει κανονικά..

Υ.Γ. με το καλό να σε πάω βόλτα με το αυτοκίνητο, να σου εξηγήσω τι πρέπει να κάνει, και να στο δείχνω οτι το κάνει...

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
Link to comment
Share on other sites

A few words about Assetto Corsa’s physics limitations.

Modern openwheelers can be very stiff … i mean extremely stiff, springs and ARBs (dampers as well)! and Assetto Corsa has engine limitations that doesn’t allow using high suspension rates (causes weird bugs)!

Interactive aerodynamics physics is a must for an openwheeler, rear aero depends on what’s happening at the front and the rear not only the rear! and vice versa (interaction between front wing and diffuser for example)

Tyre model is not well explained and needs more variables to be added, to get realistic grip and temperatures/pressure behaviour! You can’t cook accurate slicks with it.

Lack of setup options possibilities in general

Link to comment
Share on other sites

Ρε Παναγιωτη..Μη προσπαθεις να μειωνεις κιαλλο το παιχνιδι γιατι απλα μειωνεις την εικονα σου με αυτα που λες.Αυτα που παρουσιαζεις ΔΕΝ ισχυουν στο παιχνιδι.Αν στα παρουσιαζει σε εσενα,η εισαι λαθος η θες να τα δεις ως λαθος.
Δεξου οτι δεν ειναι ετσι και ασε τις θεωριες.

Καθαρα φιλικα στο λεω και με τον σεβασμο που σου εχω.


Αυτο το πραγμα που συμβαινει με το θεμα αυτο το αντιμετωπιζω μονο σε nvidia vs amd  και android vs ios.


Σταματηστε πια να θεοποιειτε το παιχνιδι και παντα να το συγκρινετε με αλλα παιχνιδια σαν να θελετε να κανετε ζημεια στο αλλο στρατοπεδο.Δεν ειμαστε δημοτικο.
Κατεβειτε λιγο απο το καλαμι οδηγαρες μου και γινετε λιγο πιο αντικειμενικοι.Ελεος δλδ.

Τα μισα ποστς που διαβαζω εδω ειναι αμεσες συγκρισεις με το AC Και το καθε AC. Προσωπικα ξανα εβαλα το demo, αλλα ειδα πραγματα τα οποια δε μου αρεσαν.Δε θα μπω σε λεπτομερειες.Οχι γιατι δεν το αξιζει το παιχνιδι αλλα το να με πεισετε για το αντιθετο ειναι ματαιο.Αλλα προσθεου,δε βγηκα πουθενα να κραξω το rF2 στο διπλανο θεμα ουτε σε αυτο.
 

Πλεον ειστε προκατειλημμενοι με το AC και δε μπορειτε να δειτε ουτε ενα θετικο..Ειδικα οι δυο Παναγιωτηδες που εχουν κολλησει την ιωση του αλλου.Αλλα οπως ειπε και ο Δημητρης ειμαστε παντα φιλοξενοι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A few words about Assetto Corsa’s physics limitations.

Modern openwheelers can be very stiff … i mean extremely stiff, springs and ARBs (dampers as well)! and Assetto Corsa has engine limitations that doesn’t allow using high suspension rates (causes weird bugs)!

Interactive aerodynamics physics is a must for an openwheeler, rear aero depends on what’s happening at the front and the rear not only the rear! and vice versa (interaction between front wing and diffuser for example)

Tyre model is not well explained and needs more variables to be added, to get realistic grip and temperatures/pressure behaviour! You can’t cook accurate slicks with it.

Lack of setup options possibilities in general.

Link to comment
Share on other sites

Πέρνα ρε @sosna, να του φτιάξεις το FFB. Δεν ξέρει τι του γίνεται και νομίζει πως γλιστράει το 370Z ( που ήταν βράχος).

 

@John@John , κοντός ψαλμός αλληλούια. Μεθαύριο θα βγει το F1 car. Γιατί βάζεις ξανά αυτό το κείμενο που μόνο γέλιο προκαλεί?

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος John@John έγραψε:

The physics of Assetto Corsa are like Forza and NOT of SIMULATION VALUE

Θα σου απαντήσω με το εξής :

 

Andrea Lojelo said: ↑

"I've been always very happy with AC, and very impressed by the way it matches reality (comparing telemetry) when accurate data is used."

 

Υπόψιν ότι έχει φτιάξει τo καταπληκτικό mod RSR Dallara F3  , χρησιμοποιώντας αληθινά στοιχεία από το αμάξι με τελικά ίδια τηλεμετρία.

Μπορείς να διαβάσεις εδώ.  (θα δεις κ το περιβόητο "bug" που τελικά ήταν λάθος του modder).

 

Όλα τα άλλα που βάζεις , συγγνώμη αλλά είναι ανακρίβειες ή όπως λέει ο άθλιος τύπος Assosiat0r που πας να του μοιάσεις, MAJOR DISINFORMATION...

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites


" AC has no front end force feedback. Like when you turn the wheel in real life you feel the rubber grip and turn and the wheel kinda moves back because of the grip of the tires. This flat out does not happen in AC and is really disappointing. Stock Car Extreme and rF2 feel like how a real car steers. I thought AC was the best thing until playing Stock Car Extreme and rFactor2. AC feels more like you're only driving the back half of the car. AC also doesn't handle well at lower speeds. I drive a GTI in real life and it feels more nimble than the Ferraris in AC when driving at everyday speeds and they're full of understeer. That's part of the reason it's being called a hotlap simulator, it only feels ok at high speeds when you start taking time off your laps.

Just drive in real life and compare to the games. RF2 is the closest thing to real driving I've played. And I don't mean daily drive, you're not pushing the limits, get some real track time and learn to drive properly then decide what's best.   "

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.