Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

πριν 25 λεπτά, το μέλος geovas77 έγραψε:

Έλεος ρε παιδιά όχι πάλι τα ίδια είμαστε και μεγάλοι άνθρωποι όχι τίποτα εικοσάχρονα.

 

Τι έπαθες βρε εύθικτε δεν τολμάμε να πιάσουμε μια συζήτηση ζητάς έλεος  ε πάρτο να το χεις μη το ξαναζητήσεις γιατί θα σου πω έλεος:p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έλα ρε Γιώργο, ποιο είναι το πρόβλημα? Δεν μπορούμε να κάνουμε μια κόσμια συζήτηση? Έχουμε και τον μηχανικό της παρέας, ένας θησαυρός γνώσεων, θα χαρώ να αποδειχθώ λάθος.

Μέσα από την διαδικασία , γινόμαστε καλύτεροι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, rapid_fast said:

Τι ωραίος οδηγός, τι μαγεία σε κάθε στροφή όταν είχε κέφια, τι ταλέντο, τι οδηγός, τι πνευματική ισχύς..... τι αρμονία σε κάθε του κίνηση....

 

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...λίγοι παραδέχονται τις αρετές μου και τις οδηγικές μου ικανότητες.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

+1 !!!Αλλα κριμα και την δουλεια του jonh@jonh για τα σκινς.

Εξαλλλου μπαινουμε βαθια στο καλοκαιρι. Ας εχουμε να περιμενουμε κατι για τον Σεπτεμβριο που θα εχουν βγει και αλλες πιστες (λογικα)!!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Παραλίγο να με πάρουν τα ζουμιά με το video .

 

Παναγιώτη σήμερα έψαχνα το replay που είχε αυτό που περιγράφω αλλά δεν το βρήκα.

Θυμάσαι με το C6R στο Silverstone , που είχα με διαφορά το ταχύτερο 3ο sector?

E είχα πάρει όλη την Vale ντριφτάροντας και μου έδωσε 3 δέκατα.

 

Κοίτα το διάγραμμα

slip_v_force_tires.jpg

Στο rF2 νιώθω ότι ακόμα κ με slicks , ακολουθώ την μαύρη καμπύλη, όλα είναι ομαλά, σαν streets λάστιχα.

Δεν έχεις snap oversteer, δεν έχεις tank slapper, σου φεύγει κ διορθώνεις πανεύκολα ακόμα κ με γκάζι , ακόμα κ στα F1.

Στην Ponzan το εκμεταλλευόμουν. Κ πιο γρήγορος ήμουν και δεν έτρωγα λάστιχα αφού τα πίσω δεν τρώγονται με τίποτα.

Πες μου πότε έφαγες τα πίσω ελαστικά. Εγώ ποτέ.

Όλα αυτά μου προκαλούν λάθος συνήθειες.

 

Τέσπα, έτσι κ αλλιώς πλέον δεν έχω χρόνο , δουλεύω κάτι 12ωρα. Ίσως θα τα ξανα πούμε κάποια στιγμή στην πίστα.

Δημήτρη, ο ορισμός για να πας γρήγορα, είναι να γλυστράς 8-12%

Σε μερικές περιπτώσεις, όπως με πίσω κίνηση, αυτό έχει επιτυχία για έναν και μόνο απλό λόγο...

Ανοίγεις την γραμμή σου στον πίσω άξονα, και λόγω κεντρομόλου κερδίζεις 8-12% μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στη στροφή..

Και φυσικά βγαίνεις και έτοιμος με 10% μεγαλύτερη ταχύτητα, εάν, ξαναλέω, εάν απο την μεταφορά φορτίου δεν κλωτσήσει έστω και λίγο ανάποδα το αυτοκίνητο.. Αν κλωτσήσει, έχεις χάσει ότι κέρδισες, και ακόμα περισσότερο..

Μην ξεχνάμε οτι κατά το γλίστρημα του κλωτσίματος , αυτό που πραγματικά καταφέρνουμε, είναι να φρενάρουμε τέρμα φρένο στον 

πίσω άξονα..

Το πρόβλημα με τα σλίκς που διαμαρτυρήθηκαν όλοι μα όλοι οι οδηγοί στο παρελθόν, ήταν οτι η πρόσφυση ήταν απίθανα υψηλή, αλλά

αμέσως μετά το όριο, το όχημα συμπεριφερόταν πάρα μα πάρα πολύ απότομα, με αποτέλεσμα πάρα πολλά θανατηφόρα...

Το επάνω διάγραμμα το θεωρώ εσφαλμένο.. Η BMW Ε90 320SI καταφέρνει με τα απλά της ελαστικά δρόμου να πιάνει 1,14-1,16g που είναι

το υψηλότερο νούμερο που έχει καταγραφεί ποτέ..

Μια τυπική Ε46 όπως αυτή που οδηγάω εγώ και ο Τάκης, με λάστιχα δρόμου πιάνει κοντά στα 1,09g...

Δεν είναι θέμα ελαστικών, είναι γεωμετρία  ανάρτησης και κέντρο βάρους..

Οταν λοιπόν τα λάστιχα εξομοιώνουν δυνάμεις G και όχι απόλυτο ποσό πρόσφυσης, υπάρχει αρχιτεκτονικό σφάλμα...

Πριν 2 εβδομάδες που οδήγησα το Nissan 370z Nismo στο Mugello, πάτησα φρένο και το πίσω μέρος δίπλωσε αμέσως...

Και ρωτάω.. Είναι δυνατόν αυτοκίνητο με σύστημα ευστάθειας και ABS να διπλώνει?

Εχω κάνει στην εγνατία, νύχτα με βροχή τέρμα φρένο και ελιγμό αριστερά / δεξιά / αριστερά με 180χλμ την ώρα για να αποφύγω μαύρο σκύλο,

και δεν κατάλαβα πώς το αυτοκίνητο ήρθε υποδειγματικά στην ευθεία του...

Είναι μερικά πράγματα λογικά, είναι και μερικά παράλογα..

Η τύχη μου με την ενασχόληση της οδήγησης, αλλά και της επιστήμης, δυστυχώς δεν με αφήνει να κλείσω τα μάτια σε πάρα πολλά σφάλματα αρχιτεκτονικής..

Ενα τελευταίο παράδειγμα.. στο ασσέττο, με ανοικτή γραμμή σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, δεν μπορείς να κάνεις καλό χρόνο..

Πράγμα αρχιτεκτονικά παράλογο, ενώ στο ρουφου στην βροχή η ανοικτή γραμμή σε βοηθάει απίστευτα να πάς με τα χίλια σε σχέση με την κλειστή γραμμή.

Αγοράστε αυτό : Ayrton Senna's Principles of Race Driving

Οδηγήστε μετά εξομοιωτή...

Αν κάνει αυτά που είπε ο Σέννα, είναι καλό.. Αν δεν τα κάνει, δεν είναι καλό..

Είχα την τύχη να το διαβάσω απο μικρός, να το εφαρμόσω σε πίστες, να το δώ σε αυτοκίνητο που ήταν πάνω σε αράχνη..

Αυτά από εμένα προς το παρόν..

 

 

 

 

 

Μία ώρα πριν, το μέλος mad_dog έγραψε:

Mετά την χτεσινή F1 ξενερώνω με τα άλλα...θα ήθελα εδώ και τώρα πρωτάθλημα με F1 1991 !!!

 

:(

Πρόσεχε ρε γρήγορε!! θα σου φύγει το καβούκι!!

 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

πριν 53 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε:

+1 !!!Αλλα κριμα και την δουλεια του jonh@jonh για τα σκινς.

Εξαλλλου μπαινουμε βαθια στο καλοκαιρι. Ας εχουμε να περιμενουμε κατι για τον Σεπτεμβριο που θα εχουν βγει και αλλες πιστες (λογικα)!!

:T:

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Τι στο καλο γινεται??

Ολο βαζω να ακολουθω το θεμα και δεν ερχεται notification στα νεα ποστς

Οπου εχει βαλει το χερι του ο @mad_dog σκ@τα τα εχει κανει :hehe:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 38 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε:

Τι στο καλο γινεται??

Ολο βαζω να ακολουθω το θεμα και δεν ερχεται notification στα νεα ποστς

εγώ σε οποιοδήποτε θέμα, ακόμα και αν κάνω ένα λάηκ, το ακολουθεί αυτόματα μετά...

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος panosdimp έγραψε:

 

Δοκίμασα το κόμπο του ασσέττο πραγματικά ένιωσα σαν να μου είχαν κάνει επισκληρίδιο αναισθησία ,φλάτ φλατ φλατ.

Capture.PNG

 

Eιδικά στο κομάτι που έχω σημειώσει νιώθεις πως από την κατάβαση και τις συνεχείς ανωμαλίες θα σου ξεκολήσει το στομάχι κι όμως είναι μόνο στο μυαλό όλα αυτά αλλά οφείλονται στο πόσο έξυπνα έχουν καταφέρει οι προγραμματιστές να το μεταφέρουν στο τιμόνι.

 

Εδώ τα περιγράφεις όλα...

Η συνεχής αυξομοίωση στην πίεση του τιμονιού, σε συνδυασμό με την μικρή πλευρική μετατόπιση του ορίζοντα και το κούνημα πάνω / κάτω στην οθόνη σου δίνει

ακριβώς την αίσθηση οτι είσαι μέσα  και πως ενώ το αυτοκίνητο χάνει στιγμιαία την πρόσφυση αμέσως μετά την ξαναβρίσκει και νιώθεις όλα τα G επι δύο φορές...

Ακριβώς όπως νιώθεις ή θα ήθελες να νιώθεις, βλέποντας τον onboard γύρο του Σέννα στο μονακό...

Το συγκεκριμένο παιγνιδάκι σε βάζει στην κυριολεξία μέσα στην οθόνη, μέσα στο κάθισμα...

Ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό, ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό, ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό!!!!...

(το ίδιο ακριβώς που περιγράφεις έζησα στα καρτάκια όταν πρωτοτρέξαμε... θυμάσαι?? όνειρο ήταν, όνειρο)

 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, rapid_fast said:

Εδώ τα περιγράφεις όλα...

Η συνεχής αυξομοίωση στην πίεση του τιμονιού, σε συνδυασμό με την μικρή πλευρική μετατόπιση του ορίζοντα και το κούνημα πάνω / κάτω στην οθόνη σου δίνει

ακριβώς την αίσθηση οτι είσαι μέσα  και πως ενώ το αυτοκίνητο χάνει στιγμιαία την πρόσφυση αμέσως μετά την ξαναβρίσκει και νιώθεις όλα τα G επι δύο φορές...

Ακριβώς όπως νιώθεις ή θα ήθελες να νιώθεις, βλέποντας τον onboard γύρο του Σέννα στο μονακό...

Το συγκεκριμένο παιγνιδάκι σε βάζει στην κυριολεξία μέσα στην οθόνη, μέσα στο κάθισμα...

Ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό, ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό, ανυπομονώ να τρέξουμε στο Μονακό!!!!...

(το ίδιο ακριβώς που περιγράφεις έζησα στα καρτάκια όταν πρωτοτρέξαμε... θυμάσαι?? όνειρο ήταν, όνειρο)

 

 

Aν θυμάστε σας ρωτούσα συνέχεια αν νιώθετε τον δρόμο ή μόνο εγώ με το δικό μου τιμόνι.

Δηλαδή το meshing είναι τόσο τέλεια δουλεμένο που πράγματι σε εκείνο το σημείο απλά χάνεσαι...

^_^

 

Link to comment
Share on other sites

Δείτε κι αυτό τρελή κόντρα .

Τα έχουμε δοκιμάσει σ αυτή την πίστα με τον VITA και ήταν φανταστικά ,μέχρι να καταλάβω πως οδηγούνται που τελικά δεν κατάλαβα αλλά  έσπευσε ο φίλος να μου εξηγήσει ,μου έριχνε 2,5 δευτερόλεπτα στο γύρο μόλις κατάλαβα μου έριχνε πάλι 1 δευτερόλεπτο τουλάχιστον :p

Μad μη βάλεις καρτ θα μας ξεσκίσει o Vitoulis!

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Δείτε κι αυτό τρελή κόντρα .

Τα έχουμε δοκιμάσει σ αυτή την πίστα με τον VITA και ήταν φανταστικά ,μέχρι να καταλάβω πως οδηγούνται που τελικά δεν κατάλαβα αλλά  έσπευσε ο φίλος να μου εξηγήσει ,μου έριχνε 2,5 δευτερόλεπτα στο γύρο μόλις κατάλαβα μου έριχνε πάλι 1 δευτερόλεπτο τουλάχιστον :p

Μad μη βάλεις καρτ θα μας ξεσκίσει o Vitoulis!

 

0.070 σε πέρασα στο τέλος αν θυμάμαι καλά..

Μπορεί να ήταν και 1.070, αλλά δεν έχει σημασία... εκείνο το εκπληκτικό συναίσθημα που καταλάβαινες και το κρέμασμα του κινητήρα στο τιμόνι...

Είχες περάσει και μπροστά σε κάποια φάση που απλά ακουγόταν η ανάσα σου, αλλά δε στο έλεγα γιατί είχες αυτοσυγκεντρωθεί..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.