Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

πριν 16 ώρες, το μέλος mad_dog έγραψε:

Θα τα ανεβάσω.

Αλλά...είσαι πολύ αργός...τόσο που έχει lag o server...

Όλοι σε περνάνε, ακόμη και το λυκόπουλο που δεν εχει τρέξει ποτέ θα σε περάσει...που πας δηλαδή ??? ΠΟΥΟΥ ???

 

Har har har

Αν είναι να τα ανεβάσεις με την ταχύτητα που έχεις στις πίστες....ΚΑΤΑΛΑΒΑ...!!!!!

Δεν θα λαγκάρει ο σέρβερ, ΤΟ ιντερνετ ολόκληρο θα λαγκάρει!!!!!:p

 

ΥΓ. Άσε να με περνάνε όλοι, αλλά εσύ θα είσαι ΠΙΣΩ μου χελωνάκι :hehe::hehe::hehe:

Πες τι ώρα θα μπείς, να μπω για να σου δείξω καμιά γραμμή, σημείο φρένου κλπ :p, μπας και ξεφύγεις από τις πίσω θέσεις χαρ χαρ χαρ :hehe:

 

 

 

Και για να πούμε και κάνα σοβαρό τώρα...

Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει, πως γίνεται με λάστιχα medium, σωστές και ουδέτερες πιέσεις (~150-160) στο 1ο γύρο που ουσιαστικά τα ζεσταίνω, χωρίς τσαρούχια και τιμονιές, τα μπροστινά να φθάνουν στο 95% :o

Τι γίνεται ή τι κάνω ΤΟΣΟ λάθος????

Έγινε επεξεργασία από troffeo
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε Δημήτρη αλλά σε ένα γύρο?

Κάνοντας δηλαδή περίπου 4km χωρίς να πιέσεις,  χάνεις 5% από το λάστιχο???

Δηλαδή σε 10 γύρους έχεις χάσει πάνω από το 50% και ψάχνεις να δεις πως θα οδηγείς....

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο, αλλά μετά από μια μέρα αποκλειστικής χρήσης, αναγνωρίζω τελικά πως το rf2 είναι παιχνιδάρα! Ειδικά το FFB του, είναι ότι πιο κοντινό σε real driving! Κρίμα που πρέπει να βγω σήμερα και δε θα έχω το χρόνο να παίξω :-)

Sent from my iPad using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε Δημήτρη αλλά σε ένα γύρο?

Κάνοντας δηλαδή περίπου 4km χωρίς να πιέσεις,  χάνεις 5% από το λάστιχο???

Δηλαδή σε 10 γύρους έχεις χάσει πάνω από το 50% και ψάχνεις να δεις πως θα οδηγείς....

Δεν πάει έτσι. Στον πρώτο γύρο που τα ζεσταίνεις δλδ με χαμηλότερες θερμοκρασίες και πιέσεις, έχεις μεγαλύτερη φθορά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

πριν 31 λεπτά, το μέλος Anthemius έγραψε:

Άσχετο, αλλά μετά από μια μέρα αποκλειστικής χρήσης, αναγνωρίζω τελικά πως το rf2 είναι παιχνιδάρα! Ειδικά το FFB του, είναι ότι πιο κοντινό σε real driving! Κρίμα που πρέπει να βγω σήμερα και δε θα έχω το χρόνο να παίξω :-)

Sent from my iPad using Tapatalk

Νομίζω θέλει προσοχή σε αυτές τις φράσεις. Η πραγματικότητα δεν περνάει τόση πληροφορία στο τιμόνι.

Αλλά ναι , κάνει φοβερή δουλειά στο να σου δίνει αυτά που σου λείπουν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μόλις το έβλεπα και εγώ...

Τουλάχιστον άλλη μια έξοδο, η οποία προκλήθηκε από την ίδια αιτία είδα χθές (Nico Rosberg).

Κατάρευση της ανάρτησης και έξοδος.

Τώρα ή έχουν κάνει τις αναρτήσεις βούτηρο με συνέπεια να μην μπορούν να διαχειριστούν δυνάμεις από το ελαστικό και τα κερμπ, ή πραγματικά τα κερμπ στο Red Bull ring....

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, troffeo said:

Μόλις το έβλεπα και εγώ...

Τουλάχιστον άλλη μια έξοδο, η οποία προκλήθηκε από την ίδια αιτία είδα χθές (Nico Rosberg).

Κατάρευση της ανάρτησης και έξοδος.

Τώρα ή έχουν κάνει τις αναρτήσεις βούτηρο με συνέπεια να μην μπορούν να διαχειριστούν δυνάμεις από το ελαστικό και τα κερμπ, ή πραγματικά τα κερμπ στο Red Bull ring....

https://www.jamesallenonf1.com/2016/07/stay-off-the-kerbs-drivers-split-on-merits-of-new-kerbs-after-four-suspension-breaks/

 

Link to comment
Share on other sites

A! Μάλιστα...

Τα έλεγε από την Παρασκευή ο Max Verstappen και οι υπόλοιποι τον ειρωνεύονταν ότι και καλά με κάποιο τρόπο θα πρέπει να οριοθετείται η πίστα και ότι θα πρέπει να μάθει να οδηγεί μέσα και όχι απέξω κλπ π@π@ριες...

Τώρα που την πατήσανε τα αλλάζουν...

 

Εύχομαι το Laser scan για το AC να μην τα έχει λάβει υπόψη του αυτά :p

Link to comment
Share on other sites

πριν 55 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Δεν πάει έτσι. Στον πρώτο γύρο που τα ζεσταίνεις δλδ με χαμηλότερες θερμοκρασίες και πιέσεις, έχεις μεγαλύτερη φθορά.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πάντως Δημήτρη, εξακολουθεί και με χαλάει αυτό δηλαδή η πολύ γρήγορη και έντονη φθορά των ελλαστικών στο rf2, καμία σχέση με το AC εδώ και μην βιαστεί το τρελόσκυλο για αντιπαραθέσεις, καθώς ή εγώ είμαι κουλός και κανίβαλος ή είναι λάθος το μοντέλο...

Για παράδειγμα δεν δέχομαι με τίποτα σε πισωκίνητο αυτοκίνητο, με κάμπερ μπροστα στις 2,0 μοίρες (το ελάχιστο για το mItsu BTCC) ΧΩΡΙΣ τσαρούχωμα τον φρένων (ουτε στο 50% η δύναμη σε ΟΛΟ τον γύρο), να συμπληρώνω ένα γύρο, τον 1ο στο 60%-70% και να έχω φθορά στο 5% ....

Link to comment
Share on other sites

Μπορουμε στο παιχνιδι να στελνουμε σετ απ? Και αν ναι μπορει να μου στειλει καποιος για τεστ? Πρεπει να ειμαστε μεσα? Πρεπει να ειναι το ιδιο αυτοκινητο? Γμτ μου φαινεται πολυ βουνο το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

 

πριν 9 λεπτά, το μέλος troffeo έγραψε:

Πάντως Δημήτρη, εξακολουθεί και με χαλάει αυτό δηλαδή η πολύ γρήγορη και έντονη φθορά των ελλαστικών στο rf2, καμία σχέση με το AC εδώ και μην βιαστεί το τρελόσκυλο για αντιπαραθέσεις, καθώς ή εγώ είμαι κουλός και κανίβαλος ή είναι λάθος το μοντέλο...

Για παράδειγμα δεν δέχομαι με τίποτα σε πισωκίνητο αυτοκίνητο, με κάμπερ μπροστα στις 2,0 μοίρες (το ελάχιστο για το mItsu BTCC) ΧΩΡΙΣ τσαρούχωμα τον φρένων (ουτε στο 50% η δύναμη σε ΟΛΟ τον γύρο), να συμπληρώνω ένα γύρο, τον 1ο στο 60%-70% και να έχω φθορά στο 5% ....

Καταρχάς αναφέρεσαι σε mod.

2ον μη κολλάς στο %. Οι χρόνοι θα πουν την αλήθεια. Το 5% ίσως να μην είναι τπτ. Επίσης το ποσοστό στο rF2 αντιστοιχεί διαφορετικά από το AC. Μη μπερδεύεσαι.

 

@GeoF1, πολύ εύκολο. Από το garage, standings , επιλέγεις παίχτη, vote , send setup. Γκούγκλαρε.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είμαστε και οι 2 μέσα για να σου στείλω σεταπ

Πιστεύω όμως ότι μπορεί κάποιος να σου στείλει το αρχείο και να το περάσεις μέσα μάνιουλ.

ΣΙΓΟΥΡΑ το σετάπ κουμπώνει στο ίδιο αυτοκίνητο και επίσης παίζει ρόλο και το στυλ που οδηγείς, δηλαδή κάποιος το θέλει υπερστροφικό και κάποιος υποστροφικό ή ουδέτερο.

Παίξε με τα λάστιχα (προτείνω Med γιατί τα χρονομετρημένα τα κάνουμε με το σεταπ του αγώνα, καθώς ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αλλαγή σεταπ), βάλε καύσιμο για κάνα 3-4 γύρους παραπάνω από τον αγώνα για να έχεις για τα χρονομετρημένα και τον γύρο σχηματισμού, στις αναρτήσεις εγώ το μαλακώνω τέρμα μπροστά γιατί η πίστα αυτή είναι για κατσίκια :p και το έχω ενδιάμεσα σκληρο πίσω.

Κάμπερ και κάστερ ανάλογα το αμάξι (προσθιοκίνητο πισωκίνητο) και στις πιέσεις βάζω 150 μπροστά και 160 πίσω.

Α! ψάξιμο θέλουν και τα διαφορικά και οι ταχύτητες....

Άντε και ο Θεός βοηθός χαχαχαχαχα :amen:

 

 

 

 

 

πριν 7 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 

Καταρχάς αναφέρεσαι σε mod.

2ον μη κολλάς στο %. Οι χρόνοι θα πουν την αλήθεια. Το 5% ίσως να μην είναι τπτ. Επίσης το ποσοστό στο rF2 αντιστοιχεί διαφορετικά από το AC. Μη μπερδεύεσαι.

Ωπ! έχεις δίκιο δεν είχα λάβει υπόψη μου το ότι είναι μοντ.

Απλά κολάω γιατί η φθορά είναι τόσο μεγάλη και έρχεται γρήγορα, όπου πιστεύω ότι στον αγώνα μετ΄λα από 15 γύρους θα τρέχω με τις ζάντες...χαχαχα

 

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!! Ο ΤΡΕΛΟΣΚΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ χαχαχαχαχα :hehe::hehe::hehe:

Έγινε επεξεργασία από troffeo
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

 

 

Δεν πάει έτσι. Στον πρώτο γύρο που τα ζεσταίνεις δλδ με χαμηλότερες θερμοκρασίες και πιέσεις, έχεις μεγαλύτερη φθορά.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

Νομίζω θέλει προσοχή σε αυτές τις φράσεις. Η πραγματικότητα δεν περνάει τόση πληροφορία στο τιμόνι.

 

Αλλά ναι , κάνει φοβερή δουλειά στο να σου δίνει αυτά που σου λείπουν.

Δεν έχεις οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο χωρίς υδραυλικό τιμόνι στη ζωη σου... και φαίνεται! ! ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας τσακάλια έλειψε ο γάτος χόρεψαν τα ποντίκια απ΄ ότι είδα ,μπράβο σας ρε τι χρόνοι είναι αυτοί ?

Θα μπει κανείς σήμερα ?

 

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, panosdimp said:

Γειά σας τσακάλια έλειψε ο γάτος χόρεψαν τα ποντίκια απ΄ ότι είδα ,μπράβο σας ρε τι χρόνοι είναι αυτοί ?

Θα μπει κανείς σήμερα ?

 

Καλως ηρθες,αισθητη η απουσια σου!

Βρηκα και γω μερα να περασω σε Steam...2 διακοπες ρευματος(ενω ελειπα).

6 ωρες ακομα......

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Δεν έχεις οδηγήσει ποτέ αυτοκίνητο χωρίς υδραυλικό τιμόνι στη ζωη σου... και φαίνεται! ! ?

Κ όμως. Ιδού το 1ο μου αμάξι (ίδιο χρώμα κ όλας):

 

Spoiler

1981%2B81%2BHonda%2BCivic%2B4%2BDoor%2BS1981%2B81%2BHonda%2BCivic%2B4%2BDoor%2BS

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jim, η σωστή απάντηση είναι πως τα συγκεκριμένα ατυτοκίνητα έχουν υδραυλικό τιμόνι αλλά fail xD

Απλά απάντησα στο αντίστοιχο σχόλιο ( thanks anyway ).

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.